Home
قیمت شیشه رومیزی ۱۰ میل

قیمت شیشه رومیزی ۱۰ میل

یکی از پرکاربردترین شیشه‌ها ، شیشه رومیزی ۱۰ میل موجود در صنعت شیشه و آینه از نظر ضخامت شیشه‌اس . در گذشته صنعت شیشه و آینه از نظر ضخامت شیشه ها دارای تنوع نبود و فقط شیشه های با ضخامت ۴ میل قابل ارائه بود .بیش از ۷۰ درصد پروژه هایی که در اون نمای شیشه ای اجرا می‌شه از شیشه ۱۰ میل استفاده می‎شه. چرا که این نوع شیشه ها مقاومت بسیار بالایی داشته و وزن متعادلی هم برای جابجایی دارن.

قیمت شیشه رومیزی ۱۰ میل

جهت کسب اطلاع از قیمت شیشه رومیزی لینک رو لمس کن.

واحد اندازه گیری ضخامت شیشه

ضخامت شیشه ها در صنعت شیشه و آینه با واحد اندازه گیری میلی متر هست. و همه کسانی که در این صنعت گسترده فعالیت دارن ضخامت شیشه ها رو با میلی متر اندازه گیری می‌کنن . اینکه چرا واحد میلی متر برای اندازه گیری ضخامت شیشه انتخاب شده است ؟ دلیل ساده ای داره و اون هم ضخامت شیشه های ارائه شده در این صنعت هست . به این معنی که شیشه های ارائه شده  در صنعت شیشه و آینه با واحد اندازه گیری میلی متر تطابق داره .

تمامی شیشه رومیزی ۱۰ میل موجود در صنعت شیشه و آینه رو می توان با واحد اندازه گیری میلی متر ارائه کرد زیرا میلی متر واحد استاندارد اندازه گیری صنعت شیشه هست ، شیشه ۱۰ میل نسبت به شیشه ۲۰ میل وزن بسیار کمتری داشته و از مقاومت خوبی هم برخوردار هست به همین دلیل در پروژه هایی که نیاز به شیشه های با مقاومت بالا و وزن مناسبه از شیشه های ۱۰ میل استفاده میشه.

اگر به انواع میز شیشه ای علاقه مند هستی ، جهت مشاهده تصاویر و کسب اطلاع لینک رو لمس کن .

کاربردهای شیشه رومیزی ۱۰ میل

قیمت شیشه رومیزی ۱۰ میل

در شرکت فرکو انواع شیشه میز ناهار خوری تولید میشه . جهت کسب اطلاع لینک رو لمس کن.

نحوه برش شیشه ۱۰ میل دودی در صنایع شیشه و آینه فرکو

نحوه برش شیشه رومیزی ۱۰ میل بستگی به نوع کاربرد اون داره. به عبارت دیگر اگر شیشه ۱۰ میل دودی مورد نظر الگوی خاصی داشته و به صورت چهار گوش ساده مربعی و مستطیلی باشه . به صورت دستی و با الماس برش خواهیم زد اما اگر شیشه باید طبق الگوی خاصی برش داده بشه نیاز به برش شیشه با دستگاه CNC و MASTER داریم لذا برخی الگوها اگر به صورت دستی برش داده بشه. به احتمال بسیار بالا شیشه شکسته خواهد شد .

لازم به ذکر هست تیم متخصص صنایع شیشه و آینه فرکو علاوه بر شیشه ۱۰ میل دودی ، شیشه ۱۰ میل کریستال ، شیشه میز ناهار خوری 8 نفره و شیشه ۱۰ میل آکواریوم رو تولید می‌کنه. جهت کسب اطلاعات بیشتر با شماره های درج شده در ابتدا و انتهای مقاله تماس حاصل کن.

شیشه میز ناهار خوری 8 نفره نیز از تولیدات فرکوست . جهت مشاهده تصاویر لینک رو لمس کن.

ابزار های مورد استفاده در شیشه ۱۰ میل

  • دیاموند
  • تراش دو پله
  • تراش
  • لول ساده
  • لول براق
  • لول تخت
  • تراش سه پله
  • تراش انگشتی
قیمت شیشه رومیزی ۱۰ میل

بیشتر بخوانید :میز شیشه ای اداری

شیشه رومیزی ۱۰ میل دودی

از حدود ۱۰ سال قبل که شیشه های رنگی با ضخامت ۱۰ میل در صنعت شیشه تولید شد استفاده از این نوع شیشه ها در مکان های مختلف مانند درب های شیشه ای فراگیر شد ، صنایع شیشه و آینه کولیوند شیشه های ۶ میل و شیشه ۱۰ میل دودی رو به صورت جام و قواره عرضه می‌کنه از همین رو در این مقاله به جزئیات شیشه های دودی خواهیم پرداخت .

