Home
خرید آینه های گریم

خرید آینه های گریم

آینه های گریم به صورت تخصصی برای حرفه‌ی گریم طراحی و تولید شدن . معمولا به آینه هایی ، آینه گریم گفته میشه که در اون از وسایل و عناصری استفاده شده باشه که دقت گریم رو افزایش بده. مثلا در برخی از آینه های گریم که به صورت جیبی هم وجود دارن از آینه محدب برای بزرگنمایی استفاده میشه. بزرگنمایی پوست و دیدن جزئیات یکی از مهم‌ترین نکات در گریم‌های حرفه ای و حتی معمولی هست بهترین گریم‌ها اونایی هستن که به تمام جزئیات با دقت زیادی پرداخت شده باشه . لذا آینه هایی که دقت رو در کار گریم افزایش میدن آینه های گریم نامیده میشن. در ادامه به ذکر نکاتی می‌پردازیم که پیش از خرید آینه های گریم می بایست به اونا توجه کنین.

آینه و چراغ ، دو عنصر خاطره ساز

خرید آینه های گریم

با موضوع قرار گرفتن نور در کنار آینه همه آشنا هستیم . هنگامی که ادیسون از اون برای افزایش نور محیط استفاده کرد 🙂 . ویژگی خارق العاده آینه باعث میشه که نور محیط به اطراف دو چندان بازتاب بشه . این امر سبب افزایش نور محیط میشه. در بسیاری از فضاها و طراحی‌های داخلی از این دو عنصر در کنار هم برای جلوه بخشیدن به فضا و هر آنچه اطراف اون حضور داره استفاده می‌شه.

آینه های گریم هم از این موضوع مستثنی نیستن. در آینه های گریم از نور و چراغ های در اطراف لنز آینه استفاده می‌شه. این نور باعث میشه که نور محیط و بالاخص در نزدیکی چهره و صورت افزایش پیدا کنه. این افزایش نور با افزایش میزان دقت مشاهده همراه هست. با بهتر دیده شدن عیوب و نقوص گریمور بهتر می‌تونه اونا رو برطرف کنه.

ترکیب نور و آینه چقدر اهمیت داره ؟

اهمیت استفاده از نور در آینه های گریم به حدی اس که استفاده نادرست از اون می‌تونه برعکس عمل کنه. اگر نوری که می‌خوایم بر روی چهره متمرکز کنیم رو تنها از یک جهت و به صورت مایل بتابانیم . نه تنها مفید نیست ، بلکه با تشکیل سایه‌ها و نیم سایه‌هایی باعث از بین بردن دقت در کار گریم می‌شه . لذا حتی به کسانی که از آینه های مخصوص گریم استفاده نمی‌کنن ، توصیه می‌شه :. که نور و یا چراغی که در اطراف آینه قرار میدن رو در تعداد زیاد و نه فقط از یک جهت بر روی چهره متمرکز کنن . اما دلیل اون چیه؟

استفاده از یک منبع نور در آینه گریم

در بهترین حالت منبع روشنایی باید دقیقا روبروی چهره فرد مورد نظر قرار بگیره. اما این کار به چند دلیل مناسب نیست. یک اینکه اگر نور رو دقیقا در مرکز آینه قرار بدیم دیگر فرد قادر به مشاهده خود در آینه نیست. دو اینکه وجود نور مستقیم در جلوی چشم ها باعث چشم زدگی و آسیب به چشم میشه. سه اینکه حتی اگر نور رو در وسط و مستقیما بر روی چهره فرد تنظیم کنیم ، باز هم سایه‌ها و نیم سایه‌هایی در گوشه صورت ایجاد میشه. اما راه حل چیه ؟

استفاده از چند منبع نور در آینه گریم

خرید آینه های گریم

ایده‌آل‌ترین تعداد و فواصل میان منابع نور در حالتی هست که هر یک به خوبی نقطه روبرویی خود رو روشن کنه و سایه های منبع نور مکمل خود رو از بین ببره . در این حالت دیگر سایه و نیم سایه ای تشکیل نمی‌شه . از طرفی تمام اطراف صورت با نور روشن میشه.

و اما نکاتی که باید در مورد منبع نور آینه گریم به اونا توجه داشت :

  1. شدت روشنایی منابع نور باید با در نظر گرفتن روشن بودن تمامی چراغ ها محاسبه بشه. تا علاوه بر رسیدن به میزان نور مورد نظر ، از چشم زدگی نیز جلوگیری بشه .
  2. بهتره در اتاق های گریم بیشترین نور فعال تنها از سمت آینه باشه. و بقیه نورهای پس زمینه به صورت خطی نباشن .
  3. بهتره میزان شدت نور چراغ ها قابل تنظیم باشه تا در مواقع دلخواه بتوان اونو تغییر داد .
  4. رنگ نور مورد استفاده در چراغ ها بهتره به‌صورت خنثی و طبیعی ، آفتابی و یا مهتابی و در بهترین حالت ترکیبی از هر دو باشه.

انواع آینه گریم

آینه های گریم در انواع دستی ، رو میزی ، دیواری و قدی تولید می‌شه .

آینه‌های دستی

خرید آینه های گریم

در مقیاس بسیار کوچک‌تری نسبت به بقیه آینه ها تولید میشن . معمولا نور تدارک دیده شده در این آینه به صورت یک لایه نازک از سیم های هالوژنی هست که در اطراف لنز آینه جاسازی میشن . این مدل از آینه ها معمولا با باتری کار می‌کنن و یا شارژی هستن . مزیت این مدل از آینه ها اینه که شخص می‌تونه به راحتی اونو جابجا کرده و قسمت‌های مختلف صورت خود رو در زوایای مختلف ببینه. آینه های دستی معمولا برای مواردی به کار میرن که شخص در حال آرایش خودش باشه.

