Home

معرفی مدل‌های در آلومینیومی

آلومینیوم دارای مقاومت استثنایی در برابر آب و هوا و عایق حرارتی و صوتی عالیه. قابلیت اطمینانش اون رو به یک ماده درجه یک درب ورودی تبدیل می‌کنه. در عین حال ، کار دقیق رو ممکن می‌کنه ، که برای محصولات با عایق حرارتی و صوتی بالا بسیار مهمه.

درب‌های ورودی آلومینیومی نسبت به درب‌های پلاستیکی یا چوبی مزایای بی شماری دارن.

معرفی مدل‌های در آلومینیومی
معرفی مدل‌های در آلومینیومی
  • پایداری ساختاری
  • عایق صوتی و حرارتی برجسته
  • حفاظت عالی در برابر سرقت
  • عمر مفید بسیار طولانی
  • گزینه‌های طراحی تقریبا نامحدود

ترکیب همه این ویژگی‌ها با کیفیت بالای کار و سبکی استثنایی منجر به ورودی عالی میشه که هم قابل اعتماد و هم از نظر زیبایی شناسی حتی چند دهه پس از خرید.

یک درب آلومینیومی چه گزینه‌هایی رو ارائه میده

گزینه‌های طراحی بی نهایت

درب ورودی برای طراحی معماری خانه شما اهمیت کلیدی داره. سبک ، رنگ‌ها و اکسسوری‌های اون استایلی منحصر به فرد به خانه می‌بخشه. در پیشنهاد ما طیف گسترده‌ای از طرح‌های مختلف درب ، از ساده و کلاسیک گرفته تا مدرن و فوق‌العاده رو خواهید یافت.

معرفی مدل‌های در آلومینیومی

ما می‌توانیم هر درب خارجی رو از پیشنهاد استاندارد خود مطابق با خواست مشتری ، بدون محدودیت ، دوباره طراحی کنیم. طراحان و صنعتگران ما می‌تونن به خوبی خواسته‌های منحصر به فرد شما رو برآورده کنن و ورودی عالی رو فقط برای شما ایجاد کنن.

پایداری استاتیکی استثنایی

درب آلومینیومی به دلیل پایداری ساختاری ، مقاومت استثنایی در برابر تغییرات دما از خود نشان میده. طرح نوآورانه برگ ثبت شده با یک لایه انبساط ویژه ، درهای ورودی آلومینیومی ما رو حتی در شرایط آب و هوایی شدید ، پایداری استثنایی ارائه میده.

امنیت قابل اعتماد

تکنولوژی ماشینکاری مدرن و مواد با کیفیتی که ما در ساخت درب‌های ورودی خود به کار می‌بریم ، سطح استثنایی از امنیت ضد سرقت رو حتی با مدل‌های اولیه ما تضمین می‌کنه. برای کسانی از شما که می‌خواین خونتون رو حتی امن‌تر کنین ، ما همچنین لوازم جانبی مختلفی در دسترس داریم که سطوح حفاظتی رو ارائه میدن.

معرفی مدل‌های در آلومینیومی
معرفی مدل‌های در آلومینیومی

انتخاب بی نهایت از سایه‌های رنگی

انتخاب سایه مناسب درب به عوامل زیادی بستگی داره ، زیرا رنگ باید با سبک کل خانه و همچنین رنگ نما ، پنجره‌ها و سایر درهای بیرونی خانه شما مطابقت داشته باشه. اما اگر تمایلی به محدود کردن خود ندارین و می‌خواین جسورانه‌تر انتخاب کنین ، می‌تونین ترکیب‌های رنگی کمتر رایج رو نیز انتخاب کنین.

انتخاب با شماست و می‌توانید درب رو در رنگ‌های مختلف طراحی کنین ، مانند:

  • تن‌های رنگی مات یا براق
  • تن رنگ‌های ساختاری و فلزی
  • دکورهای چوبی
  • دکورهای چوبی قدیمی
  • دکورهای تزئینی

عایق حرارتی عالی

ما درهای ورودی خود رو با استفاده از یک برگ عایق 85 میلی متری ، شیشه سه لایه و آب بندی سه گانه تولید می‌کنیم. چنین دری به طور موثر از اتلاف گرما جلوگیری می‌کنه و همچنین هزینه‌های انرژی رو کاهش میده و در دراز مدت به حفاظت از محیط زیست کمک می‌کنه.

