Home
میز شیشه ای کنفرانس

میز شیشه ای کنفرانس

میز شیشه ای بهتر از میز چوبیه و با کنفرانس و جلسه جوره! واضحه که میز شیشه‌ای مدرن‌ترین نوع میز هست و از طرفی در جایی که بحث‌های تخصصی پیش میاد باید دکوراسیون هم بروز باشه تا اونایی که صحبت می‌کنن و در حال نظریه پردازی هستن ، حس حضور تو جلسات ناسا رو داشته باشن نه یه مجموعه سطح پایین! یعنی دکوراسیون باید حرفه‌ای و مدرن باشه. جالبه بدونین که تو خیلی از شرکت‌ها ، دفاتر و دانشگاه‌های مطرح از این نوع میز استفاده می‌شه. اصلا نوع میز و دکوراسیون خیلی می‌تونه تو حرفه‌ای دیده شدن کنفرانس مهم باشه.

میز شیشه ای 1

اما تنها مزیت میز شیشه‌ای مدرن بودن اون نیست! به جز ظاهر مدرن استفاده از میز شیشه‌ای تو دکوراسیون اثرات مثبت زیادی داره. به عنوان مثال استفاده از میزهای شیشه‌ای باعث می‌شه محیط خلوت‌تر ، دلبازتر و روشن‌تر دیده بشه. یه جورایی میز شیشه‌ای مثل میزهای تخته‌ای محیط رو شلوغ نشون نمی‌دن. اما دقت داشته باشین که وقتی از میز شیشه‌ای صحبت می‌کنیم فقط یه مدل نیست! تنوع میزهای شیشه‌ای شدیدا زیاده. به جز طرح ، حتی جنس شیشه و ترکیب‌هایی که داره هم خیلی می‌تونه متفاوت باشه. اما سؤال اینجاست که کدوم مدل میز شیشه‌ای ایمن و باکیفیته؟ در ادامه همراه ما باشین.

چگونه یک شیشه میز و مبلمان اداری برای محل کارمان پیدا کنیم

برای انتخاب شیشه میز اداری و یا مبلمان کارمندان در یک سازمان ، لازمه‌که نسبت به‌جایگاه هر نفر ، مبلمان مخصوص اون افراد رو طراحی کنیم و حتی می‌تونیم برای راحتی کار افراد ، از اون‌ها در چگونگی طراحی سؤال بپرسیم. تا بهترین‌هارو ایجاد کنیم. نوع فضا برای هرمحیطی متفاوته و انتخاب مبلمان اداری با ابعاد و اندازه‌های مناسب هم فاکتور دیگه‌ای هست‌که باید در نظر گرفته بشه.

بهتره از میز شیشه ای کنفرانس برای اتاق کنفرانس و محیط‌های گفتمان اداری که‌ فضای کوچکی دارن استفاده کرد ، تا اون فضارو بزرگ‌تر نشان بده. بهتره قبل از هر اقدامی برای خرید یک میز اداری مناسب ، فضای خود رو مورد بررسی قرار بدین. و این‌کار رو با مشاوران و کارشناسان امر دکوراسیون داخلی بهتر کنید. زیرا ممکنه اگر به‌برخی از مسائل توجه نشه ، پس از خرید خود بامحدودیت‌هایی مواجه بشید که‌شمارو دچار مشکل کنه.  استفاده از برخی وسایل جانبی مثل: اسکنر و پرینتر و … برای برخی از پرسنل ، امری ضروری هست‌که موقع خرید میز اداری ، باید به‌این نکات هم توجه کافی داشته باشید.

چرا میز کنفرانس رو شیشه ای انتخاب کنیم

  • نگهداری راحت : میز شیشه‌ای خیلی راحت تمیز می‌شه و مثل چوب آسیبپ پذیر نیست.
  • دلبازی محیط : شیشه باعث می‌شه محیط دلبازتر بشه ومثل چوب فضارو بسته نشون نمی‌ده.
  • ظاهر مدرن : از نظر ظاهری هم میز شیشه ای مدرن‌ترین گزینه هست و بیشتر با فضای کاری و اداری و علمی جوره.

انواع میز شیشه ای کنفرانس

همونطور که اول مطلب هم اشاره کردیم با یه مدل میز شیشه ای فقط روبرو نیستیم! هم از نظر جنس و هم از نظر ظاهری میز های شیشه ای مدل‌های متنوعی داریم. مثلا از نظر جنس ، میز های شیشه ای تو 3 مدل ساده ، سکوریت و لمینت تولید می‌شن. از نظر رنگ هم می‌تونن شفاف باشن یا رنگی و مات و البته از نظر شکل و طرح میز نسبت به سفارش هر چیزی می‌تونه باشه!

جنس شیشه

جنس شیشه می‌تونه معمولی ، سکوریت یا لمینت باشه. شیشه معمولی اصلا مناسب ساخت میز نیست. چون ایمنی پایینی داره. از بین شیشه‌های سکوریت و لمینت کدوم بهتره؟ شیشه لمینت محکم‌ترین مدل هستن اما از نظر قیمتی گرونه! از یه طرف دیگه نگاه کنیم ، درسته تو میز ایمنی مهمه ولی نه تا این سطح! شیشه سکوریت بهترین گزینه هست! چون هم مقاومه به اندازه کافی و هم قیمتش مناسب‌تره.

