Home
آینه اتاق گریم

آینه اتاق گریم

آینه اتاق گریم یکی از اصلی ترین تجهیزات مورد نیاز درون اتاق های گریم هست . اتاق‌های گریم معمولا به صورت خاص برای حرفه‌های مختلفی تجهیز می‌شن. از جمله بازیگری ، تئاتر ، نمایش های زنده مانند پاتیناژ و انواع رقص‌ها ، و همچنین اتاق های گریم عروس سالن های زیبایی . معمولا اتاق های گریم دارای یک سری اجزای ثابت هستن که در تمامی حرفه‌ها یکسان هست . آینه به عنوان یکی از اصلی ترین تجهیزات مورد نیاز در اتاق های گریم اهمیت ویژه ای داره . لذا در ادامه به بررسی تخصصی آینه های گریم می پردازیم .

حتما بخونین : انواع مدل آینه گریم

اتاق گریم

آینه اتاق گریم

اتاق گریم در واقع به اتاقی گفته می‌شه که در اون وسایل و تجهیزات گریم تخصصی هنرمندان نمایش قرار داده می‌شن. تمامی هنرمندان پیش از اینکه بر روی صحنه حاضر بشن بر روی چهره‌شونن گریمی مخصوص انجام میدن. گریم توسط گریمور های متخصص انجام میشه. گریم مخصوص هنرمندان نمایشی برای مات کردن صورت ، جلوگیری از جلوه‌ی نامناسب نورها و سایه‌ها بر روی صورت هنرمندان و یا زیبایی بیشتر و یا رفع عیوب انجام می‌گیره .

علاوه بر این ، در رقص‌های مختلف مانند پاتیناز و … این گریم‌ها می‌تونن به صورت گسترده‌تر و با اشکالی مانند فرشته و یا شیطان ، که تداعی کننده نقش رقاص هستن باشه. با تخصصی تر شدن حرفه گریم در انواع شغل‌های نمایشی ، .اتاق های گریم. جایگاه ویژه ای در تمامی ست‌های فیلم برداری ، آمفی تئاترها ، محل‌های کنسرت ، تئاترها و … تدارک دیده شده.

تجهیزات اتاق گریم

آینه اتاق گریم

تجهیزات اصلی اتاق گریم عبارت اند از : آینه مخصوص گریم ، صندلی مخصوص گریم ، صندلی مخصوص گریمور ، میز مخصوص گریم ، انواع تجهیزات و لوازم آرایشی و گریم ، اتاق پرو لباس ، انواع قفسه‌های مختلف برای کلاه گیس‌ها و … وهستند . یکی از اصلی‌ترین و مهم‌ترین تجهیزات اتاق گریم آینه مخصوص گریم هست. در ادامه به بررسی این آینه به صورت تخصصی می‌پردازیم .

آینه گریم

آینه اتاق گریم

کار گریم کار بسیار ظریفیه که نیازمند دقت بسیار بالایی هست . ظرافت این کار به حدی هست که حتی یک سایه کوچک بر روی صورت می‌تونه به شکل یک عیب ظاهر بشه . در بسیاری از نمایش‌ها با ایجاد سایه روشن‌های ظاهری بر روی پوست حتی می‌تونن فرم صورت رو تغییر بدن. لذا هر وسیله ای که به افزایش دقت در گریم کمک کنه از تجهیزات اصلی محسوب میشه . برای افزایش دقت در هر کاری ، معمولا باید نور به بهترین شکل ممکن بر روی اون بتابه تا دید بهتری حاصل بشه . فلسفه آینه گریم نیز متناسب با همین نور هست.

معایب استفاده از چراغ دیواری در بالای آینه

آینه اتاق گریم

در ابتدا برای افزایش نور هنگام گریم از چراغ های دیواری در بالای آینه ها استفاده می‌کردن. این کار اشکالات زیادی در کار گریم به وجود آورده بود . جهت تابش نور از بالا به صورت هنرمند باعث ایجاد سایه در قسمت های پایینی صورت می‌شد . گریمور که متناسب با این نور گریم رو انجام می‌داد . پس از اتمام گریم متوجه می‌شد که تناسب موجود در صورت هنرمند به شکلی نا متناسب شده اس . لذا کار گریم اثری مخرب تر می‌ذاشت .

