Home
نمایندگی طلق شفاف

نمایندگی طلق شفاف

طلق ها دسته ای از مواد پلاستیکی هستن که در مدل های طلق شفاف ، مات و رنگی تولید می‌شن. طلق های شفاف به شیشه شباهت دارن و مشخصات بصری آن ها عالیه. طلق های شفاف یک انتخاب ایده‌آل هستن که بر خلاف شیشه ویژگی های مکانیکی و فیزیکی نسبتا خوبی دارن.

طلق ها ضمن ایکه ظاهر زیبایی دارن جنس و بافت مقاومی دارن. به این معنی که طلق ها در برابر ضربه به‌خوبی ایستادگی می‌کنن. به جز این مورد، طلق ها مزیت‌های دیگری نیز نسبت به شیشه دارن. دومین مزیت مهم طلق، ایمن‌بودن اون هست. شکننده‌بودن شیشه مشکل بزرگی محسوب می‌شه. این مورد در طلق‌ها یک مزیت بزرگه. به این دلیل که بافت طلق ها انعطاف‌پذیر و نرمه. طلق‌ها حتی در صورت شکستن نیز خطرناک نیستن. فرکو به عنوان نمایندگی طلق شفاف تولیدکننده انواع طلق با بهترین کیفیت هستن.

نمایندگی طلق شفاف

طلق های شفاف در مدل‌های متنوع با ویژگی‌های متفاوت موجود هستن. طلق پلی کربنات ، پلکسی گلاس و طلق کریستال از جمله این مدل‌ها هستن. این سه نوع از پلیمرهای مختلفی ساخته می‌شن و روش ساخت آن‌ها نیز تا اندازه‌ای متفاوته. هر کدام از این مدل‌ها مزیت‌های مخصوص خود رو دارن. مزیت پلی کربنات سطح عالی استحکام، ضدضربه بودن و دارای انعطاف‌پذیری شگفت‌انگیزه. همچنین پلی کربنات در شرایط نسبتا دشوار آب‌وهوایی و دمایی قابل استفاده اس. مزیت پلکسی گلاس ظاهر زیبا و تحمل عالی وزن اضافی اس. طلق های کریستال نیز از نظر عایق‌حرارتی بهترین هستن و قیمت ارزانتری دارن. در ادامه‌مطلب، مفصل‌تر به معرفی مدل‌های مختلف ورق‌های پلاستیکی و ویژگی‌های آن‌ها خواهیم پرداخت. همچنین مدل‌های خاص و به‌روز طلق رو مورد بررسی می‌دیم.

بهترین نوع طلق

همانطور که در مقدمه به آن پرداختیم هر کدام از طلق‌ها ویژگی‌های به‌خصوصی دارن. با توجه به این مورد هر کدام از انواع طلق برای قسمت‌های خاصی بهتر از بقیه مدل‌ها هستن. بنابراین به طور مطلق نمی‌توان از نوعی طلق به عنوان بهترین نام برد. از نظر مشخصات فیزیکی طلق پلی کربنات بهتر از دیگر مدل‌هاست. پلی کربنات در برابر ضربه چندین برابر مقاوم‌تره. چنانچه به نوعی از پلی کربنات طلق نشکن می‌گن. طلق نشکن، پلی کربناتی در بهترین سطح کیفیته که حتی در مصارف امنیتی کاربرد داره. پلی کربنات به جز دفع‌ضربه، از نظر تحمل‌حرارتی نیز عالی و بهترینه. طلق پلی کربنات حتی در دمای 130 درجه سلسیوس قابل استفاده اس. این طلق‌ها در هوای سرد نیز به‌خوبی سالم و مستحکم باقی می‌مونن.

