Home
ساخت آینه دیواری 16

ساخت آینه دیواری

ساخت آینه دیواری ، انواع آینه و آشنایی با کاربردهای مختلف اون امروزه خیلی طرفدار پیدا کرده. آینه‌ها امروزه نسبت به قبل خیلی تغییرات رو به رشدی داشتن. شاید در گذشته آینه دیواری برای شما تداعی آینه‌های مستطیل و دایره شکل ساده بود. که هیچ آپشنی نداشتن. اما اکنون چی ؟

آینه نوری ، آینه تاچ و آینه حسگر انواع آینه‌های مدرن و بروزی هستن که تو هر خونه‌ای وجود دارن . سالن‌های آرایشی و مزون‌ها هم که باید آینه‌هاشون بروز باشه و حرفی درش نیس. چون ابزار مهم کارشون آینه‌اس. ابزار کار باید حرفه‌ای باشه.

نور آینه تو سالن آرایشی چقدر میتونه کمک کننده باشه ؟ آفرین درسته حرف اول رو تو میکاپ و آرایش وجود نور و روشنایی کافی ، میزنه. گذشته از اون از شفافیت و وضوح تصویر این آینه نگم برات !!!

اینکه خودتو باکیفیت تو آینه ببینی خودش یه مزیت بزرگه که نمیشه اونو نادیده گرفت و ازش ساده رد شد.

علاوه بر کارایی‌های آینه برای کاربران اون داره ، تاثیرات اون بر دکور منازل و محل‌های کاری رو نمیشه بیخیال شد . آینه های دکوراتیو و مدرن فضای مورد استفاده رو لاکچری و لوکس جلوه میده.

ساخت آینه دیواری 1
آینه دیواری خورشیدی شکل

چگونه آینه بسازیم ؟

آینه ها در ابتدا شیشه‌هایی بودن که صیقل داده شدن. و بعد از اون یک طرف اون با جیوه پوشش داده شده اس. پس در ابتدا باید بدونیم که شیشه چگونه ساخته می‌شه؟ شیشه‌ها از شن ذوب شده درست میشه. نوعی شن مخصوص برای ساخت شیشه وجود داره ، که پس از اینکه مواد مذاب سرد شد شیشه بدست میاد. که دیگر هیچ وقت به حالت اولیه بر نمی‌گرده.

شیشه های آماده باید به صورت فلت دراومده باشن. که بدون موج و خط و خش باشن. در مرحله آخر از جیوه استفاده میشه. ساخت شیشه ها و آینه های مدرن از بهترین مواد اولیه در صنایع تولیدی فرکو انجام می‌شه. که دارای تنوع رنگی و سبک هایی جدید و مطابق استانداردهای جهانی اس. برای مشاوره و سفارش با شماره زیر تماس حاصل فرمایین.
۰۲۱۸۸۰۶۸۳۵۲

ساخت آینه دیواری 2
آینه دیواری با طرحی زیبا

نقش آینه در منازل

اولین نقش آینه انعکاس تصویر مقابل هست ، که هر کس ظاهر خود رو در اون آراسته می‌کنه . لباسی که می‌پوشین رو در آینه بررسی می‌کنین. آینه جزو جدا نشدنی قسمت آرایش و پیرایش هست. آینه به عنوان سنبل روشنایی منازل هست . تا به حال به این موضوع فکر کردین که چرا آینه رو نماد روشنایی می‌دونیم؟ خصوصیت ویژه آینه انعکاس هر چیزی در خود هست .

