Home
میز شیشه ای پذیرایی>

میز شیشه ای پذیرایی

فقط رفیقه که کهنه‌ش بهتره! میز شیشه ای جدیدترین طرح میز برای پذیرایی هست. یکی از وسایلی که تو دکوراسیون سالن پذیرایی سهم زیادی داره ، میز هست. با هر مبلمان ، تعداد زیادی میز به عنوان عسلی ، میز جلومبلی یا ناهارخوری وجود داره. اما اگه دقت کرده باشین اون‌هایی که با دکوراسیون آشنایی ندارن توجه زیادی به میز ها ندارن و فقط به مبل فکر می‌کنن! این کار باعث می‌شه که کل دکوراسیون ضعیف بشه. مهمان شما روی مبل می‌شینه و دایما چشمش به میز هست. خوراکی‌هایی که تعارف می‌کنین رو هم روی میز می‌ذاره. پس چشم ها به سمتش هستن!

هیچ کسی نمی‌تونه انکار کنه که میزهای چوبی زیبا نیستن. اما هر چقدر هم زیبا باشن دیگه تکراری محسوب می‌شن و عادی شدن برای همه! اما میز شیشه ای جدیده و حسابی توجه‌هارو می‌بره سمت خودش. خیلی خوب با هر مبلی ست می‌شه و از طرفی انتخاب امروزی‌تری هم هست. کافیه به مجله‌های دکوراسیون دکوراسیونی بندازین یا حتی عکس‌هایی که تو این مقاله گذاشتیم. اصلا آدم هوس می‌کنه تا هی ببیننش! در ادامه این مقاله خاص‌ترین مدل‌های میز شیشه ای رو معرفی می‌کنیم که این روزها حسابی مد هستن..

میز شیشه ای پذیرایی
میز تمام شیشه‌ای جلومبلی فانتزی

میز تمام شیشه !!!

بله این میز تماما از جنس شیشه ساخته می‌شه! و با وجود ظرافت بسیار زیادش از استحکام بسیار بالایی برخورداره 😮

این میز ویژگی‌های ظاهری بسیار جذابی داره و به‌خاطر بافت بسیار شفافی که‌داره باعث می‌2شه خود میز و دکوراسیونتون چندین برابر بیش‌تر از یه میز و دکور معمولی دیده بشه و به‌چشم بیاد 🙂

کیا از این میز استفاده کردن ؟!مجله‌های معروف دکوراسیون رو دیدی؟

طراحای معروف دکوراسیون برای دکور افراد معروف از انواع میز شیشه‌ای استفاده می‌کنن.

اگر دوست‌داری دکوراسیونت رو مطابق با دکوراسیون افراد معروف و سلبریتی‌های مشهور دنیا انتخاب کنی ، مدرن‌ترین مدل‌های میز شیشه‌ای رو از دست نده !

میز تمام شیشه کریستال

شرکت فرکو به‌عنوان تولید کننده برتر ایران زیبا‌ترین مدل‌های میز شیشه‌ ای پذیرایی رو با کیفیت بسیار عالی تولید می‌کنه. این میز با مدل‌های بسیار شیک و خاصی که‌داره در انواع میز جلومبلی ، میز عسلی ، میز ناهارخوری و میز کنسول و در انواع میز اداری با شیشه خم و شیشه تخت ساخته می‌شه.

با هر دکوراسیونی ست می‌شه 😮

از اونجایی که‌میز تمام شیشه‌ای از خاص‌ترین انواع میزه و مورد استقبال سلیقه‌های مختلف قرار گرفته ، در مجموعه فرکو طبق خواست و سلیقه شما متناسب با سبک‌های مختلف دکوراسیون مثل : مینیمال ، مدرن ، کلاسیک و … قابل تولیده.

گرونه ؟!

گرونه ولی نه اونقدر که‌نتونی بخری! فکر اقتصادیت رو به‌کار بنداز ! هزینه‌هات رو مدیریت کن! هزینه‌های غیر ضروری رو حذف کن ! یک میز تمام شیشه منحنی با طراحی فوق‌العاده زیبا بخر و دکور خونت رو به‌طرز خیره کننده‌ای متمایز کن!

از سفارش 48 ساعته فرکو خبرداری؟ امروز ثبت سفارش کنی دو روز دیگه دم خونه تحویل گرفتی ! این فرصت رو از دست بدی پشیمون می‌شی :I

میز شیشه ای پذیرایی. تمام شیشه
میز پذیرایی تمام شیشه
میز شیشه‌ای جلومبلی با طراحی مدرن
میز جلومبلی تمام شیشه منحنی
میز شیشه ای پذیرایی . شیشه رومیزی کریستال
میز ناهارخوری ترکیبی با شیشه رومیزی کریستال
میز جلومبلی با طراحی خاص
میز شیشه ای پذیرایی. میز شیشه ای با ترکیب چوب
میز شیشه‌ای پذیرایی با ترکیب چوب
انواع میز شیشه‌ای منحنی
میز شیشه ای پذیرایی . با پایه چوب
میز پذیرایی شیشه‌ای با پایه گوی چوبی
میز شیشه‌ای پذیرایی با پایه چوب

نقش میز شیشه ای پذیرایی در خانه

میز شیشه ای یکی از وسایل مهم در دکوراسیون داخلی محسوب می‌شه. چون تو مرکز خونه و سالن پذیرایی قرار می‌گیره. انواع میز شیشه‌ای جلومبلی و میز شیشه ای عسلی که‌تو زیباترین مدل‌ها ساخته و طراحی شدن ، علاوه بر زیبایی خیره کننده باعث راحتی پذیرایی از مهموناتم می‌شن. ابعاد کوچیک میزهای پذیرایی نه‌تنها مانعی برای ایجاد تاثیرات بزرگ و کاربری مفیدشون نیستن بلکه جلوه‌ای مینیمال و خاص هم به‌محیط می‌بخشن.

