Home
خرید آینه هالیوودی

خرید آینه هالیوودی

با سفارش آینه هالیوودی حس جذابیت رو به اتاق خواب ،پذیرایی و محل کار خود  اضافه کنین. با استفاده از آینه های هالیوودی یا آینه های گریم در اطراف خانه خود می‌تونین یک راه حل عالی برای سبکی زیبا و جدید برای محیط خود فراهم کنین.با این آینه می‌تونین حس بزرگ نمایی و روشنایی رو به شما نسبت به محیط القا بده. . و همچنین می‌تونن سطح نور رو در بسیاری از اتاق‌ها افزایش بدن . فراتر از عملکردهای شیک اونا ، البته وجود این آینه ها نیز برای کمک در ظاهر زیبا ضروری اس . و این همون چیزی اس که امروز قرار هست برای شما کامل توضیح داده بشه.

خرید آینه هالیوودی

از آینه های هالیوودی می‌تونین در کارهای تخصصی و شخصی خود نیز استفاده کنین . این کارهای روزمره و عادی شما شامل : آرایش کردن ، و درست کردن موهای خود و به طور کلی به شما کمک می‌کنن تا هر روز به ظاهر زیبایی توجه کنین و برسین. سبک‌های مختلفی از آینه های هالیوودی وجود داره که می‌تونین نسبت به سلیقه و نیاز خود یکی رو انتخاب کنین . بنابراین با دقت به عکس‌های محصول نگاه کنین و برای محیط خود یک آینه شگفت انگیز خریداری کنین . کارشناسان در صنایع تولید شیشه و آینه فرکو همواره آماده مشاوره و راهنمایی شما هستن.

خرید آینه هالیوودی
آینه هالیوودی

با ما در تماس باشین تا در این زمینه به شما اطلاعاتی مفید بدیم. شماره تماس 02188068352

آینه هالیوودی به چه اسم های دیگری شناخته شده اس؟

  • آینه لامپی
  • آینه لامپ دار
  • آینه چراغ دار
  • آینه گریم
خرید آینه هالیوودی

موضوعاتی که در مورد آینه هالیوودی ( گریم ) برای شما آماده شده اس؟

خرید آینه هالیوودی

آینه هالیوودی دارای چه لامپی هست؟

آینه هالیوودی با لامپ های LED

در سفارش آینه هالیوودی در نظر داشته باشین که آینه های هالیوودی با لامپ های LED و نوری فوق‌العاده روشن به شما امکان کنترل کامل ظاهر شما رو میدن . این نور کاملا طبیعی هست. لامپ ال ای دی 24 ولت هست .لامپ ال ای دی فوق‌العاده کارآمد و در لمس خنک ، نشکن و با دوام هستن.همچنین در صورت خرابی و دور انداختن اون خطری برای طبیعت نداره .لامپ ال ای دی با توجه به طول عمری که داره دارای قیمت مناسبی هست . و از کیفیت منحصر به فردی برخورداره.

خرید آینه هالیوودی
آینه هالیوودی

آینه هالیوودی دارای چه مدل‌هایی هست؟

خرید آینه هالیوودی

آینه متحرک به چه صورت هست؟

برخی افراد هنگام سفارش آینه هالیوودی ، آینه قابل حمل و متحرک رو به ثابت ترجیح میدن .آینه متحرک به شما این امکان رو میده که جای آینه خود رو تغییر بدین.
.و این مسئله می‌تونه در روحیه شما تاثیر گذار باشه .همچنین شما می‌تونین از این آینه در تمامی سایز ها و ابعاد داشته باشین. پایه‌های مختلفی برای متحرک بودن آینه وجود داره که رنگ‌های مختلفی نیز داره.که شما نسبت به سلیقه و رنگ دکوراسیون خود می‌تونین یکی رو انتخاب کنین.

