Home

قیمت شیشه مشکی

جهت اطلاع از قیمت شیشه مشکی ابتدا باید پارامتر هایی که روی قیمت شیشه رنگی تاثیرگذار هست رو بررسی کنیم.

شیشه‌های رنگی لاکوبل به دلیل تنوع بالایی که سبک و طرح دارن امروزه بسیار مرکز توجه قرار گرفتن.و رنگ‌های تیره‌ی شیشه‌ها ، از جمله رنگ مشکی ، بیشتر در پارتیشن ، بین کابیتی و شیشه میزها طرفدار دارن.

اگر کابینت‌ها رو ، سفید انتخاب کردی ترکیبش با بین‌کابینتی مشکی خیلی می‌تونه خفن باشه !! چون ترکیب این دو رنک خیلی قشنگ میشه.

قیمت شیشه مشکی
گلس برد

برای خرید مستقیم از کارگاه تولیدی شیشه و اینه فرکو با شماره ۰۲۱۸۸۰۶۸۳۵۲ تماس بگیرین.تمامی محصولات تولید شده در این مجموعه گارانتی مادام العمر دارد.برای اطلاعات بیشتر با مشاوران فرکو در ارتباط باشین.

حمام یا شیشه ی مشکی

با کمک این شیشه رنگی های تزئینی خونه‌ات رو خاص کن

برای دیدن نمونه کارهای دیوار پوش شیشه ای و اطلاعات دقیق از محصول و قیمت آن کلیک کنید

شیشه های مشکی چه نوع شیشه هایی هستند؟

قیمت شیشه مشکی

شیشه های مشکی نوعی از شیشه های رنگی هستند. برای اطلاع از شیشه ها در رنگ های سفید ، برنز و مسی روی آنها کلیک کنید. دارای انواع مختلفی هستند که معروف ترین آن ها شیشه های لاکوبل هستند. شیشه لاکوبل به شیشه هایی گفته می شود که طی فرآیندی رنگ می‌شوند.یعنی با استفاده از دستگاه مخصوص رنگ زنی یک طرف شیشه دارای رنگی یک دست مطابق سلیقه ما می شود. شیشه های لاکوبل انواع مختلفی دارند.

شیشه رنگی لاکوبل

برای اطلاعات بیشتر درباره شیشه بین کابینتی اینجا کلیک کنید.

انواع شیشه های لاکوبل

  • لاکوبل های براق
  • متالیک یا متلاک
  • لاکوبل مات یا متلوکس
  • شیشه لاکوبل ترنسپرنت
شیشه لاکوبل

قیمت شیشه مشکی لاکوبل براق

کمد شیشه ای مشکی

لاکوبل براق یکی از انواع شیشه های لاکوبل هست. میشه گفت که اولین لاکوبل‌های تولید شده و پرفروش‌ترین‌های بازار لاکوبل همین شیشه ها با رنگ‌های براق هستن.
که بیشترین کاربردی که این شیشه ها دارن در صنعت دکوراسیون و دیزاین داخلی منازل و مکان‌های اداری و تجاری هست.
مزیت‌های استفاده از این شیشه ها اینه که رنگی که پشت اونا زده میشه کاملاً یکدست هست. و به هیچ عنوان دچار رنگ پریدگی خط و خش نخواهد شد. و این شیشه ها رو می توان لمینت و سکوریت کرد تا از آسیب های احتمالی اون جلوگیری بشه.

برای اطلاعات بیشتر درباره موضوع شیشه لاکوبل رنگی اینجا کلیک کن.

شیشه‌های متالیک یا متلاک

شیشه های متالیک بسیار شبیه به شیشه های لاکوبل هستن. و تمام ویژگی‌ها و مزیت‌های اونو دارن. این شیشه ها همان طور که از اسم اونا پیداست حالت متالیک دارن. در این صنعت به رنگ هایی متالیک گفته می‌شه که حالت اکلیلی مانند خاصی دارن. در اصل حالت تبلور مانندی داره که زیر نور برق میزنه. و هنگامی که نور به شیشه برخورد میکنه بازتاب فوق‌العاده جذابی داره. این نوع شیشه ها برعکس لاکوبل که رنگ پشت اون زده شده با رنگ پخته شده و رنگ رو درون خود داره. همچنین از این شیشه ها برای دکوراسیون های بوتیک ها و فروشگاه ها و صنایع ساختمانی و دیزاین منازل استفاده می‌شه.

قیمت شیشه مشکی مات

شیشه مشکی مات در اتاق

شیشه های مات که به اونا متروکس هم گفته می‌شه از انواعی هستن که آن طرف اونا به هیچ عنوان دیده نمیشه از این شیشه ها به عنوان شیشه های حائل بین دو فضا استفاده میشه. همچنین این شیشه ها ، شیشه هایی هستن که در حموم و سرویس بهداشتی و به طور کلی در هر مکانی که نیاز به رعایت حریم خصوصی باشه استفاده می‌شه. مثل جداسازی اتاق های مدیریتی و یا دور تا دور اتاق های پرو .

