Home
شیشه رومیزی دودی

قیمت شیشه رومیزی دودی

در میان تمام تولیدات شیشه رومیزی ، باید اعتراف کرد که رنگ دودی این محصول خیلی پرطرفدارتره. جالبه که شیشه رومیزی دودی با وجود قیمت بالاتری که نسبت به سایر رنگ های این محصول داره ، در بین اقشار گوناگون جامعه ، از استقبال بسیار بالایی برخوردار هس . قابل ذکر هس که این محصول در اکثر سبک‌های دکوراسیون قابل استفاده اس و همه افراد با سلایق متفاوت اکثرا تمایل به استفاده از این رنگ دارن .

قیمت شیشه رومیزی دودی
The price of smoked table glass
میز کنسول تمام شیشه منحنی

ما در این مقاله با شما همراه هستیم با توضیحاتی در رابطه با جنس های متفاوت شیشه دودی و انواع تناژ رنگی آن .

The price of smoked table glassقیمت
میز جلومبلی با شیشه دودی

در این مقاله علاوه بر قیمت شیشه رومیزی دودی به موارد زیر خواهیم پرداخت

شیشه رومیزی چیست ؟

کاربردهای شیشه رو میزی

تناژ رنگی شیشه دودی

قیمت در شیشه رومیزی

استفاده از شیشه رومیزی

شیشه رومیزی چیست ؟

شیشه رو میزی سطحی صاف از جنس شیشه است که بر روی انواع میز قرار می گیرد . این محصول به دو روش مختلف در انواع میز استفاده می شود . می تواند فقط به عنوان یک رویه فرعی بر روی سطح اصلی میز قرار بگیرد . و یا اینکه خود شیشه رومیزی ، همان سطح اصلی میز باشد که بر روی پایه ها قرار می گیرد . قیمت شیشه رومیزی دودی با توجه به نقش فرعی یا اصلی آن متفاوت است . چراکه این موضوع تعیین کننده کیفیت و جنس شیشه و همچنین ضخامت آن می باشد .

The price of smoked table glassشیشه
میز استیل با شیشه رومیزی دودی

کاربردهای شیشه رومیزی

از شیشه رومیزی علاوه بر اینکه برای ساخت رویه اصلی انواع میز استفاده می شود . به‌صورت مجزا و برای رویه فرعی میزهای مختلف و حتی برای روی کانتر آشپزخانه نیز مورد استفاده قرار می گیرد .

The price of smoked table glassرومیزی
میز چوبی با شیشه دودی

انواع کاربردهای شیشه رو میزی و تاثیر آن بر قیمت شیشه رومیزی دودی :

  • انواع شیشه میز پذیرایی
  • شیشه رومیزی پذیرای
  • انواع شیشه میز های اداری
  • شیشه های رومیزی اداری
  • شیشه های رومیزی اداری
  • شیشه میز تحریر و کامپیوتر
  • شیشه رومیزی کامپیوتر

تناژ رنگی شیشه رومیزی دودی

اکثر افراد بر این باور هستند که شیشه دودی تک رنگ است و از طیف و تناژ رنگی برخوردار نیست . درحالی که شیشه دودی نیز دارای طیف رنگی است . و این تناژ رنگی از دودی کمرنگ تا دودی پر رنگ که تقریبا رنگی شبیه به سیاه است متغیر است . دودی کمرنگ از ضخامت کمتر و شفافیت بیشتری برخوردار است . افزایش تیرگی رنگ دودی و کاهش شفافیت شیشه ، متاثر از میزان ضخامت شیشه است .و در نتیجه با تعیین قیمت شیشه رومیزی دودی نیز رابطه مستقیم دارد .

The price of smoked table glassدودی
میز با متریال چوب و شیشه دودی کمرنگ

قیمت انواع شیشه رومیزی دودی

در قیمت گذاری انواع شیشه رومیزی دودی ، عواملی هستند که مورد محاسبه قرار می گیرند . تا قیمت نهایی محصول برآورد گردد و هزینه اصلی برای شیشه رومیزی مشخص شود . در ادامه به این موارد اشاره کرده به توضیح هر مورد می پردازیم :

  • کیفیت و جنس شیشه
  • ضخامت شیشه دودی
  • ابعاد شیشه رومیزی
  • رنگ و طرح شیشه
  • ابزار های دور شیشه
  • دستگاه تولید شیشه

استفاده از شیشه رومیزی

استفاده از شیشه رومیزی بدلیل مزایای بی شماری که دارد ، همیشه بهترین گزینه برای انواع میز محسوب می گردد. انواع میزهای موجود در بازار ، با جنس های مختلف و کاربرد های گوناگون تولید می شوند . از آنجایی که سلیقه های متفاوتی وجود دارد تنوع این محصول نیز بسیار بالا است . به همین منظور همیشه بالا ترین کیفیت مد نظر تولید کننده نیست . بلکه طراحی های متنوع ، جنس های متفاوت و هزینه تمام شده محصول ، جزو مواردی هستند که در ساخت و تولید محصولات مختلف از جمله انواع میز دخیل هستند . از این رو ، حفظ کیفیت و افزایش ماندگاری و طول عمر انواع میز ، یکی از با اهمیت ترین دلایل استفاده از شیشه رومیزی می باشد .