شیشه رومیزی ۱۰ میل دودی در سه درجه کیفیت در کارخانه‌ها تولید میشه لذا هنگام سفارش از درجه کیفیت شیشه اطلاع پیدا کنین متاسفانه برخی از افراد شیشه درجه دو رو با قیمت شیشه درجه یک به فروش می‌رسونن ضمنا از نظر رنگ هم شیشه ۱۰ میل دودی به دو صورت تیره و روشن تولید میشه ، شیشه دودی تیره شباهت بسیار زیادی به شیشه مشکی یک رو نما یا لاکوبل مشکی داره .

زیباترین انواع میز شیشه ای تلویزیون رو می‌خوای ببینی ؟ کلیک کن.

تفاوت شیشه ۱۰ میل دودی و برنز

طبق بررسی های انجام شده اکثر مشتریان شیشه های برنز رو با نام شیشه دودی می شناسن. در صورتی که شیشه های دودی تقریبا مشکی به نظر رسیده اما شیشه های برنز مایل به رنگ قهوه ای تیره هستن . لذا هنگام ثبت سفارش حتما این نکته رو در نظر داشته باشین. استفاده از شیشه های دودی برای شیشه رومیزی گرد جلوه ای فوق العاده داره.

قیمت شیشه رومیزی ۱۰ میل دودی نسبت به سایر شیشه های ۱۰ میل فلوت متفاوته. اما به دلیل نمای زیبای این نوع شیشه ها در بررسی های انجام شده از پرتقاضاترین شیشه های موجود در صنایع شیشه و آینه فرکو محسوب میشه .

یکی از مقاوم ترین انواع شیشه، شیشه خم سکوریت هست . اگر به انواع شیشه نشکن علاقه مند هستی . جهت کسب اطلاع لینک رو لمس کن.

انواع شیشه ۱۰ میل دودی در صنایع شیشه و آینه فرکو

  • شیشه های ۱۰ میل دودی سکوریت
  • شیشه های ۱۰ میل دودی نیمه سکوریت
  • شیشه های ۱۰ میل دودی سندبلاست
  • شیشه های ۱۰ میل دودی لمینت
  • شیشه های ۱۰ میل دودی دوجداره
  • شیشه های ۱۰ میل دودی حکاکی شده
  • شیشه های ۱۰ میل دودی تراش
قیمت شیشه رومیزی ۱۰ میل

از انواع میز شیشه ای پذیرایی خبر داری که چقدر فوق العاده هست؟ اینجا کلیک کن تا وارد این دنیای جذاب بشی .

ساخت شیشه ۱۰ میل دودی لاکوبل در صنایع شیشه و آینه فرکو

شیشه های دودی یک رو نما رو شیشه لاکوبل دودی می‌گن . بیشتر به عنوان شیشه های بین کابینت مورد استفاده قرار می گیره. شیشه های لاکوبل همان شیشه های معمولی هستن که توسط دستگاه لاکوبل زنی پشت شیشه رنگ شده و دیگر مانند شیشه های معمولی طرف دیگر شیشه قابل مشاهده نخواهد بود . لازم به ذکر هست که شیشه های لاکوبل در طرح های مختلفی قابل تولید هستن .

نحوه برش شیشه ۱۰ میل دودی در صنایع شیشه و آینه فرکو

نحوه برش شیشه های ۱۰ میل بستگی به نوع کاربرد اون متفاوت خواهد شد به عبارت دیگر اگر شیشه رومیزی ۱۰ میل مورد نظر الگوی خاصی داشته و به صورت چهار گوش ساده مربعی و مستطیلی باشه به صورت دستی و با الماس برش خواهیم زد. اما اگر شیشه باید طبق الگوی خاصی برش داده بشه نیاز به برش شیشه با دستگاه CNC و MASTER داریم لذا برخی الگوها اگر به صورت دستی برش داده بشه به احتمال بسیار بالا شیشه شکسته خواهد شد . اگر شیشه رومیزی برش دار برای میز های جلومبلی استفاده کنین جلوه‌ی فوق العاده ای به منزل شما خواهند داد.