وقتی نور به انواع آینه برخورد می‌کنه منعکس می‌شه. و محیط شما روشن‌تر می‌شه. روشنایی به روح آدمی نشاط و انرژی میده. علاوه بر این روشنایی دید شما رو وسعت میده. امروزه آینه های شیک ، جذاب و مدرن در دکوراسیون منازل هنرنمایی می‌کنن. که زیبایی چیدمان خونه رو چند برابر می‌کنن . ساخت آینه دیواری های شکیل و زیبا در آدرس اینستاگرامی فرکو قابل مشاهده اس. http://Instagram.com/farkoo.ir

ساخت آینه دیواری 3
آینه دور کاری شده

مکان‌های نصب آینه دیواری در منازل و محل کار

آینه دیواری ها در پذیرایی ، اتاق خواب ها ، سرویس‌های بهداشتی ، آرایشگاه ها و … قابل نصب هستن. اما باید در نصب اون به چند نکته توجه کنین. آینه هایی که در دیوار نصب می‌کنین باید مرکز اون با چشماتون متناسب باشه . آینه دیواری باید حدود ۱۵۰ سانتی‌متر از سطح زمین ارتفاع داشته باشه . مگر آنکه آینه رو با پنجره و مناظر اون هماهنگ کرده باشین.

که فضای بیرون در آینه منعکس بشه که هم محیط گسترده‌تر دیده بشه . و هم انعکاس نور حس دلبازی در محیط ایجاد کنه. اگر کمد کوتاهی در منزل دارین ، آینه رو بالای اون نصب کنین . که در این صورت فضای بالای اون در نظرتون وسعت پیدا می‌کنه. اگر تصمیم دارین که زیر آینه مبلمان قرار بگیره ، فاصله ۱۵ الی ۲۰ سانتیمتر بین اون دو رو رعایت کنین .

از نصب آینه با کمک سیم پشت اون جدا خود داری کنین . زیرا جلوه‌ی جالبی نداره . هم از حالت متقارن خارج می‌شه. و هم خطرآفرین هست . پس بهتره از دو سمت اونو در دیوار محکم کنین. استفاده از آینه در کتاب خونه‌ها هم ایده ی جالبی اس. و فضای درهم تنیده‌ی کتاب‌ها رو وسعت میده .اطلاع از ساخت آینه دیواری و مشاوره در مورد سفارش درست تر آینه از طریق تماس تلفنی امکان‌پذیر هست. ۰۲۱۸۸۰۶۸۳۵۲

ساخت آینه دیواری 5
نصب آینه دیواری بالای مبل
ساخت آینه دیواری 6
آینه های گرد کنار هم

گوناگونی آینه ها

انواع آینه دیواری ، شامل آینه ونیزی ، آینه آنتیک ، آینه حجمی و هندسی ، هالیوودی و … هست. که هر کدام دارای رنگ های مختلف و اشکال متنوع هستن. که هر کس با توجه به اینکه چه دکوراسیونی داره و سلیقه‌ی خاص خود آینه ی دلخواه خود رو سفارش میده. برای مشاهده ساخت آینه دیواری به آدرس اینستاگرامی فرکو مراجعه کنین. .http://Instagram.com/farkoo.ir

ساخت آینه دیواری 7
گوناگونی آینه دیواری

آینه جورچینی دیواری

آینه جورچینی یا پازلی ، آینه هایی هستن که تکه تکه کنار هم قرار می‌گیرن. و طرح‌های زیبا و جالبی به وجود میارن . این تکه ها به تنهایی کامل نیستن و تنها در صورت با هم بودن زیبا و جذاب میشن . ازین سبک آینه ها در پذیرایی و اتاق خواب و جاهایی که زیبایی محیط اهمیت داره استفاده میشه .

در گذشته آینه ها بیشتر به اشکال ساده دایره و مستطیل بکار برده می‌شدن . ولی اکنون تنوع در سبک و رنگ آینه ها بیشمار هست . صنایع تولیدی شیشه و آینه فرکو آینه های جورچینی خوش طرح رو روانه بازار کرده اس . و اگر شما رنگ و طرح متفاوتی رو مد نظر دارین. با ارسال فایل انتخابی خود از طریق واتساپ به همکاران ما ، سفارش شما رو آماده می کنه. ساخت آینه دیواری جورچینی با قیمتی مناسب و کیفیتی تضمین شده ، از وبسایت farkoo.ir قابل سفارش هست.

