Home

شیشه لاکوبل برای فروشگاه

قیمت شیشه لاکوبل

شیشه لاکوبل برای فروشگاه ، امروزه به صورت رنگی و نشکن در سبک‌های ساده و طرح‌دار تولید میشه. که بسیار زیبا و بروز هس و جلوه‌ی لاکچری به مرکز خرید میده.

شیشه لاکوبل

یکی از کاربرد های شیشه رنگی استفاده از شیشه لاکوبل برای پارتیشن و قفسه‌های فروشگاهی‌اس. شیشه‌های لاکوبل یکی از انواع شیشه های دکوراتیو هس. استفاده های زیادی در دیزاین دکوراسیون داخلی فضاهای تجاری مثل فروشگاه ها بوتیک ها و مغازه ها دارن. اگر شما مدیریت حرفه ای یک فروشگاه مدرن رو به عهده دارین . و حالا به دنبال یک متریال عالی برای دیزاین دکوراسیون داخلی و خارجی هستین.در خرید شیشه لاکوبل برای فروشگاه خود شک نکنین !

شیشه لاکوبل چیست؟

لاکوبل آبی

در گذشته از شیشه های رنگی در معماری و طراحی دکوراسیون استفاده‌های فراوانی می شده . اما امروزه با مدرن شدن شیشه ها و دستگاه های تولید شیشه انواع جدید از شیشه های رنگی تولید میشه که به اونا شیشه لاکوبل گفته میشه. شیشه لاکوبل ها تحت مدرن ترین فرآیندهای تولید شیشه قرار می گیرن. تا به صورتی در بیان که یک طرف اونا رنگی هست. طرف دیگر شیشه که حالت شفاف داره ، آن رنگ رو به صورت کامل و یک دست به نمایش میذاره . همین امر باعث می‌شه که رنگ‌ها همون گونه که حالت پوششی دارن کاملا حفظ شده و دور از خط و خش یا رنگ پریدگی باشن.

می‌تونی شیشه لاکوبل رو در رنگ های سفید ، مشکی ، مسی ، برنز یا هر رنگ دیگری که بخوای تهیه کنی.

شیشه رنگی لاکوبل

برای دیدن نمونه کارهای دیوارپوش شیشه ای رنگی اینجا کلیک کن.

مزایای استفاده از این نوع شیشه در فروشگاه‌ها

شیشه رنگی
شیشه رنگی لاکوبل
  • این شیشه ها ظاهر بسیار زیبایی در فضای مدرن ما ایجاد می‌کنه.
  • به دلیل شفافیت شیشه (اگر از نوع شفاف شیشه لاکوبل استفاده بشه). نور رو به خوبی بازتاب می‌کنه و فضای ما رو روشن‌تر جلوه میده.
  • به دلیل بازتاب مناسبی از نور که دارد فضای ما را بازتر و بزرگ‌تر نشون میده
  • مقاومت بسیار بالایی در برابر ضربه و فشار داره.
  • مقاومت بسیار زیادی در برابر رطوبت و انواع باکتری‌ها و قارچ‌ها داره. و همین امر باعث می‌شه تا سال‌های سال روی دیوار ما کاملاً نو و سالم مثل روز اول بمونه.
شیشه لاکوبل
  • این شیشه ها رو می‌تونن لمینت و یا سکوریت کنن که در این صورت به هیچ عنوان دچار خط و خش نخواهند شد.
  • به دلیل داشتن رنگ های مختلف در چرخه تولید با تمامی دکوراسیون های فروشگاه ها می‌تونه ست بشه.
  • از آنجایی که در رنگ های متفاوتی و فراوانی تولید میشه دست مشتری برای انتخاب انواع رنگ ها باز هست و طبق سلیقه مشتری این شیشه ها رنگ آمیزی می‌شه.
  • ظاهر جذاب و جلب توجه کننده آن ما رو مجاب می‌کنه. تا برای تزئین ویترین و تابلو ی فروشگاه و همچنین در فضای داخلی فروشگاه خود از اونا استفاده کنیم.
شیشه رنگی لاکوبل

برای دیدن نمونه کارهای دیوارپوش شیشه ای رنگی اینجا کلیک کن.

شیشه لاکوبل

موارد کاربرد شیشه رنگی لاکوبل در فضای فروشگاهی

می‌توان از این شیشه ها برای فضای بیرونی فروشگاه استفاده کرد. به طور مثال برای دیوار های فروشگاه انتخاب مناسبی هست. همچنین از شیشه لاکوبل برای تولید تابلوی سر در فروشگاه ها استفاده میشه.
خصوصاً نوع براق لاکوبل را برای تابلوی معرفی فروشگاه پیشنهاد می‌کنیم .زیرا این نوع از شیشه ها توجه عابرین رو به خود جلب می‌کنه.

