Home
آینه سرویس بهداشتی

آینه سرویس بهداشتی

کدوم مدل آینه سرویس بهداشتی خوبه؟

آینه سرویس بهداشتی مهم‌ترین وسیله تزینی سرویس هست! خیلی‌ها سرویس بهداشتی رو قلب خونه می‌دونن و وقتی می‌خوان خونه بخرن اولا یه سر به سرویس می‌زنن! ساده نگاه نکنین. نمی‌شه که جاهای دیگه‌ی خونه آراسته و مدرن چیده و کار شده باشه اما به سرویس توجهی نشه. و اونو دقیقا مانند عصر هجر بازسازی و نگهداری کنین. پس دکوارسیون این فضا باید جذاب باشه. حتی مهمونا هم به این بخش میان و نباید بی اهمیت چیده بشه. پس نباید دکورش مثل دکور سرویس‌هایی باشه که به مرکز زمین متصل بودن!

جالبه بدونین که در سال‌های گذشته مدل‌های جذابی از آینه برای این فضا تولید شده. مثلا آینه‌های نور دار تاچ ، ضدبخار و …

آینه سرویس بهداشتی
آینه سرویس بهداشتی
آینه سرویس بهداشتی

اما بین انواع مختلف آینه ، آینه‌های چراغ دار بک لایت ، ایده آل ترین گزینه برای سرویس بهداشتی هستن. در این آینه‌ها بر روی قاب یا گوشه آینه ، چراغ LED نصب می‌شه. به خصوص آینه چراغ دار بک لایت که اصلی‌ترین کاربرد اونا مربوط به سرویس بهداشتی هست و به یکی از محبوب‌ترین و لوکس‌ترین انواع آینه تبدیل شدن . برای آشنایی بیشتر با جدیدترین انواع آینه سرویس بهداشتی در ادامه مطلب با فرکو همراه باشین.

آینه سرویس بهداشتی
آینه سرویس بهداشتی

انواع آینه سرویس بهداشتی به چه صورته

آینه سرویس بهداشتی
آینه سرویس بهداشتی
آینه سرویس بهداشتی
آینه سرویس بهداشتی
آینه سرویس بهداشتی

آینه گرد دستشویی

آینه گرد از زیباترین اشکال برای آینه‌هاست. همچنین لازم به ذکره که برای آینه سرویس بهداشتی هم معمولا از شکل گرد استفاده می‌شه. آینه گرد در عین سادگی ، از زیبایی قابل توجهی برخورداره و به طور کلی شکل گرد نسبت به اشکال گوشه‌دار ظاهر مدرن‌تر و بروزتری داره.

خرید محصول آینه چراغ دار گرد

آینه سرویس بهداشتی
آینه سرویس بهداشتی

آینه سرویس بهداشتی
آینه گرد سرویس بهداشتی
آینه گرد سرویس بهداشتی

آینه ضد بخار سرویس بهداشتی

سرویس‌های بهداشتی معمولا رطوبت بیشتری دارن. کافیه که یه مقدار آب داغ باز باشه تا دیگه نشه از آینه استفاده کرد! بخاری که روی آینه می‌شینه مانع دید می‌شه. اما در سال‌های گذشته با تولید آینه ضد بخار این مشکل هم کلا حل شده! در آینه‌های ضد بخار یه سیستم تعبیه شده که با فعال کردن اون دیگه هر چقدر هم بخار باشه می‌تونین چهره زیباتون رو توی آینه ببینین!

خرید محصول آینه ضد بخار سرویس بهداشتی

آینه هوشمند ضد بخار در فضاهای دیگه‌ای هم که امکان تشکیل بخار وجود داره ، می‌تونه استفاده بشه. مثل استخر و سونا .

آینه سرویس بهداشتی

آینه سرویس بهداشتی

آینه دکوراتیو دستشویی

به جز نقش کاربردی و خیلی ضروری آینه سرویس بهداشتی ، نباید از نقش دکوراتیو اون به عنوان یک وسیله زینتی هم غافل بشیم. چرا که یکی از رکن های اساسی در زیبایی این فضا آینه سرویس بهداشتی هست. به خصوص در سال‌های اخیر اهمیت بیشتری به دکوراسیون سرویس بهداشتی قائل هستن.
به همین منظور تیم طراحان متخصص گروه فرکو اقدام به طراحی و تولید انواع متنوع آینه ، مخصوص سرویس بهداشتی کرده.

