Home

آینه کاری جورچین

یکی از روش های دیزاین فضا های پر کاربرد و پر بازدید اطراف ما مثل منازل انجام روش آینه کاری می باشد یکی از زیباترین و پرطرفدارترین آینه کاری ها آینه کاری جورچین است آینه کاری جورچین در فضاهای مدرن و دکوراسیون های امروزی اسفاده می شود و فضای ما را به فضای زیبا و لاکچری تبدیل می‌کند و باعث می‌شود تا یک دیوار ساده و معمولی تبدیل به یک دیوار جذاب شود

آینه کاری 010

پیشینه آینه کاری

آینه کاری یکی از روش های تزیینی هنری محسوب می‌شود که در دکوراسیون داخلی از آن استفاده می شود آینه کاری در تمامی جهان از سال های دور انجام می شده است اما در ایران به روش بسیار معروف آینه کاری ایرانی انجام شده است. که طرفداران خاص خودش را داشته است. از این روش تزیینی بیشتر در خانه های مجلل قدیمی و عمارت های بزرگ استفاده می شده است.

آینه کاری 09

از آنجایی که ایرانی‌ها از گذشته احترام بسیار زیادی برای مکان های عبادی و اعتقادی قائل بوده اند. این زیبا سازی ها را در مساجد و حسینیه‌ها و حرم ائمه معصومین انجام می‌داده‌اند. و هنوز هم یکی از شیوه های معروفی که برای تزیین مکان های مذهبی استفاده میشود. انجام همین آینه کاری می باشد. که نمونه آن را در حرم امام رضا علیه السلام می بینیم حال خوشی هم به زائران آن حضرت می‌دهد

آینه کاری 08

انواع آینه کاری از گذشته تا به امروز

  • آینه کاری سنتی و قدیمی
  • آینه کاری مدرن

آینه کاری سنتی

آینه کاری 07

در گذشته های بسیار دور یکی از روش های زیبا سازی فضا ها آینه کاری بوده است و این کار با حوصله و دقت فراوانی توسط هنرمندان بسیار بزرگ صورت می گرفته است. آن ها تکه‌ های کوچک آینه را طوری برش می‌داده اند که هنگامی که در کنار هم قرار می گرفتند. انواع اشکال هندسی و نمادهای مذهبی را تشکیل می دادند. استفاده از اشکال هندسی در این روش از آینه کاری بسیار مرسوم بوده است
در آینه کاری سنتی می‌بینیم که نه تنها در ایران بلکه در جهان نیز از این روش استفاده می شده است. نوع آینه کاری های پس از اسلام را در مساجد و حرم بزرگان شیعه میبینیم. و در نقطه دیگر از دنیا و در دنیای پیش از اسلام استفاده از آینه کاری را در فضای کلیساها و معابد دیگر ادیان نظاره گر هستیم.


با این که سالهای سال از دوران شروع استفاده از آینه کاری در فضاهای مذهبی یا غیرمذهبی عمارت های مجلل و منازل سبک قدیمی می گذرد. اما هنوز هم که هنوزه از پرطرفدارترین روش های تزیین دیوار ها همین آیینه کاری های سنتی هستند. این آینه کاری نیز نوعی آینه کاری جورچین اما در دنیای سنتی خود می باشد. بسیاری از معماران بزرگ هستند که علاقه بسیار زیادی استفاده از این سبک از آینه کاری دارند. و در ساخت فضای داخلی پروژه های خود از این نوع آینه کاری استفاده می کنند.

انواع آینه کاری سنتی

  • آینه کاری کلیسا
  • آینه کاری مساجد و حرم های مذهبی
  • آینه کاری منازل به شیوه سنتی
  • آینه کاری جورچین سنتی

آینه کاری سنتی چیست ؟

آینه کاری 00

همان گونه که بالا تر به آن اشاره کردیم در آینه کاری سنتی از انواع اشکال هندسی استفاده شده است. استفاده از تکه های کوچک آینه های بریده شده اشکال زیبای هندسی خورشیدی ستاره‌ای و غیره را به تصویر می کشیم. در واقع روش کار به این صورت است که آینه های باکیفیت تکه تکه شده را مثل پازل و جورچین در محل اصلی خود که روی نقشه مشخص شده است. روی دیوار یا سقف یا ستون ها قرار می دهیم هنگامی که کل دیوار از این آینه های زیبا پر شده باشد خواهید دید. که چقدر زیبایی فضای شما بیشتر شده است.

آینه دکوراتیو مدرن

آینه کاری اتاق

همان گونه که پس پس از صنعتی شدن بسیاری از کشورها از حالت سنتی به حالت مدرنیت رفتیم خوب آینه کاری نیز از طی این راه بی نصیب نمانده است. از آنجا که تمام فضاهای داخلی حالت مدرن به خود گرفته‌اند. و همه وسایلی که در خانه از آن ها استفاده می شود دیگر وسایل مدرن ای هستند. بهتر است برای این فضا هم از روش های زیبایی سازی مدرن استفاده کنیم.

