Home

خرید آینه لباس فروشی

بهتره سفارش آینه لباس فروشی رو تو اولویت بذاری اگر یه بوتیک داری و دوست نداری از رقبا عقب بمونی ! الان دیگه طوری شده که هرکسی وارد مغازه لباس فروشی میشه ، قبل از این‌که به لباس‌ها نگاه کنه جذب دکور اون بوتیک میشه . علت این موضوع اینه که الان اکثر مردم دوست دارن از یه جایی خرید کنن که شیک باشه . چون در این صورت حس می‌کنن که لباس و محصولات لاکچری و با کیفیتی تهیه می‌کنن .

یعنی شما بهترین اجناس رو تو مغازه داشته باش اما اهمیتی به لوازم و دکور مغازه‌ات ندی اون‌قدری فروش نخواهی داشت . اما فقط و فقط کافیه چندتا آینه لوکس بذاری تو سالن فروشگاهت تا ببینی یه شبه چقدر فروشت افزایش پیدا می‌کنه ! اگر دوست داری بدونی علت این که آینه این‌قدر اهمیت داره چیه ؟ و انواع آینه قدی مناسب بوتیک و مغازه که کاملا جدید و لوکس هستن ، چه مدل‌هایی هستن بقیه متن رو همراه ما باش .

بدون آینه قدی شیک و مدرن ، قید مغازه‌ات رو بزن !

این دقیقا همون چیزیه که باید برای سفارش آینه لباس فروشی جدیدت در نظر بگیری . گاهی بعضی از صاحبان فروشگاه‌ها فکر می‌کنن که اگر یه آینه ارزون و معمولی بگیرن کارشون راه میوفته . در صورتی که بدترین کاری که میشه برای یه فروشگاه لباس فروشی انجام داد ، گذاشتن یه آینه معمولی و بی‌کلاس وسط فروشگاهه!

این دیگه کاملا بدیهی هست که آینه نقش خیلی مهمی تو هر لباس فروشی داره . این رو اگر کسی نمی‌دونه باید بگم که یا سلیقه نداره یا تجربه . با در نظر گرفتن این موضوع که وجود یه آینه خوب و زیبا تاثیر زیادی تو مغازه داره ، باید برای خریدش واقعا وقت و هزینه در نظر بگیری . این رو بدون که هرچی به این موضوع بیشتر اهمیت بدی ، سود بیشتری هم تو فروشت خواهی داشت . چون هر مشتری که تو مغازه‌ات لباسی رو امتحان می‌کنه اول از همه به آینه نگاه می‌ندازه .

خرید آینه لباس فروشی

عکس 2 مدل آینه مخصوص اتاق پرو

یکی از قسمت‌های مهم تو هر فروشگاهی ، اتاق پرو هست . این که چه مدل آینه‌ای با چه کیفیتی تو اتاق پرو استفاده می‌کنی چیزی هست که تا همیشه تو ذهن مشتری می‌مونه . برای همین باید بدونی که تو این قسمت حتما باید از آینه با کیفیت استفاده کنی و از این موضوع خرید آینه اتاق پرو سرسری نگذری .

دو مدل آینه مدرن می‌خوام بهت معرفی کنم که جزو جدیدترین مدل‌های امسال هستن و رو دستشون هنوز هیچ مدلی نیومده . آینه هالیوودی و آینه بک‌لایت ، که جلوتر تو همین مقاله بیشتر در مورد مزایا و ویژگی‌هاشون برات توضیح دادم . این دوتا مدل رو تو اتاق پرو فروشگاهت استفاده کن یا دیگه هیچ‌وقت ادعا نکن که فروشنده حرفه‌ای هستی .

سفارش آینه لباس فروشی مدل آینه چراغ‌دار هالیوودی

برات مهمه آینه‌ای که می‌خری کاربرد زیادی برات داشته باشه ؟ پس حتما می‌دونی یکی از مهم‌ترین معیارهایی که وجود داره تا خریدار لباسی رو که می‌پوشه رو بتونه خوب ببینه و بپسنده ” نور ” هست . وجود نور کمک زیادی می‌کنه تا خریدار بتونه رنگ و مدل محصولی که تن کرده رو تشخیص بده . هرچی نور مناسب‌تر باشه و از رو به رو و بدون سایه باشه ، احساس رضایت مشتری بیشتر خواهد بود و احتمال این که از تو خرید کنه هم بیشتر خواهد بود .