آینه های گریم رو میزی

آینه های گریم رو میزی نیز در مقیاس کوچیک‌تری به نسبت انواع دیگر آینه های گریم تولید می‌شن. معمولا آینه های رومیزی دارای یک پایه و یک فریم جدا گانه برای تنظیم زاویه مناسب آینه هستن. در آینه های رومیزی بیشتر از آینه محدب استفاده می‌شه تا بزرگنمایی لازم رو برای استفاده شخص ایجاد کنه . این نوع از آینه هم در منازل و توسط خانم‌ها و هم در آرایشگاه‌ها و سالن‌های زیبایی کاربرد زیادی دارن. در بسیاری از خونه‌های لوکس نیز از این مدل آینه به شکل توکار در سرویس بهداشتی ها استفاده میشه.

آینه های گریم رو میزی نیز یک رینگ نور در اطراف فریم خود دارن که می‌تونه به صورت باتری ، شارژی و یا برقی باشه . همچنین این آینه ها می‌تونن به صورت بک لایت در مقیاس بزرگ‌تر تولید بشن . آینه های بک لایت ساخته شده در کمپانی فرکو که زبانزد هست با ریموت تاچ حرارتی قابل کنترل روشنایی و همچنین رنگ نور هستن.

آینه های گریم دیواری

خرید آینه های گریم

آینه های گریم دیواری از پرفروش ترین انواع آینه های گریم هستن و هنگامی که برای خرید آینه های گریم به بازار میرین بیشترین آینه ای که مشاهده می‌کنین از این نوع هستن. آینه های گریم دیواری برای فضاهای تخصصی کار گریم طراحی و تولید می‌شن . استفاده از چراغ در این آینه ها هم می‌تونه به صورت لامپ و هم به صورت رینگ‌های نور هالوژن و هم بک لایت باشه.

آینه گریم‌های چراغ دار

در آینه گریم های چراغ دار از انواع لامپ‌ها و سایزهای مختلف استفاده میشه. تولید این آینه ها به این صورت هست که جای سرپیچ لامپ‌ها به تعداد مورد نظر بر روی فریم آینه و یا خود آینه برش می‌خوره . و سپس سرپیچ ها جاساز میشه . آینه های گریم می‌تونن در انواع فریم لس و یا دارای فریم باشن که تفاوت‌هایی در این دو وجود داره. در آینه های درای فریم جای سرپیچ ها بر روی فریم که می‌تونه از جنس چوب و یا پلاستیک باشه قرار داره . ولی در آینه های فریم لس خود آینه برش می‌خوره و سپس سرپیچ‌ها نصب میشه.

آینه گریم های بک لایت

آینه گریم بک لایت از موارد جذابی هست که قطعا هنگام خرید آینه های گریم توجه‌تون رو جلب می‌کنه. آینه های بک لایت معمولا به صورت فریم لس هستن . نور این آینه ها در پشت اونا قرار می‌گیره. این آینه ها می‌تونن ریموت‌های تاچ حرارتی داشته باشن که بر روی صفحه آینه قرار می‌گیره . علاوه بر کارایی آینه های گریم بک لایت ، این آینه ها جلوه و زیبایی منحصر به فردی دارن که می‌تونه فضای خونه شما رو دلنشین و زیبا کنه . از این نوع آینه در فضاهای مختلف اتاق پذیرایی ، نشیمن و اتاق خواب نیز استفاده میشه .

خرید آینه های گریم

کمپانی فرکو پیشرو در صنعت شیشه و آینه داخل ایران . با استفاده از با کیفیت ترین و زیباترین شیشه و آینه های موجود ، به تولید زیباترین مدل های آینه گریم می‌پردازه . سابقه درخشان کمپانی فرکو در تولید انواع آینه های چراغ دار و بک لایت باعث شده که نام فرکو در تولید این آینه ها بدرخشه . مشاوران فرکو با بررسی فضای مورد نیاز شما آینه متناسب با نیاز شما رو طراحی و در انواع رنگ ها تولید می‌کنن. همچنین می‌تونین لوگوی منحصر بفرد خودتون رو بر روی آینه تون چاپ و یا حک کنین .

آینه‌های تولید شده همگی دارای گارانتی یکساله‌ی بی‌قید و شرط یکساله هستن. پس نگزانی از بابت ماندگاری کیفیت آینه‌های گریم وجود نداره!

برای دریافت مشاوره و یا ثبت سفارش خود با شماره 02188068352 تماس بگیرین. و یا برای مشاهده نمونه کارها پیج اینستاگرام کمپانی فرکو با آیدی farkoo.ir@ مراجعه فرمایین.

همچنین برای ثبت سفارش از طریق what’s app با شماره 09101767773 در تماس باشین.

آدرس : تهران ، اتوبان فتح ، باغستان ، میدان سعید آباد ، خ باغ عمارت ، خ ۱۵ متری سلمان ، بن‌بست بنفشه ، انتهای کوچه درب سبز روشن

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×
×

میدونستی هر هفته مسابقه داریم ؟!

صفحه ی اینستاگراممون رو فالو کن تا تو هم یکی از برنده های میلیونی آینه ای مون باشی!

پیج اینستاگرام فرکو