از انواع زیبای شیشه رو میزی ، شیشه رومیزی برنز هست . جهت مشاهده تصاویر لینک رو لمس کن .

بیشترین کاربرد شیشه ۱۰ میل در صنایع شیشه و آینه فرکو

شیشه رومیزی ۱۰ میل در تمامی موارد ذکر شده بالا مورد استفاده قرار می‌گیره. اما شیشه ۱۰ میل  در شیشه سکوریت و رومیزی بیشترین کاربرد رو داره و و اگر توجه کرده باشین شیشه سکوریت نصب شده در فروشگاه ها تقریبا همگی شیشه ۱۰ میل هستن. به این دلیل که روش سکوریت صرفا برای رفع خطر شکستن شیشه هست . و طبیعیه که برای انتخاب شیشه سکوریت از نظر ضخامت شیشه ۱۰ میل استفاده بشه .ولی قیمت شیشه رومیزی ۱۰ میل سکوریت با معمولی تفاوت چندانی نداره.

قیمت شیشه رومیزی ۱۰ میل
قیمت شیشه رومیزی ۱۰ میل

مدرن ترین انواع میز شیشه ای جلومبلی در شرکت فرکو تولید میشه . جهت کسب اطلاع لینک رو لمس کن.

انواع شیشه های ۱۰ میل دودی

قیمت شیشه رومیزی ۱۰ میل
قیمت شیشه رومیزی ۱۰ میل

در فرکو بالاترین کیفیت رو با مناسب ترین قیمت تولیدی تجربه کنین. جهت کسب اطلاع از قیمت شیشه خم لینک رو لمس کن.

شیشه ۱۰ میل دودی رومیزی

برای میزهای سفید و مشکی که دارای طول بالای ۱۵۰ سانتی متر و عرض بالای ۹۰ سانتی متر هستن. شیشه رومیزی ۱۰ میل دودی گزینه ی مناسبی به شمار میره. اگر دور شیشه هم ابزار دیاموند یا تخت براق زده شود نمای بسیار زیبایی رو مشاهده خواهید کرد. اغلب سفارش های شیشه ۱۰ میل دودی که در صنایع شیشه و آینه فرکو ثبت شده مربوط به شیشه های رومیزی است به عنوان مثال شیشه میز ناهارخوری ۸ نفره که رنگ میز سفید هست . برای اطلاع از قیمت شیشه رومیزی ۱۰ میل میتونی با فرکو تماس بگیری.

بیش از ۷۰ درصد شیشه های رومیزی به شیشه ۱۰ میل دودی و ۸ میل دودی تعلق داره. البته این موضوع برای میزهایی که دارای صفحه های چوبی زیر شیشه هستن صدق می‌کنه .

ساخت میز شیشه ای ساده و خم جلو مبلی ، تلویزیون و عسلی با استفاده از شیشه ۱۰ میل دودی بسیار شیک و مدرن خواهد شد البته اگر از شیشه دودی فلوت با درجه کیفیت +A استفاده بشه.

شیشه ۱۰ میل دودی سکوریت

در پروژه هایی مانند درب شیشه ای یا به طور کلی مکان هایی که نیاز به شیشه های با ابعاد بالای یک متر هست. باید از شیشه های سکوریت استفاده کرد لذا شیشه اگر دچار شکستگی بشه با توجه به ابعاد شیشه احتمال بروز خطر بالاست. از شیشه رومیزی ۱۰ میل دودی سکوریت شده یا نشکن در اجرای پروژه هایی مانند پارتیشن شیشه ای ، نرده شیشه ای و ساخت میز شیشه ای نیز استفاده میشه .

شیشه ۱۰ میل دودی خم

شیشه رومیزی ۱۰ میل دودی خم اغلب برای تولید میزهای شیشه ای خم استفاده میشه . به طوری که ابتدا شیشه در ابعاد مورد نظر برش داده شده سپس به همره قالب فلزی وارد کوره های با درجه حرارت بسیار بالا میشه. در اجرای پروژه هایی نظیر نرده های شیشه ای خم نیز از شیشه ۱۰ میل دودی بکار برده میشه.البته پس از خم کردن شیشه باید اونو وارد کوره های مخصوص سکوریت کرد .