باید بگم که در واقع آینه هالیوودی یه آینه هست که با نور ترکیب شده ! حالا داستان تولید همچین آینه‌ای هم واقعا خیلی جالبه .. خیلی از طراحان مُد حرفه‌ای هالیوود می‌خواستن آینه‌هایی برای بازیگرهاشون وجود داشته باشه که نور کافی رو موقع استفاده از آینه براشون فراهم کنه تا کاملا لباسی که می‌پوشن رو بتونن بررسی کنن . برای همین اسم این آینه‌ها آینه‌هالیوودی هست ! دیگه فکر کنم کاملا مشخص شد که چرا این مدل آینه هالیوودی این‌قدر کاربردی هست و دیگه تو هر فروشگاه لوکس لباس فروشی که پا بذاری حتما یکی از این آینه‌هارو توش میبینی .

خرید آینه لباس فروشی لامپی

آینه بک‌لایت قدی بهترین انتخاب برای سفارش آینه لباس فروشی مدرن

ظاهر آینه بک‌لایت اون‌قدر شیک و خواستنی هست که الان این آینه میشه گفت که پرفروش‌ترین آینه فروشگاه ما هست . عکس آینه قدی بک لایت رو ببین تا خودت هم متوجه علت این همه محبوبیت این مدل از آینه بشی . این آینه دارای نور مخفی هست که همین موضوع باعث شده این آینه تبدیل بشه به یک آینه کاربردی هم به عنوان آینه فروشگاه میشه ازش استفاده کرد و هم به عنوان یک آینه آرایشگاهی خیلی خفن .

دقیقا همون کاری که آینه هالیوودی با چراغ‌هاش می‌کنه ، آینه بک‌لایت با نور مخفی خودش انجام میده . برای همین هم اگر دنبال خرید یه آینه خاصی من دقیقا همین آینه رو بهت پیشنهاد می‌کنم .

اما باید یه سری اطلاعات در مورد نصب این نوع از آینه ها داشته باشی در این مورد باید بگم که یه آینه بک‌لایت نصب بسیار آسونی داره و نیاز به تجهیزات خاصی برای اون نیست . همچنین مشکلی بابت خطر برق گرفتگی و … موقع استفاده از این مدل از آینه اصلا وجود نداره . چرا که تمام مراحل ایمنی در ساخت آینه بک‌لایت در نظر گرفته شده . تولید کننده در کل ساختار این آینه‌ها رو طوری قرار میده که هیچ گونه مشکلی رو در نصب و در طول استفاده از آن نخواهی داشت .

خرید آینه لباس فروشی بک لایت

برای ساخت آینه بک‌لایت از چراغ ال دی استفاده می‌کنیم چون :

طول عمر بیشتری داری :

  • این مدل از لامپ طول عمر بالایی داره و به راحتی دچار آسیب نمیشه . همین موضوع باعث می‌شه در هزینه‌ها کلی صرفه جویی بشه . ضمنا این لامپ نسبت به لامپ‌‌های دیگه که الان تو بازار هستن کیفیت نور خیلی بهتری نیز دارد.
  • این لامپ‌ها رو وقتی روشن می‌کنی دیگه به زمان خاصی نیاز نداری تا به حداکثر نور موجود برسه . به راحتی به محض اتصال به برق سریعا روشن می شه .
  • طول عمر لامپ ال‌ای‌دی همون‌طور که گفته شد خیلی زیاده و این طولانی بودن طول عمرش هم هیچ ارتباطی به تعداد دفعات خاموش و روشن شدن لامپ نداره . و تنها به ساعت‌هایی که روشن بوده مربوط می‌شه . لازم به ذکر هست که این لامپ‌ها رو 24 ساعت هم می‌تونی روشن بذاری بدون این‌که آسیبی ببینه .

