Home
تراش روی آینه

تراش روی آینه

تراش روی آینه از ابتکارات ناب برای زیباسازی آینه‌های استفاده شده در فضاهای مسکونی و محل‌های کاری لوکس محسوب میشه.

آینه‌هایی با درخشش و شفافیت بالا که زیبایی و جلوه‌ی خیره‌کننده‌ای دارن که در واقع ، یکی از دلایل اصلی بر بالا بردن کلاس کاری فضاست .

مطمئنا نمیشه ازین همه هنرآفرینی در دیوارهای ساده و بی‌روح ساده رد شد.ماهانه هزاران دست ازین مقدار هزینه‌ها صرف چیزایی میشه که در اصل ماندگاری زیادی هم در زندگی ما ندارن ، اما با یکبار هزینه برای آینه‌کاری‌های لوکس ، برای مدت ده سال و حتی بیشتر برات کار می‌کنه و زیبایی داره.

آینه از بدو آفرینش آدمیان مورد توجه و علاقه‌ی وافر بشر قرار داشته و داره.
از اولین مرتبه‌ای که انسان انعکاس آسمان و‌ ماه و درختان و چهره ی خود رو در آب دید مجذوب چنین انعکاسی شد. و همین جذابیت موجب شد که به فکر ساخت وسیله‌ای بنام آینه بیوفته. تا این وسیله‌ی کاربردی رو بتونه همه جا با خود حمل کنه و همراه داشته باشه. بنابراین پس از کشف آهن و مس ، با صیقلی دادن این فلزات تونست آینه های ابتدایی رو بسازه. نکته‌ی جالب اینه که بیشتر آینه های اولیه دسته دار بودن. پس به تعبیری می توان گفت آینه های فلزی اولین آینه‌های تراش‌خورده محسوب میشن.
ولی با ابزاری ابتدایی و به شکلی متفاوت ، تا اینکه با دست یابی بشر به صنعت تولید شیشه و سپس پوشوندن پشت شیشه با فلزاتی مثل جیوه و….. به تکنولوژی ساخت آینه دست یافت.

تراش روی آینه
آینه تراش خورده خاص

مطالبی پیرامون آینه تراش خورده

تراش‌ها بر روی آینه یک نوع هنری فاخر هست که به آینه کمک می‌کنه تا مدرن بشه. که این نوع آینه ها از انواع و طرح های بسیار زیادی داره . تراش دادن بر روی آینه نوعی از ابزار بر روی شیشه و آینه تلقی می‌شه. که طی اون لبه شیشه تا زاویه استاندارد و خاصی تراشیده می‌شه. این خدمات هم به منظور گرفتن تیزی لبه‌ی آینه و ایمن بودن انجام می‌شه .همچنین انعکاس نور و درخشش و زیبایی آینه در لبه‌های تراشیده شده اون دوچندان میشه. این نوع آینه ها برای پوشوندن دیوار تالارها رستوران‌ها و مکان‌هایی که قصد لوکس کردن اونو داریم بسیار مناسب و زیبا هستن . البته شما می‌تونین تراش روی آینه رو برای دیوارهای منازل خود هم نصب کنین . این نوع آینه ها با دستگاه های بخصوصی توسط چند نوع سنگ خاص تراشیده می‌شن . این نوع آینه ها بسیار شکیل و لوکس هستن. که بخاطر این نوع عوامل طرفدار های به‌خصوص و زیادی داره . که می توان این نوع آینه رو یک نوع آینه دکوراتیو نام گذاشت .

