Home
آینه چراغ دار رومیزی

آینه چراغ دار رومیزی

آینه های چراغ دار رومیزی نوعی بروز از آینه هستن که معمولا به عنوان آینه آرایشی و تزیینی مورد استفاده قرار می‌گیرن. تا به‌حال فکر کردین اگر نورپردازی مناسبی نداشته باشین به چه مشکلاتی در آرایش‌کردن بر می‌خورین؟

نورپردازی اشتباه می‌تونه منجر به کاهش کیفیت آرایش بشه. بنابراین اگر می‌خواید صورت شما تا حد امکان بی‌عیب و نقص باشه ، بسیار مهمه که نور آرایش خود رو در نظر بگیرین. آینه‌های چراغ دار نور لازم برای آرایش رو به بهترین شکل فراهم می‌کنن. اما جدا از این ، آینه‌های چراغ دار از نظر دکوراتیو نیز قابل توجه هستن و جلوه خاصی به محیط می‌بخشن.

در منازل مسکونی از آینه‌های چراغ دار در بخش هایی چون اتاق خواب ، سالن پذیرایی ( به همراه کنسول ) ، سرویس‌های بهداشتی استفاده می‌شه. آینه‌های چراغ دار رومیزی از بهترین انواع آینه برای آرایشگاه‌ها و سالن‌های زیبایی به حساب میان.

آینه چراغ دار رومیزی

بهترین نورپردازی برای آرایش کردن در آینه چراغ دار رومیزی چیست؟

آرایشگران ، متخصصان نورپردازی و علاقه‌مندان به زیبایی همگی موافقند. که نور طبیعی روز بهترین نور برای آرایش کردن است. نور طبیعی روز یا نوری که از خورشید می‌آید. شفاف و به طور یکنواخت پخش می‌شود. همچنین دقیق‌ترین تصویر را از چهره شما ارائه می‌دهد. اگر در مقابل آینه‌ای با نور طبیعی از پنجره بایستید. آنچه در بازتاب خود می‌بینید اساساً همان چیزی است که دیگران در نور طبیعی می بینند.

و از آنجایی که روشن و پراکنده است. نور طبیعی روز به شما این امکان را می‌دهد. که به راحتی ببینید که آیا آرایش خود را به درستی انجام داده‌اید یا خیر. همچنین به شما این امکان را می‌دهد که ببینید آیا آرایشی که انجام می‌دهید. با رنگ پوست شما مطابقت دارد یا خیر .و آیا سایه های مناسبی را برای ظاهری که می خواهید انتخاب کرده‌اید یا خیر. این امر به ویژه زمانی مهم است که آرایش خود را با لباس خود هماهنگ کنید.

نمونه آینه هالیوودی رومیزی

بهترین نورپردازی بعدی برای کاربرد آرایش چیست؟

اگر نور طبیعی خورشید در دسترس نباشد. نور LED بهترین گزینه برای نورپردازی آرایش در نظر گرفته می‌شود. نور LED سفید گرم دارای طیف رنگی است که بسیار شبیه نور طبیعی است. و مانند نور خورشید صبحگاهی، نور را نیز به طور مساوی در سراسر صورت شما پخش می‌کند. ال ای دی ها نیز مانند دیگر منابع نوری گرما ساطع نمی‌کنند.

رندر رنگ

چراغ‌های LED در شاخص رندر رنگ یا CRI نیز امتیاز بالایی دارند. CRI مقیاسی است که برای اندازه گیری توانایی منبع نور در نشان دادن واقعی رنگ ها در مقایسه با نور طبیعی استفاده می شود.

برای CRI ،صد امتیاز کامل است. به این معنی که هر چه CRI منبع نور بالاتر باشد. بیشتر شبیه نور طبیعی است. و هر چه به نور طبیعی نزدیک‌تر باشد. رنگ واقعی اشیایی را که روشن می کند بهتر نشان می‌دهد.

منبع نوری با CRI 80 یا بالاتر دارای رندر رنگی خوب در نظر گرفته می‌شود. در حالی که منبع نوری با CRI 90 یا بیشتر در ارائه دقیق رنگ ها عالی در نظر گرفته می شود.

