آدرس دفتر : تهران ، ونک ، ده ونک ، خیابان شیخ بهایی ، کوچه کولیوند ، خیابان شهید مجید پور ، نبش بن بست آرمین پلاک ۱۰۶        تلفن تماس : 02188068352

ساعات پاسخ گویی:

9 الی 14 ، 15 الی 20

ساعات پاسخگویی: 9 الی 21

مطالب پر بازدید

آینه دستشویی

قیمت آینه دستشویی

معرفی آینه دستشویی

آینه دستشویی یکی از اجزای مهم در سرویس­ های بهداشتی محسوب می­شه. حتما تا به حال با سرویس بهداشتی بدون آینه مواجه شدین تا بتونین نقش اونو به خوبی درک کنین . این وسیله­‌ی کاربردی سبب بزرگ نشون دادن فضای داخلی نیز می­‌شه . انواع مختلف قاب دار و بدون قاب با جنس‌­های مختلف در بازار موجوده . کوچک بودن انداز­ه ­ی سرویس بهداشتی سبب شده که در انتخاب خود تغییراتی رو اعمال کنین تا در عین اشغال فضای کمتر ، بتونه کاربردی باشه . در ادامه به بیان نکاتی می ­پردازیم تا بتونین انتخابی مناسب داشته باشین . تولیدی فرکو آینه های سرویس بهداشتی ارزان ، نسبت به بازار تولید می‌کنه . به دلیل اینکه هیچ واسطه ای بین خریدار و تولید کننده وجود نداره. 

قیمت آینه دستشویی

فواید آینه سرویس بهداشتی

اگر فضای داخلی سرویس بهداشتی شما کوچیک باشه ، با یک آینه ی مناسب شما می‌تونین کاری کنین که محیط اون بزرگ‌تر از اندازه‌ی واقعی به نظر برسه . همانطور که می‌دونین آینه ها دارای خاصیت انعکاس نورن که این انعکاس ، نور محیط شما رو بیشتر می‌کنه. نور بیشتر هم باعث بزرگ‌تر دیده شدن فضا می‌شه.

نقش آینه در زیبایی دکوراسیون ‌دستشویی

همان‌ طور که به دکوراسیون اتاق پذیرایی ، اتاق خواب و آشپزخانه اهمیت میدیم ، باید به دکوراسیون سرویس بهداشتی هم توجه کنیم . در این خصوص آینه یکی از عناصری اس که فارغ از کارایی ‌اش، میتونه موجب زیبایی دکوراسیون بشه.

عوامل موثر در قیمت آینه دستشویی

اندازه آینه

ابتدا متراژ قسمتی که می­‌خواید آینه سرویس بهداشتی رو در اون قرار بدین و سپس سایز روشویی رو در نظر داشته باشین . اصولا اندازه­ و ابعاد آینه رو هم اندازه با روشویی و یا کمی کوچک­تر از روشویی انتخاب می­کنن. انتخاب آینه­ ای با عرض بزرگ­تر از روشویی از لحاظ رعایت نظم در دکوراسیون داخلی مطلوب نیست . اگر طول روشویی شما بسیار عریضه می­‌تونین از چندین آینه استفاده کنن . یا حتی می‌تونین کل دیوار رو با آینه بپوشونین. البته که ابعاد آن در قیمت آینه دستشویی مؤثره.

مدل

مدل­‌های آینه سرویس بهداشتی که به صورت عمودی هستن سبب می­شه که فاصله سقف تا کف بیشتر به نظر بیاد که بیشتر در فضاهای کوچک مورد استفاده قرار می­‌گیره. اگر روشویی شما طرح گِرد داره، آینه طرح گرد می­‌تونه زیبایی سرویس بهداشتی رو چند برابر کنه.

باکس دار

وجود باکس یا کمد می­‌تونه به راحتی به وسایلتون نظم بده. اگر روشویی شما کمد دار نیست ، استفاده از آینه سرویس بهداشتی که دارای باکس یا کمده ، می­تونه براتون کاربردی باشه. اگر فضای مناسبی در اختیار دارین، انتخاب مدل­‌هایی که همراه با باکس هستن می­تونه برای خرید مناسب باشه.

قیمت آینه دستشویی

قابلیت شست و شو

فضای داخلی سرویس بهداشتی ، مملو از باکتری اس بنابراین نظافت اون نیز بسیار مهمه . هنگام خرید دقت کنین جنسی رو انتخاب نمایین که نظافت و شست و شوی اون به راحتی انجام بشه.