آینه سرویس بهداشتی


آینه سرویس بهداشتی
آینه ضد بخار سرویس بهداشتی
آینه سرویس بهداشتی
آینه ضد بخار حمام
آینه سرویس بهداشتی
آینه دکوراتیو سرویس بهداشتی

آینه بک لایت سرویس بهداشتی

اگه دنبال آینه‌ای هستی که از بقیه مدرن‌تر باشه و البته کابردی ، مدل بک لایت بهترین گزینه هست! در این مدل به قسمت گوشه آینه نورپردازی به صورت مخفی تعبیه می‌شه! این نور ظاهر آینه رو خیلی بهتر می‌کنه و از طرفی نورش باعث کاربردی‌تر شدن آینه هم می‌شه. به عنوان مثال برای چک کردن آرایش و … برای روشن و خاموش کردن نور آینه بک لایت آپشن‌هایی مثل سنسور لمسی و حسگر تشخیص حرکت هم روی آینه تعبیه می‌شن.

آینه سرویس بهداشتی
آینه سرویس بهداشتی

لامپ آینه بک لایت به چه صورته

معمولا از لامپ های LED برای چراغ آینه بک لایت استفاده میشه. این لامپ در مقایسه با لامپ های معمول قابلیت هایی زیادی داره و‌ بهترین مدله. از جمله این که از نظر مصرف انرژی بسیار کم مصرفه و طول عمر چندین برابری داره. نوری که توسط چراغ های LED تابیده میشه هم بسیار طبیعی و نزدیک به نور طبیعیه. همچنین تنوع رنگی بالایی هم داره که در صورت تمایل می‌شه رنگ هایی غیر آفتابی و مهتابی‌ انتخاب کرد.

آینه سرویس بهداشتی
آینه دکوراتیو سرویس بهداشتی
آینه سرویس بهداشتی
آینه بک لایت سرویس بهداشتی
آینه سرویس بهداشتی
آینه گرد بک لایت

روشنایی که توسط این آینه ایجاد می‌شه کاملا مطلوبه و کافی. این نوع چراغ به جز جنبه دکوری موقع آرایش ، اصلاح یا کلا چک کردن صورت هم می‌تونه عالی باشه.

آینه سرویس بهداشتی
آینه بک لایت سرویس بهداشتی
آینه سرویس بهداشتی
آینه بک لایت

آینه آویزی سرویس بهداشتی

قرار نیست که همیشه آینه به دیوار نصب بشه! آینه مثل مدل آینه آویز می‌تونه آویزون بشه! مدل آینه آویز بدون شک از نظر ظاهری خیلی خاص‌تره. همونطور که از اسمش هم مشخصه در این مدل آینه به بندی آویزون می‌شه کع می‌تونه جنس چرمی و … داشته باشه. البته اگه ایمنی بیشتر مد نظر باشه آینه به دیوار هم وصل می‌شه در کنارش!

آینه سرویس بهداشتی
آینه آویزی در سرویس بهداشتی

مزایای آینه آویزی

  • شما نسبت به ارتفاع دلخواه خودتون می‌تونین آینه رو نصب و آویز کنین.
  • قاب شما می‌تونه در تمامی جنس ها مثل پلاستیکی ، چوبی ، فلزی و … تولید بشه.
  • تنوع رنگی بالا ، بند های آینه آویزی در رنگ های مسی ، برنزی ، قهوه ای، مشکی و…تولید میشن.
  • آینه آویزی در سایز هیچ محدودیتی برای شما نداره و در تمامی سایز های دلخواه مشتری تولید میشه
  • آینه آویزی با ظاهری متفاوتی که داره می‌تونه برای شما یه نمای دکوراسیون داخلی شیک و مدرنی رو بسازه.
آینه سرویس بهداشتی
آینه آویز در سرویس بهداشتی

موارد استفاده از آینه توالت در مکان های مختلف

آینه‌های مخصوص سرویس بهداشتی به جز دستشویی ، در بخش‌هایی مثل حمام و … مورد استفاده قرار می‌گیرن. دقت داشته باشین که برای دستشویی‌های عمومی مثل سرویس‌های اداره‌ها و هتل‌ها و … هم مدل‌های مخوصی تولید می‌شه. مثلا لوگوی اداره ، هتل یا … به شکل نورپردازی روی آینه تعبیه می‌شه.

