Home

سفارش آینه گنبدی

قصد سفارش آینه گنبدی داری و دنبال بهترین و جدیدترین مدل می‌گردی؟ پس تو ادامه مطلب همراه فرکو باش. همه شاهدیم که این روزها دکوراسیون چقدر فرق کرده و مردم چقدر به دکور خونه ، محل کار و … اهمیت می‌دن . از طرف دیگه آینه هم یکی از وسایل مهمه و خیلی جالب نیست که تو یه محیط امروزی از یه آینه قدیمی استفاده بشه. از طرفی تنوع مدل‌های آینه خیلی زیاده. بدون شک آینه گنبدی یکی از مدرن‌ترین طرح‌های آینه محسوب می‌شه که نسبت به مدل‌های ساده به صورت واضحی مدرن‌تره و جلب توجه بیشتری داره. این آینه‌ها خودشون به تنهایی می‌تونن محیط رو زیبا و مدرن کنن. اما آینه‌های گنبدی در ابعاد و مدل‌های مختلفی موجود هستن و قبل از سفارش آینه گنبدی بهتره به چند نکته توجه داشته باشین. در ادامه با ما همراه باشین.

انواع آینه گنبدی

آینه‌های گنبدی از نظر قاب ، ابعاد و آپشن مدل‌های مختلفی دارن که در ادامه این موارد رو بررسی می‌کنیم. به جز این مدل‌هایی از آینه گنبدی که برای خونه ، آرایشگاه یا مزون و … استفاده می‌شن متفاوت هستن. بهتره در هر محیط از آینه مخصوص استفاده بشه. یعنی مثلا مناسب نیست که از آینه دکوری مخصوص خونه در آرایشگاه استفاده بشه و …

سفارش آینه گنبدی
آینه گنبدی مدل پایه دار با نور بک لایت

سفارش آینه گنبدی برای خونه

این روزها مردم خیلی بیشتر از قبل به دکوراسیون خونه اهمیت می‌دن. آینه قدیمی هم هیچ سنخیتی با دکور مدرن نداره. بگذریم که یه آینه با ظاهر نامطلوب حتی می‌تونه تو کل محیط اثر منفی ایجاد کنه. چرا که آینه بیشتر از وسایل دیگه به چشم میاد و خاصیت شفافیت اون باعث می‌شه همه بهش توجه کنن. آینه گنبدی با ظاهر مدرن می‌تونه بهترین گزینه برای خونه باشه. مخصوصا مدل قدی آینه گنبدی.

سفارش آینه گنبدی
آینه گنبدی مدل بک لایت دیواری

سفارش آینه گنبدی برای آرایشگاه

آینه تو خونه به عنوان وسیله تزیینی اهمیت زیادی داره اما در محیطی مثل آرایشگاه اهمیت آینه خیلی زیاده. از اینکه آینه یه وسیله کاربردی در آرایشگاهه بگذریم ، هیچ وسیله‌ای بیشتر از آینه تو دکوراسیون سالن اثرگذاری نداره. پس یه آینه بی‌کیفیت و قدیمی حتی می‌تونه تو جذب مشتری هم اثر بذاره. طبیعتا مردم به سالنی که دکور مدرن داره بیشتر به چشم آرایشگاه حرفه‌ای نگاه می‌کنن. یه سالن قدیمی حتی با یه آرایشگر خوب کمتر مورد توجه قرار می‌گیره. مخصوصا که این روزها دیگه می‌بینین مردم چقدر به ظاهر اهمیت می‌دن.

سفارش آینه گنبدی
آینه گنبدی مخصوص آرایشگاه با فریم استیل طلایی

پس به هیچ وجه در خرید آینه ارایشگاهی مدرن برای سالن غفلت نکنین. مدل آینه قدی گنبدی یکی از بهترین مدل‌های آینه برای ارایشگاه محسوب می‌شه. در سال‌های گذشته آینه گنبدی فقط در سالن‌های کشورهای پیشرفته مورد استفاده قرار میگرفت اما این روزها این مدل در ایران هم خیلی محبوب‌تر شده. در آرایشگاه بیشتر از مدل بک لایت و نور دار آینه گنبدی استفاده می‌شه که در ادامه معرفی می‌کنیم.