میز با شیشه دودی برای پذیرایی

آیا میز شیشه ای خطرناکه؟

شیشه‌های معمولی قطعا خطرناک هستن. اما در سال‌های گذشته مدل‌های فوق ایمن شیشه تولید شدن. مثل شیشه سکوریت و شیشه لمنیت. حتی با شیشه لمینت دیوار می‌سازن! پس مشخصه که برای میز اصلا خطرناک نیست شیشه!

میز شیشه ای عسلی
شیشه رومیزی با پایه فلزی و طبقه چوبی

امروزه انواع شیشه نشکن وجود داره و زمانی که‌برای ساخت یک میز از شیشه استفاده میشه ، مخصوصا در صورت خرید از شرکت فرکو ، خیالت راحت باشه که‌تمام جوانب احتیاط رعایت شده‌.

شیشه نشکن میز پذیرایی

اگه با توجه به‌ابعاد یا نوع میزی که‌‌لازم داری می‌خوای از شیشه خم سکوریت یا شیشه لمینت استفاده کنی متخصصین ما می‌تونن مشاوره رایگان بهت بدن تا بهترین انتخاب رو داشته باشی. برای این منظور اینجا کلیک کن.

میز شیشه ای پذیرایی . تمام شیشه
میز تمام شیشه‌ای پذیرایی
میز تمام شیشه منحنی
میز شیشه ای پذیرایی-3
میز تمام شیشه منحنی با شیشه مات
میز شیشه‌ای پذیرایی با طراحی متفاوت

انواع میز شیشه‌ای

میزهای شیشه‌ای هم می‌تونن کلا از شیشه باشن و هم می‌تونن به صورت ترکیبی با چوب و فلز باشن! یعنی مثلا پایه میز از چوب و فلز باشه و رویه شیشه‌ای. جالبه بدونین که از شیشه به عنوان پایه هم می‌شه استفاده کرد! یعنی پایه شیشه‌ای باشه و رویه چوبی! البته دقت داشته باشین که نوع شیشه استفاده شده هم فقط شیشه شفاف نیست و میز با شیشه‌های مات و رنگی هم ساخته می‌شه.

  • میز تمام شیشه‌ای
  • میز ترکیبی شیشه با چوب و فلز
میز قوس‌دار تما شیشه شفاف با طبقه رنگی

میز تمام شیشه

فکر کن یه میز که کُلِش با شیشه ساخته شده باشه چقدر می‌تونه متفاوت باشه!دقت داشته باشین که میزهای شیشه‌ای از نظر ایمنی هیچ مشکلی ندارن. حتی می‌تونن مستحکم‌تر از چوب باشن! میز تمام شیشه ، می‌تونه با شیشه خم ساخته بشه. یعنی بدون هیچ چسب کاری و یک تکه! یا اینکه با چسپاندن تکه شیشه‌ها. البته دقت داشته باشین که شیشه‌هارو با ظرافت به هم می‌چسپونن که از نظر ظاهری عالی بشه. بدون شک بین انواع میز ، مدل میز شیشه‌ای مدرن‌ترین انتخاب هست. استفاده از این میز چند تا مزیت داره. 1- به دلیل تمام شیشه‌ای بودن محیط رو خلوت‌تر نشون می‌ده 2- با همه چیز ست می‌شه 3- محیط رو دلبازتر می‌کنه

میز شیشه ای پذیرایی . تمام شیشه منحنی
میز پذیرایی تمام شیشه
میز جلومبلی شیشه‌ای دودی به‌همراه عسلی
میز عسلی تمام شیشه با طراحی خاص
میز پذیرایی تمام شیشه منحنی
میز با متریال شیشه رنگی با طرح باکسی

انواع میز تمام شیشه

  • میز تمام شیشه تکه‌ای
  • میز تمام شیشه خم
میز شیشه ای پذیرایی-5
میز تمام شیشه با شیشه‌ کریستال
میز عسلی تمام شیشه‌ای
میز شیشه ای پذیرایی 12
میز تمام شیشه‌ای پذیرایی

میزهای تمام شیشه‌ای رو هم با ترکیب و چسپوندن تکه‌های شیشه‌ای می‌سازن و هم با شیشه خم. مدل‌هایی که با شیشه خم تولید می‌شن چسپ کاری ندارن و در واقع به صورت یک تکه ساخته می‌شن!

میز تمام شیشه‌ای پذیرایی با طبقه‌ای از شیشه تخت
میز شیشه ای عسلی 13
میز عسلی تمام شیشه یک‌تکه
انواع میز جلومبلی شیشه‌ای
میز شیشه ای پذیرایی با شیشه منحنی
میز جلومبلی با شیشه منحنی

در مورد میزهای خم قاعده خاصی وجود نداره و به‌اندازه گستره خلاقیت بشر می‌تونه تنوع داشته‌باشه. میز‌های خم ظاهر فوق‌العاده مینیمال و مدرنی دارن.