شیشه ۱۰ میل دودی لمینیت

شیشه رومیزی ۱۰ میل لمینیت اغلب در پروژه هایی که احتمال شکستن شیشه وجود داره. و شیشه ها به صورت فریم لس هستن استفاده میشه ، این نوع شیشه ها از دو شیشه ۵ میل دودی تشکیل شدن .

شیشه ۱۰ میل دودی طرح دار

در صنایع شیشه و آینه فرکو با بهره گیری از دستگاه سندبلاست و چاپ طرح های مختلفی روی شیشه رومیزی ۱۰ میل به صورت مات و رنگی ایجاد میشه . به طور مثال می توان لوگو رو روی شیشه سندبلاست کرد . به طور مثال می توان لوگوی مجموعه رو روی شیشه رومیزی ۱۰ میل دودی به صورت سندبلاست ایجاد کرد . بدین شکل در واقع تبلیغات حرفه ای نیز صورت می‌گیره .

شیشه ۱۰ میل دودی درب شیشه ای

برای اجرای پروژه‌هایی که نیاز به جلوگیری از دیده شدن فضای داخلی اتاقه از شیشه های دودی و مات به عنوان شیشه درب شیشه ای استفاده میشه . صنایع شیشه و آینه فرکو شیشه های دودی رو به دو صورت دودی کم رنگ و پر رنگ عرضه میکنه .

شیشه ۱۰ میل دودی میزهای ناهارخوری

قیمت شیشه رومیزی ۱۰ میل

شیشه خم پنجره از مدرن ترین انواع پنجره هست. برای مشاهده زیباترین پنجره های منحنی لینک رو لمس کن.

با توجه به اینکه میزهای ناهارخوری چوبی اغلب به رنگی مشکی ، سفید و قهوه ای تولید میشه.   شیشه رومیزی ۱۰ میل دودی و شیشه برنز ۱۰ میل گزینه های مناسبی جهت تولید شیشه روی میز محسوب میشه. به طور مثال می توان به یک میز ناهارخور ۸ نفره ی استیل طلایی اشاره کرد. که شیشه ۱۰ میل دودی تراش روی اون قرار خواهد گرفت .

شیشه ۱۰ میل دودی دوجداره 

شیشه های دوجداره در پروژه هایی که هدف جلوگیری از اتلاف انرِژی و کاهش آلودگی صوتی هست کاربرد داره به طوری که این نوع شیشه ها تا ۷۰ درصد از اتلاف انرژی جلوگیری کرده  تا ۵۰ درصد از آلودگی صوتی رو کاهش داده. به طور مثال برای ساختموانی که دارای سنگ نمای سفید هست باید از شیشه ۱۰ میل دودی جهت تولید شیشه دوجداره استفاده کرد .

شیشه ۱۰ میل دودی گرد 

برای تولید شیشه های گرد ۱۰ میل با قطر کمتر از ۱۰۰ سانتی متر از روش دستی ( الماس شیشه بری ) و برای تولید شیشه های گرد با قطر بیش از ۱۰۰ سانتی متر از دستگاه CNC و MASTER استفاده میشه .

قیمت شیشه رومیزی ۱۰ میل

شیشه خم ساختمانی از گسترده ترین تولیدات شیشه منحنی هست . جهت کسب اطلاع از انواع تولیدات و مشاهده محصولات لینک رو لمس کن.

تولید انواع شیشه ی دودی شیشه ۱۰ میل

برای تولید میزهای شیشه ای با ابعاد کوچک مانند میز عسلی شیشه ای از شیشه ۱۰ میل دودی استفاده میشه البته در طرح های جدید ابتدا شیشه جهت خم شدن وارد کوره های با درجه حرارت بسیار بالا خواهد شد . طراحان دکوراسیون داخلی در کشورهای اروپایی نیز به کرات از میزهای شیشه ای تولید شده با استفاده از شیشه ۱۰ میل دودی جهت تزیین فضای داخلی بکار میره .

شیشه دودی رفلکس

در برخی از پروژه های تحقیقاتی از شیشه های رفلکس دودی ۱۰ میل استفاده می شود . این نوع شیشه ها به مقدار بسیار کمی در صنعت شیشه تولید می شود . و از قیمت بسیار بالایی نیز برخوردار است ، همانطور که مطلع هستید شیشه ۱۰ میل دودی رفلکس به صورت آینه ای بوده و تصاویر را به میزان قابل توجهی منعکس می کند .