نور قابل تنظیم :

  • به راحتی میشه نور این لامپ‌ها رو تنظیم کرد و کم و زیاد کرد . درجه نور لامپ رو می تونی مناسب با محیط خودت تنظیم کنی . علاوه‌بر این‌ها تنوع در رنگ لامپ‌های LED هم بسیار فراتر از رنگ‌هایی مثل آفتابی و مهتابی هست .
  • بیشتر لامپ‌های موجود در بازار به مرور زمان نورشون کم و کمتر میشه . ولی در مورد این مدل از لامپ همچین چیزی اصلا صادق نیست و در طول زمان کیفیتش کاهش پیدا نمیکنه .
خرید آینه لباس فروشی بزرگ

از کجا بهترین مورد برای سفارش آینه لباس فروشی رو پیدا کنیم که قیمت خوبی هم داشته باشه

برای این که بهترین آینه رو برای بوتیکت پیدا کنی کافیه به این نکاتی که می‌گم خوب دل بدی : این یه تکنیک ویژه هست که اگر بدونی واقعا برات بهتره و خرید حرفه‌ای تری خواهی داشت . باید چیکار کنی ؟ باید مستقیم بری سراغ تولیدی و از مغازه ها و واسطه خرید نکنی که این وسط پول اضافه‌ای پرداخت نکنی .

مزیت خرید مستقیم این هست که می‌تونی هرچیزی که دوست داری با کیفیت کاملا بالا و فراتر از استاندارد سفارش بدی و یه آینه منحصربه فرد مخصوص خودت داشته باشی . اما برای خرید از تولیدی هم این خیلی مهمه که از کدوم تولیدی خریدت رو انجام بدی از جایی خرید کنی که ضمانت خوبی برای محصولاتش داشته باشه تا بتونی سال‌های طولانی با خیال راحت از آینه جدیدت استفاده کنی .

نتیجه‌‌گیری :

برای سفارش آینه لباس فروشی مناسب دو مدل نوردار هست که حسابی ترند شده و باید حتما یکی از این مدل‌هارو داشته باشی . یکی آینه لباس‌فروشی هالیوودی که دارای تعدادی لامپ هست . تعداد دقیق لامپ‌هارو باید خودت می‌تونی طبق چیزی که نیاز داری موقع سفارش تعیین کنی .

یا می‌تونی آینه بک‌لایت برای فروشگاهت سفارش بدی که خیلی لاکچریه و تو جذب مشتری حسابی به کمکت میاد . نکته مهم این هست که الان دیگه با وجود آینه‌های مدل جدید اصلا درست نیست که آینه قدیمی و ناجور بذاری تو مغازه‌ات !

برای خرید هم کافیه پاراگرف پایین رو با دقت بخونی تا بدونی که هنوز هم تولیدی‌های با انصافی وجود دارن که به قیمت عمده برای آینه سفارشی با کیفیت تولید می‌کنن .

صنایع آینه سازی فرکو | از این فروشگاه خرید کن آینه لوکس رو با قیمت عمده بخر

شرکت ما یکی از برندهای معتبر در حوزه تولید انواع آینه ، آینه قدی ، آینه دکوراتیو ، آینه نوردار و هوشمند و.. هست . شرکت فرکو یک سال گارانتی رایگان برای خرید محصولاتش داره . این ضمانت رو شما تو هیچ شرکت دیگه‌ای نخواهی دید . پس تا وقتی که محصولات ما تو بخش خرید ویژه هست اقدام کن و آینه مورد نظرت رو سفارش بده .

ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

حالا برای سفارش یا دیدن نمونه‌ کار‌های شرکت با این شماره تماس بگیرین بعد از این به بعد می‌تونی با شماره‌ی زیر تماس بگیری و مشاوره رایگان هم بگیری :
02188068352 و 09101767773
برای دیدن روند تولید سفارشت هم می‌تونی حضوری بیای به آدرس کارخونه صنایع شیشه و آینه فرکو :
تهران ، اتوبان فتح ، باغستان ، میدان سعید آباد ، خ باغ عمارت ، خ ۱۵ متری سلمان ، بن‌بست بنفشه ، انتهای کوچه درب سبز روشن

ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×
×

میدونستی هر هفته مسابقه داریم ؟!

صفحه ی اینستاگراممون رو فالو کن تا تو هم یکی از برنده های میلیونی آینه ای مون باشی!

پیج اینستاگرام فرکو