میز شیشه ای جلومبلی
میز پذیرایی با شیشه خم

استفاده از شیشه خم برای میز شیشه ای پذیرایی (میز شیشه‌ای جلومبلی و میز شیشه‌ای عسلی) منزلت رو بسیار جذاب و دوست داشتنی می‌کنه. بعید می‌دونم کسی وجود داشته باش که‌یک میز شیشه‌ای خم رو ببینه و مجذوب زیبایی خارق‌العاده اون نشه. از یه طرف دیگه می‌تونیم بگیم که اگه دوست دارین میزی که مدرن‌تر باشه بهتره مدلی رو سفارش بدین که با شیشه خم درست شده باشه.

میز شیشه ای
میز خمیده جلومبلی با ترکیب چوب

می‌دونی تو مجموعه فرکو چه محصولاتی تولید میشه ؟ برای مشاهده هر محصول کافیه لینک مربوطه‌رو لمس کنی.

میز شیشه ای عسلی6
میز جلومبلی با شیشه خمیده

میز با شیشه رومیزی

از شیشه رومیزی در کاربری‌های مختلفی استفاده میشه و انواع مختلفی داره. گاهی از این شیشه برای محافظت کردن از یک میز گرون‌قیمت که‌از جنس متریال دیگه‌ایه استفاده میشه. همچنین در بعضی از مدل‌ها رویه میز با شیشه با می‌شه.

میز شیشه‌ای پذیرایی با پایه چرمی
میز شیشه ای جلومبلی 14
میز جلومبلی با شیشه رومیزی مربع
میز جلومبلی با شیشه رومیزی گرد
میز شیشه ای پذیرایی با طراحی زیبا
میز عسلی با شیشه لاکوبل مشکی

انواع میز با شیشه رومیزی

  • شیشه رومیزی برای میز کامل
  • شیشه رومیزی بر روی پایه میز
میز جلومبلی زیبا با شیشه طرح‌دار
میز شیشه ای پذیرایی با شیشه چاپی
میز پذیرایی با شیشه چاپی

شیشه رومیزی

میزهای چوبی احتمالا یکی از محبوب‌ترین میزهای موجود هستن. اما دقت داشته باشین که چوب نسبتا می‌تونه آسیب پذیر باشه. کافیه تا قسمتی از میز خراش برداره تا دیگه قابل استفاده نباشه! به خاطر همین بهتره که حتما تو میزهای چوبی از شیشه رومیزی استفاده بشه. البته که شیشه رومیزی باعث می‌شه که میز خودش رو بهتر نشون بده. به خاطر شفافیتی که داره و اینکه میز رو یکمی براق‌تر نشون می‌ده و از این نظر هم واجبه.

استفاده از شیشه رومیزی در میز چوبی
شیشه رومیزی سفید لاکوبل در میز ناهارخوری
میز شیشه ای پذیرایی با شیشه های رنگی
میز عسلی با شیشه‌های رنگی
میز عسلی با طراحی مدرن
میز شیشه ای پذیرایی6
میز شیشه‌ای جلومبلی منحنی با پایه گوی رنگی

شیشه رومیزی بر روی پایه میز

این مدل پراستفاده ترین و محبوب ترین مدل میز محسوب می‌شه! یعنی میزی که از ترکیب چوب و شیشه هست. شیشه و چوب واقعا به خوبی با هم ترکیب می‌شن. اکثرا پایه رو با چوب می‌سازن و از شیشه به عنوان رویه استفاده می‌شه اما می‌تونه برعکس هم باشه.

میز شیشه‌ای جلو مبلی با طراحی خاص

میز شیشه ای عسلی
شیشه دودی برای میز شیشه‌ای
میز تمام شیشه‌ای

میز شیشه ای ترکیبی

همونطور که اشاره کردیم شیشه به خوبی با متریال‌های دیگه ترکیب می‌شه. شیشه که با استیل ، فلز آبکاری و چوب ترکیب می‌شن واقعا میزهای جذابی تولید می‌شه!

میز شیشه ای عسلی
میز شیشه‌ای با پایه‌هایی از چوب

میز‌هایی که‌تنها قسمتی از اون‌ها شیشه‌ایه معمولاً میزهایی با خلاقیت بالا و میزهای خاص هستن. تو این‌ ترکیب‌ها مثلا میان پایه میز رو از شیشه قرار می‌دن و رویه میز رو از چوب یا جنس دیگه‌و یا اصلاً نصف میز رو از شیشه قرار می‌دن و نصف دیگه‌‌رو استیل انتخاب می‌کنن.

میزعسلی با شیشه رومیزی رنگی

در مورد پایه‌ها هم تنوع بسیار زیادی وجود داره. پایه میز شیشه‌ای می‌تونه از جنس خود شیشه باشه که‌شیشه‌ها هم تنوع زیادی دارن و می‌شه هم‌زمان از چند نوع شیشه‌به دلخواه استفاده کرد. حالت دیگه‌هم به‌این صورت‌که پایه‌ها می‌تونن از جنس‌های دیگه‌ای غیر از شیشه باشن. مثل چوب و فلز که‌هر کدوم مزایا و زیبایی‌های خاص خودشون رو دارن.

