Home

قیمت پنجره آلومینیومی جدید

قیمت پنجره آلومینیومی جدید در صنایع فرکو بسیار مناسبه. هنگام انتخاب پنجره‌های جایگزین یا نوساز ، متریال زیادی هست که می‌تونین از بین اونا انتخاب کنین. آلومینیوم یکی از موادیه که باید برای پنجره‌های خود در نظر بگیرین ، زیرا یک ماده قاب پنجره قوی و بادوام برای سازه‌های مسکونی و تجاریه. در اینجا پنج حقیقت جالب در مورد پنجره‌های آلومینیومی وجود داره.

قیمت پنجره آلومینیومی جدید
پنجره آلومینیومی

حقایق جالب راجع‌به پنجره‌های آلومینیومی

پنجره‌های آلومینیومی به عنوان پنجره‌های تراموا وارد بازار شدن

بسیاری از مردم به اشتباه معتقدن که پنجره‌های آلومینیومی برای اولین بار در اواسط دهه 1900 وارد بازار ساخت و ساز شدن. در واقع ، اولین پنجره‌های آلومینیومی در سال 1912 مورد استفاده قرار گرفتن. در این زمان بود که سازندگان اتومبیل‌های اتوبوس ، تراموا و راه‌آهن شروع به استفاده از آلومینیوم در وسایل نقلیه انبوه خود کردن.

بازاری برای پنجره‌های آلومینیومی در دهه 1930 ایجاد شد ، زیرا مردم شروع به قدردانی از ظاهر شیک و معاصر قاب پنجره‌های آلومینیومی کردن. پنجره‌های آلومینیومی اولیه اغلب به گونه‌ای ساخته می‌شد که شبیه فولاد یا چوب باشه.  

قیمت پنجره آلومینیومی جدید

بسیاری از قاب‌های آلومینیومی قرن گذشته هنوز هم مورد استفاده قرار می‌گیرن. تعمیرکاران ساختمان همچنین اقداماتی رو برای بازگرداندن پنجره‌های آلومینیومی قدیمی به شکوه سابق خود در ساختمان‌های معروف از جمله ساختمان وزارت دادگستری انجام دادن.

قاب پنجره‌های آلومینیومی انواع مختلفی دارن

در گذشته ، پنجره‌های آلومینیومی روکشی نداشتن یا با پوشش‌های آنودایز ، رنگ یا مواد شیمیایی پردازش می‌شدن. امروزه اگر می‌خواین قاب پنجره‌تان ظاهری متالیک داشته باشه ، می‌تونین پنجره‌های آلومینیومی آنودایز شده رو سفارش بدین. انتخاب رنگ‌های موجود در قاب‌های آلومینیومی آنودایز محدوده. تنها تعداد انگشت شماری از رنگ‌های مختلف فلز با فرآیندهای آنودایز در دسترس هستن. دو نکته خوب در مورد قاب پنجره آنودایز شده اینه که عامل آنودایز به داخل فلز نفوذ می‌کنه و نور خورشید بر سطح آنودایز شده تأثیر نمی‌ذاره.

قیمت پنجره آلومینیومی جدید

تولید کنندگان می‌تونن قاب پنجره‌های آلومینیومی رو در طیف گسترده‌ای از رنگ‌ها رنگ آمیزی کنن تا با تزئینات خانه و سایر ویژگی‌های معماری مطابقت داشته باشه. تولید کنندگان می‌تونن پنجره‌های آلومینیومی شما رو با پوشش رنگ مینای پلی استر سیلیکونی پخته که تازه و تمیز به نظر می‌رسه ، درمان کنن. انتخاب‌های شما با قاب پنجره‌های آلومینیومی رنگ شده بسیار گسترده است.

پنجره‌های آلومینیومی نیازی به نگهداری ندارن

قاب پنجره‌های چوبی نیاز به رنگ آمیزی و لکه گیری مکرر دارن. گاهی اوقات ، آب و هوا و فرسودگی نیازمند بازسازی سالانه قاب پنجره‌های چوبیه. همچنین باید چسبندگی ترکیب لعاب و درزگیری در اطراف پنجره‌ها رو بررسی کنین ، زیرا چوب ممکنه در اطراف دهانه‌های پنجره و شیشه‌های شیشه‌ای منبسط یا منقبض بشه.

قیمت پنجره آلومینیومی جدید
قیمت پنجره آلومینیومی جدید

پنجره‌های وینیل می‌تونن کدر ، فرورفته یا محو بشن. هنگام قرار گرفتن در معرض نور خورشید یا گرمای زیاد ، پنجره‌های وینیل ممکنه تاب بخورن. پنجره‌های آلومینیومی نیازی به بازسازی سالانه یا هر سال ندارن. پوشش‌های روی پنجره‌های آلومینیومی قبل از شروع به خوردگی آلومینیوم برای مدت طولانی یکپارچگی خود رو حفظ می‌کنن.