تراش روی آینه
تراش روی آینه

عواملی تاثیر گذار برروی قیمت آینه

  1. ابعاد : آینه تراش دارای ابعاد گسترده ایی اس . شما هر گونه ابعادی بخواید می‌تونین به فرکو سفارش بدین . و ما تلاش می‌کنیم با بهترین کیفیت و با ابعاد دلخواه خود اونو نصب کنیم . ابعاد در همه نوع آینه هایی تفاوت داره و این نوع آینه هم ابعاد متفاوتی داره.
  2. کیفیت : کیفیت یکی از اصلی‌ترین و مهم‌ترین مولفه تاثیرگذار بر روی قیمت هست. ولی آینه های تولیدی صنایع فرکو بسیار خوشتراش و با کیفیت بالا هستن. و با بهترین کیفیت رو به شمامشتریان عزیز ارائه میده.
  3. ضخامت : ضخامت‌های آینه تراش بسیار گوناگون هستن. که تمام اونا عبارتند از : 6 میل8 میل10 میل– 12 میل -14 میل -16 میل ، که در خرید خود می‌تونین هر گونه ضخامت مورد نظر خود رو انتخاب کرده و سفارش بدین .
  4. رنگ : آینه ها رنگ‌های بسیار زیادی دارن ، که عبارتند از : دودی ، برنزی ، رنگی ، مسی و… هر نوع رنگ قیمت متفاوتی رو بر روی آینه ها میذارن . آینه ها نسبت به شیشه‌ها رنگ‌های کمتری دارن .
تراش روی آینه
تراش روی آینه

انواع آینه تراش

در ادامه مطلب به بررسی انواع آینه و کاربرد اون و معرفی خدمات آینه بری و آینه کاری و معرفی بهترین مرکز تخصصی آینه و شیشه همراه با بررسی هزینه‌ها می‌پردازیم.

تراش روی آینه
تراش روی آینه

آینه دیواری

آینه های دیوار بیشتر برای لوکس کردن و دکورفضاهای داخلی استفاده میشه. که انواع بسیار زیادی داره مثل آینه‌تراش که این نوع آینه ها بسیار محبوب و پر طرف دار هستن. این آینه هابا ابزار های بروز دنیا ساخته میشه . که این نوع وسایل بروز در درست کردن آینه بسیار کمک می‌کنه تا در نهایت فضای شما رو شکیل کنه. شما می‌تونین برای هر نوع خرید شیشه و آینه ی مد نظر خود با فرکو  02188068352 تماس بگیرین وبرای هرگونه مشاوره در خرید خود از کارشناسان تیم کمک بگیرین .

توضیحی پیرامون نحوه تراش در آینه‌ها

در سیر تکاملی صنعت شیشه و آینه ، بشر با ساخت دستگاه هایی مدرن و مجهز موفق شد . به شیوه ای خاص آینه رو تراش بده و بدین صورت آینهتراش خورده به اقلام و انواع متنوع آینه اضافه شد. Beveled Mirror يا همان تراش آينه بدين صورت انجام مي‌شه. كه لبه‌هاي شيشه‌ها رو تا زاويه ي مورد نظر سايش و تراش مي‌دن. تا در پایان کار جلوه‌ای مانند قاب در اطراف آینه ایجاد بشه. البته چنین کاری رو با انواع مختلف شیشه نیز انجام میدن.
با انجام چنین کارهای روی شیشهها و آینه ها در واقع لبه‌ی شیشه و آینه همراه با یک شیب ملایم رو به بیرون در عین حال نازک میشه. اما ابعاد آینه در طول و عرض در همان ضخامت قبلی بجا می‌مونه.

تراش روی آینه
آینه تراش خورده


عملیات انجام تراش روی شیشه و آینه

جهت عملیات تراش روی شیشه و یا آینه باید از دستگاه اتوماتیک تراش که به شکل ایستاده هست استفاده کرد .
این کار رو با استفاده از چند سنگ دیاموند که مجزا هستن انجام میدن.
استفاده از دستگاه‌هایی که پیرامون محور می‌چرخن کار رو بسیار طولانی مدت و سخت می‌کنن.
بنابراین استفاده از اونا مقرون به صرفه نیست. میزان طول تراش هر محصول از یک تا پنج سانتی‌متر تغییر داره و این تغییر مربوط می‌شه به نمایی که مدنظر مشتری اس و نوع استفاده ای که از آینه می‌شه. زمانی که عملیات تراش روی لبه ی شیشه انجام شد لبه‌ی اون کاملا یک دست و صاف و شفاف می‌شه. این یکنواختی و شفافیت باعث زیبایی فوق‌العاده‌ی آینه‌تراش خورده می‌شه.