شیشه دودی مات

برای تولید شیشه های ۱۰ میل دودی مات ابتدا شیشه رومیزی ۱۰ میل در ابعاد مورد نظر به صورت دستی یا توسط دستگاه CNC برش داده شده سپس با استفاده از دستگاه سندبلاست یک طرف شیشه مات میشه ، نوع دیگری از شیشه ۱۰ میل دودی مات با نام شیشه ساتینا شناخته شده این نوع شیشه ها شباهت بسیاز زیادی با شیشه سندبلاست داره با این تفاوت که براحتی تمیز میشه.

شیشه دودی حکاکی شده

در صنایع شیشه و آینه فرکو با بهره گیری از دستگاه مستر طرح های مختلفی روی شیشه های دودی حکاکی میشه به عبارتی در این روش طرح مورد نظر روی شیشه تراشیده ( کنده کاری ) خواهد شد . به طور مثال می توان لوگو یا نام تجاری شرکت رو روی شیشه ۱۰ میل دودی حکاکی کرد در این صورت تبلیغات حرفه ای نیز صورت خواهد گرفت .

شیشه دودی اسیدکاری شده

طرح جدیدی از شیشه رومیزی ۱۰ میل دکوراتیو که الگوهای مختلفی روی شیشه اسیدکاری میشه ، برای تولید این نوع شیشه ها از اسیدهای مخصوص شیشه و پمپ فشار قوی بکار برده خواهد شد .

شیشه دودی استیند گلاس

طرح خاصی از شیشه های ۱۰ میل دکوراتیو که از ترکیب فرآیند های اسید کاری ، سندبلاست ، حکاکی و رنگ آمیزی اکلیلی تشکیل شده است ، شیشه های استیند گلاس اغلب به عنوان شیشه درب وروردی استفاده میشه ، شیشه ۱۰ میل دودی استیندگلاس در طراحی دکوراسیون کلاسیک کاربرد داره. و طراحان دکوراسیون از اون برای تزیین فضای داخلی و ارتقای سطح طراحی بهره می‌گیرن .قیمت شیشه رومیزی ۱۰ میل دودی هم با شیشه‌هایی با رنگ متفاوت اندکی تغییر خواهد داشت.

شیشه دودی قفسه شیشه ای

برای ساخت قفسه های شیشه ای که اغلب در فروشگاه های پوشاک استفاده میشه. از شیشه دودی ۱۰ میل بکار برده خواهد شد ، برای فروشگاه هایی که رنگ مشکی به عنوان رنگی اصلی در نظر گرفته شده این نوع قفسه شیشه ای مناسبه .

شیشه دودی گرد

برای تولید شیشه های گرد با قطر کمتر از ۱۰۰ سانتی متر از روش دستی ( الماس شیشه بری ) و برای تولید شیشه های گرد با قطر بیش از ۱۰۰ سانتی متر از دستگاه CNC استفاده میشه .

شیشه ۱۰ میل دودی کم رنگ 

به طور کلی شیشه های دودی به دو دسته ی پر رنگ و کم رنگ تقسیم میشه. که در این بین شیشه دودی پر رنگ شباهت بسیار زیادی به شیشه های لاکوبل مشکی داره و طرف دیگر شیشه قابل مشاهده نیست .

شیشه ۱۰ میل دودی نرده شیشه ای

به طور کلی نرده های شیشه ای به دو دسته ی یوچنل و اسپیگت تقسیم میشه. که در هر دو روش از شیشه های ۱۰ میل دودی و شفاف استفاده خواهد شد ، این نوع نرده ها با نام نرده  مدرن نیز شناخته شده .

شیشه ۱۰ میل دودی سقف

برای اجرای سقف شیشه ای نیز اغلب از شیشه های ۱۰ میل دودی سکوریت و لمینت استفاده میشه . به طوری که ابتدا شبکه بندی شده سپس شیشه های ۱۰ میل داخل فریم ها قرار داده خواهد شد .

شیشه ۱۰ میل دودی هوشمند 

طرح خاصی از شیشه رومیزی ۱۰ میل که با استفاده از ریموت شیشه از حالت مات به شفاف و برعکس تبدیل میشه . شیشه هوشمند از طریق الکتریسیته عمل کرده و با قطع جریان برق از کار خواهد افتاد. لازم به ذکر هست شیشه ۱۰ میل دودی هوشمند در کشورهای اروپایی نیز به کرات استفاده میشه و مورد توجه طراحان دکوراسیون داخلی قرار گرفته.

