Home
آینه کاری جدید منزل

آینه کاری جدید منزل

آینه کاری جدید

آیا شما به دنبال یک آینه برای تزئینات منزل خود و یا دکوراسیون داخلی منزل خود هستین؟ می‌تونین در این مورد از کارشناسان فرکو اطلاعات جمع‌آوری کنین .و در آخر آینه خود رو از تولیدی فرکو سفارش بدین. شما با کمک از آینه کاری جدید منزل می‌تونین ، محیط خود رو چندین برابر زیباتر و دلنشین تر آینه کاری هم در مکان های عمومی و در منزل همچنین در سالن‌های آرایشی قابل استفاده هست. آینه کاری دارای انواع مختلفی هست که در شکل های مختلفی در تولیدی فرق و در حال ساخت و فروش هست. در منزل خود می‌تونین از آینه کاری در دیوار پذیرایی و یا حتی در ستون‌های خونه و یا در سقف ویا همچنین پشت مبل طراحی آینه کاری رو داشته باشین.

آینه کاری جدید منزل

حتی اگر دیوار شما دارای یک ایراد چشمگیر باشه ، می‌تونین با خرید این آینه و نصب کردن آینه روی اون عیب‌های دیوار خود رو بپوشونین. در بزرگ نمایی و روشنایی محیط شما تأثیری مثبت داره. و تولیدی فرکو‌ هیچ محدودیتی در مورد اندازه و سایز نداره. ارسال به تمام نقاط کشور امکان‌پذیر هست .حتی به کشورهای خارج از ایران ارسال می‌شه .

آینه کاری جدید منزل

آینه کاری جدید منزل می‌تونه در شکل‌های مختلف تولید بشه .حتی در صورت سفارش شما عزیزان امکان ایجاد طرح‌های مختلف روی آینه شما امکان‌پذیر هست.برای مثال شما می‌تونین گل و یا طرحی رو روی آینه خود حکاکی کنین . شاید برای شما این سؤال به وجود اومده باشه .که چگونه آینه می‌تونه روی روشنایی محیط تاثیرگذار باشه .دلیل اون ، بازتاب نور روی آینه هست که ، همین مسئله در بزرگ نمایی و روشنایی تاثیر چشمگیری داره.

آینه کاری جدید منزل

موردهایی که می‌تونه روی قیمت آینه‌کاری تاثیر بذاره چیا هستن ؟

تراش آینه می‌تونه روی قیمت آینه کاری تاثیر بذاره .تراش فقط روی قسمت لبه‌های آینه انجام می‌شه.و به صورت ترتیبی وقتی به سمت میانی می‌رسه .با ضخامت بالاتری تولید می‌شه.یعنی به طور کلی قسمت وسط آینه ضخامت اولیه خود رو حفظ می‌کنه.این که برش و تراشیده شدن آینه شما با چه دستگاه و بر حسب چه ضخامتی تولید بشه.روی قیمت آینه کاری شما تاثیر گذار هست.

آینه کاری جدید منزل


این که شما چه رنگی و چه مدلی رو در نظر گرفتین روی قیمت آینه کاری شما می‌تونه تاثیر بذاره. همچنین قالب و نوع رنگی که در نظر گرفتین ، چه مات و براق باشه ، قیمت‌های متفاوتی داره .ولی به این صورت می‌تونین در آخر با کمی تخفیف آینه کاری خود رو خریداری کنین.

آینه کاری جدید منزل

آینه‌کاری منزل در مدل‌های مختلف


آینه کاری جدید منزل در مدل‌های مختلف و اشکال هندسی متفاوتی در حال ساخت هست .که از قیمت‌های متفاوتی برخوردار هست .یعنی تمامی مدل‌های آینه کاری چه در سایز و چه در طرح آینه با توجه با اضافه شدن آپشن‌های آینه با قیمت‌های مختلفی به فروش می‌رسه.