آیا رنگ مشکی نماد بدی در دکوراسیون هست؟

دکور مشکی و آینه

هر چند در گذشته مشکی رو رنگ غم و اندوه می‌دونستن اما امروزه دیگر مشکی نماد بدی در میان مردم نیست‌. رنگ های تیره رو امروزه به این چیزها نمی‌شناسن. بلکه در دکوراسیون داخلی مشکی نماد شیکی، جذابیت، قدرت و جسارت هست.
از مشکی در دکوراسیون داخلی استفاده‌های فراوانی میشه.

مزیت‌های استفاده از شیشه لاکوبل مشکی

دیوار شیشه ای مشکی

زیبایی و مدرن بودن فضای ما رو دو چندان می‌کنه.
آنها ضد رطوبت و آنتی باکتریال بوده و چربی رو به خود نمی‌گیره.
نظافت این شیشه ها بسیار آسونه.
رنگ مشکی خصوصاً هنگامی که در کنار دیگر رنگ های روشن قرار می‌گیره فضای ما را منحصر به فرد و مدرن و شیک جلوه می‌ده.
تولیدی نو در عرصه دکوراسیون داخلی هست.
در حالت سکوریت و لمینت نشکن و ضد خط و خش هست که در این حالت هیچ گونه خطری برای ما به همراه نداره.

قیمت شیشه مشکی با توجه به ابعاد و ضخامت

شیشه مشکی در اتاق خواب

برای اطلاعات بیشتر درباره موضوع شیشه رنگی پنجره اینجا کلیک کنید.

این مسئله که ما از شیشه مشکی خود در کجا استفاده می‌کنیم، تاثیر به سزایی در ابعاد و انتخاب ضخامت ما داره. شیشه های لاکوبل رنگی از ضخامت ۴ میل تا ۲۰ میل در کمپانی فرکو تولید میشه. اما اینکه از چه ضخامتی باید استفاده کنین، بستگی به کاربرد شما از شیشه و مکانی که می‌خواید از اون استفاده کنین داره.
به طور کلی بهتر هست از شیشه هایی با قطر ۸ تا ۱۲ میل استفاده بشه. هرچه ضخامت شیشه مورد نظر ما بالا بره قیمت شیشه مشکی نیز به همون نسبت بالا خواهد رفت. از جهت ابعاد هم به همین منوال حساب میشه با بیشتر شدن ابعاد سفارش داده شده قیمت شیشه مشکی بالاتر میره.

شیشه لاکوبل

انواع شیشه که در تولید شیشه لاکوبل می‌توان استفاده کرد

  • شیشه های فلوت
  • شیشه های کریستال
  • شیشه های سوپر کلیر

تولید شیشه لاکوبل با استفاده از شیشه های فلوت

شیشه دودی

در کشور ما شیشه های فلوت معمولی ترین نوع شیشه هستن. در واقع ابتدا شیشه های فلوت تولید میشه و سپس شیشه های دیگر رو با فرآوری کردن شیشه فلوت به دست میارن. با این که شیشه های فلوت دارای شفافیت خوب و کیفیت بالایی هستن، اما باید این نکته در نظر گرفته بشه که این شیشه ها از نظر مقاومت در برابر فشار و ضربه مقاومت بسیار پایینی داره. و خیلی زود دچار شکستگی می‌شه. مسئله بعدی اینه که هنگامی که این شیشه ها می شکنه تبدیل به ذرات بزرگ و برنده میشه، که خطرات زیادی رو به دنبال دارن.

از مزیت های استفاده از شیشه فلوت می‌توان به این اشاره کرد. که چون اولیه ترین تولیدات شیشه هستن از قیمت بسیار پایینی هم برخوردار هستن. یعنی با استفاده از شیشه فلوت قیمت شیشه مشکی لاکوبل ما مقرون به صرفه تر از سایر شیشه ها خواهد بود.

شیشه های کریستال و تاثیر اونا در تولید شیشه لاکوبل مشکی

شیشه مشکی دیوار

شیشه های کریستال امروز یکی از بهترین شیشه های موجود در بازار هست که ، می‌توان برای تولید شیشه لاکوبل از اونا استفاده کرد. شیشه های کریستال در حال حاضر جزو شیشه های وارداتی محسوب میشه. این شیشه ها از شفافیت بسیار بالایی برخوردار هستن. به همین دلیل استفاده از این شیشه ها در شیشه لاکوبل که خود جزو شیشه های دکوراتیو محسوب میشه توصیه میشه.
شیشه های کریستال اگر چه شفافیت بسیار بالایی دارن. اما باید به این نکته نیز توجه کرد که به دلیل وارداتی بودن این شیشه‌ ها قیمت نهایی شیشه مشکی تولید شده لاکوبل با شیشه کریستال قیمت بالاتری هم داره. که همین مسئله باعث شده تا فروش کمتری در ایران داشته باشه.

