Home

قیمت در و پنجره یوپی‌وی‌سی رنگی

قیمت در و پنجره یوپی‌وی‌سی رنگی شاید چیزی باشه که دنبالشی. اما باید بدونی که این امر به عوامل مختلفی بستگی داره. پروفیل پنجره آلومینیومی های رنگی به نسبت پروفیل‌های سفید و ساده قیمت بالاتری دارن ولی ازجذابیت بیشتری نیز برخوردارن.برای اینکه بیشتر درمورد قیمت و جزئیات پنجره رنگی اطلاعات کسب کنین می‌تونین با شماره‌های شرکت فرکو تماس بگیرین. تا همکاران فرکو ظرف 48 ساعت آینده در منزل شما با اندازه گیری دقیق بگن که هر کدوم از پنجره‌ها چه ساده و چه رنگی چه قیمتی خواهد داشت.حتی می‌تونین با دادن ابعاد درست قیمت در و پنجره یوپی‌وی‌سی رنگی حدودی رو مطلع بشین. شماره‌ی تماس شرکت فرکو 02188068352 می‌باشد.

پنجره دوجداره با قاب سبز

تعویض پنجره ها و یا درب آلومینیوم در خونه نه تنها می‌تونه سطح عایق کاری و بهره‌وری انرژی خانهرو بهبود بخشه، بلکه می‌تونه ظاهر خانه رو نیز متحول کنه. هنگام تعویض در و پنجره، مواد انتخابی از جمله یو پی وی سی، آلومینیوم، الوار و کامپوزیت رو خواهید داشت. اما آیا می‌دونستین که بسیاری از شرکت‌ها می‌تونن قاب پنجره‌های رنگی رو نیز ارائه بدن؟ پنجره‌های رنگی یو پی وی سی محبوب‌ترین‌ها هستن. به همین دلیل هست که ما این راهنما رو برای کمک به انتخاب مناسب برای خانه خود آماده کردیم. و درادامه در مورد قیمت در و پنجره یوپی‌وی‌سی رنگی بیشتر صحبت خواهیم کرد.

پنجره یو پی وی سی رنگ چوب

پنجره یو پی وی سی رنگی

وقتی نوبت به انتخاب پنجره می‌رسه، بسیاری از ما به طور خودکار و ناخودآگاه به رنگ سفید فکر می‌کنیم. اما برای برخی دیگر این کار رو نمی‌کنن.در صنایع فرکو، ما طیف زیبایی از رنگ‌ها و پوشش‌های چوبی طبیعی رو ارائه می‌دیم. تا رنگی مناسب برای هر ملکی وجود داشته باشه. پنجره‌های فرکو چه از جنس UPVC، چه چوب و چه آلومینیومی، در رنگ‌های انتخابی، از جمله روکش‌های فویل‌شده uPVC از غلات چوبی اصیل هستن. وحتی بدون نیاز به تعمیر و نگهداری در دسترس هستن.

قیمت در و پنجره یوپی‌وی‌سی رنگی

به علاوه، پنجره های دو رنگ خیلی پرطرفدارن . به طوری که از بیرون پنجره رنگی و زیبا به نظر برسه. اما از داخل برای سادگی و تطابق با چیدمان پنجره ها رو سفید می‌کنیم.تا ازتضاد دکوراسیون در منزل در امان بمونین.نیازی به نگرانی در مورد محو شدن، پوسته شدن نیست. زیرا رنگ‌های ما با پوششی بسیار بادوام برای ظاهری غنی برای سال‌های طولانی درست می‌شن.

در آلومینیومی مدرن
در و پنجره دوجداره سفیدآلومینیومی

نحوه انتخاب در و پنجره یوپی‌وی‌سی رنگی

برای بسیاری از مردم، فهمیدن اینکه می‌تونن رنگ قاب پنجره‌های خود رو شخصی سازی کنن، یک شمشیر دو لبه اس. بله، فضای زیادی برای خلاقیت می‌ده. اما همچنین به معنای تصمیم گیری دشوار هست. کدوم رنگ رو انتخاب کنین! برخی از مردم به دنبال سایه ای ظریف هستن. که معماری موجود رو تکمیل کنه. و با خونه اطراف سازگار بمونه. در حالی که افراد دیگر ترجیح میدن کمی جسارت به خرج بدن، و از نمای بیرون خونه‌ای کاملا متفاوت تر از همسایگان خود داشته باشن.همچنین در حالی که قاب‌های رنگی پنجره راه بسیار خوبی برای بیان شخصیت شما هستن. و به خونه شما حس منحصر به فردی از سبک می‌بخشن. ارزش اونو داره که در آینده اگر به فکر تعویض پنجره هستین به رنگی بودن اون نیز فکر کنین.

پنجره دوجداره رنگی

روش‌هایی برای تغییر رنگ در و پنجره یوپی‌وی‌سی رنگی

رنگ آمیزی پنجره‌ها و درهای UPVC خونه شما یک راه فوق‌العاده برای اصلاح هر گونه آسیب آرایشی مانند خراش و ترک هست یا فقط ظاهر کلی خونه شما رو بهبود می‌بخشه. این یک گزینه مقرون به صرفه تر و راحت تر در مقایسه با جایگزینی کامل هست، و طیف نامحدودی از رنگ‌ها برای انتخاب وجود داره. دو روش وجود داره که می‌تونین برای رنگ آمیزی درب و پنجره UPVC استفاده کنین، اما مهمه که به خاطر داشته باشین که همه اونا از نظر طول عمر و ارزش زیبایی یکسان نیستن.