The price of smoked table glassشیشه دودی
میز با متریال چوب و شیشه دودی پررنگ

امتیازات استفاده از شیشه رومیزی

حفظ کیفیت ،افزایش ماندگاری ، طول عمر بالا ، تنوع طرح و رنگ ، ضد باکتری ، ضدخش ، پاکیزگی آسان ،نصب راحت ،سطح صاف و جلوه و زیبایی بالااز امتیازات این شیشه رومیزی هس.

انواع شیشه میز پذیرایی

شیشه میز پذیرایی در واقع آن شیشه اصلی است که بر روی پایه های میز پذیرایی نصب می شود . و سطح میز را تشکیل می دهد . در هنگام خرید ، میز به همراه رویه شیشه ای بفروش می رسد و جزء اصلی میز به حساب می آید . شیشه میز پذیرایی می تواند در اشکال مختلفی چون مربع و مستطیل ، دایره و بیضی ، مثلث و دفرمه تولید گردد . اشکال انتخابی در قیمت شیشه رومیزی دودی تاثیر دارد . از آن جایی که میز هایی که در سالن نشیمن و پذیرایی مورد استفاده قرار می گیرند انواع مختلفی دارند . به انواع آن اشاره می کنیم :

The price of smoked table glassقیمت شیشه
میز ناهارخوری تمام شیشه دودی
  • میز ناهارخوری
  • میز جلومبلی
  • میز های عسلی
  • میز کنسول
  • میز تلویزیون

شیشه رومیزی پذیرایی

شیشه رومیزی پذیرایی نیز شیشه ای است که بر روی انواع میز قرار می گیرد ، ولی سطح اصلی میز محسوب نمی شود . بلکه بر روی سطح اصلی قرار می گیرد . در هنگام خرید میز پذیرایی ، ممکن است در بعضی از مدل ها ، از شیشه رومیزی بر روی سطح اصلی استفاده شده باشد . و یا درصورت خواست مشتری به‌صورت مجزا به فروش برسد. انواع با کیفیت و زیبای شیشه رومیزی را با قیمت بسیار مناسب ، می توانید از فرکو خریداری نمایید . همانطور که در بالا اشاره شد ، شیشه رومیزی نیز برای انواع میز پذیرایی در اشکال ذکر شده مورد استفاده قرار می گیرد .

The price of smoked table glassشیشه رومیزی
میز پذیرایی با شیشه رومیزی

انواع شیشه میز های اداری

میز های اداری نیز با سطح شیشه ای تولید می شوند . و انواع بسیار مختلفی دارند . استفاده از شیشه در سطح اصلی میزهای اداری بیشتر در طرح های جدید این محصول دیده می شود . و از طراحی های بسیار زیبایی برخوردار است . قابل ذکر است که انواع میزهای اداری با شیشه دودی ، خارج از قیمت آن ، از جذابیت فوق‌العاده ای برخوردار هستند. میزهای اداری نیز از تنوع بالایی برخوردار هستند که به توضیح آن ها خواهیم پرداخت :

The price of smoked table glassقیمت شیشه دودی
میز مدیریت با رویه شیشه ای

میز مدیریت

میز کنفرانس

میز پرسنل

میز منشی

شیشه های رومیزی اداری

در میز های اداری نیز از شیشه های رومیزی استفاده می شود . در اصل اکثر میزهای اداری دارای شیشه رومیزی هستند . زیرا کاملا به الزام وجود شیشه بر روی میز واقف هستند . به همین دلیل است که میزهای اداری قدیمی نیز همگی بر روی سطح اصلی خود از شیشه استفاده می کردند. جالب است بدانید که اکثر تولیدات امروزی میزهای اداری از جنس شیشه هستند و تمام سطح اصلی میز و در بعضی مدل ها ، حتی پایه های میز نیز از شیشه ساخته شده اند .

The price of smoked table glassقیمت شیشه رومیزی
میز مدیریت با شیشه رومیزی

شیشه میز تحریر و کامپیوتر

در انواع جدید میز تحریر و میز های کامپیوتر برای ساخت سطح اصلی میز از جنس شیشه استفاده می شود . شیشه های رنگی و طرح دار نمای بسیار زیبایی به انواع میز می بخشد . همین جلوه متمایز در انواع شیشه باعث شده است ، که میل و رغبت افراد در استفاده از میزهای شیشه ای افزایش یابد . قیمت شیشه رومیزی دودی در میزهای کامپیوتر و میز تحریر نیز نسبت به شیشه بی رنگ بالاتر است .