از طرفی وجود منبع نور تنها از یک جهت باعث می‌شد که سایه‌ها و نیم سایه‌های بیشتری بر روی صورت ایجاد بشه و در کار گریم اخلال وارد کنه. همچنین استفاده از یک لامپ باعث می‌شد که برای رسیدن به میزان نور مورد نظر از یک لامپ با شدت نور بیشتر استفاده بشه که چشم زدگی رو در پی‌داشت .

تمامی موارد ذکر شده باعث شده که به مرور و از روش آزمون و خطا آینه گریم‌های چراغ دار تخصصی به بازار عرضه بشه.

آینه گریم چراغ دار

آینه اتاق گریم

آینه گریم های چراغ دار از محبوب ترین آینه های موجود در بازار هستن . امروزه این نوع از آینه ها رو نه فقط در اتاق های گریم که در خونه‌ها نیز می‌تونیم مشاهده کنیم . اساس کار این آینه ها بر گرفته از همون فلسفه تابش نور به صورت دقیق بر روی صورته . آینه های گریم دارای یک فریم که معمولا از جنس چوب و یا پلاستیکه هستن. و معمولا بر روی این فریم از تعدادی چراغ استفاده میشه. معمولا در این آینه ها از تعداد زیادی چراغ با شدت روشنایی کم استفاده می‌شه تا علاوه بر ایجاد نور کافی از چشم زدگی نیز جلو گیری بشه . وجود چراغ های متعدد در همه جهت باعث می‌شه که تعداد سایه و نیم سایه ها به حداقل و کم‌ترین شدت تیرگی برسه.

انواع آینه اتاق گریم

تقسیم‌بندی آینه های گریم بسیار گسترده هست. این آینه ها در انواع مختلفی طراحی و تولید می‌شه. دارای انواع : فریم لس ، با فریم ، آینه قدی گریم ، آینه گریم لامپ دار ، آینه گریم بک لایت ، آینه گریم طرح دار ، و همچنین در انواع اشکال هندسی شکسته مثل مربع ، مستطیل و لوزی و یا انواع اشکال منحنی تولید می‌شه .

آینه لامپ دار

آینه اتاق گریم

این نوع از آینه های گریم از محبوب‌ترین آینه های گریم موجود در بازار هستن. آینه های گریم لامپ دار در دو نوع فریم لس و دارای فریم تولید می‌شن. در اطراف این نوع از آینه از لامپ های معمولی و یا کم مصرف استفاده می‌شه . سرپیچ این لامپ‌ها که در اطراف برش آینه تعبیه می‌شه در فاصله‌های متناسبی از یکدیگر قرار داره. این امر موجب می‌شه تا نور به صورت متناسب و متوازن بر صورت بتابه .

آینه بک لایت

آینه اتاق گریم

از خاص ترین آینه های گریم آینه های بک لایت هستن. کمپانی فرکو که به صورت تخصصی در تولید بهترین و با کیفیت ترین آینه های بک لایت موجود در بازار فعالیت می‌کنه ،که سابقه‌ی درخشانی در تولید این محصول داره. این نوع از آینه ها در واقع در لایه پشتی آینه دارای چراغ هستن. ریموت این چراغ می‌تونه به‌صورت تاچ بر روی صفحه آینه قرار بگیره. همچنین تاچ قرار گرفته بر روی آینه از نوع حرارتی هست که از بهترین انواع ریموت‌های تاچی هست. آینه گریم های بک لایت در واقع همون نقش آینه های چراغ دار رو ایفا می‌کنن با این مزیت‌ها که :

  1. نور به صورت مستقیم بر چهره نمی‌تابه لذا چشم زدگی حاصل از نور مستقیم به حداقل می‌رسه
  2. نور در پشت آینه قرار داره و از اطراف اون به بیرون می‌تابه که باعث ایجاد نوری متوازن میشه
  3. از لامپ‌های برآمده در اطراف آینه خبری نیست و دارای سادگی فوق‌العاده جذابی هستن

آینه های گریم بک لایت رو می‌توان در انواع نورهای مهتابی ، آفتابی و انواع رنگ‌ها سفارش داد .

آینه فریم لس

آینه اتاق گریم

این نوع از آینه ها بدون فریم در اطراف خود هستن و تنها آینه قرار داره . سادگی این آینه ها رو فوق‌العاده شیک و جذاب کرده ، به طوری که آینه به تنهایی جلوه خاصی به فضای داخلی می بخشه . آینه های فریم لس در هر دو نوع بک لایت و لامپی تولید می‌شن.