با این حال پلی کربنات از نظر همه مشخصه‌های فیزیکی بهترین نیست. طلق های اکریلیک در مقابل وزن اضافی و فشار کمی مقاوم‌تر هستن. طلق های اکریلیک عموما در تست راکول (به منظور ارزیابی مقاومت فشاری) نمره بالاتری کسب می‌کنن. از نظر بصری و ظاهری پلکسی گلاس برترین نوع طلق محسوب می‌شن. اولا طلق اکریلیکی بیشترین شباهت رو با شیشه داره. دوما وضوح تصویر و انتقال نور در آن‌ها حتی نسبت به شیشه نیز کمی بهتره. به علاوه تصاویری که بر روی پلکسی گلاس تشکیل می‌شن واقعی‌تر هستن. زیرا شکست‌نور پلکسی گلاس تقریبا با شیشه هم‌اندازه اس.

بهترین نوع طلق را می‌تونین از نمایندگی طلق شفاف صنایع فرکو با کیفیت بالا و قیمت مناسب تهیه کنین.

نمایندگی طلق شفاف

مورد بعدی که در انتخاب طلق اهمیت داره ، “عایق حرارتی” است. طلق های کریستال با وجود اینکه ارزان‌ترین نوع طلق هستن اما قوی‌ترین عایق حرارتی رو دارن. با توجه به این مورد طلق کریستال بهترین مدل طلق برای حفظ حرارت داخل و جلوگیری از هدر رفت منابع انرژی اس.

طلق شفاف مات شونده

طلق شفاف مات شونده با نام طلق هوشمند نیز در نمایندگی طلق شفاف فرکو تولید می‌شه. منظور از طلق هوشمند، نوعی طلق است که هم می‌تونه شفاف باشه و هم مات. به این معنی که در لحظه می‌توان ظاهر این طلق ها رو به میزان دلخواه کدر یا شفاف کرد. طلق های هوشمند با الکتریسته کار می‌کنن. این نوع طلق با استفاده از طلق و ماده‌ای مخصوص به‌نام کریستال مایع ساخته می‌شه. بدین‌ترتیب که از دو لایه طلق و یک لایه میانی که با کریستال مایع پر شده‌اس برای ساخت این طلق بهره می‌برن. کارکرد جالب این طلق ها نیز مربوط به ویژگی‌های کریستال مایع اس. کریستال مایع نوعی ماده است که ویژگی‌هایی ما بین جامدات و مایعات داره. اثر بخشی کریستال مایع در برابر تغییرات محیطی بسیار سریع و تنده. به طوری که این ماده با تغییر دما و یا جریان ظاهر متفاوتی به خود می‌گیره.

نمایندگی طلق شفاف

همین مشخصه ، ساخت طلق هوشمند رو امکان‌پذیر کرده اس. درون این طلق ها لایه‌ای رسانا وجود داره. با جریان یافتن الکتریسته درون رسانا آرایش مولکولی کریستال مایع دچار تغییر می‌شن. در حالت عادی مولکول‌های کریستال مایع به شکل تصادفی کنار هم آرایش می‌گیرن. بدین‌ترتیب هنگام عبور نور موانع زیادی بر سر راه پرتو وجود داره. زیرا مولکول‌ها با آرایش کاتوره‌ای یکدیگر رو پوشش می‌دن. پس در حالت عادی طلق هوشمند ظاهر مات داره. اما با جریان یافتن الکتریسته مولکول‌های این ماده نظم می‌گیرن. در این حالت منافذ عبوری نور بیشتر بشه. پس ظاهر طلق نیز شفاف‌تر می‌شن. هر چقدر شدت الکتریسته بیشتر باشه میزان شفافیت و انتقال نور افزایش می‌یابد (البته تا عدد مشخصی). طلق شیشه ای هوشمند برای ساخت پوشش‌های دیواری مانند نما گزینه‌ای عالیه. این نوع طلق ظاهر بسیار زیبایی داره.

