Home

آینه قدی بوتیک

آینه قدی بوتیک مدل جدید میخوای اما نمی‌دونی باید از کجا بخری ؟؟ پس این رو باید بدونی که این متن رو دقیقاً برای خود خودت نوشتیم ! با خوندن این متن میتونی اطلاعات زیادی در مورد انواع آینه قدی مناسب بوتیک‌های لوکس پیدا کنی .. همین‌طور قیمت آینه قدی رو تو این متن بررسی کردیم .

در نهایت هم یک شرکت مطمئن برای خرید آینه قدی بهت معرفی کردیم که اگر ویژگی‌های این تولیدی رو بدونی ، به هیچ عنوان راضی نمیشی از جای دیگه خرید کنی ! پس به نفع خودت هست که مطالب این مقاله رو قدم به قدم بخونی تا خریدی کاملاً سودمند برای خودت ترتیب بدی :

با خرید آینه قدی جدید فروش فروشگاهت رو بیشتر کن !

دیگه الان همه میدونن همه ! این که کوچک‌ترین تا بزرگ‌ترین وسایلی که توی محیط ازش استفاده می‌کنیم دیزاین دکوراسیون ما تاثیرگذار هست . حالا تصور کن توی بوتیک کدوم وسیله از همه تو چشم‌تر هست ؟ ” آینه ” یکی از مهم‌ترین و تاثیرگذارترین وسایل برای دکوراسیون بوتیک محسوب میشه . به همین دلیل هم خرید آینه قدی جدید رو باید اول لیست قرار بدیم .

البته این در صورتی هست که لوکس بودن و شیک بودن فروشگاه برات مهم باشه . اگر میخوای یه فروش حداقلی از طریق مغازه‌ات داشته باشی ، نیازی نیست اهمیت زیادی به وسایل اطرافت بدی . اما اگر اهداف بزرگی توی سرت داری و دوست داری فروش بوتیکت هر روز بیشتر از دیروز باشه اصلاً به خرید آینه قدی معمولی اکتفا نکن ! آینه قدی مدرن و لوکس بخر که لیاقتشو داری . این رو بدون که با وجود آینه قدی لوکس تمام دکوراسیون محیطت زیبا میشه و نیاز به انجام هزینه‌های خیلی زیاد نداری . یه آینه قدی مدرن جدید بخر و تا آخر عمر از داشتن این آینه به خودت افتخار کن .

الان دیگه همه مردم ترجیح میدن از یه بوتیک خرید کنن که ظاهر لاکچری داشته باشه… برای این‌که بعد از خرید از این بوتیک حس خوب لوکس بودن بهشون دست میده . حالا فرض کن یه آینه قدیمی داغون تو این بوتیک باشه !! مطمئن باش خیلی از مشتری‌ها به محض ورود ترجیح میدن فروشگاه رو ترک کرده و از بوتیک دیگه‌ای خرید کنن . در نتیجه هیچ وقت یه بوتیک‌دار حرفه‌ای همچین کاری رو با فروش خودش نخواهد کرد !

انواع آینه قدی بوتیک

  • آینه قدی چراغ‌دار بک‌لایت
  • آینه قدی لامپ‌دار هالیوودی
  • آینه دوطرفه قدی جدید
  • آینه جدید مدل آویزدار
  • آینه هوشمند مدرن

این مدل آینه مدرن رو بخر یا ادعای خوش‌سلیقه بودن نکن!

ما به کسانی که دنبال خرید آینه مدرن قدی مناسب انواع بوتیک و مزون هستن خرید آینه قدی بک‌لایت رو پیشنهاد می‌کنیم . دلیلش هم این هست که آینه بک‌لایت یکی از جدیدترین مدل های آینه تو کاتالوگ‌های ۲۰۲۲ بوده . یعنی حتی توی اروپا هم جدیدتر از این مدل در حال حاضر وجود نداره ! شما بهترین و لوکس‌ترین بوتیک‌های اروپایی رو هم که نگاه می‌کنی ، فقط و فقط مدل آینه قدی بوتیک بک‌لایت رو می‌بینی …

این مدل از آینه در واقع یه آینه قدی با نور مخفی هستن . برای همین ظاهر فوق‌العاده شیکی دارن . بهتره بدونی که نور آینه بک‌لایت کاملاً قابل تغییر هست ! یعنی اگر قراره به عنوان یک آینه آرایشی ازش استفاده کنی ، می‌تونی درجه روشنایی نور رو در بالاترین حدش قرار بدی . و اگر قرار هست صرفاً نمای زیبایی رو ایجاد بکنه تو حالت متوسط یا کم قرارش بده . همون‌طور که میزان روشنایی نور آینه قدی بک‌لایت قابل کنترل هست ، رنگ چراغ هم قابل تغییر هست .

یعنی می‌تونی به صورت دستی یا هوشمند انتخاب کنی. که نور چراغ آفتابی ، مهتابی ، یا دو رنگ باشه . حتی بعضی از بوتیک‌ها رو می‌بینیم که از رنگ‌های فانتزی مثل بنفش ، صورتی ، آبی ، یاسی و رنگ‌هایی از این تناژ استفاده می‌کنن . این رنگ‌ها هم جذابیت‌های خاص خودشون رو دارن .

