Home

قیمت شیشه رومیزی ۸ نفره

یکی از متریال هایی که برای محافظت از میز استفاده می‌کنیم ، شیشه‌اس. اما قیمت شیشه رومیزی ۸ نفره مطمئنا برای ما حائز اهمیت هست.

یکسری فاکتورهایی هستن که باعث میشه شیشه و تریالی که تهیه می‌کنیم در عین حال که قیمت مناسبی داره کیفیتش هم از اون محصولاتی که چند دست چرخیده و چند واسطه در فروش اون تاثیر داشتن هم بهتره.

قابل ذکر هست که امروزه شیشه‌هایی تولید و استفاده میشه که رنگ و لعابی زیبا و بسیار شکیل دارن. این خیلی مهمه که شیشه‌ای که برای میزت انتخاب می‌کنی ، از مقاومت و استحکام خوبی برخوردار باشه تا ایمنی اون در برابر ضربه و فشار بالا بره. و میزهایی که جدیدا تولید شده اگه از تولیدی مطمئنی تهیه بشه دقیقا تمام این ویژگی‌ها رو خواهد داشت.

در ادامه بحث سعی شده تا به نکات تاثیرگذار بر روی قیمت شیشه رومیزی ۸ نفره و معرفی فروشگاه‌های تولیدی معتبر پرداخته بشه.

کاربرد شیشه رومیزی

با توجه به هزینه ی زیادی که برای تهیه میز می‌پردازیم. باید حتماً از یک لایه محافظ روی آن استفاده کنیم. تا میز ما سالم بماند به طوری که هر زمانی که به میز خود نگاه می کنیم احساس کنیم که میز ما نو است و آن را تازه خریده ایم.
استفاده کردن از شیشه برای ما مزیت‌هایی دارد از آن جایی که شیشه ها آنتی باکتریال هستند. و رطوبت درون آنها نفوذ نمی کند بهتر است روی میز از آن ها استفاده کنیم. تا رطوبت و چربی به میز ما نرسد از آنجایی که معمولاً میزها از جنس چوب هستند با مقداری رطوبت یا چربی تغییر شکل داده و خراب می‌شوند.

انواع میزهای ۸ نفره شیشه دار

  • میز های ۸ نفره دایره
  • میز های ۸ نفره مربع شکل
  • میز مستطیلی شکل ۸ نفره
  • انواع میز ۸ نفره بیضی شکل

شیشه مناسب برای میز های ۸ نفره دایره ای شکل

میز شیشه ای دایره ای

بریدن شیشه های دایره ای کار سختیا است. به طوری که اکثر جاهایی که بریدن شیشه های دایره ای را به عهده می گیرند معمولاً می‌توانند به صورت دایره دقیق و تمیز کار را در بیاورند. اما شما این نگرانی را در مورد صنایع فرکو داشته باشید ما با پیشرفته‌ترین دستگاه‌ها. دقیقاً همان ابعاد را که شما می‌خواهید به صورت کاملاً گِرد شیشه را به شما تحویل می دهیم.
میزهای دایره ای شکل را می توانید در سالن های همایش و تئاتر سالن های عروسی و مهمانی و همچنین در خانه هایی که مجلل یا مدرن هستند استفاده کنید.
میزهای دایره ای حالت فضای ما را به حالت دور هم جمع شدن و کنار هم بودن تغییر می دهند.

انواع شیشه مناسب میزهای مربع شکل هشت نفره

میز شیشه ای مربعی شکل


یکی از منحصر به فردترین میزهای بزرگ میزهای مربع شکل می باشند که مناسب سلیقه های خاص پسند هستند
می‌توانید از میزهای مربعی در فضاهایی که دارای دیوارهای منحنی یا دایره ای شکل هستند استفاده کنید تا فضای شما به شدت جذاب و زیبا شود.

