Home
آینه لوزی

آینه لوزی

آینه لوزی رو به نظرت تو چه سبک‌های می‌تونی استفاده کنی ؟ اگه با من باشه هر آینه که قرار هست به خونه راه بدم رو از نوع بک‌لایتش انتخاب می‌کنم.که ترکیب نور با آینه‌های شفاف مدرن در زیبایی و گیرایی غوغا می‌کنه.چه بسا به حالت پازلی و جورچین هم می‌تونه در کنار هم چیده بشه. و حالت آینه کاری داشته باشه.

آینه از زمان قدیم تا به امروز وسیله ای جذاب و پرکاربرد بوده. آینه به دلیل سطح صاف و شفافی که داره، تمامی تصاویر رو به صورت واضح نمایش میده. به همین دلیل می توان تصاویر خود رو به راحتی درون آینه مشاهده کرد. آینه نه تنها تصاویر بلکه نور رو هم بازتاب می‌کنه ، که این عمل باعث روشنایی بیشتر فضای داخلی میشه.این ویژگی بازتابی آینه موجب بزرگتر به نظر رسیدن فضا نیز میشه. تنوع بالای آینه نیز موجب شده تا به راحتی بتوان آینه مورد نظر خود رو برای فضا و کاربرد خود انتخاب نمود. اما از این میان آینه لوزی از نظر زیبایی جایگاه ویژه ای داره.

آینه لوزی از اشکال ساده هست و پیچیدگی خاصی نداره. اما در عین ساده بودن فضای متفاوتی رو ایجاد می‌کنه. آینه لوزی نیز در نوع خود تنوع بالایی داره. و می‌تونه به شکل‌های مختلفی مورد استفاده قرار بگیره.

آینه لوزی
آینه لوزی
آینه لوزی

آینه لوزی

آینه لوزی یکی از آینه های پرکاربرد و زیبا در دنیای امروزی می‌تونه باشه. وجود آینه ها در خونه و یا محل کار نه تنها باعث زیبایی آن مکان شده بلکه کاربردهای زیادی هم داره . استفاده هرچه بیشتر از آینه ها باعث زیبایی بیشتر محیط خواهد شد . آینه لوزی همون آینه مربعی هست که با تغییر زاویه ها و طریقه ی نصب تبدیل به آینه لوزی شده . استفاده از آینه لوزی باعث مدرن شدن فضا و زیبایی محیط میشه.

آینه لوزی
آینه لوزی
آینه لوزی

آینه لوزی در چه مکان‌هایی مورد استفاده قرار می‌گیره

  • منازل
  • فروشگاه ها
  • اتاق های خواب
  • مطب های دکتر
  • تالار های پذیرایی
  • سالن های آرایشی
  • مزون ها و خیاطی ها
  • کافه ها و رستوران های مدرن
  • تمامی محل های کار و ادارات
آینه لوزی

انواع آینه لوزی

  • آینه لمسی
  • آینه آویزی
  • آینه ریموتی
  • آینه موزیکال
  • آینه طرح دار
  • آینه تایمر دار
  • آینه هالیوودی
  • آینه بدون قاب
  • آینه دماسنج دار
  • آینه لوزی حکاکی شده
آینه لوزی

آینه لوزی ضد بخار

آینه ضد بخار یکی از آینه های مهم و ضروری برای برخی فضاها از جمله سرویس و حمومه. آینه ضد بخار از ایجاد بخار و هرگونه لکه بعد از بخار جلوگیری می‌کنه. در این نوع آینه یک المنتی پشت آینه قرار داده میشه . هنگامی که فضا شروع به بخار کردن می کنه المنت آینه رو گرم می‌کنه. به طوری که اگر تمامی فضا را بخار فرا بگیره ، کوچک‌ترین بخاری بر روی آینه نمی‌نشینه.

آینه لوزی بک لایت

آینه های بک لایت آینه های به روز و زیبا در دنیای امروزی هستن. این آینه به دلیل داشتن نور مخفی، زیبایی بسیاری نسبت به آینه های دیگر داشته که ، این نور مخفی به دلیل قرارگیری چراغ هایی که به صورت نواری هستن، در قسمت پشت آینه حاصل میشه.