پاک کردن گرد و غبار و آشغال از پنجره‌ها و بررسی درزگیری در اطراف قاب پنجره‌ها احتمالاً تمام اون چیزیه که برای تعمیر و نگهداری معمول پنجره آلومینیومی لازمه. با استفاده از پنجره‌های آلومینیومی در هزینه و زمان صرفه جویی می‌کنین زیرا چوب رو رنگ آمیزی یا رنگ آمیزی مجدد نمی‌کنن و پنجره‌های آلومینیومی شما برای مدت طولانی‌تری نسبت به پنجره‌های وینیل بهتر به نظر می‌رسن.

قیمت پنجره آلومینیومی جدید

پنجره‌های آلومینیومی بهترین راهکار برای استفاده‌ در حجم گسترده‌تر از شیشه

اگر قصد دارید یک خونه معاصر بسازین ، یا قصد دارین دیواری از پنجره داشته باشین که به مناظر منظره نگاه می‌کنه ، می‌خواین تا جایی که ممکنه فضای شیشه‌ای رو در پنجره‌های خود قرار بدین. شما نیازی به قاب‌های پنجره‌ای ضخیم و شلوغ ندارین که بیش از حد دید رو اشغال کنه.

آلومینیوم ماده عالی برای ایجاد قاب پنجره با وسعت شیشه‌ای عظیمه. این ماده بسیار مستحکمه ، در برابر پوسیدگی مقاومه و برای چسباندن به شیشه‌های پنجره نیازی به ضخامت فوق‌العاده نداره.

قیمت پنجره آلومینیومی جدید
قیمت پنجره آلومینیومی جدید

بسیاری از پنجره‌های بزرگ در ساختمان‌های تجاری ، عمارت‌ها و مراکز فرهنگی دارای قاب آلومینیومی هستن. حتی اگر خانه‌ای سنتی‌تر استعماری یا ویکتوریایی بسازین یا بازسازی کنین ، می‌تونین پنجره‌هایی با قاب آلومینیومی داشته باشین که همه منظره‌ها رو به شما راه میده ، اما همچنین قاب‌های رنگ‌شده یا تقویت‌شده‌ای داشته باشین تا شبیه ویژگی‌های معماری قدیمی باشه.

پنجره‌های با روکش آلومینیومی بهترین انتخاب برای دکوراسیون‌های مدرن هستن

آلومینیوم در برابر آب و هوا و خوردگی مقاومه. این ماده همچنین نسبت به وزن خود سبک و قویه. با این حال ، قاب پنجره‌های آلومینیومی گرما رو به سرعت انتقال میدن. آلومینیوم یک ماده عایق ضعیف در مقایسه با چوب یا قاب‌های پنجره وینیل پیشرفته است.

قیمت پنجره آلومینیومی جدید

یک پنجره چوبی با روکش آلومینیوم یک سازش عالیه. پنجره‌های آلومینیومی دارای ساختار داخلی هستن که از چوب نرم مانند کاج ساخته شده. چوب به عنوان یک شکستن حرارتی عمل می‌کنه تا هوای گرم رو در داخل و هوای سرد رو در خارج در زمستان و برعکس در تابستان حفظ کنه. روکش بیرونی پنجره بسیار نازکه اما از چوب آسیب پذیر داخل محافظت می‌کنه.

پنجره‌های آلومینیومی در سبک‌های متنوعی موجود هستن ، بنابراین شما یک نسخه از پنجره‌های آلومینیومی رو برای تقریباً هر پروژه ساختمانی جدید دارین. برخی از پنجره‌ها دارای رویه یا ارسی‌های تزئینی هستن و بسیاری از اونا می‌تونن از قاب‌های پنجره سنتی برای بازسازی خانه‌های قدیمی تقلید کنن.

قیمت پنجره آلومینیومی جدید
قیمت پنجره آلومینیومی جدید

هر چند وقت یک بار باید در و پنجره‌های آلومینیومی خود رو تمیز کنین

هیچ قانون سخت و سریعی در مورد نگهداری پنجره‌ها و درب‌های آلومینیومی وجود نداره. بسیاری از موارد به ترجیحات شخصی در هنگام فکر کردن به روال تمیز کردن و نگهداری بستگی داره. با این حال ، به عنوان راهنما ، پیشنهاد می‌کنیم که شیشه‌ها رو ماهی یک بار و فریم‌های آلومینیومی رو هر دو ماه یکبار تمیز کنین.

نکته جالب در مورد آلومینیوم اینه که به طور طبیعی تمیز کردن اون آسونه و حتی اگر چند ماه فراموش کنین ، بعیده که آسیب ماندگاری به یکپارچگی مواد و ظاهر اون وارد بشه.

قیمت پنجره آلومینیومی جدید

تمیز کردن شیشه‌های پنجره آلومینیومی

لوازم مورد نیاز

فرآیند نگهداری پنجره در واقع بسیار ساده است. این به شما متکیه که برخی از تجهیزات کلیدی رو در اختیار دارین ، اما هنگامی که ابزار مناسب رو در اختیار دارین ، یادگیری تکنیک‌های مناسب در درازمدت سود زیادی رو به همراه داره.