میز شیشه ای پذیرایی با ترکیب شیشه و چوب
میز پذیرایی با ترکیب شیشه و چوب
میز شیشه ای پذیرایی با طراحی بسیار زیبا
میز شیشه‌ای زیبا با تنه‌درخت

اهمیت شیشه در زندگی

اهمیت وجود شیشه تو زندگی انکارناپذیره. چراکه با توجه به‌این موضوع که‌کیفیت و مقاومت شیشه از گذشته تا به‌امروز بهبود قابل توجهی پیدا کرده‌ ، از شیشه تو کاربردهای مهم و ضروری استفاده‌های زیادی می‌شه. از شیشه‌تو معماری داخلی و خارجی مثل شیشه خم پنجره یا شیشه خم ساختمانی و بسیاری از وسیله‌های ضروری استفاده می‌شه. یکی از کاربردهای بی‌شمار شیشه استفاده از اون تو ساخت میز شیشه ای پذیرایی هستش.

میز جلومبلی تمام شیشه با طرح کلاسیک
شیشه منحنی یک‌تکه در ساخت میز پذیرایی

با توجه به‌این که‌امروزه شیشه‌ها انواع بسیار مختلفی از نظر ظاهر و کاربرد و کیفیت دارن، پس میز شیشه ای پذیرایی هم با تنوع بسیار زیادی تولید می‌شه. چراکه می‌شه با انواع شیشه‌ها به شکل‌های مختلف و گوناگون ساخته و مورد استفاده قرار بگیره.

میز شیشه ای پذیرایی با پایه های چوبی
میز شیشه‌ای با پایه‌های چوبی

سفارش انواع میز شیشه ای پذیرایی

این نوع از میزها انواع بسیار مختلفی دارن. از جمله این‌که می‌تونن در اندازه‌های مختلفی ساخته بشن. با توجه به‌فضایی که‌برای میز داری و کاربردی که‌برات داره می‌تونی ابعاد متفاوتی رو براش در نظر بگیری.

میز شیشه‌ای خم با طبقه چرخ‌دار لاکوبل

ارتفاع میز شیشه ای پذیرایی هم می‌تونه متفاوت باشد. ارتفاع بر حسب فضای موجود و سلیقه افراد انتخاب می‌شه. می‌شه طبقاتی برای این میزها در نظر گرفته بشه، طبقات هم می‌تونن بر حسب نیاز و سلیقه افراد تعداد مختلفی داشته باشن.

ترکیب میز شیشه‌ای منحنی با چوب

همچنین شکل میز شیشه ای پذیرایی (میز شیشه‌ای جلومبلی و میز شیشه‌ای عسلی)، اشکال مختلفی می‌تونه داشته باشه. ویا شیشه رومیزی که‌می‌شه در شکل‌های ساده مثل شیشه مستطیل، گرد، شیشه بیضی تا شکل‌های پیچیده‌تر و خاص‌تر تولید بشه. تمامی اشکال با توجه به‌این که‌در صنایع شیشه و آینه فرکو تمامی تجهیزات به‌روز موجوده ، امکان ساختشون فراهمه.

میز شیشه ای پذیرایی با شیشه منحنی و شیشه تخت
انواع میز شیشه‌ای جلومبلی

کاربردی بودن میز شیشه ای پذیرایی

میز شیشه ای پذیرایی همون‌طور که‌از نامش پیداست می‌تونه برای پذیرایی ازش استفاده بشه. علاوه بر این، این میزها می‌تونن در گوشه پذیرایی خونه برای زیبایی و همینطور قرار دادن برخی وسیله‌ها به‌عنوان میز تزیینی مورد استفاده قرار بگیرن. معمولا روی این میزها می‌تونی از گل، قاب عکس، ظروف تزیینی و… استفاده کنی و به زیبایی اطرافت اضافه‌کنی.

میز شیشه ای پذیرایی
میز تمام شیشه دارای طبقه

در واقع میز جلو مبلی و میز عسلی رو می‌شه به‌نوعی به‌عنوان اصلی‌ترین میز‌های پذیرایی عنوان کرد. چرا که‌معمولا تو قسمت پذیرایی خونه قرار داده می‌شن و با همین منظور هم مورد استفاده قرار می‌گیرن.

میز عسلی یا کنار مبلی شیشه‌ای

انواع میز پذیرایی

  • میز عسلی
  • میز جلومبلی
میز شیشه‌ای منحنی
میز شیشه ای پذیرایی با طبقه چوبی
میز شیشه‌ای پذیرایی با طبقه چوبی

میز شیشه‌ای جلومبلی

میزهای جلو‌مبلی تأثیر بسیار زیادی در دکوراسیون منزل دارن. میزهای جلو‌مبلی اصلی‌ترین میز شیشه ای پذیرایی در هر محیطی هستن. جایگاه قرارگیری این میز‌ها جلوی مبل‌هاست. انواع میز شیشه ای جلومبلی برای هر منزل و هر سبکی از دکوراسیون مناسب هستن.

میز شیشه ای جلومبلی
میز جلومبلی استیل در دو طبقه با شیشه شفاف و دودی

میز عسلی

میزهای عسلی همون میزهای کوچکی هستن که‌در واقع تکمیل کننده میزهای جلو‌مبلی هستن. زمانی که‌افراد روی مبل می‌شینن میزهای عسلی جلوی اون‌ها قرار می‌گیره تا پذیرایی راحت‌تر صورت بگیره.

