Home
میز عسلی سلطنتی

شیشه رومیز چوبی

همونطور که میدونی شیشه رومیز چوبی ، شیشه ای هست که روی میزهای چوبی قرار داده می‌شه . تا از آسیب رسیدن به چوبِ میز جلوگیری بشه . میز چوبی در مقابل ضربه پستی و بلندی درش ایجاد میشه . یا کیفیت رنگی خودش رو از دست می‌ده. و همینطور اگر در مجاورت آب قرار بگیره به مرور ، فرسوده می‌شه . چاره ی کار استفاده از شیشه رومیزی اس .

چرا که اکثرا بهای زیادی برای خرید اون میزها صرف شده و ما با کمک شیشه رومیزی از اون محافظت می‌کنیم . علاوه بر اون این شیشه‌ها باعث زیبایی دکوراسیون فضا می‌شه . چرا که تنوع اون در رنگ ، سبک و طرح بسیار گسترده اس . و شما می‌تونین شیشه ای متناسب محیط خود انتخاب کنین. که با سبک دکوراسیون شما و هارمونی رنگ اون هماهنگ باشه.

مخصوصا که امروزه شیشه‌هایی فوق‌العاده شفاف در استحکام بی‌نظیر برای میزهای لاکچری و لوکس تولید شدن که زیبایی فضا رو چندین برابر بیشتر می‌کنه. و یه پذیرایی یا محل کاری با لوازم و ابزار بروز براتون مهیا میشه.

شیشه رومیز چوبی 1
شیشه رومیز چوبی

تاریخچه ی پیدایش شیشه

شیشه پدیده ای نو ظهور نیست . و قدمت آن به ۳۵۰۰ سال پیش میرسه که ، اولین بار در مصر ابداع شد . و به مرور در همه جای جهان مورد استفاده قرار گرفت ‌. شیشه ها رکن جدا نشدنی از معماری ها و منازل شدن . اما رفته رفته از نظر کیفیت و تنوع پیشرفت قبل توجهی یافتن . و مراحل ساخت آن تکمیل‌تر شده.

در گذشته فقط شیشه های ساده وجود داشتن . و تنوع رنگ چندانی هم نداشتن . اما اکنون شیشه نشکن یا شیشه سکوریت رو داریم که ، باعث شده شیشه مقاوم و ایمن تر شده باشه . یا ابزار ساخت شیشه طرح دار باعث راحتی کار شده است . و لازم نیست زمان زیادی برای این کار صرف بشه .

صنایع شیشه و آینه فرکو هم‌گام به گام با این پیشرفت هماهنگه . و شیشه های با کیفیتی که تولید و عرضه کرده دلیل بر این مدعاست . انواع شیشه رومیز چوبی رو می‌تونین در وبسایت farkoo.ir مشاهده کنین.

شیشه رومیز چوبی 2

شیشه رومیز چوبی آشپزخانه

شیشه رومیز چوبی آشپزخانه همیشه در معرض خط و خش قرار دارن . چرا که ظروف روی آن ممکنه شیار هایی ایجاد کنه. یا سبب بشه که کیفیت رنگی آن پایین بیاد . پس بهتر هست برای رومیزی آشپزخانه از شیشه سکوریت استفاده بشه .

حال در مورد شیشه سکوریت توضیحی کوتاه داده میشه . تا متوجه شویم این شیشه چه مزیت هایی داره ؟!

شیشه سکوریت چیست ؟

به شیشه ی خودرو هنگام شکستن توجه کرده اید ؟ فرق آن با شیشه های معمولی در این نکته هست . متوجه شدین که به راحتی نمی‌شکنه . و هنگام شکستن قطعات آن برنده نیست . به این شیشه ها شیشه سکوریت می‌گن.

این نوع شیشه برای شیشه رومیز چوبی آشپزخانه هم بسیار کاربردی هستن . چراکه مقاومت آن ۴ برابر بیشتر از شیشه های ساده هست . و فشار و ضربه ی بیشتری رو تحمل می‌کنه . و موقع شکستن هم آسیب زننده نیست . علاوه بر آن هم ضد خش هست . و نیازی به استفاده از رومیزی نداره .