آینه سرویس بهداشتی
آینه سرویس بهداشتی
آینه سرویس بهداشتی به صورت قدی
آینه سرویس بهداشتی
آینه سرویس بهداشتی
آینه گرد ساده در سرویس بهداشتی
آینه سرویس بهداشتی
آینه گرد چوبی
آینه سرویس بهداشتی

آینه شلف دار سرویس بهداشتی

اگه فضای شما کمتر باشه ، می‌تونین آینه‌ای بخرین که خودش شلف داره! در این مدل شلف در قسمت پشتی آینه قرار می‌گیره و می‌تونین هر وقت لازم داشتین آینه رو باز کنین و وسایل رو توی شلف بذارین!

آینه سرویس بهداشتی
آینه سرویس بهداشتی

آینه چراغ دار چیه

در قسمت‌های قبلی مدل آینه بک لایت رو معرفی کردیم و گفتیم که برای سرویس مدرن‌ترینه! یه نوع دیگه از آینه نور دار هم داریم که می‌تونه برای سرویس بهداشتی مناسب باشه! البته محبوبیت این مدل آینه به عنوان آینه سرویس کمتر از آینه بک لایت هست اما می‌تونه گزنیه خاصی باشه! در مورد آینه هالیوودی یا چراغ دار صحبت می‌کنیم! آینه چراغ دار مدلی از آینه هست که مثل آینه بک لایت نورپردازی داره اما به جای نور مخفی و نواری در این مدل از چراغ‌های حبابی در کنار آینه استفاده می‌شه.

خرید محصول آینه چراغ دار قدی نور دار

مدل آینه هالیوودی برای کارهای آرایشی و میکاپ می‌تونه بهترین گزینه باشه! پس برای کسانی که نیاز دارن به آینه مخصوص آرایش بهترین گزینه هست. البته که چراغ‌های حبابی ظاهر آینه رو خاص‌تر هم می‌کنن! آینه هالیوودی هم در مدل قاب دار تولید می‌شه و هم در مدل بدون قاب.

آینه چراغ دار سرویس
آینه هالیوودی یا چراغ دار
آینه سرویس بهداشتی

آینه های دو تیکه ای چیست

استفاده از آینه‌های چند تکه هم در سرویس بهداشتی در سال‌های گذشته بیشتر باب شده. به این صورت که دو یا چند آینه رو در فاصله کم از هم قرار می‌دن. البته هر کدوم از تکه‌های آینه می‌تونن بزرگ باشن یا کوچک. نکته اینجاست که این مدل معمولا برای سرویس‌های مناسبی هستن که اندازه بزرگ‌تری دارن.

آینه سرویس بهداشتی
آینه سرویس بهداشتی

پرفروش ترین مدل آینه سرویس بهداشتی چیه

اما مناسب ترین مدل آینه در میان انواع بسیار مختلف آینه برای فضای سرویس بهداشتی ، آینه بک لایت و آینه هوشمند ضد بخار هستن. چرا که به خاطر عملکردی که دارن برای این فضا ایده آل و مناسبن. همچنین این آینه های مدرن به دلیل روشنایی که ایجاد می‌کنن فضایی زیباتری رو می سازن. اکثرا در سرویس‌های بهداشتی مدرن از این نوع آینه استفاده می‌شه. به خصوص آینه هوشمند ضد بخار که مشکل همیشگی ایجاد بخار روی صفحه آینه رو به راحتی حل کرده مدلی مدرن برای سرویس‌های بهداشتی به حساب میاد.

آینه سرویس بهداشتی

تمامی انواع آینه سرویس بهداشتی با کیفیت فوق‌العاده بالا و قیمت مناسب در کمترین زمان تولید و آماده ارسال به سراسر کشوره.