رنگ آینه

برای انتخاب رنگ آینه سرویس بهداشتی بهتره رنگ روشویی ، رنگ کاشی و یا رنگ سرامیک کف رو در نظر داشته باشین . تاهماهنگی لازم بین رنگ دکور فضا با رنگ آینه برقرار بشه.

قیمت آینه دستشویی

جنس آینه

مواد اولیه­ ی متنوعی برای ساخت آینه سرویس بهداشتی مورد استفاده قرار می­گیره که می­‌توان جنس چوب و فراورده ­های چوبی ، فلز ، استیل ، آلومینیوم ، PVC و پلاستیک رو نام برد . توجه داشته باشین که به دلیل وجود رطوبت در سرویس ­های بهداشتی ، جنس­های ضد آب رو برای انتخاب در نظر داشته باشین .

نور پردازی در آینه

طبیعتا وجود نورپردازی مناسب در دکوراسیون حموم و به خصوص در اطراف آینه‌ دستشویی به نوبه خود مسئله مهمی به شمار بره . در همین رابطه، امروزه آینه های بسیاری در بازار موجود هستن که دارای نورپردازی هایی تعبیه شده در پشتشان هستن که علاوه بر تامین نور دکوراسیون حمام و دستشویی، باعث زیباتر شدن فضا نیز می‌شه.

قیمت آینه دستشویی

شلف دار

وسایل تزئینی و یا یک گلدان کوچک می­‌تونه زیبایی خاصی به سرویس بهداشتی ببخشه . در سال­‌های اخیر آپشن‌های تزئینی در آینه ­های سرویس بهداشتی بسیار مورد استقبال قرار گرفته.

قیمت آینه دستشویی

قابلیت ضد بخار

نسل جدیدی از آینه نوع هوشمند ضد بخار روانه‌ی بازار شدن، که در سرویس بهداشتی کاربرد بیشتری داره . آینه های ضد بخار ، رطوبت هوای موجود در فضا به آن تاثیر نمی‌ذاره و باعث کدری و از بین رفتن شفافیت آینه نمی‌شه.

قیمت آینه دستشویی

الزام استفاده از آینه در ‌دستشویی

الزام وجود آینه سرویس بهداشتی بر هیچ کسی پوشیده نیست . وجود آینه سبب افزایش روشنایی و بزرگ نشون دادن فضای داخلی می­‌شه و همچنین سبب می­شه که به راحتی بتونین اصلاح صورت رو انجام بدین. مهمه بتونین مدلی رو انتخاب کنین که براتون کاربردی باشه که در این مطلب به بیان این نکات پرداختیم تا بتونین انتخاب مناسبی با توجه به فضای داخلی انجام بدین .

انواع آینه‌ دستشویی

آینه‌ دستشویی جزء عناصر اصلی در طراحی دکوراسیون حمام و دستشویی اس . این بدان معناست که در انتخاب شکل و نوع اون باید دقت بسیاری رو به کار برد . در ادامه این مطلب بخشی از انواع آینه‌ دستشویی و حموم رو براتون معرفی می‌کنیم:

قیمت آینه دستشویی
قیمت آینه دستشویی
قیمت آینه دستشویی
قیمت آینه دستشویی

آشنایی بیشتر با مدل ها

آینه دستشویی دوتایی و دوقلو

یکی از انواع پرطرفدار آینه‌ دستشویی ، نمونه های دوقلوی اون هست . این مدل از آینه ها معمولا برای سینک‌های دوتایی مورد استفاده قرار می گیرن که در واقع می‌تونن جایگزینی برای یک آینه بزرگ و سرتاسری به حساب بیاد..

قیمت آینه دستشویی

آینه دستشویی چند تکه

این نوع از مدل آینه‌دستشویی معمولا شکلی فانتزی داشته و شاید اونو کمتر جایی ببینین . همانطور که در این تصویر مشاهده می‌کنین این نوع از آینه ، چند تکه بوده و تمامی این تکه ها به شکلی، مکمل یکدیگر به حساب میاد.

قیمت آینه دستشویی

آینه دستشویی بدون قاب

این نوع از آینه دستشویی می‌تونه شامل سایر مدل آینه ها بشه . مسئله ای که در رابطه با این نوع آینه وجود داره این اس که می‌تونه نوعی سادگی همراه با سبکی مینیمال رو به دکوراسیون حموم و دستشویی شما ببخشه.