میز عسلی با شیشه قوس‌دار

میزهای عسلی معمولاً به‌همراه میز جلو‌مبلی به‌صورت ست خریداری می‌شن. میزهای عسلی شیشه‌ای ظاهر فوق‌العاده زیبایی دارن و به‌دلیل حالت انعکاس نوری که‌متریال شیشه داره ، باعث می‌شه هر چیزی که‌روی اون قرار می‌گیره جلوه زیباتری داشته باشه.

میز عسلی شیشه‌ای
میز شیشه ای پذیرایی با شیشه رنگی
میز عسلی با شیشه رنگی
میز شیشه ای عسلی
ست میز پذیرایی و میز تلویزیون از شیشه رفلکس

انواع جنس شیشه

میز شیشه ای عسلی 9
میز عسلی سه تکه منحنی

با توجه به‌این‌که شیشه‌ها انواع مختلفی دارن، برای ساخت اشیاء مختلف از جمله میز شیشه ای پذیرایی ، می‌تونی از انواع اون به‌دلخواه خودت استفاده کنی. برای کمک به‌انتخاب بهتر شیشه مناسب برای این نوع از میزها، به‌توضیح انواع شیشه که‌به این منظور تو ادامه این‌مقاله توضیح دادم استفاده کن.

میز تمام شیشه عسلی با طرح سنتی
میز شیشه ای پذیرایی با چوب
میز شیشه‌ای پذیرایی با چوب

شیشه‌های فلوت برای میز شیشه ای پذیرایی

شیشه فلوت همون اولیه‌ترین نوع شیشه‌هاست. که‌با پیشرفت علم و فناوری و با تغییراتی که‌روی شیشه‌های فلوت داده می‌شه جنس‌های دیگه شیشه به‌وجود میان. همون‌طور که‌گفتم شیشه‌های فلوت اولین نوع شیشه هستن به‌همین دلیل دارای کم‌ترین میزان شفافیت و کم‌ترین استحکام هستن. از این رو استفاده از اون‌ها برای ساخت میز شیشه‌ ای پذیرایی زیاد توصیه نمی‌شه.

شیشه طراحی شده در میز جلومبلی

استفاده از این نوع شیشه باعث می‌شود تا میز شیشه ای پذیرایی با هر سبک دکوراسیونی خود را مطابقت بدهد. همچنین با توجه به این‌که شفاف و بی رنگ است در نظر بیننده به گونه‌ای به نظر می‌رسد که فضای زیادی را اشغال نکرده است. پس برای فضاهای کوچک می‌تواند یک انتخاب مناسب و ایده‌آل باشد.

میز پذیرایی
میز شیشه‌ای دو طبقه با پایه فلزی
میز شیشه ای پذیرایی دو طبقه با طراحی مدرن
میز شیشه‌ای دو طبقه با طراحی مدرن

شیشه کلیر برای میز شیشه ای پذیرایی

شیشه کلیر به‌نسبت شیشه‌های فلوت دارای شفافیت و استحکام بالاتریه. این شیشه‌ معمولاً برای بیش‌تر کاربری‌ها استفاده می‌شه چون از نظر کیفیت و مقدار شفافیت تو درجه‌مناسبی قرار داره و قیمت خوبی‌هم داره.

شیشه کلیر در میز پذیرایی

شیشه سوپر کلیر

می‌شه گفت این شیشه از نظر شفافیت به شیشه‌های کریستال نزدیکه و کمی از نظر کیفیت از شیشه‌های کریستال پایین‌تره. اما در کل شیشه‌‌شفاف و با کیفیتیه.و برای ساخت انواع میز شیشه‌ ای پذیرایی گزینه‌ای بسیار مناسب تلقی می‌شه. میزهایی‌که با این شیشه ساخته‌می‌شن ظاهر زیبایی دارن و با قرار دادن گلدان‌های زینتی و وسایل دکوری مختلف با شکل‌های گوناگون بر روی این میز‌های شیشه‌ای ، می‌تونی جذابیت بیش‌تری رو هم ایجاد کنی.

میز شیشه‌ای جلومبلی
میز شیشه‌ای با پایه استیل
میز شیشه ای جلو مبلی 11
میز شیشه‌ای گرد

میز شیشه‌ای کریستال

با توجه‌به‌اینکه شیشه کریستال زیباترین شیشه‌شفاف در دنیاست ، استفاده از اون درساخت میز شیشه‌ای می‌تونه‌جذابیتی فوق‌العاده برای اون داشته‌باشه. برای ساخت میز‌های شیشه‌ای خم با توجه به‌اینکه میز شیشه خم تماما از جنس شیشه تشکیل می‌شه بهتره شیشه میز رو از کریستال و یا اکسترا کلیر انتخاب کنی. تا شفافیت اون به‌دلیل افزایش ضخامت کاهش پیدا نکنه. ضمن اینکه ‌بعد از خارج کردن میز خم از کوره به‌دلیل حرارت بالا مقداری کدر می‌شه.

میز شیشه ای جلومبلی 8
شیشه کریستال در میز عسلی منحنی

شیشه کریستال که‌ به‌خاطر داشتن ذرات کریستالی بسیار شفاف‌ و درخشانه، استفاده از اون برای میز شیشه ای پذیرایی جلوه و جذابیت زیادی بوجود میاره. چرا که‌با شفافیت بیش‌تر باعث روشنایی و زیبایی بیش‌تری در فضا می‌شه. هم‌چنین جلوه درخشان‌تری هم خواهد داشت.