در آینه های فریم لس لامپی ، محل سرپیچ‌های لامپ بر روی آینه برش می‌خورن. و لامپ ها در واقع بر روی آینه قرار می‌گیرن. همچنین در آینه های بک لایت نیز که معمولا به صورت فریم لس هستن. یک لایه نور از اطراف اون همچون یک فریم روشنایی بخش به بیرون می‌تابه .

آینه دارای فریم

آینه اتاق گریم

آینه گریم های دارای فریم نیز در انواع پلاستیکی و یا چوبی تولید میشه . در این نوع از آینه ها معمولا آینه در یک فریم از جنس دیگه قرار می‌گیره. این فریم می‌تونه متناسب با متریال موجود در دکوراسیون داخلی فضا طراحی و اجرا بشه. در آینه گریم های دارای فریم لامپ‌دار ، سرپیچ لامپ‌ها بر روی فریم برش داده می‌شن و لامپ‌ها بر روی اون قرار می‌گیرن.

آینه قدی گریم

آینه اتاق گریم

آینه های قدی در واقع نه فقط برای گریم که برای مشاهده تمام قد مورد استفاده قرار می‌گیرن . این آینه ها دارای محبوبیت زیادی در اتاق های گریم و حتی در منازل هستن. این آینه ها که می‌تونن کاربرد بسیار بیشتری از آینه های گریم کوتاه داشته باشن جذابیت خاصی به فضای داخلی می‌بخشن . آینه های تمام قد گریم نیز در انواع فریم لس و دارای فریم و همچنین لامپ دار و بک لایت هستن. جذابیت آینه قدی های گریم به حدی هست که امروزه شاهد اون در بسیاری از اتاق خواب‌های منازل به عنوان یک عنصر تزیینی کابردی نیز هستیم . همچنین از آینه قدی گریم در داخل بوتیک‌ها نیز بسیار استفاده می‌شه.

آینه طرح دار

با توجه به ضرورت شفافیت حداکثر آینه های گریم ضمن افزایش دقت در اون، معمولا از طرح‌های زیادی در آینه های گریم استفاده نمی‌شه . اما برای حرفه‌هایی که دارای هویت خاص و منحصر به فرد خود هستن ، لوگوی شرکت‌ها بر روی این آینه ها زده می‌شه. لوگوها معمولا در سایزی زده میشن که مزاحمت دیداری ایجاد نکنن. لوگوها با استفاده از چاپ ، سند بلاست و یا حک ، طراحی میشن .

سفارش آینه اتاق گریم

آینه اتاق گریم

کمپانی فرکو پیشرو در صنعت شیشه و آینه داخل ایران . با استفاده از با کیفیت‌ترین و زیباترین شیشه و آینه های موجود ، به تولید زیباترین آینه های مناسب برای اتاق های گریم می پردازه. سابقه درخشان کمپانی فرکو در تولید انواع آینه های چراغ دار و بک لایت باعث شده اس که نام فرکو در تولید این آینه ها بدرخشه . مشاوران ما با بررسی فضای مورد نیاز شما آینه متناسب با نیاز شما رو طراحی و در انواع رنگ ها تولید می‌کنن. همچنین شما عزیزان می‌تونین لوگوی منحصر بفرد خودتون رو بر روی آینه تون چاپ و یا حک کنین .

برای دریافت مشاوره و یا ثبت سفارش خود با شماره 02188068352 تماس بگیرین. و یا برای مشاهده نمونه کار ها پیج اینستاگرام کمپانی فرکو با آیدی farkoo.ir@ مراجعه فرمایین .

همچنین برای ثبت سفارش از طریق what’s app با شماره 09101767773 در تماس باشین.

آدرس : تهران ، اتوبان فتح ، باغستان ، میدان سعید آباد ، خ باغ عمارت ، خ ۱۵ متری سلمان ، بن‌بست بنفشه ، انتهای کوچه درب سبز روشن

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×
×

میدونستی هر هفته مسابقه داریم ؟!

صفحه ی اینستاگراممون رو فالو کن تا تو هم یکی از برنده های میلیونی آینه ای مون باشی!

پیج اینستاگرام فرکو