در گذشته برای مراقبت از شیشه های ساده از رومیزی استفاده می‌شد . که اکنون دیگر نیازی به استفاده از آن نیست . چون می‌دونیم شیاری در این شیشه ها به وجود نمیاد . و خط و خشی روی آن نمیوفته .

در مراحل ساخت ، این شیشه با دمای ۷۰۰ درجه ذوب می شود . شوک دمایی که به شیشه ذوب شده وارد میشه . اونو به سرعت از هر دو طرف سرد می‌کنه . و این کار باعث میشه تا مقاومت آن بالا بره .

شیشه رومیز چوبی 3
شیشه رومیز چوبی

شیشه رومیز چوبی برای اداره

در ادارات همیشه استفاده از خودکار رواج داره . جوهر خودکار ها روی میزهای چوبی زیاد جلوه ی خوبی نداره . پس باید از شیشه رومیز چوبی استفاده کرد . این شیشه ها در ادارات بیشتر از شیشه های بی رنگ استفاده میشه. چرا که کارمندان اکثرا برگه هایی رو در زیر شیشه می‌ذارن . و نیاز هست که این شیشه ها شفاف و بی رنگ باشن . تا آن کاغذ قابل رویت باشه .

ناگفته نماند که شیشه سکوریت برای میز اداری بهتر هست . زیرا از خش ناشی از اثر خودکار و برگه ها جلوگیری می‌کنه . برعکس در اتاق های مدیریت این مسئله زیاد اهمیت نداره . در اتاق مدیریت بیشتر بر جنبه ی زیبایی و شیک بودن محیط تاکید هست . بنابراین بهتر هست از شیشه های رنگی استفاده بشه . در ادامه ی مطالب به توضیح بیشتر راجع شیشه رنگی می‌پردازیم .

شیشه رومیز چوبی 4
شیشه رومیز چوبی

شیشه رنگی چیه ؟

شیشه رنگی به شیشه پشت رنگی یا لاکوبل هم معروفه . شیشه هایی در رنگ های قرمز ، سبز ، زرد و… هستن که اگر با رنگ دکور محیط ست بشه . فضای شما بسیار جذاب و زیبا میشه .

این شیشه ها را می توان به صورت سکوریت هم ساخت . که مقاومت اونا بالا باشه . استفاده از رنگ های روشن در شادابی فضا بی تاثیر نیست . ولی چون اکثرِ میز های چوبی به رنگ قهوه ای هستن . شیشه رومیز چوبی که استفاده می‌کنیم بهتر هست برنز رنگ باشه .

تا بیشتر با رنگ میز سازگار باشد . اما می‌تونین رنگ شیشه رومیزی رو با رنگ پرده یا مبلمان هماهنگ کنین. صنایع تولیدی شیشه و آینه ی فرکو پیشهاد خوبی برای تهیه ی شیشه رنگی هست . چراکه کیفیت محصولات آن تضمین شده هست . و تنوع گستره ای در رنگ ، طرح و سبک شیشه های متفاوت داره .

شما می توانید طرح و اشکال مورد نظر خود را مطابق سلیقه ی خود سفارش بدین . و در زمان کوتاهی جلوی درب منزل تحویل بگیرین . برای مشاوره و سفارش با شماره ۰۲۱۸۸۰۶۸۳۵۲ تماس حاصل فرمایید .

شیشه رومیز چوبی 5
شیشه رومیز چوبی

شیشه طرح دار برای میز چوبی

شیشه طرح دار در دکوراسیون های داخلی بسیار کاربرد داره . ازین شیشه می توان به عنوان شیشه رومیز چوبی استفاده کرد . نوعی از آن شیشه طرح دار ساده هست . که در ضخامت ۴ ، ۶ و ۸ وجود دارن . و در تنوع رنگیِ سبز ، برنز ، دودی و مسی در بازار عرضه شدن .