میز شیشه ای جلومبلی 3
ترکیب شیشه‌کریستال و شیشه‌دودی در میز منحنی

کاربری شیشه در عصر امروز

شیشه‌ها در بین سایر مواد و مصالح مخصوصا در عصر امروزی که‌به‌عصر شیشه نامیده می‌شه، همیشه جزو بهترین‌ها و محبوب‌ترین‌ها بودن. که‌از اون‌ها استفاده‌های زیادی می‌شه. زیبایی این میزها می‌تونه شما روبه خطا بندازه که‌احتمالا میزهایی با این ظرافت و زیبایی ، مقاومت و استحکام لازم رو هم دارن ؟ و اینکه آیا تنها در سالن‌های پذیرایی و به‌عنوان یک وسیله دکوراتیو در دکوراسیون داخلی کاربرد دارن؟

میز شیشه‌ای با طرح متفاوت

باید گفت که‌بدلیل توجه عموم و تقاضای بالا در سفارش این محصول انواع متنوعی از اون با مقاومت و کاربری‌های متفاوت تولید شده. که‌در فضاها و مکان‌های غیر مسکونی ، اعم از اماکن اداری ، تجاری و … مورد استفاده قرار می‌گیرن. انواع این میزهای شیشه‌ای در طرح‌هایی که‌مناسب مکان‌های مختلف باشن تولید می‌شن و افراد با توجه به‌نیاز خودشون می‌تونن اون‌هارو انتخاب و خریداری کنن.

میز شیشه ای پذیرایی با پایه فلز
میز جلومبلی شیشه‌ای با پایه فلز

همون‌طور که‌گفتم میزهای شیشه‌ای دارای سبک تلفیقی هستن. یعنی شما ، هم می‌تونی اون‌هارو در دکوراسیون‌های سنتی و کلاسیک مورد استفاده قرار بدی وهم در دکوراسیون‌هایی با سبک مدرن. میز شیشه ای پذیرایی خم و میز عسلی یکی از انواع شیشه‌ خم ویترینی هستن ، که‌در همه فضاهای کوچک و بزرگ جلوه جذابی در دکوراسیون ایجاد می‌کنن.

علاوه بر اون این میزهای شفاف در فضاهای کوچک می‌تونن به‌بزرگ‌تر جلوه دادن فضا کمک زیادی کنن. این میزها به‌گونه‌ای هستن که‌محیط رو شلوغ نمی‌کنن.

میز شیشه‌ای جلومبلی منحنی

تاثیر میز شیشه‌ای در محیط خانه

از اون‌جایی که‌شیشه ساده شفافه ، در طول روز با استفاده از نور طبیعی و در ساعات دیگه با استفاده از نور لامپ و لوستر حاله‌های نور رو از خود عبور داده و به‌صورت وسیع‌تر در محیط پخش می‌کنه.

میز پذیرایی با شیشه گرد شفاف

این مورد باعث می‌شه میز شیشه‌ای همانند یک چشمه نور عملکرده و نه‌تنها توسط مبلمان اطراف نادیده گرفته نشه. بلکه فضارو روشن و درخشان نشون بده. میز شیشه ای پذیرایی به‌علت زیبایی و جذابیتی که‌به محیط می‌بخشه ، می‌تونه به‌عنوان یک مکمل در دکوراسیون و مبلمان شما باشه.

میز تمام شیشه‌ای با دکور سنگ

تولید شیشه میز پذیرایی

در ساخت میز شیشه ای پذیرایی ساده از روش UV برای چسبوندن شیشه‌ها به‌یکدیگر استفاده می‌شه. به‌طوری که‌اثری از چسب روی شیشه دیده نمی‌شه. در این مرحله هریک از پایه‌ها با روش UV به‌زیر صفحه شیشه‌ای میز پذیرایی متصل می‌شن.

شیشه سکوریت شده در میز

لازم به‌ذکره‌که برای تولید میز شیشه‌ای بهتره‌که از شیشه سکوریت استفاده کرد. البته در هنگام تولید میز شیشه ای پذیرایی خم شیشه به‌دلیل وارد شدن به‌کوره مخصوص به‌حالت نیمه سکوریت تبدیل می‌شه. اما برای تولید میز شیشه‌ای ساده باید از شیشه سکوریت استفاده کرد.

میز شیشه ای پذیرایی با تنه درخت
میز شیشه‌ای با تنه درخت

 سکوریت کردن میز شیشه‌ای موجب افزایش مقاومت شیشه و در نتیجه کاهش خطرات احتمالی می‌شه. و در نتیجه هنگام وارد شدن ضربه و شکستن شیشه سکوریت برخلاف شیشه عادی بی‌خطر و پودری می‌شه. و برخلاف شیشه‌های خام خطری برای افراد نخواهد داشت. البته شیشه‌های میز پذیرایی در شکل‌های دیگه‌ای هم تولید می‌شن که‌در ادامه به‌اون‌ها خواهم پرداخت.

میز شیشه ای عسلی
میز جلومبلی شیشه‌ای با استفاده از دو رنگ شفاف و دودی

میز پذیرایی با پایه فلزی

وقتی از میز شیشه ای صحبت می‌شه لازم نیست حتما تمام قسمت‌های میز از شیشه تشکیل شده باشه. مسلما در بعضی مدل‌های میز می‌شه از مواد دیگه‌هم استفاده شده باشه. مانند استفاده از متریالی بجز شیشه در قسمت‌هایی از میز مثل پایه‌ها که‌استفاده درست از اون می‌تونه زیبایی میز شیشه ای پذیرایی رو چندین برابر کنه.