مطمئناً هنگامی که شما از مبلمان مدرن استفاده میکنید باید از شیوه های مدرن ای برای زیباتر کردن و تزئین فضای خود استفاده کنید. تا همه چیز مطابق فضای مدرن شما باشد.آینه کاری جورچین مناسب فضای منزل شما…

انواع آینه کاری مدرن

آینه کاری سی ان سی
آینه کاری ساتینا
آینه کاری جورچین
آینه ساده سرتاسری

برای مطالعه بیشتر در مورد آینه ساتینا اینجا کلیک کنید

آینه دکوراتیو جورچین مدرن

آینه کاری06

استفاده از آینه های بزرگتر که روی آن و هر طریقی حکاکی شده یا با سی ان سی جدا شده است. در هر صورت به گونه‌ای آینه ها در سایز های تقریباً بزرگتر به نسبت آینه کاری های سنتی بریده می شوند. و مثل پازل در کنار یکدیگر قرار می گیرند این آینه کاری حالت جورچینی دارد.

با آینه های مربع شکل لوزی یا با ابعاد خاصی که در مورد انتخاب شما مشتری عزیز باشد قابل سفارش است. یکی از پرطرفدار ترین انواع آن شکل کندو ی عسلی می‌باشد. که امروزه در بسیاری از منازل که به حالت کلاسیک و مدرن چیده شده‌اند به کار گرفته شده است

انواع آینه دکوراتیو جورچین مدرن

آینه کاری دیوار

از آینه پازلی در چه فضا هایی استفاده میشود؟

از انواع آینه کاری جورچین که نام دیگر آن آینه کاری پازلی است است. برای دیزاین فضا های مختلفی مثل منازل آینه کاری اتاق فضاهای اداری فضاهای تجاری مثل ساختمان‌های بزرگِ فروشگاه ها بوتیک ها و مزون ها لباس فروشی ها کفش فروشی ها و غیره استفاده کنیم .همچنین از آینه کاری سنتی جورچینی می‌توان در مساجد و فضاهای مذهبی و منازلی که به سبک سنتی چیده شده‌اند استفاده کنیم.
در آینه کاری جورچین می‌توان در انواع دیوارها ستونها سقف ها استفاده کرد و فضا را زیباتر کرد

آینه کاری 05

برای مطالعه در مورد آینه گریم ثابت اینجا کلیک کنید

آینه جورچین پتینه

آینه پتینه یکی از آینه ها ی کلاسیک است در این روش جیوه ی پشت آینه را اسیدی کرده تا آینه حالت کهنه پیدا کند.این روش یکی از روش های هنری است برای کهنه جلوه دادن اشیا تزیینی . آینه کاری جورچین با آینه پتینه ایده ای نو و زیبا .

آینه کاری04

آینه کاری با آینه های پتینه شده نیز همان طور که در تصویر پایین مشاهده می‌کنید جذابیت های فراوانی دارد که در منازلی که به سبک های سنتی یا کلاسیک چیده شده اند زیبایی فراوانی می‌بخشد.

آینه کاری راه پله

یکی از روش های دیزاین راه پله ها آینه کاری کردن دیوار ها و سقف است . به طور کلی بودن آینه در راه پله حس خوبی می‌دهد . همه ما عادت داریم هنگام گذر کردن از جایی خودمان را در آینه چک کنیم. خب آینه یکی از همین محل ها می‌باشد . مجلل نشان دادن فضا ی راه پله یکی دیگر از مزایای شیشه کاری به عنوان دیزاین می‌باشد . آینه کاری جورچین در آینه کاری راه پله انتخابی مناسب خواهد بود .

آینه کاری03

استفاده از آینه دکوراتیو روی دیوار پارتیشن

از دیگر کاربرد های آینه کاری روی دیوار های پارتیشن یا جدا کننده می‌باشد . معمولا از این دیوار ها برای جداسازی فضایی با کاربری دیگری از فضاها ، استفاده می‌شود . به طور مثال برای جدا سازی فضای غذا خوری از فضای نشیمن دیوار پارتیشن گزینه ی مناسبی است . که می‌توان آن را با آینه کاری تزیین کرد.

آینه کاری 02

آیا نوع شیشه ای که در تولید آینه به کار رفته است مهم است؟

آینه کاری

بهتر است برای تولید انواع آینه هایی که برای آینه کاری از آنها استفاده می‌کنیم از شیشه های با کیفیت و بدون موج استفاده کنیم. این نوع از آینه ها بهتر است. که شفافیت کافی را برای بازتاب تصاویر داشته باشند. زیر یکی از دلایل استفاده از آینه کاری در محیط این است که فضای ما به فضای بزرگتر و دلباز تری تبدیل شود. به همین دلیل هم شرکت فرکو آینه ها را در بالاترین کیفیت موجود در بازار جهان تولید می‌کنیم. و همین امر باعث شده است که صنایع فرکو بتواند رضایت صد درصدی مشتریان خود را به دست آورد.

آینه کاری 1


شرکت فرکو و با سابقه طولانی در تولید انواع آینه و شیشه دکوراتیو مفتخر است که محصولات خود را بدون واسطه تولید کرده. و به دست مشتری می رساند. و همین مسئله باعث شده است تا قیمت این مجموعه تولیدی ما بسیار مناسب باشد. مشتریان عزیز می توانند انواع محصولات فرکو را به صورت تکی و عمده خریداری کنند.