صنایع تولیدی فرکو تلاش می‌کنه تا اطلاعات دقیقی رو ارائه بده. نیازه که شما همیشه با یک فروشگاه شیشه ای دارای مجوز ، بیمه و معتبر کار کنین. که بتونه نیازهای خاص شما رو ارزیابی کرده و خدمات حرفه ای رو ارائه بده. برای اطلاع از قیمت انواع آینه ها و شیشه‌ها و همچنین سفارش اون می‌تونین. با شماره های ۰۲۱۸۸068352-۰90101767773 تماس حاصل نمایین.

تراش روی آینه
تراش روی آینه رنگی

اشکال آینه تراش

  • آینه مربع
  • آینه لوزی
  • آینه خشتی
  • آینه آجری
  • آینه نگینی
  • آینه نامنظم
  • آینه حصیری
  • آینه نیزه ای
  • آینه آکاردیونی

نقش آینه تراش در دکوراسیون

آینه های تراش خورده همچون الماسی تاثیر بسزایی در دکوراسیون منزل شما داره . که این نوع تاثیر در خونه خود می‌تونه بسیار کار آمد باشه. و خونه شما بسیار زیبا و مدرن دیده بشه . آینه های تراش به دکوراتیو مشهور هستن. این نوع آینه ها هم بسیار برای سرویس بهداشتی مناسبه . بعضی از آینه ها برای گریم استفاده می‌شن و تاثیر دکوراتیو برمیز آرایشی شما داره . که طرفدار های بسیار زیادی داره . این نوع آینه‌ها بسیار تراش کاری زیبایی دارن. که میتوان بسیار کمک کرد به مدرن بودن این نوع شیشه . این نوع آینه ها رنگ مسی بسیار زیبا می‌شه. و یکی از بهترین پیشنهادهای صنایع تولیدی فرکو همین نوع آینه هست .

نتیجه

بهترین نوع آینه‌تراش ، اینه تراش کاری اس که می‌تونین در اتاق سرویس بهداشتی و … نصب کنین. که به شما یک دکوراتیو حرفه ای میده که بسیار زیباست . و اگر پول کافی این نوع آینه رو ندارین آینه لوزی بسیار زیباست که بسیاری از مردم انتخاب‌شون این سبک از آینه هست. اگر برای گریم به آینه نیاز دارین ، آینه مربعی بسیار مناسب برای این کار هست . و می‌تونی یگ کریم بسیار زیبایی به کمک این نوع آینه انجام بدین . شما می‌تونین این نوع اینه رو با هر ضخامت و ابعادی که دوست دارین ، انتخاب کنین و با شماری گیری مطالب که پایین گفته شده می‌تونین آینه خود رو سفارش بدین.

تراش روی آینه
تراش روی آینه رنگی

انواع متنوع آینه تراش خورده


۱ آینه سه بعدی تراش خورده

این آینه ی منحصر بفرد در زمره ی جدیدترین و زیباترین آینه های موجود در بازار هست.
طراحی این آینه زیبا به این صورت هست که چند آینه ‌راش خورده رو به صورت مورب به آینه‌تراش خورده مسطح به شکل مورب می چسبونیم.


۲ آینه رنگی تراش خورده

تیم متخصصان گروه فرکو افتخار داره انواع بسیار متنوعی از آینه های رنگی زیبا با بهترین متریال رو تولید می‌کنه.
به همین ترتیب متخصصان جوان و خوش فکر و خلاق گروه فرکو اقدام به تولید انواع مدل های متنوع آینه‌تراش خورده ی رنگی نمودن. از آنجایی که آینه‌تراش خورده در اغلب موارد روی دیوار نصب می‌شه ، وجود تراشی که مانند قابی شکیل اطراف آینه رو احاطه نموده بر زیبایی و چشم‌نوازی آینه و دکوراسیون محیط اضافه میکنه.
رنگ این آینه‌های تراش خورده بهتره مناسب با رنگ دیوار و سایر اشیا دکوراتیو انتخاب بشه.
رنگ‌های آینه‌تراش خورده‌ی تولید گروه فرکو عبارتند از: شامپاینی، مسی، نقره ای، طلایی، برنز، آبی، سبز، سفید، دودی و…


۳ آینه قدی تراش خورده

آینه های قدی کاربرد فراوانی در اماکن بسیاری دارن ، در صورتیکه هدف از انتخاب آینه قدی از طرف شما صرفا جنبه ی زیبایی و دکوراتیو اونه ، توصیه‌ی ما انتخاب آینه‌تراش خورده نقره‌ای هست.


