Home

مدل درب ریلی آلومینیومی

وقتی نوبت به دکوراسیون داخلی شما می‌رسه ، شاید درها آخرین در لیست شما باشن. اما با گذشت زمان ، صاحبان خونه و ادارات متوجه نقش مهم درها در بهبود ظاهر یک فضا میشن. اگر می‌خواین درهای براق و جذاب برای زینت بخشیدن به فضای خود داشته باشین ، از درهای کشویی استفاده کنین.

درب ریلی ساختمان

قابل سفارشی سازی و همه کاره بودن ، اونا رو میشه به عنوان درب داخلی و خارجی استفاده کرد. مناسب برای فضاهای مدرن و شیک ، اونا مقدار زیادی هوا و نور طبیعی خورشید رو وارد می‌کنن. درهای کشویی یک انتخاب عالی هستن زیرا کاربردی و چشم نواز هستن.

مدل درب ریلی آلومینیومی

چندین فاکتور وجود داره که باید قبل از انتخاب درب‌های آلومینیومی کشویی یا تعویض درب های لولایی قدیمی خود با اونا در نظر داشته باشین. در اینجا راهنمای شما برای انتخاب و نصب درب‌های کشویی معاصره. 

مزایای درب‌های ریلی آلومینیومی

مواد سازنده‌ی انواع مدل درب ریلی آلومینیومی

درهای کشویی در متریال مختلفی تولید میشن مانند یو پی وی سی ، چوب ، آلومینیوم و غیره. در حالی که درهای چوبی به فضاهای شما جذابیت کلاسیک می‌بخشه ، قیمت اونا نسبت به درب‌های یو پی وی سی که هم مقرون به صرفه و هم شیک هستن ، بالاتره. آلومینیوم ممکنه پروفیل باریکی داشته باشه اما از نظر زیبایی شناسی نمی‌تونه uPVC رو شکست بده.

مدل درب ریلی آلومینیومی

ماندگاری برای انواع مدل درب ریلی آلومینیومی

درهای کشویی نه تنها سبک هستن و فضای کمتری رو اشغال می‌کنن ، بلکه بسیار محکم و بادوام هستن. یکی از ویژگی‌های فوق العاده‌ای که به دوام اونا می‌افزاید اینه که ضد آب نیز هستن. اونا معمولاً با یک توده پشمی برای دور کردن آب و گرد و غبار عرضه میشن که مشخصه اون یک سیستم زهکشی داخلیه که از رکود آب جلوگیری می‌کنه و اونا رو برای مدت طولانی تمیز و خشک نگه می‌داره. پس از نصب ، مسیرهای درهای کشویی خود رو جاروبرقی بکشین تا طول عمر بیشتری داشته باشین. 

مدل درب ریلی آلومینیومی
مدل درب ریلی آلومینیومی

سازگار با محیط زیست

بسیاری از درهای کشویی از موادی مانند چوب و UPVC استفاده می‌کنن که تجدید پذیر و بادوام هستن. اونا رو میشه به راحتی سال‌ها از محل‌های دفن زباله دور نگه داشت و همچنان عملکرد خوبی دارن. برداشتن ، تمیز کردن و تعمیر این گونه درهای کشویی آسونه و در نتیجه در زمان و انرژی صرفه جویی میشه این اونا رو به گزینه‌ای سازگار با محیط زیست تبدیل می‌کنه.

مدل درب ریلی آلومینیومی

کارایی هزینه

درهای کشویی هوابند هستن و از عایق‌هایی مانند فلز یا چوب ساخته شدن که گرمای سرد رو دور نگه می‌دارن. درهای کشویی نه تنها خانه شما رو خنک نگه می‌دارن ، بلکه تضمین می‌کنن که خانه شما تا حد ممکن از نظر انرژی کارآمد باقی بمونه. در مقایسه با درب‌های چوبی ، درب‌های کشویی فولادی ، آلومینیومی و Upvc مقرون به صرفه هستن. در هر صورت ، مبلغی که برای نصب هزینه می‌کنین به راحتی در صرفه جویی انرژی قابل بازیابیه.

مدل درب ریلی آلومینیومی

امنیت

صاحبان خانه باید ورودی اصلی خود رو محافظت کنن. اگرچه درهای کشویی از نظر زیبایی ظاهری دلپذیر هستن ، شیشه‌های شیشه‌ای اونا باعث ایجاد مشکلات امنیتی میشن. گاهی اوقات مردم حتی می‌تونن از پشت شیشه به خانه‌های شما نگاه کنن. برای حل این مشکل می‌تونین از شیشه سکوریت استفاده کنین یا یک لایه روی شیشه قرار بدین تا نشکن بشه. 

از اونجایی که اکثر درهای کشویی مدرن از شیشه‌های دوجداره استفاده می‌کنن که بسیار محکمه و به سختی میشه داخل اون نفوذ کرد ، این امر مزاحمان رو دور نگه می‌داره. نصب یک سیستم قفل قوی مانند یک قفل تجاری یا یک مانع می‌تونه امنیت رو بیشتر افزایش بده. یک ترفند خوب برای دور نگه داشتن توجه از دارایی خود اینه که برای حفظ حریم خصوصی خود ، پرده قرار بدین. اما بهترین گزینه برای به حداکثر رساندن امنیت و آرامش خود اینه که شیشه ایمنی نشکن رو انتخاب کنین.

