Home
خرید آنلاین آینه آرایشگاهی

خرید آنلاین آینه آرایشگاهی

قصد خرید آنلاین آینه آرایشگاهی داری اما نمی‌دونی کدوم مدل رو بخری؟ تا انتهای این مطلب همراه فرکو باش که جدیدترین مدل‌ها و نکات مهمی که لازمه قبل از خرید آینه آرایشگاهی بدونین رو بررسی می‌کنیم تا یه آینه باکیفیت بخرین و پول‌تون با خرید یه مدل بی‌کیفیت هدر نره. همونطور که می‌دونین آرایشگاه‌های امروزی از هر نظر کاملا نسبت به سلمونی‌های غیر حرفه‌ای قدیمی پیشرفت کردن. دیگه اینطور نیست که ته آرایش ، سرخاب سفیداب باشه! بلکه مشتری‌ها زمانی که خارج می‌شن انگار یه شخص دیگه هستن! طبیعتا اهمیت آرایشگاه برای مردم هم خیلی زیادتر از قبل شده.

اینکه کیفیت آرایش خیلی مهمه مشخصه اما قبول کنین که تعداد سالن‌های حرفه‌ای هم دیگه کم نیست. تو این زمونه دیگه نمی‌شه با سیستم قدیم کار کرد و باید به دکور هم اهمیت بدین. دکور سالن تو جلب توجه و جذب مشتری خیلی مهمه. برای داشتن یه دکور مدرن در آرایشگاه هم اول باید به سراغ انتخاب یه آینه مدرن و شیک برین. چرا که بخش مهمی از سالن با آینه پر می‌شه و یه آینه مدرن می‌تونه اثر زیادی تو ظاهر سالن بذاره. البته که آینه ابزار کار هر آرایشگری هم هست! در سال‌های گذشته مدل‌های تخصصی و حرفه‌ای آینه برای آرایشگاه به تولید رسیده و اکثر سالن‌ها هم از این آینه‌ها استفاده می‌کنن. اما قبل از خرید حواس‌تون باشه!

خرید آنلاین آینه آرایشگاهی

اینکه مدل‌های آینه آرایشگاهی به جز کیفیت ظاهری حتی از نظر دوام و استحکام هم می‌تونن خیلی متفاوت باشن. بعضی از مدل‌ها واقعا ارزش خرید ندارن و خیلی زود حتی از نظر ظاهری تغییر می‌کن و شمارو مجبور به خرید یه آینه جدید می‌کنن. پس باید دقت کنین و هر چیزی رو نخرین! در حالی که مدل‌هایی هم هستن که هم از نظر ظاهر و هم از نظر دوام عالی هستن و ارزش خرید بیشتری دارن. در ادامه همراه فرکو باشین.

کدوم مدل آینه برای آرایشگاه خوبه

برای آرایشگاه آینه‌ای بخرین که این 5 خصوصیت رو داشته باشه : 1- شفافیت 2- ظاهر زیبا 3- مخصوص فضای آرایشگاه 4- دوام زیاد 5- قاب مناسب. در ادامه این موارد رو بررسی می‌کنیم.

خرید آنلاین آینه آرایشگاهی
آینه گرد دیواری مخصوص آرایشگاه

قاب آینه

آینه‌های آرایشگاهی هم در انواع قاب دار و هم در مدل‌های بدون قاب و فریم به تولید می‌رسن. برای قاب، از متریال‌های مختلف بهره گرفته می‌شه که نوع اون هم در ظاهر و هم در دوام آینه خیلی موثره. اگه از قاب بی‌کیفیت استفاده شده باشه خیلی زودتر از اون که فکرش رو بکنین باید به فکر دورانداختن آینه باشین! استیل ، های‌گلاس و چوب مطلوب‌ترین انواع قاب برای آینه آرایشگاه هستن که هم ظاهر سالن رو حسابی سر و سامان می‌دن و هم به این زودی دست شمارو تو پوست گردو نمی‌ذارن و بیشترین دوام رو دارن!

