Home

آینه قدی با نور مخفی

آینه قدی با نور مخفی یکی از پر طرف‌دارترین مدل‌های آینه هست که می‌تونی تو آرایشگاه یا مزونت از این مدل استفاده کنی و محیطت رو تبدیل به یه محیط مدرن و لوکس کنی !

ما این‌جاییم تا بهت کمک کنیم از بین مدل‌های مختلف آینه قدی نوری ، اونی که بیشتر از همه به دردت می‌خوره رو انتخاب کنی . پس با ما باش تا انواع مختلف آینه قدی نور مخفی رو بهت معرفی کنیم .
در ضمن اگر دنبال یه فروشگاه خوب هستی که محصولاتش هم با کیفیت باشه و هم قیمت خوبی داشته باشه ، انتهای مقاله بهت یه تولیدی خفن رو هم معرفی کردیم و کارت رو راحت کردیم . تا آخر این متن باهامون بیا :

دوست داری بدونی آینه نور دار قدی چیه

تو انواع مدل‌های آینه چراغ دار که تو قسمت پشت اون به صورت یک یا دو مسیر چراغ‌هایی با نور ملایم نصب میشه . که به جای قاب این آینه از لامپ های ال ای دی که به صورت نواری هستن دور تا دور آینه تعبیه میشه . به صراحت میشه گفت این آینه‌ها یکی از خاص‌ترین آینه‌های دکوراتیو هستن . تو این مدل‌ها نور ملایم کنار آینه جلوه‌ی خیلی خاصی رو بهش میده که کاملاً می‌تونه فضا رو مدرن کنه . این آینه‌ قدی با نور مخفی وقتی با نورهایی که توی فضاهای مختلف وجود داره ترکیب میشه ، باعث منور و روشن‌تر شدن فضامون میشه .

آینه قدی با نور مخفی

از آینه قدی با نور مخفی تو کدوم قسمت خونه میشه استفاده کرد

  • آینه قدی لابی آپارتمان
  • آینه قدی تو راهرو
  • آینه برای پذیرایی
  • اتاق خواب با آینه قدی

چرا از آینه بک‌لایت قدی تو آپارتمان استفاده می‌کنیم

می‌خوام نقش مهم آینه قدی رو توی آپارتمان‌ها برات به تصویر بکشم . می‌خوام بدونی نقش آینه قدی توی دکوراسیون داخلی هر آپارتمانی چقدر می‌تونه تاثیر خوبی رو توی ظاهر آپارتمان مدرن و شیک داشته باشه .

استفاده از آینه‌ قدی توی لابی آپارتمان‌ها

زمانی که شما وارد آپارتمان می‌شی ، در وهله اول باید وارد لابی بشی. حالا فرض کن با ورود به لابی مخصوصاً هنگام شب که هوا تاریک هست این آینه قدی با نور مخفی ، با ورود شما روشن میشه و جلوه و زیبایی خیلی زیادی رو به لابی آپارتمان شما میده .

اگه لابی آپارتمانت بزرگ باشه ، می‌تونی از چند آینه بر روی دیوارهای لابی استفاده کنی. منظره‌ی اولیه‌ی ورودی آپارتمان شما نقش مهمی رو توی دیدگاه هر فردی که پا تو آپارتمانت میذاره ایفا می‌کنه . با خرید یک یا چندتا آینه قدی بک‌لایت از مرکز فروش آینه قدی تهران ، آپارتمان شما به یه آپارتمان مدرن ، شیک و لوکس تبدیل میشه.

آینه قدی با نور

استفاده از آینه قدی توی راهرو

استفاده از آینه‌های قدی توی راهرو و راه پله‌ها می‌تونه تو روشنایی راه‌روها و راه‌پله ‌هایی که پنجره هم ندارن ، نقش مهمی رو ایفا کنه . شما می‌تونی نورمخفی این آینه‌ها رو طوری تنظیم کنی که زمانی که وارد راهرو می‌شی ، همزمان با روشن شدن چراغ راه‌پله‌ها اون‌ها هم روشن بشن . یعنی زمان چراغ آینه رو توی یه زمان مشخص تنظیم کنین که برای مدت زمان کوتاهی روشن بمونن . حتی می‌تونی کنار درب ورودی هر آپارتمانی از این آیینه ها استفاده کنی . و اگه جاکفشی شما بیرون جلوی درب ورودی قرار داره، شما از این آینه قدی با نور مخفی به عنوان درب جاکفشی استفاده کنی که هم زیبایی داره و هم باعث روشنایی جلوی درب واحدت میشه .