مدل درب ریلی آلومینیومی
مدل درب ریلی آلومینیومی

نگهداری

درهای کشویی معمولاً برای حفظ ساختار و عملکرد خود در مدت زمان طولانی نیاز به نگهداری کمتری دارن. پوششی از آلومینیوم بسیار بادوام ، ارتجاعی و با روکش پودری پوششی بادوام ارائه میده. این نه تنها از پوسته شدن و خرد شدن درب جلوگیری می‌کنه ، بلکه ظاهر ممتاز خود رو برای چندین دهه بدون نگهداری حفظ می‌کنه. 

خرید درهای کشویی

جایگزینی درهای لولایی سنتی با درهای کشویی گزینه ای هوشمندانه است. اونا نه تنها شیک هستن ، بلکه فضای زیادی رو در ملک شما آزاد می‌کنن. این درب‌ها با استفاده از شیشه‌های تقویت‌شده و سیستم قفل خوب ، امنیت رو به حداکثر می‌رسونن. علاوه بر این ، اونا برای محیط زیست عالی و مقرون به صرفه هستن.

چرا از درهای آلومینیومی کشویی بزرگ استفاده کنیم

درب‌های کشویی می‌تونن با ویژگی‌های مختلفی مطابقت داشته باشن. اونا برای خانه‌های کوچک‌تری که فضا در اونا عالیه، عالی هستن ، زیرا پانل‌ها به سمت بیرون چرخش نمی‌کنن ، بلکه در یک پشته به طرفین می‌چرخن.

مدل درب ریلی آلومینیومی
مدل درب ریلی آلومینیومی

املاک بزرگ‌تر می‌تونن فضاهای بزرگ‌تر و متعاقباً اندازه‌های پانل بزرگ‌تر رو در خود جای بدن ، که تعداد درهایی رو که برای باز کردن لازمه به حداقل می‌رسونن. این اثر زمانی تقویت میشه که درها از جنس آلومینیوم درجه یک ساخته میشن زیرا نه تنها اندازه پانل‌ها بزرگ‌تره ، بلکه خطوط دید به طور سنتی باریک‌تر از سایر مواد هستن و جلوه‌ای از یک دیوار شیشه‌ای رو ایجاد می‌کنن. این سبک همچنین دسترسی آسون‌تری به باغ شما رو فراهم می‌کنه ، به‌ویژه با ارتفاع‌های کم مسیر که میشه برای انتقال بدون درز در کف فرو رفت.

تهویه کارآمد یکی دیگر از امتیازات درب‌های پانل بزرگه. یک درب می‌تونه کمی، به طور کامل یا در هر نقطه‌ای بین باز بشه. تهویه کافی در خانه شما از تجمع رطوبت جلوگیری می‌کنه که از سلامت شما محافظت می‌کنه و رطوبت رو از بین می‌بره. جریان هوای خوب همچنین به خلاص شدن از بوی ناخواسته داخلی از آشپزی و حیوانات خانگی کمک می‌کنه.

مدل درب ریلی آلومینیومی

این سبک از درهای پاسیو کاملاً با زندگی پرمشغله خانوادگی مطابقت داره ، زیرا با وزش باد برخورد نمی‌کنه یا گرفتار وزش باد نمیشه و با نمای عریض ، برای مراقبت از کودکانی که در باغ بازی می‌کنن عالی هستن.

قفل کردن درب ریلی آلومینیومی

قوی‌ترین راه برای ایمن کردن درب کشویی استفاده از قفل درب کشوییه. این قفل‌ها در بالای درب شما نصب میشن ، جایی که شیشه ثابت و درب شیشه‌ای کشویی به هم می‌رسن. این قفل‌ها علاوه بر قفل درب کار می‌کنن و تنها توسط یک کودک بالغ یا قد بلند قابل باز شدنه. اونا باز کردن در رو از داخل یا از بیرون غیرممکن می‌کنن. اکثر این قفل‌ها دارای دو حالت قفل هستن. یکی که در رو کاملاً بسته قفل می‌کنه و دومی که به شما امکان میده در رو در جای خود با فاصله 3 یا 6 اینچ قفل کنین تا تهویه بشه.

مدل درب ریلی آلومینیومی
مدل درب ریلی آلومینیومی

نصب این قفل‌ها نسبت به سایر موارد موجود در لیست ما پیچیده‌تره ، اما نه چندان.

  1. در رو تا آخر ببند.
  2. مسیر بالای درب شیشه‌ای کشویی خود رو تمیز کنین.
  3. قفل رو در جای خود قرار بدین و سوراخ‌ها رو علامت بزنین.
  4. سوراخ‌های پایلوت رو دریل کنین.
  5. قفل رو در جای خود محکم کنین.
چرا از درهای آلومینیومی کشویی بزرگ استفاده کنیم؟

درب‌های کشویی می‌تونن با ویژگی‌های مختلفی مطابقت داشته باشن. اونا برای خانه‌های کوچک‌تری که فضا در اونا عالیه، عالی هستن و…

قفل کردن درب ریلی آلومینیومی چگونه اس؟

قوی‌ترین راه برای ایمن کردن درب کشویی استفاده از قفل درب کشوییه. این قفل‌ها در بالای درب شما نصب میشن ، جایی که شیشه ثابت و درب شیشه‌ای کشویی به هم می‌رسن و…

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×
×

میدونستی هر هفته مسابقه داریم ؟!

صفحه ی اینستاگراممون رو فالو کن تا تو هم یکی از برنده های میلیونی آینه ای مون باشی!

پیج اینستاگرام فرکو