بسیاری از چراغ‌های ال‌ای‌دی در آینه‌های ال‌ای‌دی و رینگ‌لایت‌ها دارای CRI حداقل 80 هستند. اگر می‌خواهید بهترین نور و رضایت‌بخش‌ترین جلسه آرایش را داشته باشید. توصیه می‌شود از یک آینه رومیزی LED دار با CRI 90 یا بالاتر استفاده کنید. زیرا این محدوده نزدیک‌ترین به طیف رنگی نور طبیعی است.

گرمای کمتر

لامپ های ال ای دی کم‌مصرف هستند. و مانند سایر منابع نور مانند لامپ‌های رشته ای گرما از خود ساطع نمی کنند. وقتی آرایش می‌کنید. این خیلی کمک می‌کند. زیرا به این معنی است که قبل از اینکه بتوانید آرایش کنید. مجبور نخواهید بود با صورت عرق‌زده و آرایشی که آب می‌شود مقابله کنید.

آینه چراغ دار رومیزی

بیشتر بخوانید : آینه‌هالیوودی یا آینه بک لایت کدام برای آرایش بهتر است

سایر انواع نورپردازی که برای آرایش در آینه چراغ دار رومیزی استفاده می‌شود چیست؟

قبل از اینکه نور ال‌ای‌دی به وجود بیاید. مردم هنگام آرایش از نوری که در دسترس بود استفاده می‌کردند. این شامل نور فلورسنت، نور زرد و نور صورتی است. این نوع نورپردازی‌ها امروزه نیز مورد استفاده قرار می‌گیرند. اما اثراتی که روی صورت می‌گذارند. آنها را برای آرایش مناسب نامناسب می‌سازد. در اینجا دلیل است.

چراغ فلورسنت

نور فلورسنت اغلب به عنوان دارای رنگ سفید سرد و بیش از حد روشن توصیف می‌شود. در حالی که برای نورپردازی فضاهایی مانند آشپزخانه و دفاتر استفاده می شود. برای آرایش نامناسب است. روشنایی آن باعث برجسته شدن عیوب می‌شود. به خصوص آنهایی که به ندرت در نور طبیعی می بینید. همچنین صورت شما را رنگ پریده و کدر نشان می دهد.

هنگامی که در نور فلورسنت آرایش می‌کنید. ممکن است در نهایت زیاده روی از کرم پودر، رژگونه یا برنز خود استفاده کنید. زیرا نور باعث می شود فکر کنید صورت شما فاقد رنگ است. در صورتی که خود را در نور طبیعی می بینید اینطور نیست.

چراغ رشته‌ای در آینه چراغ دار رومیزی

از چراغ رشته‌ای نیز زمان آرایش استفاده می‌کنند زیرا نور سفید گرمی ساطع می‌کند که شبیه نور خورشید است. آینه‌های سنتی با لامپ‌های بیرون زده که آینه های هالیوودی نیز نامیده می شوند. دارای لامپ‌های رشته‌ای هستند. با این حال، آنچه در مورد لامپ‌های رشته‌ای بد است این است که بعد از مدتی گرم می‌شوند.

آینه با قابلیت بزرگ نما

نور زرد

آینه های چراغ دار رومیزی با لامپ زرد نیز تولید می‌شوند. نگ زرد می‌تواند چهره شما را زمانی که بیمار یا زمانی که خسته هستید بی‌رنگ نشان دهد. همچنین می‌تواند نقاط تیره را به صورت برجسته نمایان کند . آینه های چراغ دار زرد برای دکوراتیو مناسب هستند.

نکاتی برای دریافت بهترین نور برای آرایش

آرایش کامل به شدت به داشتن بهترین نور بستگی دارد. نور مناسب به شما کمک می کند سایه‌های مناسب را ببینید. و آرایش خود را به درستی ترکیب کنید. برای رسیدن به ایده‌آل‌ترین نور آرایش ، این نکات را دنبال کنید.