آینه سرویس بهداشتی بدون قاب

در سال های گذشته استفاده از آینه های بدون قاب برای دکوراتیو و تزیین محیط رایج شده. آینه‌های بدون قاب در واقع ظاهر مدرنی دارن. به خصوص در صورتی که ساخت آینه با ظرافت انجام شده باشه ، ظاهر آینه کاملا جالب توجه می‌شه. آینه‌های بک لایت که در بخش های قبلی معرفی کردیم نوعی آینه بدون قابه.

آینه سرویس بهداشتی قاب دار

آینه‌های قاب دار از محبوب‌ترین انواع آینه به شمار می‌رن. برای ساخت قاب آینه از متریال‌هایی مثل چوب ، فلز ( استیل ) ، های گلس ، ام دی اف ، پی وی سی و حتی شیشه بهره می‌برن. با توجه به تم و نوع چیدمان سرویس می‌تونید از انواع مختلف آینه قاب دار استفاده کنید. توجه داشته باشید که به جز ظاهر ، خصوصیات فیزیکی قاب‌ها هم متفاوته و با توجه به این موارد قیمت هر کدوم از مدل‌ها متفاوته. استفاده از قاب‌های ام دی اف و های گلس نسبتا رایجه در حالی که مدل چوبی قیمت گرونتری دارن. قاب‌های استیل هم از لوکس‌ترین مدل‌های قاب هستن.

آینه سرویس بهداشتی با قاب استیل

در میان همه انواع آینه سرویس بهداشتی قاب دار ، مدلی که با قاب استیل ساخته می‌شه نسبت به دیگر مدل‌ها جلوه لوکس‌تری داره. استیل مرغوب‌ترین متریالی است که به عنوان قاب مورد استفاده قرار می‌گیره. مضاف بر این استیل دوام بسیار مناسبی داره.

آینه سرویس بهداشتی مدرن

مدل های مدرن آینه که مخصوص فضای سرویس تولید میشن جلوه متفاوتی نسبت به انواع قدیمی دارن. در این مدل آینه ها اغلب از قاب استفاده نمی‌شه یا در صورتی که بر روی آینه قاب اجرا بشه ترجیح بر اینه که قاب ظاهر شلوغ با پرداخت زیاد نداشته باشه. همچنین برای ساخت آینه‌های مدرن علاوه بر اشکال مرسوم از اشکال پییچیده و نامتقاون نیز استفاده می‌شه. آینه بک لایت که در بخش‌های پیشین به معرفی آن پرداختیم از محبوب‌ترین مدل‌های آینه با ظاهر مدرن محسوب می‌شه.

آینه روشویی بک لایت

خرید آینه سرویس بهداشتی

انتخاب یک آینه زیبا آینه نقش فراوانی در زیبایی فضای سرویس ایفا می‌کنه و از طرفی مدل‌های گسترده‌ای از آینه برای این منظور در بازار موجوده. در صورتی که قصد داشته باشین سر و شکل مدرن‌تر و خاص‌تری به سرویس ببخشین پیشنهاد می‌کنیم که از محصول آینه بک لایت فرکو استفاده کنین. همچنین به کارگیری از آینه با شکل هندسی خاص می‌تونه جالب توجه باشه. اما اگه دنبال آینه‌های هوشمند هستین ، بهتره سفارش بدین آینه حسگر تشخیص حرکت و سنسور تاچ داشته باشه. مضافا آپشن هوشمند ضدبخار هم می‌تونه کاربردی باشه.

چگونه با صنایع تولید شیشه و آینه فرکو ارتباط برقرار کنیم

می‌خوای بهترین آینه رو برای سرویس بخری ولی نمی‌خوای پول اضافه به واسطه بدی؟ پس خیلی زود تلفنت رو بردار و یه زنگ به فرکو بزن که تخفیف رو هم از دست ندی! فرکو از معتبرترین برندهای ایرانه که آینه تخصصی برای سرویس تولید می‌کنه و تازه 1 سال گارانتی هم برای خرید محصول در نظر گرفته! اون هم گارانتی بی قید و شرط! راه‌هایی که برای ارتباط برقرار کردن با صنایع شیشه و آینه فرکو وجود داره. اولین مورد اینه که به صورت حضوری به آدرس زیر کنین.