قیمت شیشه لاکوبل

همچنین از این شیشه ها برای فضای داخلی فروشگاه هم استفاده میشه. به طور مثال یکی از گزینه های مناسب برای استفاده از شیشه لاکوبل رنگی استفاده از آن در ویترین مغازه‌ها و فروشگاه‌ها هست.
علاوه بر موارد بالا از لاکوبل ها برای دیزاین دیوارهای داخلی فروشگاه هم می‌توان استفاده کرد .که اتفاقا این روزها طرفداران بسیار زیادی هم داره.
شیشه های لاکوبل در انواع رنگ های مختلف قابل سفارش و تولید هست.

شیشه لاکوبل

تولید انواع شیشه لاکوبل برای فروشگاه

صنایع تولیدی شیشه لاکوبل فرکو سابقه طولانی در تولید انواع شیشه ها دارن. با افتخار در تولید شیشه لاکوبل های با کیفیت پیشتاز در خاورمیانه هستن. بالاترین کیفیت های موجود در بازار ایران و خاورمیانه رو در صنایع تولیدی شیشه فرکو خواهید یافت. به دلیل نوسانات قیمتی که این روزها در کشور عزیز ما ایران وجود داره پیشنهاد ما به شما اینه که ،زمان رو از دست نداده و فروشگاه خود رو با شیشه لاکوبل های برتر ایران که در شرکت فرکو تولید می‌شه دیزاین کن.

شیشه های جدید لاکوبل

با شیشه رنگی تزئینی خانه خود را شیک و مدرن کنید.برای اطلاعات بیشتر کلیک کن

انواع شیشه لاکوبل برای فروشگاه‌های مدرن

  • شیشه لاکوبل براق
  • انواع شیشه لاکوبل های مات
  • شیشه لاکوبل های متالیک

شیشه لاکوبل های براق

شیشه لاکوبل قرمز

شیشه لاکوبل های براق پر طرفدار ترین نوع این شیشه ها و همچنین پرفروش ترین نوع شیشه لاکوبل هستن.این شیشه ها به دلیل جذابیت فوق‌العاده ای که دارن چشم مشتریان فروشگاه شما رو به خود خیره می کنه. و برای شما مدیر محترم فروشگاه چه چیزی از این بهتر؟
برای یک مدیر با تجربه مطمئناً این مسئله که از چه وسایلی برای دیزاین فروشگاه خود استفاده می کنه اهمیت داره. زیرا مدیران حرفه ای می‌دونن که فضایی که درست طراحی شده باشه در جلب مشتری بسیار اثر گذار هست.

شیشه لاکوبل

شیشه های مات یا متلوکس

شیشه های متلوکس همه‌ی مزیت‌های شیشه های لاکوبل رو داره .زیرا خود یکی از انواع شیشه لاکوبل هستن.
این شیشه ها ضد آب و آنتی باکتریال بوده در انواع نشکن سکوریت و لمینت نیز تولید می‌شه.
یکی از نکاتی که هنگام خرید باید دقت کرد اینه که ، این شیشه ها به این دلیل که ظاهری صیقلی ندارن مناسب مکان هایی که دارای چربی و آلودگی هستن نیست. اگر در فروشگاه خود می خواهیم از این نوع شیشه ها استفاده کنیم. بهتر هست که در فضای بیرونی فروشگاه و یا برای دیزاین دکور ویترین فروشگاه استفاده بشه. در این صورت فضای دکوراسیون شما رو تبدیل به یک فضای مدرن رنگی و جذاب میکنه.

شیشه لاکوبل قرمز

شیشه های متالیک یا متلاک

یکی از انواع شیشه که بسیار به لاکوبل شبیه هست ول از برند این شرکت نیست. شیشه های متلاک یا متالیکه. این شیشه ها در خود حالا تبلور مانندی که دارن که در زمان تابش نور حالت براقی به خود می‌گیره.
این شیشه ها نیز طرفداران خاص خود رو داره که شما رو تبدیل به یک دکور منحصر به فرد خواهند کرد. از این شیشه ها برای دیزاین دیوار فروشگاه نیز استفاده میشه که قطعا زیبایی فضای داخلی فروشگاه شما رو بسیار بیشتر خواهد کرد.

شیشه های جدید لاکوبل

تفاوت متلاک و لاکوبل

نام اصلی شیشه های لاکوبل شیشه های پشت رنگ شده هست که ، به دلیل نحوه ی رنگ شدن اونا روشون گذاشته شده هست . یعنی در حقیقت پشت شیشه های شفاف رو چند میلیمتر رنگ میکنن و تبدیل به شیشه های لاکوبل میشه. اما شیشه های متلاک رنگ رو در ترکیبات خود دارا هستن.

شیشه جدید لاکوبل

شیشه لاکوبل طرح دار

شیشه های لاکوبل قابلیت سقارش به صورت طرح دار را نیز دارن. شما می‌تونین بر اساس سبک فروشگاهتون طرح ۲ یا سه بعدی مورد نظر خود رو به صورت مدرن ،مینیمال کلاسیک و هر سبکی که دوست دارین سفارش بدین.