این نور موجب شده تا هنگام قرارگیری در مقابل آینه، نوری مناسب روی چهره ایجاد بشه. تا از این طریق دید خوبی به شخص بده. این نور باعث شده تا آینه بک لایت برای اموری مثل اصلاح و میکاپ از مناسب ترین آینه ها باشه.

آینه لوزی قاب دار

وجود یک قاب در اطراف آینه نه تنها باعث زیبایی اون شده ، بلکه موجب محافظت از آینه هنگام ضربه و دیگر صدمات نیز میشه. انواع قاب ها نیز موجب شده تا آینه لوزی بتونه تنوع بیشتری رو داشته باشی.

آینه لوزی دکوراتیو

آینه‌ لوزی به جهت زیبایی که داره می‌تونه به عنوان آینه‌ دکوراتیو در محیط خود استفاده بشه. این آینه رو می‌توان به صورت‌های مختلفی به کار برد از جمله جورچین که در این صورت آینه به شکل جورچین یا پازل برش داده میشه و سپس نصب می‌گرده. آینه‌های چندتایی لوزی نیز می‌تونن به عنوان وسیله دکوراتیو مورد استفاده قرار بگیرن.

نمونه ای از اونو می‌تونی در این سایت پیدا کنی.

آینه لوزی

آینه لوزی لمسی

آینه لوزی لمسی یکی از آینه های مدرنی هست که می توان با لمس قسمت مشخص شده روی آینه اونو خاموش و روشن کرد. از این رو موجب شده تا بسیار مورد توجه قرار بگیره. در صورتی که قابلیت‌هایی نیز روی آینه نصب بشه، از طریق لمس یا تاچ آینه می توان از اونا بهره‌مند شد.

آویزی

آینه لوزی آویزی به صورتی هست که نصب اون به شکل آویزی خواهد بود. برای آویز کردن آینه از ابزارهایی نظیر بند چرمی، کنف، زنجیره های مختلف مثل زنجیره فلزی می توان استفاده نمود. آینه آویزی یکی از زیباترین آینه ها هست. که با همراه شدن با شکل لوزی جلوه چندین برابری پیدا می‌کنه.

ریموتی

آینه لوزی ریموتی نیز به این صورت هست که برای روشن و خاموش کردن نور و آینه می‌توان از ریموت و با فاصله از اون استفاده نمود. در واقع کنترل از راه دور خواهد داشت که نیازی به طی کردن مسافتی نیست.

موزیکال

آینه لوزی موزیکال یکی از آینه هایی هست که بسیار مورد توجه قرار گرفته. چرا که این قابلیت رو داره که بتوان از طریق آینه موسیقی مورد علاقه خود رو گوش داد. با اتصال آینه به تلفن همراه و یا وای فای می توان از این قابلیت بهره‌مند شد. در واقع یک امکان فوق‌العاده هست که از طریق آینه فراهم شده و می توان حین انجام کار خود همزمان از موسیقی نیز لذت برد.

طرح دار

آینه لوزی طرح دار به دلیل داشتن تنوع زیاد و امکان انتخاب هر طرح دلخواهی برای اجرا، توجه ویژه ای به اون شده. هر طرحی که مدنظر باشه با دستگاه های به روز و با کیفیت در صنایع شیشه و آینه فرکو روی آینه انجام میشه. در صورت استفاده از نور برای آینه نیز توسط چراغ های LED جلوه و زیبایی بسیاری برای آینه و فضا ایجاد خواهد شد.

تایمر دار

روی صفحه نمایش آینه لوزی می توان زمان رو درج نمود. در این صورت هنگام انجام امور خود مقابل آینه می توان از زمان نیز مطلع شد. که به نوعی در مدیریت زمان و غافل نشدن از آن می تواند مفید واقع بشه.