آدرس کارخانه:
تهران ،اتوبان فتح ، باغستان ، میدان سعید آباد ، خ باغ عمارت ، خ ۱۵ متری سلمان ، بن‌بست بنفشه ، انتهای کوچه درب سبز روشن

۰۹۱۰۱۷۶۷۷۷۳
وبسایت :farkoo.ir
تماس مستقیم:۰۲۱۸۸۰۶۸۳۵۲
اینستاگرام:http://Instagram.com/farkoo.ir

برای خرید حضوری از ساعت ۸ صبح الی 14 و از 16 الی 20 شب می‌تونین با هماهنگی قبلی اقدام نمایین. کلیه سفارش‌ها ظرف مدت 3 الی روزی کاری برای عرضه به مشتریان عزیز آماده میشن.

آینه سرویس بهداشتی
آینه سرویس بهداشتی
آینه سرویس بهداشتی
آینه سرویس بهداشتی
آینه سرویس بهداشتی
آینه سرویس بهداشتی
آینه سرویس بهداشتی
آینه سرویس
آینه سرویس بهداشتی
آینه سرویس بهداشتی
آینه سرویس بهداشتی
آینه سرویس بهداشتی
آینه سرویس بهداشتی
آینه سرویس بهداشتی
آینه سرویس بهداشتی
آینه سرویس بهداشتی
آینه سرویس بهداشتی
آینه سرویس بهداشتی
آینه سرویس بهداشتی
آینه سرویس بهداشتی
آینه سرویس بهداشتی
آینه سرویس بهداشتی
آینه سرویس بهداشتی
آینه سرویس بهداشتی
آینه سرویس بهداشتی
آینه سرویس بهداشتی
آینه دستشویی
آینه سرویس بهداشتی
آینه سرویس بهداشتی
آینه ضد بخار

مزایای خرید از تولیدی فرکو برای محصولات خود

مجموعه فرکو از جمله معتبرترین برند های داخلی در زمینه تولید انواع شیشه و آینه محسوب می‌شه. فرکو برای تولید آینه از بهترین شیشه های موجود بهره میگیره. همچنین در صورت تمایل مشتری تعبیه آپشن های مختلف بر روی آینه امکان‌پذیره.

1_شما هنگام تماس با متخصصان و کارشناسان آینه وشیشه صحبت می‌کنین و به شما بیشترین کمک رو هنگام انتخاب در نوع شیشه و آینه می‌کنن.
2_محصولات ما از تولید به مصرف می باشن. و مسئولیت تمام ایرادات شیشه و آینه شما به عهده تولیدی فرکو هست. کلیه محصولات فرکو با ضمانت کیفی به فروش می‌رسن. به این معنا که در صورت عدم رضایت مشتریان عزیز آینه بدون هیچگونه پرسشی مرجوع و وجه پرداختی پس داده می‌شه.
3_با بهترین قیمت و بالاترین کیفیت برای شما عرضه می‌شه.
4_در صورت نیاز کارشناسان ما برای اندازه گیری به محل نصب برای شما فرستاده می‌شن. و از متر لیزی هنگام اندازه گیری استفاده می‌شه.
5_تمامی سوالات خود رو می‌تنین از کارشناسان ما بپرسین و با ما در واتساپ درتماس باشین.
6_بعد از تولید محصول شمادرب منزل برای شما ارسال میشه. همچنین درصورت خواست شما برای شما توسط تکنسین های تولیدی فرکو نصب می‌شه.

آینه سرویس بهداشتی
آینه مدرن در سرویس بهداشتی

قاب آینه سرویس بهداشتی در چه جنس های تولید می‌شه

  • قاب فلزی
  • قاب چوبی
  • قاب مسی
  • قاب PVC
  • قاب شیشه ای
  • قاب برنزی
  • قاب حصیری
  • قاب چرم
  • قاب مکرومه
  • قاب در رنگ های مختلف از جمله بنفش،صورتی،آبی و …
آینه سرویس بهداشتی
استفاده از آینه قدی در سرویس بهداشتی
آینه سرویس بهداشتی
آینه قدی مدرن دستشویی