خرید آنلاین آینه آرایشگاهی
یه طرح جذاب از آینه آرایشگاهی با فریم نقره‌ای استیل

البته اشاره کنیم که مدل‌های بدون فریم هم ظاهر مدرنی دارن و برای یه دیزاین مینیمال عالی هستن که این بیشتر به سلیقه بستگی داره.

خرید آنلاین آینه آرایشگاهی استیل

بدون تردید هیچ قابی مثل استیل نمی‌تونه ظاهر آرایشگاه رو دگرگون کنه! یه متریال فوق العاده باکیفیت و با دوام برای قاب آینه آرایشگاهی. در واقع اگه می‌خواین کلاس کاری سالن‌اتون رو حسابی ببرین بالا ، اول به سراغ خرید آینه قاب استیل برین! نشون به اون نشون که بیشتر عکس‌هایی که از آینه‌های آرایشگاهی مدرن موجوده هم همین مدله. بعد از خرید و نصب این مدل آینه تفاوت رو به وضوح احساس می‌کنین. اما جالب اینکه این آینه‌ها از جهت دوام هم بهترین هستن و تا سال‌ها آرایشگاه رو از نظر آینه بیمه می‌کنن.

خرید آنلاین آینه آرایشگاهی
آینه بک لایت آرایشگاهی با قاب فلزی

برای خرید آینه قاب استیل یه ذره باید بیشتر دست به جیب بشین اما واقعا ارزش داره. چون دیگه خیالتون از اینکه حرفه‌ای ترین دکور رو دارین راحت می‌شه و یه جورایی رقبا رو کیش و مات می‌کنین! تازه به این هم اشاره کنیم که آینه قاب استیل در بلندمدت هم اصلا از نظر ظاهری ضعیف نمی‌شه و با ضربه هم به راحتی آسیب نمی‌بینه. با توجه به سلیقه می‌تونین قاب استیل رو در هر رنگ و طرح دلخواه سفارش بدین. فراموش نکنین که شما ماهی یه آینه نمی‌خرین و این یه وسیله کاریه ، پس بهتره بهترینش رو داشته باشین.

خرید آنلاین آینه آرایشگاهی های‌گلاسی

یه قاب باکیفیت دیگه اما این بار اقتصادی و مقرون به صرفه. وقتی پول بیشتری پرداخت می‌شه طبیعتا انتظار هم بیشتره. اکثر مدل‌های گرون مثل استیل و چوب باکیفیت هستن. اما در بین مدل‌های اقتصادی اینطور نیست و بعضی از مدل‌ها خوب نیستن. اما نه همه! های‌گلاس بدون شک با وجود اقتصادی بودن چه از نظر ظاهر و چه از نظر دوام به معنای واقعی کلمه خوبه. یعنی شما می‌تونین با این آینه‌ها بهترین دیزان رو در سالن اجرا کنین و مبلغ معقولی هم بپردازین.

آینه با قاب های‌گلاس

خرید آنلاین آینه چراغ دار آرایشگاهی

نکته مهم بعدی در کیفیت آینه ، نور مناسبه که خیلی تو روند آرایش اهمیت داره. آینه‌هایی که سیستم نورپردازی دارن بدون شک برای آرایشگاه بهترین و حرفه‌ای‌ترین هستن. به خاطر همین در بیشتر سالن‌ها از این آینه‌ها ( چراغ دار ) استفاده می‌شه. البته آینه‌های چراغ دار از نظر نحوه نورپردازی متفاوت هستن. برای نورپردازی آینه‌های چراغ دار اغلب از چراغ led استفاده می‌شه که نوری طبیعی می‌تابونه و اصلا آزار دهنده نیست.

خرید آنلاین آینه آرایشگاهی
آینه آرایشگاهی نور دار با قاب استیل

آینه چراغ دار بک لایت

آینه بک لایت مدرن‌ترین مدل آینه چراغ داره که در اون پس زمینه نورپردازی می‌شه. این زمینه نورانی ظاهر خیلی شیکی به آینه می‌ده و نور نسبتا مناسبی هم برای آرایش فراهم می‌کنه. آینه‌های بک لایت محبوب‌ترین مدل آینه در آرایشگاه‌ها و سالن‌های زیبایی هستن.