شیشه رومیزی سکوریت

شیشه سکوریت به شیشه‌هایی گفته می‌شه که با یه روش حرارتی خاص به تولید می‌رسن تا حسابی محکم و ایمن بشن. برای سکوریت کردن شیشه رو تا دمای 700 درجه حرارت می‌دن و بعدش از هر دو طرف سریع سردش می‌کنن. شیشه‌های سکوریت حداقل 5 برابر محکم‌تر هستن به نسبت شیشه‌های ساده. البته تو ضخامت یکسان. اما یه نکته مهم‌تر هم هست! ایمه شکستن شیشه سکوریت برعکس شیشه معمولی خطرساز نیست. اگه دقت کرده باشین شیشه شکستنی کلی تکه تیز ازش پخش می‌شه که واقعا برنده و تیز هستن. اما شیشه سکوریت طوری ساخته شده که اگه بشکنه کلا پودر می‌شه! پودری که خطر نداره.

میز شیشه ای 6

شیشه رومیزی طرح دار

امروزه جذابیت و زیبایی شیشه‌ها باعث شده‌ که‌استفاده از شیشه ، روز به‌روز در دکوراسیون داخلی در حال افزایش باشه. از مهم‌ترین موارد استفاده از شیشه در دکوراتیو ، استفاده از اون‌ها بر روی انواع میزهای ناهارخوری، میزهای شیشه‌ای، میز‌های جلومبلی و حتی کانتر آشپزخانه‌ها و … هستن. شیشه رومیزی طرح‌دار با استفاده از ابزار‌های شیشه سازی مانند دستگاه CNC طرح دار می‌شه. این نوع از شیشه‌ها سبک جدیدی از شیشه‌های رومیزی هستن که‌وارد بازار شدن. البته امروزه تنوع رنگی نیز شامل این شیشه‌ها می‌شه.

شیشه رومیزی رنگی

امروزه شیشه‌های سفید و ساده‌رو برای جذابیت بیش‌تر رنگی می‌سازن. همین رنگی ساختن باعث کیفیت بهتر دکوراسیون می‌شه. این رنگ‌ها، همون رنگ‌هایی هستن‌که در تمام صنایع از قبیل ساختمان و معماری و دکوراسیون داخلی ، می‌شه استفاده کرد. طیف رنگی شیشه رومیزی از تیره تا روشن متنوعه. شیشه‌های متلوکس و متالیک، از رنگ‌های مات ساخته شدن. در حالی‌که شیشه‌های لاکوبل از رنگ‌های براق ساخته می‌شن. در اصل تعداد تنوع رنگ شیشه بسیار بالاست. شیشه‌های رنگی در انواع شفاف ، مات و یک‌رو تولید می‌شن.

میز شیشه ای 5

میز شیشه ای اداری

شیشه‌ها در بین سایر مواد و مصالح همیشه جزو بهترین‌ها و محبوب‌ترین‌ها بودن ، که‌از اون‌ها استفاده‌های زیادی می‌شه. ممکنه تصور کنی که‌جایگاه این میز‌های شیشه‌ای فقط می‌تونه درون آشپزخانه یا اتاق نشیمن شما باشه. اما به‌علت درخواست‌هایی که‌کاربران دارن ، انواع مختلف این میز‌ها که‌مناسب مغازه‌ها و ویترین‌ها و محیط‌های اداری باشن‌هم طراحی و تولید شدن. و افراد با توجه به‌نیاز خود می‌تونن اون‌هارو انتخاب و خریداری کنن.

نگهداری راحت و بدون تعمیر

اول از همه ، تمیز کردن رویه‌های میز شیشه‌ای از آسون‌ترین متریال‌هاست. چه‌یک پارچ آب روی میز بریزه و چه گرد و غبار روی اون جمع بشه ، فقط یک دستمال مرطوب برای بردن گردوغبار و یک دستمال نخی خشک برای جمع کردن آب ریخته شده کافیه. آیا خوب نیست که‌دیگه هرگز نگران لکه یا خراش نباشی؟

باعث بزرگتر دیده شدن فضا و دلبازی آن می شود

اگر می‌خوای اتاقی رو دلباز کنی. و فضای اتاق ‌رو بسیار بزرگ‌تر از اون‌چه که‌هست نشون بدی ، یک میز رویه شیشه ای می تونه بهت کمک کنه. این در مقایسه با مبلمان کاملا چوبی یا فلزی به‌راحتی فضا‌رو بزرگ‌تر از اون‌چه هست نشون می‌ده.

میز شیشه ای 3

نور اتاق ‌رو بیش‌تر و فضا رو درخشان‌تر می‌کنه

وقتی به‌دنبال روشنایی یک اتاق هستی ، شیشه‌های شفاف هنگام قرار گرفتن در معرض نور خورشید می‌تونن روشنایی و درخشندگی زیبایی ایجاد کنن.

میز شیشه ای 4

نحوه سفارش میز شیشه ای کنفرانس در صنایع شیشه و آینه فرکو

برای سفارش شیشه مورد نظر خود در هر اندازه و مدلی ، می‌تونی با تماس با کار شناسان فرکو با شماره‌تماس :02188068352 شیشه مورد نظر خود رو سفارش بدی. و یا با استفاده از لینک از طریق واتساپ سفارش خود رو ثبت کنی. و در کم‌ترین زمان ممکن تحویل بگیری.

یا این‌که می‌تونی با مراجعه حضوری به‌آدرس کارخانه: تهران ،اتوبان فتح ، باغستان ، میدان سعید آباد ، خ باغ عمارت ، خ ۱۵ متری سلمان ، بن‌بست بنفشه ، انتهای کوچه درب سبز روشن ، در دفتر کار صنایع فرکو حضور یافته و شیشه مد نظر خود رو سفارش بدی.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×
×

میدونستی هر هفته مسابقه داریم ؟!

صفحه ی اینستاگراممون رو فالو کن تا تو هم یکی از برنده های میلیونی آینه ای مون باشی!

پیج اینستاگرام فرکو