The price of smoked table glassشیشه دودی رومیزی
میز کامپیوتر با رویه شیشه ای دودی

شیشه رومیزی کامپیوتر

بدلیل مزایای استفاده از شیشه رومیزی برای انواع میز تحریر و میز کامپیوتر نیز از شیشه رومیزی استفاده می شود. شایان ذکر است که انواع شیشه رومیزی های جدید با طرح های بسیار جذاب برای این منظور تولید شده اند . یکی از مدل های بسیار پر طرفدار شیشه رومیزی برای میزتحریر و کامپیوتر و حتی میز های اداری ، شیشه گلس برد می باشد . این شیشه همانطور که از اسم آن نیز پیداست ، مانند تخته وایت برد عمل می کند. و می توان با ماژیک مخصوص وایت برد ، بر روی آن نوشت و به راحتی آن را پاک نمود .

The price of smoked table glassشیشه رومیزی دودی
میز تحریر با شیشه رومیزی دودی

در ادامه به توضیح عوامل مؤثر در قیمت شیشه رومیزی دودی می پردازیم

کیفیت و جنس شیشه

شیشه های تولید شده در شرکت فرکو ، از جنس های بسیار متفاوت و با کیفیت های ختلف هستند . قیمت شیشه رومیزی دودی با توجه به همین تفاوت ها بسیار متغیر است . با مطالعه توضیحات مربوط به جنس های مختلف شیشه که در ادامه به آن ها خواهیم پرداخت . کاملا متوجه دلایل محاسبه قیمت بر اساس نوع شیشه خواهید شد ، پس با ما همراه باشید :

The price of smoked table glassشیشه میز
میز شیشه ای دودی

معرفی انواع جنس شیشه رومیزی

  • شیشه های ساده مرسوم
  • شیشه های نیمه سکوریت
  • شیشه های نشکن سکوریت
  • شیشه های بی خطر لمینت

رنگ و طرح شیشه

شیشه رومیزی را می توانید در رنگ های متنوع و همچنین با طراحی های مختلف سفارش دهید . طرح های بسیار زیبا و متمایزی وجود دارند که می توانند جلوه میزهای شما را چندین برابر نمایند . البته تمام طرح ها و رنگ ها از جمله رنگ دودی شیشه رومیزی در قیمت نهایی تاثیر گذار هستند . با انواع طرح های شیشه رومیزی و نماهای زیبای شیشه های تخت و منحنی در این مقاله آشنا خواهید شد . با ما همراه باشید .

The price of smoked table glassشیشه رنگی
میز شیشه ای دودی با تناژ مایل به قهوه ای

انواع شیشه رومیزی بر اساس نما و ظاهر آن

  • شیشه های تخت
  • شیشه منحنی
  • شیشه های شفاف
  • شیشه های مات
  • شیشه های رنگی
  • شیشه طرح دار
میز تمام شیشه دورنگ دودی و سفید

شیشه های تخت

از مرسوم ترین انواع شیشه رومیزی همان شیشه های تخت ساده هستند که سال های بسیار زیادی است که با آن ها زندگی می کنیم . این طرح از شیشه رومیزی بقدری برای همه ما آشنا و شناخته شده است که حتما در یک یا چند عدد از میزهایمان استفاده کرده ایم و حتی هنوز هم استفاده می کنیم . این نوع از شیشه رومیزی با اینکه سالیان طولانی است مورد استفاده قرار می گیرد ، اما هیچ وقت دموده نشده و همیشه جلوه و زیبایی خود را حفظ کرده است .

شیشه تخت رومیزی با رنگ دودی ملایم

شیشه منحنی

شیشه منحنی رو میزی از جدید ترین طرح های این محصول است که با لبه های قوس دار زیبا به انواع میز جلوه و جلایی متمایز می بخشد . درست است که قیمت شیشه رومیزی دودی با طراحی منحنی بالاتر از طرح های ساده این محصول است . ولی تاثیر زیبایی آن در دکوراسیون منزل شما نیز به همان نسبت بیشتر است . و در واقع زیبایی و کیفیت ارزش پرداخت بهای بالاتر را دارد .

قیمت شیشه دودی تیره
شیشه منحنی دودی پر رنگ

شیشه های شف

جهت دریافت بروز ترین قیمت شیشه رومیزی دودی با فرکو در ارتباط باشید

جهت مشاهده تصاویر مربوط به تولیدات فرکو می توانید از پیج اینستاگرام اون دیدن فرمایید .

برای مشاوره و ثبت سفارش می توانید با این شماره تلفن تماس بگیرید: 02188068352

اگر تمایل به خرید حضوری دارید می توانید به دفتر فرکو به آدرس : تهران، اتوبان فتح، باغستان، میدان سعید آباد، خیابان باغ عمارت، خیابان 15 متری سلمان، بن‌بست بنفشه، انتهای کوچه درب سبز روشن

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×
×

میدونستی هر هفته مسابقه داریم ؟!

صفحه ی اینستاگراممون رو فالو کن تا تو هم یکی از برنده های میلیونی آینه ای مون باشی!

پیج اینستاگرام فرکو