قیمت در و پنجره یو پی وی سی رنگی
انواع پنجره های رنگی پی وی سی

غوطه ور شدن در رنگ مایع

این نوع رنگ یک پوشش لاستیکی خشک کننده هوا هست که معمولاً در صنعت خودرو استفاده می‌شه. می‌توان اونو مستقیماً روی پلاستیک‌هایی مانند UPVC اسپری کرد و انعطاف‌پذیر و قابل لایه‌برداری هست. دلیل محبوبیت رنگ مایع اینه که در یک قوطی عرضه می‌شه و به راحتی می‌توان اونو روی هر سطح پلاستیکی اسپری کرد. این به ویژه برای افرادی که می‌خوان خودشون کار رو اانجام بدن راحت به نظر می‌رسه، با توجه به اینکه اگر اشتباهی مرتکب بشین ، می‌تونین به سادگی مایع رو جدا کرده و دوباره شروع کنین.غوطه‌ور شدن مایع بادوام نیست. و در برابر سایش یا اصطکاک مقاوم نیست. این بدان معنی هست که برای جابجایی ویژگی‌هایی مانند پنجره‌ها و درها، گزینه‌ای کمتر از ایده‌آل هست. وقتی صحبت از عملی بودن، زیبایی شناختی و طول عمر می‌شه . جایگزین‌های بسیار بهتری وجود داره.

قیمت در و پنجره یو پی وی سی رنگی

رنگ آمیزی با اسپری

تا حد زیادی، رنگ آمیزی درب و پنجره‌های UPVC شما موثرترین، مقرون به صرفه‌ترین، بادوام‌ترین و زیباترین روش هست. اسپری شدن درب ورودی، قاب پنجره upvc و پنجره‌های upvc باعث افزایش طول عمر ویژگی‌های خانه شما میشه. و ظاهر اونو کاملا متحول می‌کنه. در صورت استفاده حرفه‌ای، رنگ اسپری با کیفیت بالا، استفاده طولانی مدت، یکنواخت و بدون عیب رو تضمین می‌کنه. که باعث می‌شه درها و پنجره‌های شما از روز اول نصب غیرقابل تشخیص باشن.

قیمت در و پنجره یو پی وی سی رنگی
پنجره دوجداره دو شبکه‌ای

علاوه بر این، رنگ اسپری محکم به سطح UPVC یا هر ماده دیگری می‌چسبه. بنابراین تحت تأثیر حرکت، هوازدگی یا استفاده مکرر و طولانی مدت قرار نمی‌گیره. برای اطمینان از پایان بی عیب و نقص، استفاده از نقاشان حرفه ای کلیدی هست. رنگ آمیزی UPVC با اسپری دشوار هست. زیرا به رنگ‌های تخصصی و تجهیزات فنی نیاز داره. و حتی زمانی که یک نقاش حرفه ای برای انجام کار وارد می‌شه. بسیار مقرون به صرفه تر هست چه برسه به تعویض پنجره.

قیمت در و پنجره یو پی وی سی رنگی

نحوه ارتباط با ما در رابطه با قیمت در و پنجره یوپی‌وی‌سی رنگی

کمپانی فرکو ارائه دهنده بهترین و با کیفیت ترین درب‌های آلومینیومی و خدمات پس از فروش هست . تلفن تماس : 02188068352 

می‌تونین برای مشاهده نمونه کار ها پیج اینستاگرام کمپانی فرکو با آیدی farkoo.ir@ مراجعه فرمایین و در مسابقات جذاب اون شرکت کنین .برای اطلاعات بیشتر از طریق پیج پیگیری بفرمایین.

هزینه دوجداره کردن پنجره های قدیمی
قیمت در و پنجره یوپی‌وی‌سی رنگی

آدرس کارگاه تولیدی:

تهران، اتوبان فتح، باغستان، میدان سعید آباد، خیابان باغ عمارت، خیابان 15 متری سلمان، بن‌بست بنفشه، انتهای کوچه درب سبز روشن

پرسش و پاسخ

چه روش‌هایی برای تغییر رنگ درب و پنجره یو پی وی سی وجود دارد

رنگ آمیزی پنجره‌ها و درهای UPVC خانه شما یک راه فوق‌العاده برای اصلاح هر گونه آسیب آرایشی مانند خراش و ترک هست. یا فقط ظاهر کلی خونه رو بهبود می‌بخشه. این یک گزینه مقرون به صرفه تر و راحت تر در مقایسه با جایگزینی کامله. و طیف نامحدودی از ….برای خواندن مطالب بیشتر وارد سایت فرکو شو

رنگ آمیزی با اسپری برای پنجره چگونه انجام می شود

تا حد زیادی، رنگ آمیزی درب و پنجره‌های UPVC شما موثرترین، مقرون به صرفه‌ترین، بادوام‌ترین و زیباترین روش است. اسپری شدن درب‌ورودی، قاب‌پنجره upvc و پنجره‌های upvc باعث افزایش طول عمر ویژگی‌های خانه شما می‌شود. و ظاهر آن را کاملا متحول می‌کند. در صورت استفاده ……برای خواندن مطالب جذاب این موضوع وارد سایت شوید.

نحوه انتخاب در و پنجره یوپی‌وی‌سی رنگی

برای بسیاری از مردم، فهمیدن اینکه می‌توانند رنگ قاب پنجره‌های خود را شخصی سازی کنند، یک شمشیر دو لبه است. بله، فضای زیادی برای خلاقیت می‌دهد. اما همچنین….برای خواندن ادامه متن کلیک کنید و وارد سایت شوید.

2 پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×
×

میدونستی هر هفته مسابقه داریم ؟!

صفحه ی اینستاگراممون رو فالو کن تا تو هم یکی از برنده های میلیونی آینه ای مون باشی!

پیج اینستاگرام فرکو