معرفی طلق شفاف چند لایه

طلق شفاف چند لایه یا لمینت نوعی طلقه که با چند لایه طلقی در نمایندگی طلق شفاف ساخته می‌شه. البته گاه از مواد غیر طلقی نیز استفاده می‌شه. برای مثال برای ساخت طلق نشکن در لایه‌های خارجی از شیشه استفاده می‌کنن. طلق‌های چند لایه از نظر شفافیت چندان ضعیف‌تر از مدل تک لایه نیستن. در عوض این طلق ها خصوصیات فیزیکی قابل‌توجه و شگفت‌انگیزی دارن. چنانچه این مدل طلق حتی در مقابل نیروی گلوله آسیب نمی‌بینه. به این طلق‌ها، طلق ضدگلوله نیز گفته می‌شه. جالبه بدونین که در ساخت شیشه‌های ضد گلوله در ساختمان و خودرو از این طلق استفاده می‌کنن. طلق های ضد گلوله به جز پلی کربنات با طلق اکریلیکی نیز ساخته می‌شن. البته روش ساخت طلق نشکن با اکریلیک به طور کلی متفاوته. در طلق های اکریلیک از تکنیک‌های دیگری برای نشکن کردن استفاده می‌کنن.

بیشتر بخونین : طلق شفاف کریستال

نمایندگی طلق شفاف
طلق شفاف با ظاهری شیشه ای و شفافیت عالی

طلق های نشکن از جمله مدل‌های گران‌قیمت طلق هستن. در لایه میانی این طلق ها از نوعی طلق دیگر استفاده می‌شه که ایمنی طلق بالاتر بره. این لایه PVB نام دارن. به میزان قابل توجهی ایمنی طلق را بالاتر می‌برن. طلق های نشکن بیشتر در ساختمان‌هایی که ملزم به رعایت امنیت هستن مانند بانک ها و یا مغازه‌های جواهرفروشی مورد استفاده قرار می‌گیرن.

بیشتر بخونین : طلق شیشه ای پنجره

ثبت سفارش طلق شفاف مجموعه فرکو

صنایع فرکو به عنوان نمایندگی طلق شفاف یکی از برندهای موفق داخلی در زمینه تولید انواع طلق شیشه ای است. مجوعه فرکو برای تولید انواع طلق شفاف سختگیرانه‌ترین و به‌روزترین استانداردها مدنظر قرار می‌دن. فرکو به منظور جلب اعتماد مشتریان عزیز نهایت تلاش خود را به کار می‌گیره.در صورت تمایل می‌تونین با حضور در محل مجموعه فرکو که آدرس آن در قسمت پایین صفحه درج شده‌اس ضمن آشنایی بیشتر برای ثبت سفارش اقدام کنین. ضمنا می‌تونین برای کسب اطلاعات و طرح سوالات با کارشناسان مجموعه فرکو تماس حاصل کنید. کلیه سفارش‌ها ظرف مدت 3 الی 4 روز کاری آماده عرضه به مشتریان عزیز هستن. زمان مراجعه به کارگاه مجموعه : کلیه روزهای کاری از ساعت 8 صبح الی 14 و از 16 الی 20.

بیشتر بخونین: قیمت طلق شفاف

پل ارتباطی با مجموعه فرکو

شما می‌توانید برای تماس و ارتباط با مجموعه فرکو از اطلاعات زیر استفاده کنین.

شماره تماس با شرکت فرکو : 02188068352

شما می‌تونین با شماره مقابل برای ارتباط با کارشناسان شرکت فرکو در واتساپ استفاده کنین : 09101767773

پیج اینستاگرام فرکو را از طریق این لینک دنبال کنین و جدیدترین طرح هارو تماشا کنین.

آدرس کارخانه:
تهران ،اتوبان فتح ، باغستان ، میدان سعید آباد ، خ باغ عمارت ، خ ۱۵ متری سلمان ، بن‌بست بنفشه ، انتهای کوچه درب سبز روشن

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×
×

میدونستی هر هفته مسابقه داریم ؟!

صفحه ی اینستاگراممون رو فالو کن تا تو هم یکی از برنده های میلیونی آینه ای مون باشی!

پیج اینستاگرام فرکو