قیمت آینه دستشویی

آینه دستشویی دارای قاب

این نوع از آینه ، طبیعتا نقطه مقابل مورد قبلی به حساب میاد . چنین آینه ای می‌تونه به آینه‌ دستشویی شما شکل و شمایل و استخوان بندی بخشیده و چارچوب اونو مشخص‌تر ، شکیل‌تر و در عین حال رسمی‌تر کنه.

قیمت آینه دستشویی

آینه دستشویی مدل دار

امروزه دستیابی به آینه هایی با مدل و شکل هایی متنوع ، کار سختی نیست . شما می‌تونین اشکال مختلفی از آینه ها رو در هر سبک و اندازه‌ای که مد نظر دارین تهیه کنین.

قیمت آینه دستشویی

آینه دستشویی شلف دار

معمولا این نوع از آینه ها طرفداران خودشون رو دارن ، چرا که کاربردی به اونا افزوده شده . می‌تونی از این شلف‌ها استفاده‌های بهینه ای داشته باشی و وسایلی تزئینی نظیر گلدان و شمع و یا وسایلی ضروری مثل مسواک و خمیر دندون رو بر روی اون قرار بدی.

آینه دستشویی مدل ویکتوریایی

همانطور که از اسم این نوع آینه بر میاد ، این مدل از آینه‌ دستشویی بیشتر شکل و شمایلی زنانه داشته و دارای ظرافت های بسیاری هست که دلیل بر این حالت اون شده.

آینه دستشویی آنتیک

این مدل آینه دستشویی مثل سایر وسایل آنتیکی که در دکوراسیون منزل مورد استفاده قرار می‌گیره ، طرفداران خود رو داره. نمونه ای از زیبایی و جلوه اونا رو می‌تونی به خوبی در این تصویر مشاهده کنی .

قیمت آینه دستشویی

آینه دستشویی بک لایت

این نوع آینه نور مخفی از دور آن با رنگ های مختلفی بسیار زیبا بوده . و در نور پردازی در دستشویی کار آمده . این آینه به دلیل داشتن نور در اطراف شما رو بسیار در امر اصلاح و آرایش کمک می‌کنه.

قیمت آینه دستشویی

قیمت آینه دستشویی

قیمت این آینه به تناسب جنس ، مدل ، ابعاد ، داشتن شلف و باکس تغییر می‌کنه.

می‌تونی با در نظر گرفتن مدل و جنس مد نظر خود و‌ یا طرح شخصی خود برای سفارش آینه دستشویی خود اقدام کنی.

نحوه سفارش

هر مدل و طرحی که بخوای و در ذهن داشته باشی رو فرکو در بهترین کیفیت برات آماده می‌کنه. برای تولید و طراحی از مجرب ترین افراد در کارگاه فرکو و از جدیدترین دستگاه های موجود در ایران استفاده می‌شه . برای سفارش و مشاوره با شماره 02188068352 تماس بگیر. ویا با کلیک بر واتساپ به صورت مجازی سفارش خود رو ثبت کن.

درضمن تا یادم نرفته بگم که تمام آینه‌ها دارای ضمانت بی‌قید و شرط یکساله هستن. پس خیالت از بابت کیفیت راحت باشه. تازه اگه بعد از اینکه آینه ارسال شد و تحویلش گرفتی و دیدی مدلشو دوست نداری یا حس خوبی بهش نداری یا به فضای مورد نظرت نمیاد اونو تا سه روز برای شرکت پس بفرست و پولتو تا ریال آخر پس بگیر!!!

برای دریافت اطلاعات بیشتر و بازدید از محصولات جدید می‌تونه پیج ایستاگرامی ما رو دنبال کنین.

آدرس کارخانه : تهران ، اتوبان فتح ،باغستان ،میدان سعیدآباد ، خ باغ عمارت ،خ 15 متری سلمان ، بن‌بست بنفشه ، انتهای کوچه ، در سبز روشن

قیمت آینه دستشویی
قیمت آینه دستشویی
قیمت آینه دستشویی
قیمت آینه دستشویی
قیمت آینه دستشویی
قیمت آینه دستشویی
قیمت آینه دستشویی
قیمت آینه دستشویی
قیمت آینه دستشویی
قیمت آینه دستشویی
قیمت آینه دستشویی
قیمت آینه دستشویی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×
×

میدونستی هر هفته مسابقه داریم ؟!

صفحه ی اینستاگراممون رو فالو کن تا تو هم یکی از برنده های میلیونی آینه ای مون باشی!

پیج اینستاگرام فرکو