هالیوودی

آینه هالیوودی نیز به این صورت هست که روی آن از چراغ های LED استفاده میشه. از این رو این آینه نیز روشنایی خواهد داشت که برای اموری مثل میکاپ آینه ای ایده آل خواهد بود. آینه هالیوودی رو می توان به شکل های مختلفی از جمله لوزی ساخت. آینه لوزی هالیوودی در نوع خود می‌تونه بسیار خاص و متفاوت باشه.

چراغ های قرار گرفته روی آینه به ایجاد نور مطلوب و کافی کمک شایانی می‌کنه. چرا که با روشن کردن مقابل و اطراف خود دید خیلی خوبی رو میده. همچنین چراغ های استفاده شده برای آینه از بهترین نوع موجود هست که ، موجب میشه تا نور ایجاد شده تا حد خوبی کافی باشه.

بدون قاب

اغلب آینه ها از جمله آینه لوزی می توانند بدون قاب هم مورد استفاده قرار بگیرن. در این صورت ظرافت و زیبایی خاصی رو به آینه مورد نظر خواهد بخشید. لازم به ذکر هست که کیفیت آینه ها امروزه به قدری بهبود پیدا کرده که به سادگی آسیب نمی‌بینه و همانند گذشته شکننده نیست.

دماسنج دار

آینه لوزی رو می توان به گونه ای ساخت که در سطح آینه دماسنج داشت. تا از طریق آینه بتوان دمای هوای محیط خود رو دونست. عددهایی که روی آینه برای نمایش زمان و یا دمای محیط نشان داده میشه، می‌تونه به اعداد فارسی و یا انگلیسی باشه، که به انتخاب روی آینه مورد نظر اجرا میشه.

حکاکی شده

آینه لوزی حکاکی شده به دلیل حکاکی یک شکل هنری رو به خود می‌گیره و می‌تونه به نوعی آینه دکوراتیو نیز تلقی بشه برای حکاکی می توان شعر مورد دلخواه یا نام عزیزان خود و… رو انتخاب کرد.این آینه نیز در نوع خود بسیار زیبا و گیرایی خاصی رو خواهد داشت. و موجب ایجاد یک آینه کاملا اختصاص برای شما خواهد شد.

چرا آینه لوزی

یکی از جذاب ترین و زیباترین دسته ساخته های انسان که وجودش در یک خونه یا در برخی محل‌ها امری ضروری شده ، آینه هست. این محصول پرکاربرد که از زمان گذشته تاکنون در روزمره مورد استفاده قرار می‌گرفته. از این جهت زیبایی و شکل آینه‌های هندسی اهمیت خاصی داره. در میان اشکال گوناگون شکل لوزی یکی از اشکال زیبا برای آینه‌ هست. زیبایی که آینه لوزی داره موجب شده تا بتونه فضایی که در آن قرار گرفته رو زیباتر کنه. همچنین این شکل در عین ساده بودن بسیار خاص هست. و همانطور که می‌بینیم کمتر از این شکل استفاده میشه. که در نهایت با انتخاب شکل لوزی برای آینه خود می توان آینه ای خاص رو دارا بود.

چگونه سفارش بدیم

می‌تونی هر مدل و طرحی که از آینه لوزی می‌خوای و در ذهن داری رو به طور مستقیم و بی‌واسطه از فرکو ثبت سفارش کنی. برای تولید و طراحی از افراد مجرب در کارگاه فرکو و از جدیدترین دستگاه های موجود در ایران استفاده می‌کنیم. برای سفارش و مشاوره با شماره 02188068352 تماس بگیر. این شرکت با سابقه طولانی تونسته همیشه بیشترین کیفیت رو به همراه باصرفه ترین قیمت رو به شما هدیه بده. این نوع آینه ها به تمام نقاط کشور ارسال مشه. برای دیدن محصولات فرکو و همچنین اطلاع از دیگر انواع محصولات تولیدی می‌تونی پیج اینستاگرام مجموعه فرکو رو دنبال کنی.

آینه لوزی
آینه لوزی
آینه لوزی
آینه لوزی

یک پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×
×

میدونستی هر هفته مسابقه داریم ؟!

صفحه ی اینستاگراممون رو فالو کن تا تو هم یکی از برنده های میلیونی آینه ای مون باشی!

پیج اینستاگرام فرکو