آینه قدی نوری

استفاده از آینه‌ بک‌لایت در پذیرایی‌ها

آینه‌ قدی عامل بسیار مهمی در تزیین فضا‌های مختلف هست . مثلا اگه این آینه رو شما در پذیرایی خونه خودت استفاده کنی به راحتی با لوازم دیگه خونه‌ خودش‌رو هماهنگ می‌کنه . شما رنگ نورمخفی این آینه رو می‌تونی با مبلمان ، دیوارها ، پرده‌ها و یا حتی با نور لوسترها و نورهای سقفی هماهنگ کنی . شما حتی می‌تونی محل قرارگیری این آینه قدی رو روبروی در ورودی قرار بدی تا هنگام وارد شدن به منزل اول از همه چیز با این آینه مواجه بشی . بسته به نوع دیزاین پذیراییت از این آینه و محل قرارگیری اون می‌تونی استفاده کنی .

استفاده از آینه‌ قدی نور دار در اتاق خواب

آینه قدیت رو اگه میخوای توی اتاق خواب نصب کنی ، می‌تونی هم اونو به عنوان درب کمد دیواری استفاده کنی و هم بر روی یکی از دیوارهای اتاق خوابت نصب کنی . مخصوصا اگه اتاقت کوچیکه و جایی برای میز آرایشی نداره ، با نصب این آینه توی اتاق خواب دیگه نیازی به آباژور کنار تخت خوابت نداری ! چون با تنظیم نور این آینه قدی نور مخفی شما می‌تونی هم به‌عنوان نور برای مطالعه از اون استفاده کنی ، و هم می‌تونی به عنوان نور چراغ خواب ازش استفاده کنی. در ضمن به راحتی رنگ نور اونو با لوازم خوابت و یا پرده‌ات ست کن .

آینه قدی با نور دار

یه آینه قدی با نور مخفی هوشمند بخر و تا آخر عمر خیال خودت رو راحت کن !

می‌دونستی برای آینه‌های قدی با نور مخفی میشه از حسگر تشخیص حرکت یا سنسورهای حرارتی استفاده کرد ؟؟ حتی میشه برای خاموش و روشن کردن نور مخفی یا کم و زیاد کردن نور یا تغییر رنگش از ریموت کنترل استفاده کرد !

الان دیگه زمان قدیم نیست.. حتی میشه آپشن‌های دیگه ای مثل دماسنج و ساعت دیجیتال بر روی این آینه‌ها تعبیه کرد .

یکی از مهم ترین آپشن هایی که بر روی این آینه های قدی میشه ازش استفاده کرد تغییر رنگ نورهای اونه . علاوه بر تغییر رنگ میشه این نور ها رو کم و زیاد کرد و یا خاموش و روشن کرد بسته به سفارش مشتری میشه از رنگ‌های تک رنگ و یا چند رنگ استفاده کرد . میشه تمامی این آپشن ها رو به‌صورت حسگر لمسی بر روی آینه تعبیه کرد که اصطلاحا بهش دکمه تاچ می‌گن .

آینه قدی با نور مخفی که با حسگر تشخیص حرکت روشن خاموش میشه

این حسگر دارای نوعی سنسور هست که کوچک‌ترین حرکتی تشخیص داده میشه و باعث روشن شدن آینه میشه . از این نوع آینه‌ها میشه به راحتی توی راه‌رو‌ها و راه‌پله‌ها استفاده کرد . حتی می‌تونی از آینه برای مراکز تجاری هم استفاده کنی که حسابی کاربردی میشه دیگه . تازه اگر شما یه آرایشگر حرفه‌ای هستی برای سالن آرایشگاهت باید حتما یکی از آینه قدی‌های بک‌لایت داشته باشی تا محیط سالن آرایشگاهی که داری حسابی لوکس بشه …

رو آینه قدی لوگو مخصوص خودت رو حکاکی کن

وقتی آینه قدی با نور مخفی داری سفارش میدی ، می‌تونی از تولیدی بخوای که برات لوگو فروشگاه ، مزون یا آرایشگاهت رو روی آینه حکاکی کنی . وقتی لوگو روی آینه حکاکی میشه ، با روشن شدن چراغ‌های مخفی پشت آینه ، لوگو شما خیلی ظریف و زیبا می‌درخشه .

تو هر عکسی که مشتری شما تو آینه از خودش ، آرایش و مدل موهاش ، یا لباسش بندازه ، لوگوی شما هم تو عکس ثبت میشه با همین شگرد خیلی خوب مشهور و معروف میشی !