شیشه رومیزی ۸ نفره مناسب میزهای مستطیل شکل

میز شیشه ای مستطیلی

میز های مستطیل شکل پرطرفدارترین میز هایی هستند که در دکوراسیون داخلی از آنها استفاده می شود. معمولاً اینگونه میزها را در همه جا می بینیم و می توانیم از آنها استفاده کنیم. که در سالن های عروسی چه در منازل
شیشه رومیزی مناسب میزهای مستطیل شکل را میتوانید در حالی دریافت کنید. که حاشیه آنها لول زده شده میباشد لوله زنی یکی از کارهایی است که روی حاشیه های تیز و برنده شیشه انجام می‌شود تا خطرناک بودن آنها از بین برود علاوه بر این باعث زیبایی چندین برابر شیشه هم می شود خصوصا دو پل و سه پل آن را سفارش دهید خواهید فهمید که چقدر زیبایی شیشه شما در زیبایی میز شما تاثیر گذار است.

میز ۸ نفره بیضی

میز شیشه ای بیضی

انواع میزهای بیضی ۸ نفره مناسب برای فضاهای بزرگ مستطیل شکل می باشند. میزهای بیضی میزهای پرطرفداری در سبک کلاسیک دکوراسیون داخلی هستند. و طرفداران خاص خودشان را دارند مخصوصا اگر میز شما چوبی باشد. قطعاً ظاهر بسیار زیبایی از میزهای بیضی دریافت خواهید کرد شیشه های که برای میز بیضی در نظر میگیرید. توجه داشته باشید که یک شرکت معتبر آن را تهیه کند. زیرا برش انواع شیشه های بیضی کار بسیار پیچیده ای است.

اما شما با اسم نام مجموعه فرق می توانید شیشه مورد نظر خود را با ابعاد نهایی سفارش داده و مطمئن باشید. که شیشه بیضه شما کاملاً همانگونه که باید باشد به شما تحویل داده خواهد شد. می توانید شیشه بیضی مورد نظر خود را در انواع مختلف شیشه از سکوریت. یا لمینت گرفته تا انواع رنگ های مختلف که بر روی قیمت شیشه رومیزی ۸ نفره تاثیر گذار است. سفارش دهید توجه داشته باشید که برای میزهای بیضی شکل شیشه های برنز مناسب ترین نوع. شیشه های رومیزی می باشند که می توانید شیشه مورد نظر خود را از مجموعه فرکو و سفارش داده و از خرید خود لذت ببرید.

انواع شیشه مناسب روی میز ۸ نفره

شیشه های سکوریت
شیشه های لمینت شده
شیشه های کریستال
شیشه های رنگی

شیشه های سکوریت را چگونه تهیه می کنند

شیشه های سکوریت شیشه هایی هستند که از مقاومت بسیار زیادی در برابر ضربه بر خوردارند.
شیشه های سکوریت از فراوری شدن شیشه های فلوت به وجود آمده اند. این شیشه ها را در دمای بسیار بالا قرار دادند و بلافاصله در دمای بسیار پایین آنها را سرد کردند.

که همین فرآیند باعث مقاوم شدن شیشه ها در برابر ضربه و خط و خش شده است.
شیشه های سکوریت از این جهت که مقاومت زیادی در برابر شکستن دارند. بسیار پرطرفدار در صنایع ساختمانی و دکوراسیون داخلی هستند از مزیت های دیگر این شیشه ها این است. که اگر با فشار و ضربه بسیار زیاد در معرض شکستن قرار بگیرند. به هنگام شکستن به ذرات بسیار ریز و غیر خطرناک تبدیل می شوند
البته هنگام سفارش شیشه های سکوریت دقت کنید. که حتماً ابعاد خود را به صورت دقیق از قبل اندازه‌گیری کرده باشید. زیرا شیشه های سکوریت را قبل از اینکه وارد فرآیند تولید کنند برش می دهند. و شیشه های سکوریت بعد از تولید شدن هرگز قابلیت برش ندارند.