ساخت آینه دیواری 8
آینه جورچینی یا پازلی

آینه ونیزی دیواری

ایتالیایی‌ها اولین استفاده کننده از آینه ونیزی بودن. این آینه ها زیبایی و جذابیت فوق‌العاده ای دارن. که قاب دور آینه طرح و نقش های چشمگیری داره. و فضا رو لاکچری و شیک جلوه میده . آینه ونیزی ظاهری مدرن داره . و وجود اون در دکوراسیون خونه تحولی در زیبایی فضا به وجود میاره.

آینه ونیزی قابل استفاده در روی میز کنسول هست . و یا به صورت دیواری و یا آینه قدی استفاده میشه. حتی در محل هایی که به دکور منازل خیلی اهمیت میدن و حتی در سرویس های بهداشتی هم ازین سبک آینه ها بر روی میز اون بهره می‌گیرن. این آینه ها شبیه اثر هنری چشم نواز هستن. که در اشکال و ابعاد مختلف تولید و عرضه شدن.

این آینه ها علاوه بر لاکچری بودن ، بسیار مقاوم و مستحکم هستن. زیرا در مراحل ساخت آینه و قاب اون از گرد طلا استفاده می‌شه. که اونو استحکام میده. آینه ونیزی در بین مردم خیلی محبوبیت داره. ولی به دلیل ظریف کاری‌هایی که داره ، زمان زیادی برای تولید این آینه صرف می‌شه. به همین خاطر قیمت متفاوت تری از آینه های معمولی دارن .

برای اطلاعات بیشتر در مورد ساخت آینه دیواری ونیزی به این وبسایت مراجعه کنین Farkoo.ir
یا به صورت تلفنی مشاوره بگیرین و سفارش خود رو اعلام کنین . ۰۲۱۸۸۰۶۸۳۵۲
همچنین آدرس اینستاگرامی مجموعه ی فرکو به قرار زیر هست .
http://Instagram.com/farkoo.ir

آینه آرایشی دیواری

آینه هایی وجود داره که برای آرایش و پیرایش مناسب تر هستن . این آینه ها آینه هایی چراغ دار هستن . که با نام آینه هالیوودی هم شهرت دارن . گاهی هم اونو به نام آینه گریم می‌شناسن . خصوصیت بارز این آینه ها داشتن لامپ‌هایی دورتادور اون هست . که فضایی روشن برای کاربران اون فراهم می‌کنه .

نور پردازی فوق‌العاده اون از شما یک آرایشگر حرفه ای می‌سازه . چراکه تمام جزئیات چهره خود رو در آینه مشاهده می کنین . و با خیال راحت به آراستن ظاهر خود می‌پردازین . لامپ‌های بکار رفته در اون بسیار با کیفیت هستن. و عمر طولانی و نور دهی بالایی دارن .

حتی این لامپ ها قابلیت بازیافت دارن. پس می توان گفت چراغ‌هایی سازگار با محیط زیست به حساب میان . ساخت آینه دیواری هالیوودی در صنایع تولیدی فرکو صورت می‌گیره. که از نظر کیفیت در درجه بالایی قرار دارن . و به صورت تضمین شده به مشتری تحویل داده می‌شه . برای مشاهده‌ی نمونه‌های بیشتر از ساخت آینه دیواری به این سایت مراجعه فرمایین .

ساخت آینه دیواری 10
آینه چراغ دار
ساخت آینه دیواری 11
آینه گریم

آینه سنسور دار و هوشمند

امروزه آینه هایی با کاربرد های متفاوت تری در صنایع تولیدی فرکو تولید می‌شه. که به نام آینه تاچ معروفیت دارن . این آینه ها دارای نرم‌افزار و سخت‌افزار برای رسیدن به مقاصد خود هستن. و قابل استفاده در هر نقطه از خانه می‌باشن .

آینه تاچ قابلیت نمایش دمای محیط رو داره . همچنین با وجود نمایش ساعت ، دیگر نیازی به ساعت های دیواری احساس نمی‌شه. آینه تاچ ها می‌تونن در فروشگاه ها بسیار مفید و کاربردی باشن. زیرا دارای قابلیت پرو مجازی لباس هستن. و مشتری با انتخاب نوع خاص لباس اونو به صورت مجازی پرو می‌کنه. و دیگر نیازی به پوشیدن لباس برای تست اون وجود نداره ‌.