  • سطل
  • اسفنج
  • اسکاج
  • محلول تمیز کننده پنجره یا محلول سرکه
  • پارچه جاذب میکروفیبر
قیمت پنجره آلومینیومی جدید
قیمت پنجره آلومینیومی جدید

مراحل تمیز کردن پنجره‌های آلومینیومی

  1. قبل از شروع کار ، پرده‌ها رو جابه جا کرده یا بردارین.
  2. در صورت لزوم گرد و غبار یا تار عنکبوت رو با یک برس خشک پاک کنین.
  3. سطل خود رو با محلول صابون و آب گرم یا شیشه پاک کن تخصصی و آب پر کنین.
  4. با استفاده از یک اسفنج غیر ساینده ، پنجره‌های خود رو پاک کنین. سعی کنین کف صابون زیاد ایجاد نکنین ، زیرا ممکنه در هنگام خشک شدن آثاری از خود باقی بزارن.
  5. با استفاده از یک اسکاج تمیز ، محلول تمیز کننده رو بریزین.
  6. در آخر با استفاده از پارچه تمیز سطح رو تمیز کنین.

کدام پنجره طول عمر بیشتری داره

هنگامی که به دنبال تعویض پنجره هستین ، ممکنه طبیعتاً بخواین بدونین که کدام نوع از پنجره‌ها بیشتر عمر می‌کنن. به هر حال ، سرمایه‌گذاری ملموسی برای تعویض پنجره‌های قدیمی خود با پنجره‌های جدید انجام خواهید داد. این به این معنیه که ایده خوبیه که در نظر بگیرین چقدر ارزش پولی رو که به سختی به دست آوردین به دست خواهید آورد.

خبر خوب اینه که کیفیت کلی پنجره این روزها بالاست. بنابراین تقریباً هر نوع پنجره‌ای که می‌خرین می‌تونه چندین دهه قبل از اینکه تعویض اون ضروری باشه دوام بیاره. برخی از اونا برای دستیابی به حداکثر طول عمر به نگهداری بیشتری نسبت به سایرین نیاز دارن ، بنابراین آنچه خریداری می‌کنین به آنچه ترجیح میدین و میزان نگهداری که مایل به انجام اون هستین بستگی داره.

برای اینکه گزینه‌های خود رو بشناسین ، در اینجا نگاهی به انواع پنجره‌هایی که می‌تونین بخرید ، می‌اندازیم.

چوب

چوب در گذشته محبوب‌ترین نوع پنجره در بازار بود ، اما اکنون وینیل بالاترین از اونه. چوب در حالی که از نظر محبوبیت پس از وینیل قرار داره ، هنوز هم بسیار مورد توجه است. به عنوان مثال ، ظاهری مجلل داره که مطابقت با اون دشواره. اما در نظر بگیرین که چوب می‌تونه در طول سال‌ها و دهه‌ها تاب خورده ، پوسیده و خرد بشه. 

قیمت پنجره آلومینیومی جدید

با این حال ، می‌تونین با نگهداری مداوم که شامل سنباده زدن و صاف کردن دوره ای اونا میشه ، اطمینان حاصل کنین که خدمات شما برای چندین دهه دوام میاره.

قیمت پنجره آلومینیومی جدید

وینیل

یکی از ویژگی‌های کلیدی پنجره‌های وینیل اینه که بسیار بادوامه و در برابر پوسته شدن ، تاب برداشتن و بریدگی مقاومت می‌کنه. مزیت دیگر اینه که از نظر تعمیر و نگهداری نیاز چندانی نداره. 

قیمت پنجره آلومینیومی جدید

لازم نیست اونا رو سمباده بزنین ، رنگ کنین یا لکه بزنین. اونا رو میشه تقریباً در هر رنگی که بخواین سفارش داد و تعمیر و نگهداری فقط به پاک کردن اونا با یک پارچه تمیز و محلول آب و مواد شوینده محدود میشه.

قیمت پنجره آلومینیومی جدید

فایبرگلاس

این نوع پنجره به دلیل دوام خود شناخته شده. در واقع ، در برخی محافل به عنوان جایگزینی مجلل برای وینیل در نظر گرفته میشه. پنجره‌های فایبرگلاس پوسیدگی ، ترک خوردن یا تاب برداشتن ندارن و حتی در شدیدترین شرایط آب و هوایی نیز مقاومت می‌کنن.

قیمت پنجره آلومینیومی جدید
هر چند وقت یک بار باید در و پنجره‌های آلومینیومی خود رو تمیز می‌کنین؟

هیچ قانون سخت و سریعی در مورد نگهداری پنجره‌ها و درب‌های آلومینیومی وجود نداره. بسیاری از موارد به ترجیحات شخصی در هنگام فکر کردن به روال تمیز کردن و نگهداری بستگی داره و…

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×
×

میدونستی هر هفته مسابقه داریم ؟!

صفحه ی اینستاگراممون رو فالو کن تا تو هم یکی از برنده های میلیونی آینه ای مون باشی!

پیج اینستاگرام فرکو