آینه آرایشگاهی بدون فریم

آینه هالیوودی چراغ دار

در آینه‌های چراغ دار هالیوودی نورپردازی توسط لامپ led حبابی اجرا می‌شه که ظاهر کلاسیکی داره و نور خوبی هم فراهم می‌کنه.

آینه هالیوودی قدی

آینه آرایشگاه پلاس

آینه‌های بک لایت که پراستفاده‌ترین آینه آرایشگاهی هستن ، از نظر نور ضعیفن. برای حل این مشکل فرکو به ایده جدید به کار گرفته. به این صورت که به جز نورپردازی زمینه ، دو تا چراغ متحرک با شدت بیشتر هم تعبیه کرده که قابل تنظیم هستن. این چراغ‌هارو می‌شه راحت حرکت داد و زاویه‌اشون رو طبق شرایط و دلخواه تنظیم کرد. حرفه‌ای ترین آینه‌ای که می‌تونی تو آرایشگاه ازش استفاده کنی و لذت ببری!

آینه آرایشگاه پلاس با نور قابل تنظیم

آپشن‌های کاربردی و مدرن برای آینه آرایشگاه

در آینه‌های آرایشگاهی از آپشن‌های مختلف کاربردی هم استفاده می‌شه که هر کدوم با توجه به سفارش در آینه تعبیه می‌شن.

1- آینه زوم دار : بخشی از آینه تصویری چندبرابری نشون می‌ده که برای آرایش‌های جزیی کاربردیه.

2- تنظیم نور : برای نور آینه چراغ دار از رنگ‌های مختلف استفاده می‌شه. در صورت تمایل مشتری ، امکان نصب چند رنگ مختلف هم فراهمه که مشتری طبق سلیقه‌اش می‌تونه هر زمان رنگ چراغ آینه رو تغییر بده.

3- حکاکی لوگو : لوگوی سالن در صورت تمایل مشتریان عزیز به صورت نورپردازی در آینه حکاکی می‌شه.

آینه دو طرفه

آینه رو در کجای آرایشگاه بذاریم

یکی از نکات مهم در آرایشگاه نوع چیدمانه. اینکه مثلا آینه رو در کدوم قسمت بذاریم. مشخصه که در دیوارهای آرایشگاه باید آینه نصب بشه. اما به جز این بهتره قسمت میانی هم خالی نباشه. البته اگه فضای لازم وجود داشته باشه. به هر حال با این شرایط اجاره‌ها حتما باید به فکر بهره وری بیشتر باشین. جدا از این به هر حال برای گسترش دادن به سالن باید به چیدمان اون هم رسید. مدل آینه آرایشگاهی دو طرفه بدون شک یکی از بهترین و کاربردی‌ترین مدل‌های آینه در آرایشگاهه. تو این مدل همونطور که از نامش هم کاملا مشخصه هر دو سمت حالت آینه‌ای داره و به این ترتیب می‌شه در هر دو طرف آینه کار کرد. آینه‌های دو طرفه هم در مدل قدی و هم در مدل‌های رومیزی تولید می‌شن.

در پایان

تو این چند ساله مدل‌های حرفه‌ای و تخصصی آینه برای آرایشگاه تولید شده و دیگه کمتر سالنی رو می‌شه پیدا کرد که از آینه مدرن استفاده نکنه. آینه‌های قدیمی عملا دکور همون سلمونی‌های مبتدی رو به یاد میارن و اصلا برای کلاس کاری آرایشگاه امروزی خوب نیستن. پس بهتره هر چه سریع‌تر مثل یه آرایشگاه حرفه‌ای به فکر خرید یه آینه مدرن و شیک باشین. اما همونطور که در طول مطلب گفتیم نه هر مدلی از آینه. آینه باید ظاهر خوبی داشته باشه و با دوام باشه. تنها با توجه به این 3 نکته می‌تونین با خیال راحت بهترین آینه رو سفارش بدین:

1- اگه قصد سفارش آینه قاب دار دارین حتما توجه داشته باشین که هر قابی مناسب نیست. استیل ، های‌گلاس و چوب بهترین قاب‌ها هستن. اگه سبک مینیمال و ساده رو می‌پسندین هم بهتره از آینه بدون قاب یا با قاب خیلی باریک استفاده کنین.