تولید آینه از گذشته تا به امروزه

زمان ورود آینه به زندگی انسان به گذشته های بسیار دور برمیگرده . از همون زمان ، آینه به وسیله‌ای تزئینی و بسیار کاربردی تبدیل شد . جالبه بدونید که آینه‌ای با قدمت 8000 سال در ترکیه یافت شده! البته آینه‌های باستانی بر خلاف آینه‌های جدید با شیشه ساخته نمی‌شدن. ساخت این آینه‌ها با فلزاتی مثل برنج و مس صورت می‌گرفت. از سده‌های میانی ساخت آینه شیشه‌ای باب شد. البته در ابتدا قیمت این آینه‌ها خیلی گرونتر بود. اما با گذشت زمان و پیشرفت صنایع شیشه سازی ، آینه‌های شیشه‌ای که نسبت به آینه‌های فلزی وضوح بیشتر و خش پذیری کمتری داشتن وارد زندگی عموم مردم شدن. جالبه بدونید در دوران باستان علاوه بر فلزات از سنگ‌ها هم برای ساخت آینه بهره می‌بردن. امروزه آینه به یکی از اصلی ترین اشیاء کاربردی و همچنین دکوراتیو تبدیل شده.

آینه سرویس


از جمله کاربردهای آینه اینه که نور محیط رو دوچندان منعکس می‌کنه. همین باعث وشنایی بیشتر محیط می‌شه و محیط رو هم گسترده‌تر و وسیع‌تر نشون می‌ده. ضمن اینکه بازتاب تصویر وسایل زینتی و دکوراسیون ، زیبایی بیشتری به محیط می‌بخشه.

آینه سرویس بهداشتی
آینه سرویس بهداشتی
آینه سرویس بهداشتی


خصوصیت دیگه و ویژگی مهم آینه اینه که محیط رو بزرگ‌تر از اندازه‌ی واقعی خودش نشان می‌ده. که یه ویژگی مثبت به خصوص برای فضاهای کوچکه. حتی برای فضاهایی که بسیار کوچک هستن می‌شه آینه رو روی درب و یا شلف‌ها نصب کرد.

آینه سرویس بهداشتی

با خرید از صنایع فرکو یک آینه ی با کیفیت اورجینال ، به همراه قیمت مناسب و خرید مطمئن داشته باشین .با داشتن این محصول در منزل خود حس آرامش و مدرن بودن رو تجربه می‌کنین. انتخاب فرکو برای خرید یک انتخاب معتبر و صحیح برای محیط شماست .
شعار صنایع تولید شیشه و آینه فرکو

آینه گرد سرویس بهداشتی
آینه گرد سرویس
آینه دستشویی
آینه سرویس بهداشتی
آینه سرویس بهداشتی
آینه قاب دار سرویس بهداشتی

23 پاسخ

    1. سلام . همه ی آینه های تولیدی فرکو از طرفداران زیادی برخوردار می باشند. اما اگه دنبال یک آینه سبک جدید و مدرن هستید . آینه های بک لایت ما بهترین گزینه می باشد .

    1. سلام بله شما هر طرح و لگویی خاصی که دارید و بر ما می فرستید و برای شما ب ظرافت برشکاری می شود

    1. سلام‌ و‌ درود برای کسب اطلاعات در مورد قیمت می توانید با شماره تلفن 02188068352 تماس بگیرید

    1. سلام .بله ، شعر مورد علاقه خود را با فونت مورد نظر برای ما ارسال کنید .و یک آینه با سبک و سلیقه خود داشته باشید .

    1. سلام وقتتون بخیر. هر امکانی که مدنظرتون هست روی آینه نصب شه می تونین زمان سفارش اعلام کنین.

    1. سلام وقتتون بخیر. خیر ایجاد نمیشه چون با عملکردی که دارد کمی صفحه آینه گرم میشه به قدری که مانع از ایجاد بخار روی آینه شود.پس بخاری روی آینه تشکیل نمیشه.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×
×

میدونستی هر هفته مسابقه داریم ؟!

صفحه ی اینستاگراممون رو فالو کن تا تو هم یکی از برنده های میلیونی آینه ای مون باشی!

پیج اینستاگرام فرکو