آینه قدی بوتیک نوری

آینه هالیوودی قدی ، بهترین انتخاب واسه حرفه‌ای‌ها

یک بار برای بوتیک قشنگت آینه قدی هالیوودی بخر و تا آخر عمر به خریدی که داشتی افتخار کن ! چرا این رو می‌گیم ؟؟ به این دلیل که آینه هالیوودی مدلی از آینه قدی هست که به هیچ عنوان قدیمی نخواهد شد ! این‌قدر کاربرد این آینه زیاد هست که هرکسی باید یه دونه حداقل از این آینه رو برای خودش داشته باشه . چه برسه به این‌که بوتیک و مزون داشته باشیم . در این صورت باید تمام آینه‌ها رو تبدیل به آینه هالیوودی کنیم… یعنی اگر آینه ساده داری دیگه باید بیخیالش بشی به جاش آینه هالیوودی قدی سفارش بده تا از هزاران کاربردش استفاده کنی و لذت ببری .

خرید آینه هالیوودی از این جهت مزیت‌های فراوونی داره که با استفاده از لامپ‌هایی که روی بدنه آینه نصب شده نور کاملا مستقیم و مناسبی رو دریافت می‌کنی . هممون میدونیم که نور برای برنداز کردن و دیدن انواع لباس و کیف و کفش توی تن واقعا معجزه میکنه ! برای همین هم هست که هر کسی که یک‌بار از آینه هالیوودی استفاده کرده باشه دیگه اصلا نمیتونه از آینه‌های ساده استفاده کنه !

آینه قدی بوتیک هالیوودی

۳ نکته در مورد آینه که اگر ندونی سرت کلاه میره !

نکته اولی که موقع خرید آینه باید بهش دقت کنی این هست که کیفیت آینه در چه حدی هست ؟ آینه با کیفیت حتی اگر قیمت نسبتاً بالاتری داشته باشه واقعا به صرفه‌تر هست از این جهت که یک‌بار یک آینه باکیفیت می‌گیری و تا سال‌های سال به راحتی و بدون کوچک‌ترین آسیب ازش استفاده می‌کنی . این در صورتی هست که اگر آینه‌ای با کیفیت پایین بگیری تقریباً سالی یک‌بار باید آینه دیگه‌ای رو جایگزین کنی . اما ویژگی آینه با کیفیت چیه ؟ یه آینه با کیفیت خوب موج نخواهد داشت . و کاملاً یک‌دست ‌‌هست و از طرفی شفافیت خیلی زیادی داره . هرچی شفافیت آینه بالاتر باشه نشان دهنده کیفیت بالاترش هست و این‌که آینه با کیفیت نشکن هست و ضد خط و خش خواهد بود .

جمع بندی مطلب آینه قدی بوتیک

اگر بخوام به عنوان خلاصه کل مطلب بالا رو توی یک پاراگراف بهت توضیح بدم ، باید بگم که تو مقاله بالا انواع آینه قدی بوتیک رو بهت معرفی کردیم . این‌طوری با شناخت مدل‌های مختلف می‌تونی انتخاب درستی داشته باشی . یه سری نکته که باید موقع خرید بهش دقت کنی رو هم در اختیارت قرار دادیم . در پاراگراف پایین هم میتونی بفهمی که بورس آینه قدی تهران کجاست . برای این‌که یه آینه با کیفیت و در عین حال مقرون به صرفه سفارش بدی ، فقط کافیه با شماره‌هایی که پایین قرار دادیم تماس بگیری . تا بعد از مشاوره‌ی کاملا رایگان ، چیزی رو که واقعا لیاقتش رو داری تهیه کنی :

بهترین آینه قدی ایران رو ، از این‌جا بخر با ارسال مطمئن :

نگران این هستی که آینه‌ای که قراره تهیه کنی ، دقیقا همون چیزی باشه که دوست داری ؟؟ یا شاید دغدغه‌ات این باشه که یه آینه خاص خودت داشته باشی ! یا حتی ممکنه نگران این باشی که آینه سالم به دستت برسه ؟ بذار خیالت رو راحت کنم شرکت تولیدی فرکو اومده تا تمام نگرانی‌های تو رو برطرف کنه !

چون علاوه‌بر این‌که دقیقا اون چیزی رو تولید میکنه که تو ازش میخوای با تمام ویژگی‌های خاصی که ند نظر خودت هست . محصول نهایی با بالاترین کیفیتی که میشه در حال حاضر تولید کرد ، به دستت می‌رسونه ! ضمن این‌که ارسال آینه کاملا مطمئن هست و اگر یک درصد اتفاقی برای آینه مورد نظر بیوفته ، شرکت فرکو با هزینه خودش دوباره آینه رو تولید می‌کنه و سالم و سلامت به دستت می‌رسونه .

ویژگی‌های شرکت فرکو که باعث میشه بعد از خوندنش فقط همین شرکت انتخاب تو باشه هنوز تموم نشده !

یکی دیگه از مزیت‌های شرکت فرکو این هست که یک سال ضمانت بی قید و شرط برای تمام محصولاتش داره . حالا دیگه با خیال راحت و قبل از این‌که قیمت‌ها بالا بره سفارش رو ثبت کن و از تخفیفات ویژه سایت ما استفاده کن و محصول نهایی رو ارزون‌تر بخر .

حالا برای سفارش یا دیدن نمونه‌ کار‌های شرکت با این شماره تماس بگیرین بعد از این به بعد می‌تونی با شماره‌ی زیر تماس بگیری و مشاوره رایگان هم بگیری :
02188068352 و 09101767773
برای دیدن روند تولید سفارشت هم می‌تونی حضوری بیای به آدرس کارخونه صنایع شیشه و آینه فرکو :
تهران ، اتوبان فتح ، باغستان ، میدان سعید آباد ، خ باغ عمارت ، خ ۱۵ متری سلمان ، بن‌بست بنفشه ، انتهای کوچه درب سبز روشن

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×
×

میدونستی هر هفته مسابقه داریم ؟!

صفحه ی اینستاگراممون رو فالو کن تا تو هم یکی از برنده های میلیونی آینه ای مون باشی!

پیج اینستاگرام فرکو