طرح چاپی روی شیشه ، به این صورته که ، ابتدا شیشه در ابعاد مورد نظر برش داده میشه . سپس در دستگاه های مخصوص طرح مورد نظر روی آن چاپ میشه ‌. نوع دیگر آن شیشه های مشجر هستن که ، طرح مورد نظر به صورت مشجر روی آن حک میشه که ، در این شیشه ها پشت آن دید نداره .

در شیشه سند بلاست شن ها با فشار به سمت شیشه گرفته میشه . و لایه ی نازکی از روی شیشه برداشته میشه . که این کار روی شیشه طرحی ایجاد می‌کنه که به آن سندبلاست کردن شیشه میگن .

شیشه رومیز چوبی 6
شیشه رومیز چوبی

شیشه برنز برای میز چوبی

از پرطرفدارترین شیشه ها شیشه برنز هست . در سبک های سلطنتی از شیشه های برنز رومیزی استفاده میشه. زیرا با مبلمان و دکوراسیون های سلطنتی هماهنگی بیشتری داره . و سازگاری آن با رنگ طلایی بیشتر هست .

چرا از شیشه رومیزی در میزهای چوبی استفاده می‌کنیم ؟

شیشه رومیزی به منظور محفاظت از چوب است . شیشه از آسیب رسیدن به چوب جلوگیری می‌کنه . تا روی میز چوبی خش و خوردگی ایجاد نشه . علاوه بر آن تاثیری که در زیبایی فضا دارند رو نمی توان ندید گرفت . برای مشاهده ی نمونه های بیشتر به این سایت مراجعه فرمایید .

شیشه رومیز چوبی 7
شیشه رومیز چوبی

چرا ضخامت شیشه رومیزی ها باهم فرق دارد ؟

شیشه رومیز چوبی ای که برای میز های مختلف بکار میره . ضخامت های متفاوتی داره . ابعاد و اندازه ی شیشه ها ضخامت آن را تحت الشعاع قرار میده . شیشه هایی که ابعاد بزرگتری دارن باید ضخیم‌تر باشن .

و همینطور فرق هست بین ضخامت شیشه ای که زیر آن خالیه با وقتی که زیر آن چوبِ میز قرار داره . وقتی شیشه به تنهایی روی پایه قرار داره و جزئی از میز محسوب میشه ، باید ضخامت بیشتری داشته باشه تا ، بتونه فشار بیشتری رو تحمل کنه.

اما زمانی که شیشه رومیز چوبی قرار داره . چوب زیر آن از فشار وارد به شیشه کم میکنه. پس طبیعیه که ضخامت های متفاوتی داشته باشن.

شیشه رومیز چوبی 8
شیشه رومیز چوبی

ثبت سفارش

فاکتورهایی که در خرید مدنظر داریم . اینه که ابتدا ببینیم چه شیشه ای مناسب میز ما هست ؟ و یا چه طرح و رنگی با فضای ما سازگارتر هست . قبل از سفارش اندازه ی میز خود رو داشته باشیم . و از کیفیت جنسی که میخوایم تهیه کنیم مطمئن باشیم .‌

صنایع تولیدی شیشه و آینه ی فرکو پیشنهاد خوبی برای سفارش هست . چرا که از کادری مجرب و کارآزموده برای تولید بهره می‌گیره . و از بهترین مواد اولیه برای ساخت استفاده می‌کنه . نمونه های بیشتر در آدرس اینستاگرامی قابل مشاهده هستن . http://Instagram.com/farkoo.ir

آدرس : تهران، اتوبان فتح، باغستان، میدان سعید آباد، خیابان باغ عمارت، خیابان 15 متری سلمان، بن‌بست بنفشه، انتهای کوچه درب سبز روشن

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×
×

میدونستی هر هفته مسابقه داریم ؟!

صفحه ی اینستاگراممون رو فالو کن تا تو هم یکی از برنده های میلیونی آینه ای مون باشی!

پیج اینستاگرام فرکو