  1. آرایش خود را نزدیک پنجره ، نورگیر یا هر مکانی که می‌توانید نور طبیعی دریافت کنید ، انجام دهید.
  2. اگر از نور مصنوعی مانند LED استفاده می‌کنید. مستقیماً در مقابل آن بایستید. بهتر است از آینه LED استفاده کنید.
  3. برای نمایش دقیق‌ترین رنگ‌های آرایش ، یک دستگاه LED با CRI بالا انتخاب کنید.
  4. از نورپردازی بالای سر خودداری کنید. زیرا قسمت‌هایی از صورت شما را در سایه قرار می‌دهد.که می‌تواند باعث شود آرایش زیادی را در مناطقی که به آن نیاز ندارند قرار دهید. نورپردازی بالای سر نیز می تواند باعث شود سر خود را خم کنید تا بتوانید کل صورت خود را در نور ببینید. که می تواند آرایش کردن را دشوار کند.
  5. از نورهای غیرطبیعی روشن یا کم رنگ، مانند نور فلورسنت، نور زرد و نور صورتی که رنگ پوست و سایه های آرایش را اشتباه نشان می‌دهد، اجتناب کنید.
آینه هالیوودی

سوالات متداول

ال ای دی یا فلورسنت برای آینه چراغ دار رومیزی بهتر است؟

LED بهترین نوع لامپ برای آینه چراغ دار رومیزی است. ال‌ای‌دی‌ها نور ملایمی از خود ساطع می‌کنند. یکنواخت و نزدیک به نور طبیعی هستند. بنابراین رنگ پوست و رنگ‌های آرایش شما را با دقت نشان می‌دهند. این به شما امکان می‌دهد ترکیب مناسبی از رنگ ها را انتخاب کنید. و آرایش خود را به درستی ترکیب کنید. نور فلورسنت بیش از حد روشن و نامطلوب است و ممکن است باعث شود بیش از حد آرایش کنید تا عیوب را که در نور طبیعی قابل توجه نیستند پنهان کنید.

بیشتر بخوانید:در سالن آرایشگاه‌هایی که فضا کم است از چه نوع آینه استفاده می‌شود

جذاب ترین نورپردازی در آینه چراغ دار رومیزی چیست؟

جذاب ترین نور، نور طبیعی است که نرم و به طور یکنواخت پخش می‌شود. این نوع نورپردازی عیوب را نامحسوس می کند و شما را جوان تر و سالم تر نشان می دهد. این نور را می توان از لامپ های ال ای دی تهیه کرد که همچنین نور را به طور یکنواخت توزیع می‌کند و نور سفید گرمی را که شبیه نور طبیعی است می‌دهد.

آینه چراغ دار رومیزی

برای آرایش به چند لومن نیاز دارید؟

به گفته متخصصان نور، توصیه می‌شود هنگام آرایش تا حد امکان لومن داشته باشید. لومن ها یا میزان نوری که از یک لامپ ساطع می‌شود، بسته به نوع لامپ دارد. آینه چراغ دار رومیزی بسته به اندازه آینه ها از 1100 تا 5800 لومن ارائه می‌کنند. این در حال حاضر طیف خوبی از روشنایی برای روشنایی LED برای آرایش است.

آینه سفارشی

آینه سفارشی می‌تواند نقطه شروع خوبی برای طراحی محیط به سبک مدرن و کلاسیک باشد. تیم طراحی آینه فرکو می‌تواند شما را برای یک پروژه سفارشی برای ایجاد یک محیط جذاب و خاص کمک کند. برای سفارش مدل‌های جذاب آینه اتاق خواب میتوانید به روش‌های حضوری و غیرحضوری اقدام کنید. اطلاعات تماس و آدرس محل مجموعه فرکو در بخش انتهایی مطلب درج شده است.

پل ارتباطی با مجموعه فرکو

  • می توانید با یکی از روش های زیر با ما در ارتباط باشید.
  • آدرس دفتر: تهران، اتوبان فتح، باغستان، میدان سعید آباد، خیابان باغ عمارت، خیابان 15 متری سلمان، بن‌بست بنفشه، انتهای کوچه درب سبز روشن
  • شماره تماس با شرکت فرکو : 02188068352 و 09101767773

برای مشاهده پیج اینستاگرامی فرکو کلیک کنید.

بهترین نوع آینه برای آرایشگاه کدام است؟

آینه‌ای برای آرایشگاه مناسب است که … جهت کسب اطلاع بیشتر درباره آینه مناسب آرایشگاه کلیک کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×
×

میدونستی هر هفته مسابقه داریم ؟!

صفحه ی اینستاگراممون رو فالو کن تا تو هم یکی از برنده های میلیونی آینه ای مون باشی!

پیج اینستاگرام فرکو