این کار علاوه بر بهداشتی بودن در وقت نیز بسیار صرفه جویی می‌کنه . و شما می‌تونین با بررسی پرو های قبلی ، انتخاب درست تری داشته باشین . با آینه تاچ می‌تونین عکس و فیلم سلفی بگیرین. که در حافظه داخلی اون ذخیره می‌شه .

حتی با استفاده از آینه ی خود می‌تونین فیلم یا آموزش دلخواه خود رو تماشا کنین . ویژگی های منحصر به فرد این آینه ها همه رو به داشتن یکی از آن ترغیب می‌کنه . ساخت آینه دیواری تاچ در صنایع تولیدی فرکو در رنگ و طرح های مختلف به تولید می‌رسه. که شما می‌تونین از نمونه‌های تولید شده در بازار کالای خود رو انتخاب کنین. و هم آینه ای با سلیقه‌ی خود سفارش بدین.

ساخت آینه دیواری 12
آینه تاچ دیواری برای سرویس
ساخت آینه دیواری 13
آینه دارای حسگر
ساخت آینه دیواری 14
اشکال زیبای آینه
ساخت آینه دیواری 15
آینه ونیزی نصب بر دیوار
ساخت آینه دیواری 16
ساخت آینه دیواری ونیزی
ساخت آینه دیواری 17
آینه دیواری رنگی
ساخت آینه دیواری 18
آینه دیواری قاب فلزی
ساخت آینه دیواری 19
آینه دیواری پازلی
ساخت آینه دیواری 20
آینه دیواری زیبا بالای مبل
ساخت آینه دیواری 21
آینه دیواری های گرد کنار هم
ساخت آینه دیواری 22
آینه دیواری لوزی شکل
ساخت آینه دیواری 23
آینه دیواری خورشیدی
ساخت آینه دیواری 24
آینه دیواری بالای میز کنسول نقره ای
در ساخت آینه دیواری هالیوودی از چه لامپ هایی استفاده می‌شه؟

از نوعی لامپ های ال ای دی رشته ای و تکی استفاده می‌شه، که هم روی آینه و هم به صورت نور مخفی کار گذاشته می‌شه و ……

بی‌واسطه و قیمت مناسب از شرکت تولیدی خرید کن !!!

تمام واسطه‌ها رو حذف کن و آینه رو مستقیم از دست تولیدکننده بخر ، تا دیگه هزینه‌های اضافی دست به دست شدن آینه رو پرداخت نکنی!

علاوه بر اون اگه کیفیت کاری که تهیه می‌کنی هم برات اولویته ،باید بگم که این تولیدی از مواد اولیه‌ی عالی و خالص برای تولید کاراش استفاده میکنه که کیفیت و کارایی آینه‌هاش با هیچ آینه‌ای قابل مقایسه نیست. این تنها یک حرف نیست!!

و دلیل اثباتش هم وجود گارانتی یکساله‌ی بی‌قید و شرط برای تمام آینه‌هاشه. اگه کیفیت اوکی نباشه هیچ کس گارانتی و ضمانت یکساله نمیکنه جنسشو . پس اطمینان از کیفیت باعث تعیین ضمانت برای کالایی میشه.

تازه تا سه روز هم حتی اگه از ظاهر کار هم خوشت نیومد می‌تونی آینه رو برای تولیدی پس بفرستی . و همه‌ی وجه پرداختی خودتو پس بگیری.

تهران ، اتوبان فتح ، باغستان ، میدان سعید آباد ، خ باغ عمارت ، خ ۱۵ متری سلمان ، بن‌بست بنفشه ، انتهای کوچه درب سبز روشن

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×
×

میدونستی هر هفته مسابقه داریم ؟!

صفحه ی اینستاگراممون رو فالو کن تا تو هم یکی از برنده های میلیونی آینه ای مون باشی!

پیج اینستاگرام فرکو