انواع آینه دکوراتیو جورچین

  • آینه گرد دکوراتیو
  • آینه لوزی دکوراتیو
  • آینه مربع دکوراتیو

آینه های گرد پازلی

یکی از انواع آینه های دکوراتیو که معمولا برای تزئین فضا ها از آن ها استفاده می‌شود آینه های گرد هستند که زیبایی یک دیوار را دو چندان می‌کنند . در سبک های مختلف دکوراسیون منزل قطعا جایی برای آینه های گرد کوچک و بزرگ هست . چه در سبک های سنتی و چه در سبک های مدرن .

آینه لوزی پازلی دکوراتیو

آینه های لوزی این روز ها در سبک مدرن جا خود را محکم کرده اند از این شکل آینه هم در آینه کاری سرتاسری یک دیوار استفاده می‌شود و هم از آینه های چندتایی دکوراتیو استفاده می‌شود که هر دو در نوع خود زیبایی بی نظری به فضا می‌بخشند .

آینه تراش دار دیواری 5
آینه تراش دار لوزی

پیشنهاد مشاورین شرکت فرکو به شما مشتری خوش سلیفه این است که حتما چند آینه دکوراتیو پازلی در فضای خود داشته باشید زیرا لوزی به دلیل زاویه هایی که در شکل خود دارد محیط را از یک نواختی و بی حالی خارج می‌کند و به شما انرژی زیادی می‌بخشد.

آینه های مربعی دکوراتیو

پر طرفدار ترین آینه ها در طول زندگی بشر آینه های مربعی و مستطیلی هستند . این شکل طرفداران فراوانی از هر سلیقه ای دارد . داشتن چند آینه دکوراتیو مربعی با قاب تراش به شما کمک می‌کند تا دیزاینی همه پسند و زیبا داشته باشید . آینه کاری جورچین آینه های مربعی شکل را برای زیبایی ااتاق خواب نیز می‌توانید به کار ببرید .

آینه تراش

آینه کاری بین کابینتی شیوه ای جدید برای دیزاین آشپزخانه

یکی از جذاب ترین روش های زیبا سازی بین کابینت ها که فضایی نسبتا باز و خالی محسوب می‌شود استفاده از انواع آسنه کاری مدرن است . این روش خصوصا برای آشپزخانه هایی با متراژ پایین مناسب است . همچنین آشپزخانه هایی که نسبت طول آن ها خیلی بیشتر از عرض آن ها می‌باشد نیز بهتر است از آینه کاری بین کابینتی استفاده کنند .

زیرا یکی از بهترین ویژگی های آینه این است که فضای ما را دو برابر نشان می‌دهد . علاوه بر بزرگ نمایی که آینه کاری به خوبی از عهده ی آن بر می‌آید . زیبایی بخشی فراوانی نیز با انجام آینه کاری به فضای آشپزخانه ی خود می‌بخشید . آینه کاری جورچین بین کابینتی ایده ای مناسب برای آشپزخانه ی مدرن شما .

شرکت تولیدی آینه جورچین برای آینه کاری

شرکت فرکو با داشتن کارکنانی متخص که دارای چندین سال سابقه ی تولید انواع آینه های کاربردی و دکوراسیون هستند . مفتخر است که سالیان سال با فروش مستقیم و بدون واسطه در خدمت شما عزیزان است . و همین امر باعث به صرفه بودن سفارشات از این شرکت تولیدی ایرانی بوده است .

تمامی سفارشات خود را به صورت تک و عمده به شرکت فرکو سپرده و محصولات خود را در کمتر از 72 ساعت در بالا ترین کیفیت دریافت کنید .

چگونه آینه کاری جورچین را سفارش دهیم

شما مشتریان گرامی می توانید با تماس با شماره زیر از قیمت محصولات با خبر شده و از راهنماییهای متخصصین ما در بخش فروش صنایع فردا بهره مند شوید .

02188068352

همچنین می توانید از طریق واتس آپ و ادمین های پشتیبانی مجموعه پیغام داده. و از قیمت محصولات و طریقه سفارش محصول مورد نظرتان با خبر شوید

tel:+989101767773

کافی است پیج اینستاگرام فرکو دنبال کرده تا هر روز از محصولات تولید شده در کارگاه فرکو با خبر شوید. اپلیکیشن اینستاگرام می‌توانید کلیه محصولات تولید شده انواع آینه ها آینه های بک لایت آینه های هالیوودی یا آینه‌های آرایشی آینه توالت را ببینید و سفارش دهید.

https://www.instagram.com/farkoo.ir/

3 پاسخ

    1. بله حتما با بالاترین کیفیت های موجود در ایران . با این شماره تماس بگیرید: 02188068352

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×
×

میدونستی هر هفته مسابقه داریم ؟!

صفحه ی اینستاگراممون رو فالو کن تا تو هم یکی از برنده های میلیونی آینه ای مون باشی!

پیج اینستاگرام فرکو