۴ آینه نور پردازی بک لایت تراش خورده

جهت ساخت و تولید این مدل از آینه‌تراش در مرحله ابتدایی آینه ای در اندازه ی مناسب و استاندارد رو برش می‌دن سپس لبه‌ی اونو با استفاده از دستگاه مخصوص ابزار می‌زنن .
مرحله دوم اینه که از ورق های پی وی سی(pvc) و لامپ های ال ای دی(LED) رنگارنگ رو در پشت آینه تعبیه می‌کنن.
این آینه به دلیل زیبایی خاصش مورد استقبال فراوان طراحان دکوراسیون داخلی هم در کشور عزیزمان و هم در سایر کشورها قرار گرفته هست.


۵ آینه پتینه کاری شده(آنتیک) تراش خورده ی

طرفداران این نوع آینه تراش افرادی خاص با سلیقه خاص هستن.
کسانی که مایل به تزیین محیط داخلی به شیوه ی جالب توجه و زیبایی هستن از این مدل آینه تراش در تزیینات دکوراسیون داخلی استفاده می‌کنن. این مدل آینه اغلب موارد به شکل تایل های مستطیل و‌مربعی شکل استفاده می‌شن.


۶ آینه سرویس های بهداشتی تراش خورده

امروزه طرفداران آینه سرویس بهداشتی تراش خورده در مدل نورپردازی بسیار زیاد هستن. ترتیب تولید و طراحی این مدل آینه ها کاملا شبیه آینه های نورپردازی اس که در بالا توضیح دادیم.

چگونه سفارشی بدون واسطه از شرکت تولیدکننده داشته باشیم

صنایع فرکو  بهترین متریال آینه رو با بالا ترین کیفیت موجود در بازار ایران و حتی جهان رو در اختیار شما قرار می‌ده . بدلیل اینکه صنایع فرکو با حذف واسطه ها با شما ارتباط داره . و از تولید به مصرف کالای مورد نظر خود رو دریافت می‌کنین بنابر این هزینه‌ها بسیار مقرون به صرفه خدمت شما ارائه می‌شه. هرچند که فرکو هرگز کیفیت رو فدای قیمت نمی‌کنه . اما سعی بر این داره که کالا رو با بهترین کیفیت و قیمت مناسب به تمامی نقاط کشور ارسال به هم وطنان‌مون تقدیم کنه .

مدت زمان تحویل سفارش

صنایع آینه و شیشه فرکو مفتخر است که میتواند در ۴۸ ساعت بهترین کیفیت شیشه و آینه رو که مدنظر شماست رو تحویل بده.برای اطلاع از قیمت این نوع از آینه به سایت فرکو مراجعه کنین .

شما می‍‌تونین برای دیدن نمونه های بیشتر و دقیق تر محصولات صنایع فرکو ، پیج اینستاگرام ما رو دنبال کنین.همچنین برای اطلاع از قیمت ها و سفارش با ما تماس بگیرین : 02188068352 و همچنین برای سفارش غیر حضوری. در واتس آپ منتظر پیام شما هستیم :  09101767773

آدرس دفتر : تهران ، اتوبان فتح ، باغستان ، میدان سعید آباد ، خ باغ عمارت ، خ ۱۵ متری سلمان ، بن‌بست بنفشه ، انتهای کوچه درب سبز روشن

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×
×

میدونستی هر هفته مسابقه داریم ؟!

صفحه ی اینستاگراممون رو فالو کن تا تو هم یکی از برنده های میلیونی آینه ای مون باشی!

پیج اینستاگرام فرکو