آینه کاری جدید منزل


برای ارسال آینه کاری باید هزینه از طرف خریدار پرداخت بشه .ارسال وسیله شما مطمعنأ یک مسئله مهم و قابل توجهی هست .که باید در بیرون از شرکت به دست یک فرد قابل اعتماد سپرده بشه .و در قبال این مسئولیت فرد هزینه‌ای پرداخت بشه.

آینه کاری جدید منزل


پس از خرید آینه کاری خود باید به دست یک فرد ماهر سپرده بشه .زیرا نصب نکردن درست این آینه می‌تونه تمامی زحمات کارشناسان فرکو رو هدر بده .پس برای نصب آینه باید نصب کنندگان تولیدی فرکو برای شما فرستاده بشن .تا به درستی آینه رو برای شما نصب کنن .

آینه کاری جدید منزل

ابزار لازم برای ساخت آینه‌کاری .


شیشه‌های رنگی با رنگ‌های مات و براق
چسب چوب
سریش
گچ نرم
ماردک
سیم چین و…

آینه کاری جدید منزل

آینه‌ چه تاثیرات مثبتی در طراحی داخلی دکوراسیون می‌ذاره ؟


آینه کاری کاملا یک سبک مدرن و جدیدی هست.که کاملا می‌تونه نیاز شما رو نسبت به آینه برای محیط شما برطرف کنه .این آینه شفافیت و روشنایی رو به محیط شما هدیه میده.برای سفارش این آینه کاری باید با شماره تلفن 02188068352 تماس بگیرین .و سفارش خود رو با کارشناسان فرکو در میان بذارین .و ثبت خرید کنین.سپس می‌تونین اگر طرحی مد نظر دارین برای ما در واتساپ بفرستین. و قیمت قطعی آینه خود رو از کارشناسان فرکو جویا بشین .
قیمت آینه کاری متغیر هست .و درج دقیق آینه امکان‌پذیر نیست .

آینه کاری جدید منزل

نصب کردن آینه‌ی کار شده در خونه به چه صورتی هست.


آینه کاری برای نصب نیازمند فردی حرفه‌ای هست که بتونه اونو با دقت و حساسیت بالا نصب کنه اگر شما قادر به انجام این کار هستین نصب این آینه از طرف شما مشکلی نداره اما اگر از این کار سر در نمیارین حتما هنگام سفارش این موضوع رو با ما در میان بذارین تا برای شما هنگام ارسال محصول شخصی حرفه ای در این کار فرستاده بشه تا آینه شما رو بتونه به نحو احسنت نصب کنن.

آینه کاری جدید منزل

اگر شما در مورد این قضیه تجربه ای نداشته باشین مطمئنا هم کار خود رو خراب خواهید کرد و هم مدت زمان زیادی رو صرف انجام دادن این کار می‌کنین اما متخصصین فرکو می‌تونن آینه های شما رو بدون هیچ ایرادی و در کمترین زمان برای شما نصب کنن. ولی برخی از افراد هستن که نصب این آیینه رو بلدن و ادعایی در این موضوع دارن ولی به نظر ما این ریسک رو نکنین و با خیال راحت یک آینه کاری زیبا در منزل خود داشته باشین.

آینه کاری جدید منزل

انواع مختلف آینه‌کاری

آینه کاری سنتی به دلیل این که آینه نماد پاکی و روشنایی اس در زمان‌های قدیمی در مکان‌های مذهبی همچنین در آرامگاه‌ها و یا مساجد و …از این آینه ها استفاده بسیاری میشد .و نمای زیبایی داشت
. از این آیینه در کاخ‌ها و همچنین موزه ها نیز استفاده می‌شد از آینه های کاری در منطقه های سنتی بیشتر در سقف‌های مکان هایی که نام برده شد و یا ستون ها استفاده می‌شد ‌.