حکاکی لوگو روی آینه معمولا هزینه زیادی رو برات اضافه نمی‌کنه اما در عوض آینه‌ات رو خاص می‌کنه . این ایده برای اولین بار تو کشورهای اروپایی توسط بلاگر‌های اینستاگرام انجام شده . و دلیلش این بوده که از مشتری‌هاشون می‌خواستن موقع عکس گرفتن تو آینه آدرس فروشگاهشون رو روی لوگوی روی آینه که تو عکس افتاده تگ کنن . این‌طوری رفته رفته کلی فالور هم جمع می‌کردن . تا این‌که الان تو ایران هم فقط کسانی که به دنبال فروش بیشتر هستن، از این ایده استفاده می‌کنن و آینه رو با لوگوی خودشون شخصی سازی می‌کنن..

اگر برای سفارش آینه قدی با نور مخفی دو دل هستی ، مدل‌های ساخته شده تولیدی‌های ایرانی رو ببین تا مطمئن بشی این محصولی هست که باید حتمممما داشته باشی.

نتیجه گیری

اگر از مدل آینه قدی با نور مخفی خوشت اومده می‌تونی تو هر جایی ازش استفاده کنی . هم تو قسمت‌های مختلف آپارتمانت و هم تو سالن آرایشی به عنوان آینه گنبدی آرایشگاهی و مزون و بقیه محیط‌های اداری یا تجاری . برای خاص پسندا و خوش سلیقه‌ها ، بهترین انتخاب همین آینه هست .
اگر دوست داری این آینه رو با قیمت خوب ولی با کیفیت فوق‌العاده بالا خریداری کنی بیا پایین‌تر تا بهت رمز و رازش یه خرید خوب رو بگم :

این‌طوری آینه نور مخفی دار بخر و یه عمر ازش استفاده کن !

برای یه خرید خوب آینه قدی اول از همه واسطه‌هارو حذف کن و نذار سایت‌هایی مثل دیجی‌کالا و.. سرت کلاه بذارن ! وقتی واسطه رو حذف کنی می‌تونی با قیمت خیلی بهتری مستقیم از خود تولیدی خرید کنی.. خرید از تولیدی مساوی با خرید محصول درجه ۱ با ضمانت‌نامه هم هست .

موقع خرید آینه خصوصا اگر داری اینترنتی خرید می‌کنی حتما مطمئن شو که محصولی مثل آینه رو که امکان شکستنش زیاده ، می‌تونن با سلامت کامل به دستت برسونن یا نه ؟! خلاصه بگرد یه تولیدی درست و حسابی و مطمئن پیدا کن و خیال خودت رو از بابت خریدت راحت کن..

اگر تولیدی مناسب پیدا نکردی و جایی رو که بتونی بهش اطمینان کنی نمی‌شناسی ما برات یه پیشنهاد عالی داریم .

از این‌جا خرید کن و با یک‌سال ضمانت بی قید و شرط آینه‌ات رو بردار و ببر

صنایع تولیدی آینه فرکو ، با بیش از نیم قرن تجربه مفتخر هست که بالاترین کیفیت آینه رو تو کشور داره تولید می‌کنه . قسمت خوب ماجرا این‌جاست که اولا تضمین صد درصدی برای ارسال مخصولاتشون دارن و اگر حتی گوشه آینه یه خط کوچیک بیوفته هم کل آینه رو براتون تعویض می‌کنن !

ضمانت یک ساله بی قید و شرط هم دارن که دیگه نور علی نوره و وقتی داری آینه‌ات رو می‌خری می‌دونی که هر اتفاقی هم براش بیوفته هیچ نگرانی‌ای نداری..

برای ثبت سفارش یا حتی گرفتن مشاوره رایگان با این شماره ها می‌تونی تماس بگیری :

02188068352 و 09101767773

آدرس کارخونه رو این پایین برات نوشتیم که با اطمینان خرید کنی :

تهران ، اتوبان فتح ، باغستان ، میدان سعید آباد ، خ باغ عمارت ، خ ۱۵ متری سلمان ، بن‌بست بنفشه ، انتهای کوچه درب سبز روشن

آینه با نور مخفی رو تو کجاها میشه استفاده کرد ؟

باید بگم که از این مدل آینه تو هرجایی که نیاز به آینه باشه می‌تونی استفاده کنی . چون مدل‌هاش زیاده و تنوع ظاهری فراوونی داره ، از سرویس‌بهداشتی یه خونه کوچیک گرفته تا آینه آرایشگاهی و آینه مزون برای سالن‌های بزرگ ، میشه از این مدل آینه استفاده کرد . اگر می‌خوای بدونی کدوم مدل به درد تو می‌خوره کلیک کن ….

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×
×

میدونستی هر هفته مسابقه داریم ؟!

صفحه ی اینستاگراممون رو فالو کن تا تو هم یکی از برنده های میلیونی آینه ای مون باشی!

پیج اینستاگرام فرکو