Home
آینه یک طرفه

آینه یک طرفه

آینه بک لایت

در دنیای امروزی که روز به روز رو به پیشرفت هست و ابزارها بهبود و امکانات رشد قابل توجهی پیدا می‌کنن، آینه‌ها نیز از این قاعده مستثنی نیستن. از این رو آینه‌های امروزی در ساده‌ترین حالت، کیفیت و مقاومت بسیار بالایی پیدا کردن. از نظر امکانات نیز یکسری قابلیت‌ها به آن افزوده شده که با گذشته خود قابل قیاس نیستن. در میان انواع مختلف آینه، آینه یک طرفه یکی از پرمصرف‌ترین نوع اونه.

ازین آینه‌ها در هر فضای خونگی و کاری میشه استاده کرد. امروزی‌ترین آینه‌های یک‌طرفه شامل آینه‌های تاچ و نوری هستن که جزو مفیدترین ابزار کارامد در سالن‌های آرایشی و مزون‌ها هستن. زیبایی دکوراسیون ساده‌ترین نتیجه‌ی داشتن این آینه‌هاس. اینکه چقدر می‌تونه در داشتن میکاپ‌های باکیفیت تاثیرگذار باشه رو تا استفاده نکنی نمی‌تونی به تاثیر شگفت‌انگیز اون پی ببری. فقط اشاره‌ای میکنم به وضوح تصاویر که ناشی از جنس مرغوب و نورپردازی قوی این آینه‌هاس.

آینه یک طرفه چیه

آینه یک طرفه همون آینه‌های رایجی اس که یک سمت اون شفاف و آینه اینه‌اس و سمت دیگر قابلیت دید نداره. این آینه‌ها دقیقا آینه‌هایی هستن که در اکثر فضاها همیشه مورد استفاده قرار می‌گیرن.

آینه یک طرفه در هر محیطی که قرار می‌گیره همانند دیگر آینه‌ها فضای خود رو با وسعت بیشتر و پر نورتر نشون میده. که این به دلیل شفافیت و خاصیت بازتابی هست که داره انواع آینه وجود داره که برای ساخت آینه یک طرفه می توان از تمامی اونا استفاده کرد.

انواع مختلف آینه‌های یک طرفه چیه

  • آینه لامپ دار
  • آینه لمسی
  • آینه بک لایت
  • آینه دکوراتیو
  • آینه ضد بخار
  • آینه طرح دار
  • آینه دماسنج دار
  • آینه قاب دار
  • آینه بدون قاب
  • آینه آویز
  • آینه ریموتی

آینه لامپ دار

آینه لامپ دار از آینه‌های امروزیه که به وسیله نصب چراغ های LED روی اون ایجاد می‌شه. از این رو این لامپ‌ها برای آینه نورپردازی ایجاد می‌کنن. در این صورت جلوه آینه چندین برابر زیباتر میشه. این نورپردازی ایجاد شده همچنین قابلیت‌هایی رو به آینه اضافه می‌کنه. و موجب می‌شه که مقابل خود رو روشنایی بیشتری ببخشه. به همین جهت هنگام قرار گرفتن در مقابل آینه دید کاملی از خود و محیط در آینه منعکس میشه.

بخشی از نور فضا نیز می‌تونه با استفاده از این نوع آینه یک طرفه تامین بشه. همچنین این نور ایجاد شده برای اموری از جمله میکاپ و آرایش بسیار ایده آل هست. نام‌های دیگه‌ی این آینه نیز آینه چراغ دار، آینه گریم و آینه هالیوودی هست.

آینه یک طرفه
خرید آینه هالیوودی

آینه لمسی

آینه لمسی در واقع امکانیه که به آینه یک طرفه افزوده شده اس. به این صورت که این آینه نیز می‌تونه روشن و خاموش بشه. که این امکان از طریق لمس قسمت مربوط حاصل می‌شه. این یک امکان فوق‌العاده‌اس که برای آینه‌های امروزی می‌تونه ایجاد بشه.

آینه گرد بک لایت بزرگ
آینه بک لایت
آینه بک لایت
آینه گرد بک لایت بزرگ

آینه بک لایت

آینه بک لایت نیز می‌تونه یکی از انواع آینه یک طرفه باشه. در آینه بک لایت نیز از چراغ های LED استفاده می‌شه. اما در این آینه چراغ به صورت نواری هست و پشت آینه قرار داده می‌شه. آینه بک لایت نیز نورپردازی رو داره. اما بسیار ملایم و زیباست. این آینه نیز به جهت نورپردازی که داره دارای ویژگی‌های آینه لامپ داره.

از این رو این نوع از آینه یک طرفه نیز برای اموری مثل اصلاح و آرایش بسیار مناسبه. و نوردهی که این آینه‌ها داره به این صورته که می‌تونه رنگ‌های متفاوتی رو برای نور داشته باشه و حتی امکان تغییر رنگ اون نیز وجود داره. میزان شدت نور نیز قابلیت کم و زیاد کردن داره تا به نور متعادل و خواستنی خود برسه.

نصب آینه یک طرفه بک لایت به این گونه‌اس که فاصله خیلی کمی بین آینه و دیوار وجود داره. به گونه‌ای که از نمای رو به رو متوجه این فاصله نمی‌شیم.