تعمیر و نگهداری آسان

درب ورودی روزانه در معرض بسیاری از تأثیرات محیطی قرار می‌گیره ، بنابراین حفاظت و نگهداری مناسب کلید عمر مفید طولانی اونه.

معرفی مدل‌های در آلومینیومی

درب ورودی آلومینیومی از نظر نگهداری یک انتخاب عالیه زیرا به حداقل مراقبت نیاز داره. کافیه چندین بار در سال اون رو با پاک کننده‌های مخصوص سطوح آلومینیومی رنگی تمیز کنین یا با استفاده از یک ماده پاک کننده ملایم با pH خنثی یا قلیایی پاک کنین. بهترین نتیجه رو با مراقبت از درب ورودی میشه با استفاده از پاک کننده‌های اصلی به دست آورد.

مزایا درب و پنجره آلومینیومی

سبک و استحکام بالا

مواد آلیاژ آلومینیوم بخش کامپوزیت دیوار نازک، آسان برای استفاده، وزن کمتر، و بخش دارای استحکام خمشی بالاتر است، درها و پنجره‌ها با استفاده از آلومینیوم دارای تغییر شکل کوچک، با دوام است.

عملکرد هوابند خوب

خاصیت آب بندی شاخص عملکرد مهم در و پنجره است، در مقایسه با درب و پنجره چوبی معمولی و درب و پنجره فولادی، درب و پنجره آلومینیومی عملکرد بهتری از سفتی هوا، تنگی آب و عایق صوتی دارد.

نگهداری آسان

درها و پنجره‌های آلومینیومی نیازی به رنگ آمیزی ندارند و سطح اون نیازی به تعمیر ندارد.

شاخص‌های ارزیابی کیفیت مواد برای درب و پنجره آلومینیومی چیه

ضخامت

درب آلومینیومی دارای سری 70 و سری 90 است (رقم سریال 70 یا 90 به این معنیه که ضخامت ساختار قاب 70 یا 90 میلی‌متره) ، معمولاً درب کشویی سری 70 در فضای داخلی مسکونی اعمال میشه. پنجره آلومینیومی دارای سری 55 ، سری 60 ، سری 70 و سری 90 می‌باشه. کدام سری باید بر اساس اندازه دهانه پنجره و مقدار فشار باد به صورت محلی انتخاب بشه.

معرفی مدل‌های در آلومینیومی
معرفی مدل‌های در آلومینیومی

استحکام کششی

استحکام کششی باید برابر یا بیشتر از 157 نیوتن بر میلی‌متر مربع باشه ، استحکام تسلیم باید برابر یا بیشتر از 108 نیوتن بر میلی‌متر مربع باشه. 

مقیاس رنگ

یک قطعه پروفیل آلومینیومی ، رنگ بین دو انتها باید ثابت باشه اگر دارای انحراف رنگی آشکار ، انتخاب نامطلوب باشه.

صافی

سطح پروفیل آلومینیومی رو با دقت بررسی کنین ، نباید فرورفتگی یا برآمدگی وجود داشته باشه.

براقیت

از حباب باز شدن آشکار (سفید) و خاکستر (سیاه) روی سطح پروفیل آلومینیومی (مانند خراش ، سوراخ کردن ، لایه برداری و غیره) باید اجتناب بشه.

انواع پنجره‌های آلومینیومی

امروزه ، بیش از هر زمان دیگری ، طیف وسیعی از انواع پنجره رو برای انتخاب دارین. با گزینه سفارشی‌سازی در دسترس شما ، پنجره‌های شما می‌تونن پیکربندی و ساخته بشن تا به فضای شما ظاهر و احساسی بده که کاملاً سبک شما رو منعکس می‌کنه و با هدف شما مطابقت داره.