آینه گنبدی برای مزون

تعداد مزون‌های که کسب و کارشون حسابی سکه‌ست و اصطلاحا پول چاپ می‌کنن زیاد شده. اما مزون‌های قدر و حرفه‌ای فقط در کیفیت جنس ارائه شده نیست که خوبن. بلکه دکور و دیزاین و برندسازی مزون هم مهمه. آینه در مزون هم مثل آرایشگاه یه وسیله مهمه و آینه گنبدی یکی از محبوب‌ترین و مدرن‌ترین گزینه‌ها برای مزون!

سفارش آینه گنبدی مزون
آینه گنبدی نور دار مزون

بهترین قاب برای آینه گنبدی

آینه گنبدی از نظر تنوع جنس و شکل قاب عالی هستن و از متریال‌های مختلف به عنوان قاب آینه گنبدی بهره گرفته می‌شه. اما بین همه قاب‌ها مدل‌های استیل ، های‌گلاس و چوبی بهترین گزینه هستن. البته که هر کدوم از این قاب‌ها هم خودشون متنوع هستن. چه از نظر شکل و چه از نظر رنگ و کیفیت.

سفارش آینه گنبدی

چرا باید آینه گنبدی رو با قاب استیل سفارش بدیم

دوست داری آینه گنبدی رو با یه قاب لاکچری و مدرن سفارش بدی؟ پس از استیل نگذر! استیل بدون شک یکی از خاص‌ترین انتخاب‌ها برای قاب آینه گنبدی هست. قاب‌های استیل تو سال‌های گذشته حسابی گل کردن. چرا که می‌تونن به بهترین شکل محیط رو مدرن و اصطلاحا لاکچری کنن. ظاهر فلزی استیل کیفیت فوق العاده‌ای داره. اکثر تصاویر لاکچری که از آینه گنبدی می‌بینیم همین مدل استیل هست.

قاب‌های استیل از نظر تنوع رنگی عالی هستن اما رنگ‌های طلایی ، نقره‌ای ، دودی ، مشکی ، برنزی ، مسی و سفید محبوب‌ترین گزینه‌ها برای قاب آینه هستن. با توجه به اینکه قاب‌های استیل کیفیت بالایی دارن از نظر قیمتی گرون‌تر هستن. اما فراموش نکنین که اولا استیل به همون اندازه که گرون‌تره بهتره و از طرفی دوام خیلی بیشتری هم داره و تا سال‌های سال می‌تونه ظاهر اولیه رو حفظ کنه.

آینه با قاب های‌گلاس

فقط استیل نیست که ظاهر مدرنی داره. های‌گلاس تو سال‌های گذشته به یکی از محبوب‌ترین متریال‌ها تبدیل شده مخصوصا برای کابینت ، کمد و قاب. های‌گلاس به جز ظاهر مدرن دوام خوبی داره و از طرفی با توجه به پرکاربرد بودن های‌گلاس شما می‌تونین خیلی راحت ست‌های مورد علاقه خودتون رو داشته باشین.

سفارش آینه گنبدی با قاب چوبی

وقتی از چوب حرف می‌زنیم لوکس بودن و کیفیت بالا به یاد میاد. حالا می‌خواد مبل باشه یا قاب آینه! بی شک قاب‌های چوبی یکی از بهترین گزینه‌ها هستن و مرغبوبیت چوب جای سوالی نمی‌ذاره. منتها توجه داشته باشین که قاب‌های چوبی بیشتر برای محیط‌های کلاسیک مناسب هستن.

به جز جنس قاب ، کیفیت خود آینه ها هم می‌تونه خیلی متفاوت باشه. آینه‌ها از نظر شفافیت و دوام یکسان نیستن. مدل‌های نامرغوب آینه بعد از مدت کوتاهی کدر می‌شن و شفافیت‌اشون رو از دست می‌دن. آینه‌هایی که با شیشه سوپر کلییر گرید A تولید می‌شن شفافیت خیلی بیشتری دارن و از نظر دوام هم بهتر هستن. پس بهتره از این مدل آینه استفاده کنین تا مجبور نباشین بعد از مدت کوتاه آینه رو تعویض کنین!

آینه گنبدی نور دار

مدل‌های نور دار ( بک لایت ) آینه در سال‌های گذشته به محبوب‌ترین مدل آینه تبدیل شدن . این آینه‌ها نسبت به مدل‌های معمولی ظاهر مدرن‌تری دارن. در آینه‌های بک لایت برای ایجاد روشنایی ، چراغ LED به صورت مخفی در قسمت پشتی و کناری نصب می‌شه. یعنی ظاهر خود چراغ قابل مشاهده نیست و فقط نور ملایم و زیبایی که در گوشه آینه تشکیل شده قابل مشاهده‌ست. البته چراغ فقط دور آینه اجرا نمی‌شه. چراغ می‌تونه به هر شکل دلخواه مشتری روی آینه نصب بشه. مثلا حکاکی لوگو و طرح‌های مختلف روی آینه مخصوصا برای آرایشگاه و مزون‌ها گزینه خوبیه.