آینه یک طرفه

انواع آینه بک لایت رو می‌تونین در این سایت مشاهده بفرمایین.

خرید آینه هالیوودی
خرید آینه گریم

آینه ضد بخار

آینه ضد بخار نیز می‌تونه از انواع آینه یک طرفه باشه. عملکرد آینه هوشمند ضد بخار به این صورته که هنگامی که در محیط با رطوبت قرار بگیره، اجازه تشکیل بخار روی آینه داده نمی‌شه. در واقع آینه یک طرفه ضد بخار یکی از دغدغه‌های آینه‌هایی که در فضاهایی مثل حمام، استخر و… قرار می‌گیرن رو به راحتی حل کرده اس.

ساختار این آینه به اینگونه هست که در قسمت پشت آینه المنتی قرار داده می‌شه. این المنت هنگامی که در محیط بخار تشکیل بشه سطح آینه رو به مقدار کمی گرم می‌کنه. این اتفاق موجب می‌شه تا دیگه روی آینه بخاری ایجاد نشه.

از آینه ضد بخار در چه محیط‌های استفاده می‌شه

  • حمام
  • سرویس های بهداشتی
  • استخرها
  • سونا و جکوزی

آینه طرح دار

از دیگر انواع آینه یک طرفه، آینه طرح دار رو می‌تونیم نام ببریم. روی صفحه این آینه می‌توان طرح‌های مختلفی رو ایجاد کرد. در این صورت زیبایی و نمایی که آینه ایجاد می‌کنه، بسیار خاص میشه. هر طرحی قابلیت اجرا روی سطح آینه رو داره.

حتی امکان حک لوگو و برند روی آینه فراهمه. این قابلیت به خصوص برای مشاغل مختلف بسیار کاربردی و ایده آل میشه. از جمله برای آرایشگاه و سالن زیبایی که آینه از عناصر اصلی در اون فضا محسوب می‌شه موجب می‌شه تا آینه‌ای اختصاصی ایجاد بشه.

آینه دماسنج دار

امکان نمایش دما بر روی صفحه آینه یک طرفه فراهمه. این امکان اجازه اطلاع از دمای محیط رو به شما می‌ده. در واقع یک قابلیتی کاربردیه که به آینه یک طرفه می‌تونه افزوده بشه. و به راحتی در هر فضایی با کاربردهای مختلف مورد استفاده قرار بگیره.

آینه قاب دار یک طرفه چیه

برای انواع آینه از جمله آینه یک طرفه قاب‌های مختلفی رو می‌شه به کار برد. تا در نهایت بتوان آینه های مختلفی رو ایجاد کرد. از میان انواع مختلفی که قاب‌ها دارن، می توان قابی متناسب با آینه و فضای اطراف اون انتخاب کرد.

آینه بدون قاب

آینه یک طرفه بدون قاب از ظرافت و زیبایی خاصی بهره‌منده. این آینه‌ها به دلیل سادگی که دارن، در هر جایی با هر کاربرد و دکوراسیونی که وجود داره می‌تونه مورد استفاده قرار بگیره.

آینه یک طرفه

آینه آویز

آینه یک طرفه آویزی اغلب به وسلیه ابزارهای مختفی از دیوار و یا در برخی موارد از سقف آویزان می‌شه. برای آویز کردن آینه می‌توان از کنف، بند چرمی و یا زنجیره‌های مختلفی استفاده کرد. زیبایی این آینه‌ها بسیار خیره کننده‌اس و با استفاده از اون فضای بسیار متفاوتی رو ایجاد می‌کنه.

آینه ریموتی یک طرفه چیه

این آینه یک طرفه دارای یک کنترله که ما می‌تونیم از راه دور از عملکردهای آینه بهره‌مند بشیم. در واقع با ریموت و با فاصله از آینه می توان اونو خاموش یا روشن کرد.عملکردی فوق‌العاده که موجب شده تا آینه‌های جدیدی معرفی بشن.

آینه آرایشی هالیوودی

ثبت سفارش

انواع آینه یک طرفه با تنوع و کیفیت بسیار بالا در صنایع شیشه و آینه فرکو تماما و از صفر تا صد تولید می‌شه. از این رو قیمت‌های مجموعه نیز بسیار مناسبه. تمام تلاش این مجموعه در اینه که بتونه محصولات به روز و با کیفیت عرضه کنه. و در نهایت بهترین خدمات رو داره.

برای ثبت سفارش خود و کسب اطلاعات بیشتر می‌تونین با شماره ۰۲۱۸۸۰۶۸۳۵۲ تماس بگیرین. بازدید حضوری نیز به آدرس کارخانه:
تهران ،اتوبان فتح ، باغستان ، میدان سعید آباد ، خ باغ عمارت ، خ ۱۵ متری سلمان ، بن‌بست بنفشه ، انتهای کوچه درب سبز روشن ، مراجعه فرمایین.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×
×

میدونستی هر هفته مسابقه داریم ؟!

صفحه ی اینستاگراممون رو فالو کن تا تو هم یکی از برنده های میلیونی آینه ای مون باشی!

پیج اینستاگرام فرکو