چه به دنبال تعویض پنجره‌های موجود خود باشین یا به پنجره‌های جدید برای توسعه نیاز داشته باشین و چه زمانی که در حال ساخت یک پروژه جدید هستین ، نوع پنجره آلومینیومی مورد نظر خود رو پیدا خواهید کرد.

معرفی مدل‌های در آلومینیومی

رنگ ها رو با هم ترکیب کرده و مطابقت بدین ، به فضای خود سبک بدین و از میان طیف وسیعی از گزینه‌های سخت افزاری ، شیشه‌ای انتخاب کنین. از تمام مزایای ویژگی‌ها و مزایای پنجره‌های آلومینیومی مدرن استفاده کنین. اما به یاد داشته باشین ، اگر هر پنجره آلومینیومی از ضایعات آلومینیوم بازیافتی ساخته شده باشه.

پنجره‌های کشویی آلومینیومی

معماران و طراحان همیشه به دنبال راه‌هایی برای ایجاد باریک‌ترین پنجره‌های فریم ممکن هستن. اونا ظاهری مدرن ارائه میدن و می‌تونن تا 10 متر عرض داشته باشن. چنین اندازه‌ای منظره‌ای بدون مانع و بدون درز به شما میده. پنجره شما همچنین دارای وسعت شیشه‌ای وسیع‌تری خواهد بود و در عین حال کارایی حرارتی خود رو حفظ می‌کنه. پنجره‌های کشویی آلومینیومی در ارائه تهویه مطلوب و جریان نور طبیعی برای حفظ فضای داخلی مطبوع ، جادار و باطراوت استثنایی هستن.

پنجره‌های شیب‌دار آلومینیومی

هنگامی که پنجره‌های شیب‌دار آلومینیومی رو انتخاب می‌کنین ، فقط روی اونایی که از آلومینیوم بکر و درجه بالا ساخته شدن اصرار کنین. این پنجره‌ها اوج نوآوری طراحی هستن و راه حلی ایده‌آل برای ساختمان‌های مرتفع هستن که در اون شیشه‌های داخلی و سهولت تمیز کردن از عوامل ضروری هستن. طراحی منحصر به فرد اونا به پنجره اجازه میده تا در دو محور باز بشه زمانی که تهویه لازمه کج بشه و مانند یک پنجره معمولی کار کنه.

معرفی مدل‌های در آلومینیومی
معرفی مدل‌های در آلومینیومی

این پنجره‌ها تهویه عالی ، دسترسی آسان به نظافت و راندمان حرارتی عالی رو فراهم می‌کنن. طراحی همه کاره اونا رو برای طیف وسیعی از کاربردها مناسب می‌کنه.

پنجره‌های ثابت آلومینیومی

همانطور که توصیفگر نشان میده ، پنجره‌های ثابت آلومینیومی به سمت بیرون یا داخل باز نمیشن. اونا نور طبیعی رو در سراسر فضاهای داخلی به حداکثر می‌رسونن و باعث میشن جادارتر از آنچه هست به نظر برسه. به خاطر داشته باشین که از اونجایی که نماها اغلب بیشتر پنجره هستن تا دیوار ، در نظر گرفتن عملکرد حرارتی ، کاهش نویز و قابلیت صرفه جویی در انرژی که طرح‌های ثابت پنجره می‌تونن به ارمغان بیاورن بسیار مهمه و نه تنها تصمیم گیری بر اساس میزان نور طبیعی به داخل.

پنجره‌های ثابت آلومینیومی رو انتخاب کنین که از آلومینیوم درجه یک استفاده می‌کنن تا اطمینان حاصل کنین که پنجره‌های شما کارایی بالایی دارن و برای چندین دهه دوام می‌آورن.

منظور از پنجره‌های ثابت آلومینیومی چیه؟

همانطور که توصیفگر نشان میده ، پنجره‌های ثابت آلومینیومی به سمت بیرون یا داخل باز نمیشن. اونا نور طبیعی رو در سراسر فضاهای داخلی به حداکثر می‌رسونن و…

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×
×

میدونستی هر هفته مسابقه داریم ؟!

صفحه ی اینستاگراممون رو فالو کن تا تو هم یکی از برنده های میلیونی آینه ای مون باشی!

پیج اینستاگرام فرکو