خرید آینه هالیوودی

آینه ثابت به چه صورت هست؟

در صورت انتخاب آینه ثابت شما به هیچ عنوان نمی‌تونین محل نصب آینه خود رو تغییر بدین .و تغییر دادن جای آینه اصلا کار راحتی نیست .آینه ثابت انتخاب افرادی هست که محل مشخص شده ای برای نصب آینه دارن .پس از انتخاب آینه ثابت حتما باید کارشناسان و نصب کنندگان حرفه ای خود تولیدی ، این کار رو انجام بدن .زیرا نیاز به تراش کار و …هست .

با یک آینه هالیوودی می‌تونین جلوه خاصی به دکوراسیون خود بدین.

با خرید یک آینه هالیوودی جلوه خاصی به دکوراسیون شما داده میشه . آینه هالیوودی جزء بهترین محصولات برای تزئینات خونه شما حساب میشه. و دارای یک طیف گسترده ای از اندازه ویژگی‌های منحصر به فردی هست.آینه هالیوودی در مدل‌های مختلفی برای مثال رومیزی ، دیواری ،قدی ، آویزی تولید میشه. که از آینه هالیوودی با مدل های مختلفی می تونین .متناسب با هر فضایی خریداری کنین. برای مثال شما می‌تونین حتی اگر در محیط خود دارای یک فضای مرده می باشین استفاده کنین.حالا این فضای مرده به فضاهای گفته میشه که امکان قرار دادن هیچ وسیله ای در این مکان امکان‌پذیر نیست.برای مثال اصولا راهرو ها جزء قسمت‌های مرده هر منزلی هست .اما شما می‌تونین با قرار دادن آینه حتی از مکان‌های بیهوده خود نیز بهترین استفاده رو کنین .

خرید آینه هالیوودی

تمام آینه های ساخته شده در فرکو توسط افرادی که به کار خود اهمیت میدن ساخته شده‌اس. ما به جزئیات توجه می‌کنیم و فقط از بالاترین کیفیت مواد استفاده می‌کنیم . این عمل باعث میشه که آینه های فرکو ماندگار و باکیفیت ساخته بشن و در آخر خارق العاده به نظر برسن. برای مشاهده نمونه کارهای بیش تر و سفارش ، با گروه فرکو در ارتباط باشین. همکاران ما آماده ی پاسخ گویی هستن . تلفن تماس : 02188068352

خرید آینه هالیوودی

آینه هالیوودی حکاکی شده

شاید شما بخواید که از آینه های هالیوودی خود در محیط های کاری خود استفاده کنین برای مثال آرایشگاه‌ها ،مزون‌ها ،خیاطی‌های ،پیراش گاه‌ها ، بوتیک‌ها و… . در صورت خریداری آینه برای این مکان ها می‌تونین اسم و یا برند معروف خود رو روی آینه حکاکی کنین .حتی انتخاب فونت نیز به دست شما عزیزان هست .شما آینه حکاکی شده خود رو در اسرع وقت دریافت می‌کنین. علاوه بر این ، ما همچنین سفارش آینه هالیوودی رو با ضمانت نامه معتبر و با ماندگاری بالا تحویل می دیم . فرکو دارای زیباترین آینه های بازار هست ، بنابراین با ما در تماس باشین تا آینه ای نسبت به سلیقه و ایده آل خود پیدا کنین.

خرید آینه هالیوودی

سفارش آینه هالیوودی متحرک و ثابت به چه شکل هست؟

آینه هالیوودی متحرک دارای پایه و چرخ هست که شما می‌تونین بر حسب تغییر دکوراسیون جای آینه خود رو تغییر بدین همچنین آینه ثابت آینه‌ای هست که بر روی دیوار و یا کمد شما نصب میشه و امکان تغییر جای اون وجود نداره و برای مکان‌هایی استفاده می‌شه. که می‌خواین آینه به طور ثابت قرار بگیره ‌.