انواع شیشه لاکوبل طرح دار برای فروشگاه

  • طرح دار کردن از طریق دستگاه چاپ
  • طرحدار کردن با روش سندبلاست
  • حکاکی کردن طرح
شیشه بین کابینتی
شیشه جدید لاکوبل

طرحدار کردن از طریق چاپ

بله شما میتوانید شیشه لاکوبل را با طرح ۲ و سه بعدی مورد نظرتان سفارش بدین. و اگر بخواید این طرحدار شدن از طریق چاپ صورت بگیره.می‌تونی حتی عکسی رو سفارش بدی تا براتون چاپ بشه. این چاپ دقیقا مطابق با عکس شما صورت میگیره.

شیشه های جدید لاکوبل

شیشه لاکوبل طرحدار سند بلاست

سندلاست یک روش طرحدار کردن از طریق از بین برد شفافیت نواحی مورد نظر هست. سند بلاسک یک دستگاه هست که شن و سنگ های معدنی رو با شدت به سطح مورد نظر میکوبه. از این طریق سطح مات میشه و متمایز از باقی نقاط. روش جذاب سند بلاست برای چاپ برند و نام فروشگاه روی شیشه های لاکوبل استفاده شده در فروشگاه هم کاربرد داره. میزان مات شدن با سند بلاست قابل تغییر نیست اما طراحی آن دقیق و فوق‌العاده جذابه.

شیشه جدید لاکوبل

سند بلاست یا sandblast روش جذابی است که درک آن از طریق فهم ان آن هم میسر هست. sand به معنای شن و blast به معنای انفجار هست. این دقیقا همان روشیه که با آن مات سازی صورت میگیره. انفجار شن و سنگ های معنس به سوی سطح مورد نظر ما.

حکاکی کردن طرح روی شیشه لاکوبل

حکاکی کردن طرح از طریق دستگاه هوشمندی با نام مستر master صورت می‌‎گیره. روش کار این دستگاه به این صورت است که طرح مورد نظر به آن داده میشه و دستگاه با دقت بالا از طریق برش دادن و کنده کاری طرح رو روی شیشه حکاکی میکنه.

شیشه جدید لاکوبل

نکات مهم هنگام سفارش

هنگام خرید شیشه لاکوبل ابتدا به این موضوع دقت کنین که چه رنگی مناسب فضا ی دکوراسیون فروشگاه شماست. رنگی که انتخاب می کنین باید رنگی باشه که به سایر لوازم داخلی فروشگاه شما بیاد.

برای نصب انواع شیشه لاکوبل بهتر هست از نصاب های حرفه‌ای شرکت فرکو کمک بگیرین .تا یک دیزاین بی عیب و نقص داشته باشین.

شیشه بین کابینتی چاپی

برای تهیه شیشه لاکوبل توصیه میشه که حتما شیشه لاکوبل های سوپر کلیر رو تهیه کنین .آن هم در نوع شیشه های سکوریت شده یا لمینت شده. به این دلیل که این نوع از شیشه ها خطرات کمتری رو برای شما خواهند داشت.

سکوریت کردن شیشه های لاکوبل رو بعد از فرآیند تولید شیشه و رنگ زنی انجام می‌دن ، پس به این نکته توجه داشته باشین که ابعاد شیشه ی مورد نظر خود رو دقیق اندازه گیری کرده باشین.زیرا پس از تولید و برش شیده و پس از سکوریت شدن ، به هیچ عنوان امکان برش مجدد شیشه وجود نخواهد داشت.

شیشه بین کابینتی جدید

چگونه شیشه لاکوبل سفارش دهیم؟

برای سفارش محصول و همچنین اطلاع از قیمت ها می‌تونین با مشاورین فرکو تماس بگیرین آنها شما رو راهنمایی خواهند کرد

02188068352

همچنین می‌تونی با شماره زیر از طریق برنامه واتساپ متخصصین مجموعه فرکو در ارتباط باشی 09101767773

برای دیدن سایر محصولات و مشاهده روزانه شیشه های تولید شده در شرکت می تونی پیج‌ اینستاگرامی مجموعه رو دنبال کنی. و در مسابقات هفتگی و ماهانه صنایع فرکو شرکت کرده. و برنده جایزه های نفیس تولید شده در این شرکت برتر ایرانی بشی.

https://www.instagram.com/farkoo.ir/

شیشه بین کابینتی مشکی
شیشه بین کابینتی
شیشه لاکوبل

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×
×

میدونستی هر هفته مسابقه داریم ؟!

صفحه ی اینستاگراممون رو فالو کن تا تو هم یکی از برنده های میلیونی آینه ای مون باشی!

پیج اینستاگرام فرکو