خرید آنلاین آینه آرایشگاهی

2- آینه آرایشگاهی باید بالاترین حد شفافیت رو داشته باشه. جوری که وقتی نگاه می‌کنین انگار خود شخص دیده می‌شه نه تصویر. آینه‌هایی که نقره کاری شده باشن و از جنس شیشه سوپرکلییر باشن همچین تصویری به شما می‌دن و برعکس آینه‌های قدیمی ، زرد و کدر نمی‌شن.

3- بهتره آینه رو با لوگوی نورپردازی شده آرایشگاه‌اتون سفارش بدین. برای کسب اطلاع بیشتر با شماره 09101767773 تماس بگیرین.

خرید آنلاین جدیدترین مدل آینه آرایشگاهی

یه آرایشگاه حرفه‌ای داری و می‌خوای جدیدترین آینه رو اون هم با گارانتی 2 ساله و کلی تخفیف بخری؟ پس همین الان گوشی‌ایتو بردار و به فرکو زنگ بزن که تا آخر این هفته فرصت داری از کلی تخفیف هم استفاده کنی! فرکو تنها تولیدکننده در کشوره که بیشتر تمرکزش رو گذاشته روی تولید تخصصی آینه آرایشگاهی. یعنی حرفه‌ای‌ترین آینه‌های آرایشگاهی ایران توسط فرکو به تولید می‌رسه. به صورت کاملا حرفه‌ای مخصوص سالن آرایشی. آینه‌های فرکو با شیشه سوپرکلییر گرید a تولید می‌شن و به این دلیل بیشترین میزان شفافیت رو دارن و از نظر دوام هم بهترین. یعنی آینه با گذشت زمان زرد و کدر نمی‌شه. به این دلیل فرکو گارانتی دو ساله در نظر گرفته.

توجه داشته باشین که گارانتی فرکو ، بی قید و شرطه و هیچ قانون اضافه‌ای وجود نداره. فقط رضایت مشتری قانون این ضمانته. در آخر خرید شما از فرکو واسطه‌ای نداره و فرآیند تولید آینه تو خود فرکو انجام می‌شه.

آینه بک لایت قدی بدون فریم

لازم به ذکره که همه سفارش‌ها در سریع‌ترین زمان ممکن به تمام نقاط کشور ارسال می‌شن. امکان سفارش به صورت حضوری و غیرحضوری برای مشتریان عزیز فراهمه. آدرس و اطلاعات تماس فرکو:

پل ارتباطی با مجموعه فرکو

  • می‌تونین با یکی از روش‌های زیر با فرکو در ارتباط باشین.
  • آدرس کارخانه:
  • تهران ، اتوبان فتح ، باغستان ، میدان سعید آباد ، خ باغ عمارت ، خ ۱۵ متری سلمان ، بن‌بست بنفشه ، انتهای کوچه درب سبز روشن
  • شماره تماس با شرکت فرکو :  02188068352 و 09101767773
  • برای دیدن جدیدترین طرح های آینه آرایشگاهی ، پیج اینستاگرام فرکو رو دنبال کنین.
کدوم مدل آینه رو برای آرایشگاه بخریم؟

بهتره برای آرایشگاه آینه‌ای بخرین که …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×
×

میدونستی هر هفته مسابقه داریم ؟!

صفحه ی اینستاگراممون رو فالو کن تا تو هم یکی از برنده های میلیونی آینه ای مون باشی!

پیج اینستاگرام فرکو