شیشه های لمینت شده چه شیشه هایی هستند

شیشه های لمینت شده از کنار هم قرار دادن چند لایه شیشه سکوریت که به یکدیگر با یک لایه پلاستیکی چسبیده‌اند. به وجود آمده است.
شیشه های لمینت دارای مقاومت بسیار بالا در برابر ضربه و فشار هستند. همین مقاومت بسیار زیاد باعث شده تا یکی از پرطرفدارترین شیشه های موجود در بازار باشند.

انواع شیشه های کریستال

میز تمام یشه ای

شیشه های کلیر و سوپر کلیر انواع شیشه های کریستال هستند که به شیشه های فوق شفاف معروف هستند. به این دلیل که این شیشه ها از شفافیت بسیار بالایی برخوردار هستند. در المان های دکوراسیون داخلی از آنها استفاده می شود و زیبایی فضای ما را دو چندان می کند. شیشه های کریستال هنگام شکستن به قطعه های بسیار ریز و کوچک تبدیل می شوند. به همین دلیل خطر چندانی برای ما نخواهند داشت. اما قیمت شیشه رومیزی 8 نفره ی کریستال هم مهم است که در ادامه به آن می پردازیم.

شیشه های رنگی به عنوان شیشه رومیزی

میز شیشه ای رنگی

یکی از پارامتر هایی که در قیمت شیشه رومیزی ۸ نفره تاثیر گذار است. اضافه کردن آپشن رنگی بودن به شیشه است.
استفاده از شیشه های رنگی در خانواده‌های ایرانی. یکی از انتخاب های متداولی است که برای دکوراسیون داخلی میزهای خود دارد. به عنوان مثال شیشه های مشکی و برنز و سفید یکی از پرطرفدارترین شیشه های رنگی هستند. برای اطلاع بیشتر از شیشه های رنگی و انواع آنها شما را به خواندن ای مقاله دعوت میکنیم. (روی کلمه ی آبی رنگ کلیک کنید)

شرکت فرکو

شرکت فرکو یک شرکت ایرانی است و کالاهایی مناسب با شان یک خانواده ی ایرانی تولید میکند. ما خواهان تولید کالایی با بالاترین کیفیت و کمترین قیمت هستیم. رضایت شما اولویت ماست.

برای برقراری ارتباط با همکاران ما در بخش راهنمایی و فروش بهتر است با شماره های زیر تماس حاصل بفرمایید

02188068352 09101767773

جهت برقراری ارتباط در فضای مجازی می توانید از طریق برنامه واتس آپ با پیغام داده. و محصول مورد نظر خود را سفارش دهید. همچنین همکاران ما با حوصله به تمامی سوالات شما در خصوص محصولات فرکو پاسخ خواهند داد.

09101767773

در اپلیکیشن اینستاگرام با دنبال کردن صفحه رسمی مجموعه فرکو. و می توانید به صورت روزانه محصولات تولید شده در این کارگاه را ببینید. و اگر سوالی داشته باشید همکاران ما در قسمت دایرکت در خدمت شما خریداران گرامی هستند.

09101767773 https://www.instagram.com/farkoo.ir/

چرا از شیشه رومیزی استفاده کنیم؟


استفاده کردن از شیشه ….

سکوریت کردن شیشه رومیزی یعنی چه؟

شیشه را تا دمای 700 درجه ی سانتی گراد حرارت…

4 پاسخ

  1. سلام خسته نباشید ممنون از مطالب مفیدتون ، اگر میز شبشه ای هشت نفره ی مربع شکل بخوام چند در میاد برام؟

    1. سلام سلامت باشید بستگی به سایز و جنس شیشه مورد نظرتون داره برای اطلاع از قیمت دقیق با شماره ی درج شده داخل متن تماس بگیرید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×
×

میدونستی هر هفته مسابقه داریم ؟!

صفحه ی اینستاگراممون رو فالو کن تا تو هم یکی از برنده های میلیونی آینه ای مون باشی!

پیج اینستاگرام فرکو