میز عسلی شیشه‌ای با پایه فلز

انواع میز شیشه ای پذیرایی خاص

  • شیشه گلس برد
  • شیشه هوشمند
  • شیشه لمینت شده
  • شیشه سکوریت شده
میز شیشه ای عسلی 5
میز شیشه‌ای پذیرایی

شیشه گلس‌برد

گلس‌برد یکی دیگه‌از انواع شیشه‌های موجوده که‌کاربردهای مختلفی داره. مهم‌ترین اون استفاده از گلس‌برد به‌عنوان تخته وایت‌برده. با توجه به‌مزایایی که‌این نوع از شیشه داره بهترین جایگزین برای تخته‌های معموله.

نمونه‌ای از شیشه وایت‌بردی

از مزایای گلس‌برد اینه‌که پس از نوشتن روی اون، به‌راحتی و بدون این‌که لکه‌ای باقی بمونه پاک می‌شه. طول عمر این شیشه‌ها بسیار طولانیه و در طول زمان نیز تغییری در ظاهر اون‌ها ایجاد نمی‌شه.

گلس‌برد کاربردهای دیگه‌ای هم دارده از جمله استفاده در ساخت میز شیشه ای. گلس‌برد در دو نوع رنگی و غیر رنگی قابل سفارشه. با توجه به‌طول عمر بالا و تمیزی راحت اون برای میز شیشه‌ای پذیرایی هم می‌تونه انتخاب بسیار مناسبی باشه.

میز شیشه‌ای لمینت

برای تولید میز‌های شیشه‌ای خم در ابعاد بزرگ از شیشه خم لمینت استفاده می‌کنن. به‌طوری که‌دو شیشه در ابعاد یکسان به‌شکل هم تولید می‌شن. و سپس توسط لایه PVC به‌هم متصل می‌شن. 

میز با شیشه لمینت طرح‌دار

برای تولید میز‌های خم ناهار‌خوری حتما باید از شیشه لمینت استفاده کرد. چرا که‌ابعاد شیشه بزرگ بوده و وسایل روی اون نیز سنگین هستن. برای میز شیشه‌ای جلومبلی و میز شیشه‌ای عسلی نیز استفاده از شیشه سکوریت یا لمینت می‌تونن بسیار مناسب باشن.

میز شیشه ای پذیرایی2
میز تمام شیشه ناهارخوری لمینت

شیشه مات

میز شیشه‌ای که با شیشه مات درست بشه هم می‌تونه حسابی جذاب باشه. خصوصا اگه طرح ماتش مدرن باشه. مثل طرح یخی.

میز عسلی شیشه‌ای با طرح خاص
میز شیشه ای جلومبلی 2
میز پذیرایی شیشه‌ای هفت رنگ

میز شیشه‌ای رنگی

میز های شیشه ای رنگی خوراک این هستن که به شما در ساخت ست مورد علاقتون تو دکوراسیون کمک می‌کنن! میز شیشه ای در هر رنگی که فکرش رو بکنین تولید می‌شه. هر چند که مدل‌های طلایی ، برنزی ، مسی و دودی محبوب‌تر هستن.

میز جلومبلی و عسلی با شیشه هفت رنگ

انواع میز شیشه‌ای رنگی

  • شیشه لاکوبل
  • شیشه متلوکس
  • شیشه ترنسپرنت
  • شیشه رفلکس
  • شیشه متلاک
  • شیشه استیند گلس
شیشه لاکوبل در میز پذیرایی

نتیجه‌گیری :

از توضیحات این مقاله در رابطه با انواع میز پذیرایی می‌شه به‌این نتیجه رسید ، که‌بهترین نمونه‌های میز پذیرایی انواع شیشه‌ای هستن.

چراکه اولا در انواع سبک دکوراسیون می‌شه استفاده کرد. دوما میز‌های شیشه ای پذیرایی ، قابلیت ست‌پذیری بالایی دارن. و از همه مهم‌تر بدلیل انعکاس نور و جلای شیشه در روشن‌تر نشون دادن محیط تاثیر بسزایی دارن.

در انتخاب میز شیشه‌ای توجه به

جنس‌های متنوع و طرح و رنگ قابل اجرا در اون ، در انتخاب بهترین گزینه راهنمای خوبی برای شماست. با مطالعه این مطلب می‌تونی ، طبق سلیقه خودت و متناسب با محل مورد استفاده از میز ، انتخابی درست و مطمئن داشته باشی. مشاوران فرکو می‌تونن

در این زمینه راهنمای خوبی برات باشن.

هم‌چنین می‌تونی زیبا‌ترین طرح‌های میز شیشه ای پذیرایی رو با کیفیت خوب و قیمت

مناسب از فرکو تهیه کنی.

میز شیشه‌ای بسیار شیک پذیرایی

راه‌های ارتباطی با بخش فروش و پشتیبانی

میز شیشه ای پذیرایی .