شیشه های سوپر کلیر

کمد با شیشه مشکی

استفاده از شیشه های سوپر کلیر برای تولید شیشه لاکوبل های رنگی تقریبا می‌شه گفت یکی از پرمصرف ترین شیشه‌هاست. دلیل این موضوع اینه که شیشه های سوپر کلیر فیت بسیار بالایی داره. به طوری که در ایران کاملاً جای شیشه‌های کریستال رو پر کردن. شیشه های سوپر کلیر به این دلیل که تولید داخل هست از قیمت مناسب تری نسبت به شیشه های کریستال برخوردار هستن.
میتونی انواع شیشه های سوپر کلیر و کلیر رو از مجموعه فرکو ثبت سفارش کنی. ما در این شرکت سال های طولانی هست که شیشه های سوپر کلیر رو با بالاترین کیفیت موجود در ایران ارائه می‌دیم.

برای سفارش شیشه لاکوبل مشکی بهتر هست از چه شیشه ای استفاده بشه؟

تولیدی شیشه های لاکوبل فرکو با توجه به تجربه چندین ساله‌ای که در تولید انواع شیشه ها داره ، توصیه می‌کنن برای سفارش شیشه لاکوبل خود از تولید کننده بخواید که این شیشه مورد نظر شما رو ازجنس سوپر کلیر تهیه کنه. علاوه بر شفافیت بسیار بالایی که دارن از قیمت مناسبی نیز برخوردار هستن.
هنگام سفارش شیشه های لاکوبل دقت کنین که حتماً شیشه ها رو لمینت یا سکوریت کنین.

برای مطالعه در مورد شیشه رفلکس اینجا کلیک کن

چرا شیشه مشکی سکوریت شده سفارش دهیم؟

شیشه مشکی در سرویس بهداشتی

هنگامی که شیشه ها در مراحلی دچار سکوریت میشه، مقاومت آنها بالا میره. یعنی هنگامی که شیشه ها رو در کوره سکوریت میذارن اونا رو تحت دمای ۸۰۰ درجه سانتیگراد قرار میدن. و سپس اونا رو خنک می‌کنن که همین عمل مقاومت بسیار زیادی به شیشه ها میده. و شیشه ها رو اصطلاحاً نشکن میکنه.

شیشه لاکوبل طرح دار

بهترین تولید کننده شیشه لاکوبل مشکی

اگر به دنبال بالاترین کیفیت برای شیشه مورد نظر خود میگردی. ما به شما تولیدی شیشه فرکو رو معرفی می‌کنیم. این مجموعه با سابقه طولانی در تولید بهترین شیشه های خاورمیانه گوی سبقت رو از رقبای خود دزدیده. و بالاترین کیفیت ها رو تولید می‌کنن اگر برای شما قیمت شیشه مشکی اهمیت داره. می‌تونی مطمئن باشی که با صرف هزینه اندکی این امکان رو داری که بالاترین کیفیت شیشه رو دریافت کنی.

راه های ارتباطی با صنایع فرکو

برای دیدن محصولات فرکو و همچنین اطلاع از قیمت ها می‌تونی پیج اینستاگرام مجموعه فرکو رو دنبال کنی

و یا با شماره تلفن‌های زیر تماس حاصل بفرمایید 02188068352 09101767773

با کلیک بر روی لینک زیر می‌تونی از طریق واتس آپ به مشاورین فرکو پیغام داده و از قیمت محصولات با خبر بشی. 09101767773

آدرس: تهران، اتوبان فتح، باغستان، میدان سعید آباد، خیابان باغ عمارت، خیابان 15 متری سلمان، بن‌بست بنفشه، انتهای کوچه درب سبز روشن

چطور شیشه مشکی ارزان و یا کیفیت بخریم

بایداز جایی خرید کنیم که فروش مستقیم داشته باشه مانند…

شیشه مشکی سکوریت چیست

سکوریت کردن عملیاتی هست که ….

شیشه لاکوبل

5 پاسخ

    1. سلام وقت بخیر
      بله دوست عزیز سفارش انواع شیشه در رنگ و جنس متنوع در فرکو پذیرفته می شود . جهت ثبت سفارش با این شماره تماس بگیرید : 02188068352

    1. سلام وقت بخیر
      بله دوست عزیز لطفا برای خرید حضوری به آدرس : تهران ، ونک ، ده ونک ، خیابان شیخ بهایی ، کوچه کولیوند ، خیابان شهید مجید پور ، نبش بن بست آرمین پلاک ۱۰۶ . مراجعه نمایید .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×
×

میدونستی هر هفته مسابقه داریم ؟!

صفحه ی اینستاگراممون رو فالو کن تا تو هم یکی از برنده های میلیونی آینه ای مون باشی!

پیج اینستاگرام فرکو