توجه داشته باشین که در صورت سفارش مشتریان عزیز چند رنگ چراغ به آینه تعبیه می‌شه. برای تنظیم چراغ آینه هم با توجه به سفارش دکمه معمولی ، سنسور تاچ ، ریموت کنترل و حسگر تشخیص روی آینه تعبیه می‌شه.

در آخر

در سال‌های گذشته تنوع طرح و مدل آینه خیلی بیشتر شده. اما بین همه مدل‌ها ، آینه‌های گنبدی بدون شک از مدرن‌ترین مدل‌ها هستن. این آینه‌ها به جز اینکه برای دکوراتیو خونه عالی هستن برای محیط‌هایی مثل آرایشگاه و مزون هم از بهترین گزینه‌ها هستن. اما چه مدل آینه گنبدی رو انتخاب کنیم؟

قاب آینه : بهتره قاب آینه رو از بین 3 مدل استیل ، های‌گلاس یا چوب انتخاب کنین. مدل استیل ظاهر لوکس و مدرنی داره و چوب هم لاکچری‌ترین گزینه برای محیط‌های کلاسیکه! قاب های‌گلاس هم ظاهر مدرنی داره و البته مقرون به صرفه هست.

مدل آینه : مدل آینه بک لایت که نور پس زمینه داره از نظر ظاهری مدرن‌ترین مدل آینه گنبدی محسوب می‌شه و اگه دوست دارین آینه ظاهری امروزی داشته باشه بهتره از مدل بک لایت استفاده کنین.

برای کسب اطلاع بیشتر درباره قیمت آینه گنبدی با شماره 09101767773 تماس بگیرین.

سفارش جدیدترین طرح‌های آینه گنبدی

دوست داری جدیدترین طرح آینه گنبدی رو با ضمانت 2 ساله و تخفیف قابل توجه سفارش بدی؟ پس همین الان به فرکو زنگ بزن! فرکو یکی از معتبرترین تولیدی‌های ایران در زمینه آینه‌ست که آینه رو به صورت حرفه‌ای تولید می‌کنه. یعنی فرکو برعکس تولیدی‌های دیگه ، برای خونه ، آرایشگاه ، مزون و … مدل تخصصی آینه تولید می‌کنه. با توجه به اینکه آینه‌های فرکو با بهترین شیشه‌های موجود یعنی شیشه سوپر کلییر گرید A تولید می‌شن ، فرکو برای همه محصولات ضمانت بی قید و شرط دو ساله در نظر گرفته. نکته دیگه اینکه اگه مشتریان عزیز بعد از خرید احساس کردن آینه کیفیت نداره یا آسیب دیده می‌تونن آینه رو مرجوع کنن و کل مبلغ پرداختی رو پس بگیرین. رضایت مشتری تنها قانونه گارانتی محصولاته.

در صورتی که موقع حمل و نقل آسیبی به آینه برسه هم فرکو آینه رو برای مشتریان عزیز تعویض می‌کنه.

برای سفارش محصول می‌تونین به روش‌های حضوری و غیر حضوری اقدام کنین. اطلاعات تماس فرکو:

پل ارتباطی با مجموعه فرکو

  • می‌تونین با یکی از روش‌های زیر با فرکو در ارتباط باشین.
  • آدرس کارخانه:
  • تهران ، اتوبان فتح ، باغستان ، میدان سعید آباد ، خ باغ عمارت ، خ ۱۵ متری سلمان ، بن‌بست بنفشه ، انتهای کوچه درب سبز روشن
  • شماره تماس با شرکت فرکو :  02188068352 و 09101767773
  • برای دیدن جدیدترین طرح های آینه ، پیج اینستاگرام فرکو رو دنبال کنین.
در چه قسمت‌هایی از آینه گنبدی استفاده کنیم؟

بین مدل‌های مختلف آینه بدون شک مدل گنبدی …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×
×

میدونستی هر هفته مسابقه داریم ؟!

صفحه ی اینستاگراممون رو فالو کن تا تو هم یکی از برنده های میلیونی آینه ای مون باشی!

پیج اینستاگرام فرکو