 آینه هالیوودی دارای مزیت‌های بسیاری هست که می‌تونه توجه هر خریداری رو به خود جذب کنه همچنین لامپی که در این آینه استفاده می‌کنیم ،می‌تونه به شما سودهای بسیاری برسونه و به هیچ عنوان ضرری به شما وارد نکنه. از جمله اینکه چگونه می‌تونن به شما کمک کنه ، در هزینه برق با خریداری از این لامپ صرفه جویی می‌کنین. همچنین در هر اتاقی ، بدون توجه به اندازه و شکلی که دارن ،وجود این عالی به نظر می رسه! حتی آینه شما دارای یک اسپیکر هست که شما می‌تونین تلفن همراه خود رو با روش های AUX، USB، BT به اسپیکر وصل کنین و آهنگ مورد علاقه خود رو پخش کنین .حتی می‌تونه با داشتن سیم شارژر گوشی خود رو به آینه وصل کنین و گوشی خود رو شارژ نمایین .

خرید آینه هالیوودی

چگونه با صنایع تولید شیشه و آینه فرکو ارتباط برقرار کنیم.


راه‌هایی که برای ارتباط برقرار کردن با تولیدی‌ فرکو وجود داره .اولین مورد به صورت حضوری در تولیدی به آدرس زیر هست .
آدرس دفتر :تهران ،اتوبان فتح ، باغستان ، میدان سعید آباد ، خ باغ عمارت ، خ ۱۵ متری سلمان ، بن‌بست بنفشه ، انتهای کوچه درب سبز روشن
دومین راه ارتباطی تلفنی هست:
۰۲۱۸۸۰۶۸۳۵۲
۰۹۱۰۱۷۶۷۷۷۳
وبسایت :farkoo.ir
تماس مستقیم:۰۲۱۸۸۰۶۸۳۵۲
اینستاگرام:http://Instagram.com/farkoo.ir

خرید آینه هالیوودی
خرید آینه هالیوودی
آینه هالیوودی
آینه هالیوودی
آینه هالیوودی
آینه هالیوودی

با دیگر محصولاتی که صنایع فرکو تولید می‌کنه آشنا بشین
با کلیک روی هر موضوع وارد صفحه‌ی جدید می‌شین .

شیشه لاکوبل
شیشه رنگی
قیمت شیشه رنگی
شیشه بین کابینتی
شیشه رنگی مدرن
دیوار پوش شیشه ای
شیشه رنگی پنجره
شیشه لاکوبل رنگی
شیشه رنکی طرح دار
قیمت شیشه لاکوبل
نمایندگی شیشه بین کابینتی
شیشه رنگی قدیمی
شیشه رنگی سنتی
شیشه بین کابینتی جدید
شیشه رنگی رومیزی
دیوار پوش شیشه ای رنگی
بورس شیشه‌ رنگی
شیشه بین کابینتی طوسی

مزیت استفاده از لامپ های ال ای دی در آینه هالیوودی چیه ؟

در هزینه برق با خریداری از این لامپ صرفه جویی می‌کنین. همچنین در هر اتاقی ، بدون توجه به اندازه و شکلی که دارن ،وجود این عالی به نظر می رسه! حتی آینه شما دارای…

فروش آینه هالیوودی متحرک و ثابت به چه شکل هست؟

آینه هالیووبهدی ثابت و متحرک هرکدوم ویژگی‌های منحصر به فردی داره که می‌تونه توجه همگان رو به خود جلب کنه همچنین …

آینه هالیوودی حکاکی شده چیه ؟

شاید شما بخواید که از آینه های هالیوودی خود در محیط های کاری خود استفاده کنین برای مثال آرایشگاه ها ،مزون ها ،خیاطی های ،پیراش گاه ها ، بوتیک ها و… . در صورت خریداری…

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×
×

میدونستی هر هفته مسابقه داریم ؟!

صفحه ی اینستاگراممون رو فالو کن تا تو هم یکی از برنده های میلیونی آینه ای مون باشی!

پیج اینستاگرام فرکو