قیمت شیشه رومیزی ۱۰ میل دودی هوشمند تقریبا دو برابر شیشه های ۱۰ میل ساده هست به همین دلیل طراحان دکوراسیون داخلی از این نوع شیشه ها در پروژه های لوکس و خاصب استفاده میشه .

شیشه ۱۰ میل دودی اکلیلی 

در این طرح از شیشه رومیزی ۱۰ میل رنگی ، رنگ به صورت اکلیلی روی شیشه ایجاد میشه. این نوع شیشه ها با نام شیشه رنگی لاکچری شناخته شده و در پروژه‌های خاصی مورد استفاده قرار می‌گیره . شیشه ۱۰ میل دودی اکلیلی در اغلب مجله های معتبر طراحی دکوراسیون داخلی مانند مجله THE BEST DESIGN که هر ساله در کشور  ایتالیا چاپ میشه به عنوان برترین طرح شیشه ۱۰ میل معرفی شده.

قیمت شیشه رومیزی ۱۰ میل

کارخانه شیشه خم فرکو بزرگ ترین تولید کننده انواع شیشه های دکوراتیو و ساختمانی از نوع منحنی هست. جهت کسب اطلاع لینک رو لمس کن .

مدت زمان تحویل سفارش

صنایع آینه و شیشه فرکو مفتخر هست که می‌تونه در ۴۸ ساعت بهترین کیفیت شیشه و آینه رو که مدنظر شماست رو تحویل بده.برای اطلاع از قیمت شیشه رومیزی ۱۰ میل به سایت فرکو مراجعه کن .با تماس شما به صنایع فرکو ، کارشناسان تیم حرفه ایی فرکو در کمتر از ۴۸ ساعت شیشه ی مورد نظر رو در محل تحویل داده خواهد شد.

چگونه مستقیم از شرکت تولیدکننده شیشه بگیرم؟

پس می‌تونی برای تهیه و سفارش هر نوع و شکل از شیشه رومیزی 10میل با ابعاد مورد دلخواه و موردنیاز خود، از طریق تماس با شاره های 02188068352 و یا شماره واتس اپ 09101767773اقدام کنی و یا از طریق مراجعه به آدرس دفتر صنایع شیشه و آینه فرکو  واقع در تهران، اتوبان فتح، باغستان، میدان سعید آباد، خیابان باغ عمارت، خیابان 15 متری سلمان، بن‌بست بنفشه، انتهای کوچه درب سبز روشن ، شیشه رومیزی 10میل مورد نظر خود رو به تیم طراحی فرکو سفارش بدی.

نکته‌ی مهمی که در این میان وجود داره ، اینه که شیشه رومیزی و تمام محصولات شیشه‌ای از جمله میزهای تمام شیشه‌ی مدرن ، با ضمانت یکساله‌ی بی‌قید و شرط عرضه میشه. یعنی اگه هر نوع افت کیفیت در محصولت داشتی میتونی تا یکسال اونو به شرکت عودت بدی و پولتو تمام و کمال پس بگیری یا که رایگان برات تعمیرش می‌کنن.

تازه جدای از گارانتیه دوازده ماهه‌اش اگه ، بعد از اینکه شیشه به دستت رسید حس کردی که دوسش نداری یا با میزت ست نیس یا هر نوع حس بدی که بهش داشتی تا سه روز می‌تونی اونو به شرکت عودت بدی. و تمام هزینه رو پس بگیری.

و چون مستقیم از شرکت تولیدکننده جنس رو می‌‌گیری کلی در هزینه‌هات هم صرفه‌جویی میشه و با قیمت پایین‌تر شیشه رومیزی به دستت میرسه.

4 پاسخ

    1. سلام وقت بخیر
      باسپاس از لطف شما دوست عزیز ، رضایت شما باعث خوشحالی ماست .

    1. سلام وقت بخیر
      دوست عزیز ، انتخاب صحیح میزان ضخامت شیشه به‌عوامل مختلفی چون ابعاد میز و نوع طراحی میز و هم‌چنین میزان مقاومت مورد نیاز شما بستگی داره. برای دریافت مشاوره رایگان و اطلاعات کامل در این زمینه ، لطفابا این شماره تماس بگیر:09101767773

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×
×

میدونستی هر هفته مسابقه داریم ؟!

صفحه ی اینستاگراممون رو فالو کن تا تو هم یکی از برنده های میلیونی آینه ای مون باشی!

پیج اینستاگرام فرکو