در مکان های سنتی اصولاً تکه‌های آینه در شکل‌های مختلفی و تمامی اشکال هندسی نصب شد اما در طرح‌های مدرن جدید به علاوه اشکال هندسی می‌تونیم به صورت خمیده طرح های دیگر رو مشاهده کنین و سفارش تخصصی خود رو داشته باشین. داشتن این آینه ها می‌تونه در بزرگ نمایی محیط به شما کمک کنه. بسیاری از آینه های مدرن در دنیای مدرن و امروزی هستن که شما می‌تونین از این آینه کاری در منزل و سقف و ستون منزل و محیط کاری خود همچنین در سرویس بهداشتی و یا آشپزخونه در هر مکانی که مد نظر شماست استفاده کنین.

آینه کاری جدید منزل

از این آینه می‌توان به صورت تزئینی نیز استفاده کرد شما به جای یک آینه ساده با طرح‌های ساده می‌تونین یک آینه کاری تزئین شده با مدل‌های مختلفی سفارش بدین و خریداری کنین .آینه شما می‌تونه دارای قاب و یا چارچوب باشه از آینه کاری دکوراتیو نیز می‌تونین در دیوار و ستون و یا حتی کف خانه خود نیز استفاده کنین.

آینه در محیط‌های ساختمونی و طراحی داخلی چه کاربردی داره؟

یک نوع آینه کاری هست که به اسم آینه کاری اسلامی شناخته شده .که طرح این آینه به صورت گره ای هست.
یک نوع دیگری وجود داره که آینه ها یا اشکال مربع و مستطیل در کنار همدیگر نصب می‌شن.و یک نمای جورچینی به محیط شما میده.
طرح‌هایی هم به صورت لوزی شکل هستن .که به نام آینه کاری لوزی شناخته شده اس .

آینه کاری جدید منزل


آینه های هستن که به صورتی آویزی و یا دیواری به صورت چند سایز تولید می‌شه .که به این آینه ها آینه کاری مدرن می‌گن امکان این که آینه شما به صورت رنگی و طرح دار تولید بشه وجود داره .از آینه دکوراتیو در آشپزخونه نیز بین صورت بین کابینتی استفاده می‌شه .همچنین در قیمت در کابینت استفاده از این محصول امکان‌پذیر هست .و می‌تونه روی زیبای محیط شما تاثیر گذار باشه .اگر از آینه دکوراتیو به اندازه دلخواه استفاده کنین .مطمعنأ می‌تونه روی مساحت محیط خود تاثیری مثبت بذارین .

راه‌های زیر می‌تونه به شما در تشخیص سایت های کلاهبردار کمک کنه.


نداشتن اساس‌نامه
روزنامه رسمی
کد های اقتصادی
برگه ارزش افزوده
اظهارنامه مالیاتی .

چگونه با صنایع تولید شیشه و آینه فرکو ارتباط برقرار کنیم.
راه هایی که برای ارتباط برقرار کردن با تولیدی‌ فرکو وجود داره .اولین مورد به صورت حضوری در تولیدی به آدرس زیر می باشد .
آدرس دفتر :تهران ، اتوبان فتح ، باغستان ، میدان سعید آباد ، خ باغ عمارت ، خ ۱۵ متری سلمان ، بن‌بست بنفشه ، انتهای کوچه درب سبز روشن
دومین راه ارتباطی تلفنی هست
۰۲۱۸۸۰۶۸۳۵۲
۰۹۱۰۱۷۶۷۷۷۳
وبسایت :farkoo.ir
تماس مستقیم:۰۲۱۸۸۰۶۸۳۵۲
اینستاگرام:http://Instagram.com/farkoo.ir

آینه کاری جدید منزل چیه ؟

آینه های که به شکل لوزی ،مستطیل ،مربع و …

از آینه کاری جدید منزل در چه مکان های استفاده میشه؟

از این آینه در جابه جای منزل و مکان های عمومی همچنین مکان های اداری و …

قیمت آینه کاری منزل ؟

قیمت این آینه دچار نوسانات قیمت هست اما با تماس تلفنی می‌تونین از قیمت دقیق با خبر بشین و…

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×
×

میدونستی هر هفته مسابقه داریم ؟!

صفحه ی اینستاگراممون رو فالو کن تا تو هم یکی از برنده های میلیونی آینه ای مون باشی!

پیج اینستاگرام فرکو