برای اطلاع از قیمت‌ها و یا سفارش محصولات خود با این شماره‌ها تماس حاصل فرمایید : 09101767773

میز جلومبلی با شیشه منحنی

برای دیدن محصولات تولید شده در کارگاه ، به‌صورت مستقیم و روزانه ، می‌تونی پیج اینستاگرام فرکو رو دنبال کنی. در اپلیکیشن اینستاگرام همکاران ما در قسمت دایرکت با حوصله به‌تمام سوالاتت پاسخ خومی‌دن. هم‌چنین برای اطلاع از قیمت محصولات می‌تونی از طریق دایرکت اقدام کنی. https://www.instagram.com/farkoo.ir/

حضور در آدرس : آدرس کارخانه: تهران ،اتوبان فتح ، باغستان ، میدان سعید آباد ، خ باغ عمارت ، خ ۱۵ متری سلمان ، بن‌بست بنفشه ، انتهای کوچه درب سبز روشن

شیشه لاکوبل

شیشه لاکوبل در دسته شیشه‌های رنگی قرار داره و با رنگ از یک طرف پوشونده می‌شه.و از روی رنگ نیز با یک لایه PVC به‌صورت لمینت در میاد تا محافظت بالایی از رنگ صورت بگیره. این شیشه‌ها در دو نوع مات و شفاف قابل سفارش هستن.

میز شیشه ای عسلی 2
میز عسلی شیشه‌ای رنگی با طرح خاص

این شیشه تنوع بسیار بالایی در رنگ داره و از رنگ‌های روشن تا تیره‌رو شامل می‌شه. هم‌چنین به‌خاطر سطح صیقلیش آنتی باکتریاله.که‌این نکته یک مزیت فوق‌العاده برای انتخاب شیشه‌مناسب برای ساخت میز شیشه ای پذیرایی ( میز شیشه‌ای جلومبلی و میز شیشه‌ای عسلی ) می‌تونه باشه.

شیشه لاکوبل لیمویی
میز شیشه‌ای منحنی با رنگ لاکوبل قرمز

شیشه لاکوبل مقاومت خیلی زیادی در برابر تغییرات دمایی و ضربه داره. به‌همین دلیل از اون به‌عنوان شیشه بین کابینتی هم استفاده می‌شه. چرا که‌باتوجه به‌مقاومت بالایی که‌از خود نشون می‌ده ، برای محیط آشپزخونه می‌تونه بهترین گزینه باشه.

شیشه رفلکس

انواع شیشه رفلکس هم برای ساخت میز شیشه ای پذیرایی ، انتخاب زیبا و مناسبیه. اجسام و نورها در شیشه رفلکس انعکاس پیدا می‌کنن و باعث می‌شن تا فضا روشن‌تر و بزرگ‌تر به‌نظر برسه. شیشه رفلکس در انواع مختلفی می‌تونه تولید بشه‌که در ساخت میز‌های متنوعی به‌کار می‌ره. شیشه رفلکس با آینه تفاوت داره.

میز شیشه ای با شیشه رفلکس

تفاوت واضحی که‌داره اینه‌که نور از آینه عبور نمی‌کنه اما از شیشه رفلکس عبور می‌کنه. در صورت تمایل می‌شه از شیشه رفلکس همراه با جنس‌های دیگه شیشه و یا هم‌زمان از چند نوع شیشه رفلکس در ساخت میز شیشه‌ای جلومبلی و میز شیشه‌ای عسلی استفاده کرد. هر حالتی که‌مورد علاقه و دلخواهت باشه برای ساخت میز شیشه ای پذیرایی قابل اجراست.

میز شیشه ای جلومبلی 5
شیشه رفلکس در میز غذاخوری

انواع شیشه طرح دار

  • شیشه استین گلاس
  • شیشه سندبلاست
  • شیشه طرح استین گلاس
  • شیشه اسید کاری شده
  • شیشه اسپندرال
  • شیشه حکاکی شده
میز شیشه ای پذیرایی 7
میز تمام شیشه رنگی با طراحی خاص و جذاب

استین گلاس

یکی از جذاب‌ترین و زیباترین نوع شیشه‌ها به‌جرئت استین گلاس هستش. و قدمت بسیار طولانی داره که‌می‌شه آثار اون رو در بناهای مهم در سراسر جهان مشاهده کرد. در گذشته استین گلاس بیش‌تر در پنجره و در به‌کار می‌رفت. اما اکنون علاوه بر این‌ها کاربردهای بیش‌تری از جمله در ساخت میز شیشه ای پذیرایی پیدا کرده.

میز شیشه ای جلو مبلی 1
میز طراحی شده

شیشه طرح استین گلاس

طرح استین گلاس از نظر ظاهر به‌استین گلاس شباهت داره. اما ساختش به‌صورت دستی صورت نمی‌گیره. به‌همین دلیل زمان تولید و آماده‌سازی اون کم‌تره و به‌همین دلیل از نظر قیمت نیز در مقایسه با استین گلاس از قیمت کم‌تری برخورداره.

شیشه طراحی شده

برای ساخت میز شیشه‌ای جلومبلی و میز شیشه‌ای عسلی هم هیچ‌گونه محدودیتی در طرح انتخابی برای اجرا روی شیشه وجود نداره. پس هرطرح و رنگی که‌مورد علاقه و پسندت هست رو ، می‌تونی برای اجرا روی شیشه در ابعاد و شکل مورد نیاز سفارش بدی. تا در کم‌ترین زمان ممکن میزت رو با بهترین کیفیت و دقیقا مطابق خواسته و سفارشت تحویل بگیری.

شیشه حکاکی شده

بر روی تمامی شیشه‌ها امکان حک لوگو و نوشته ویا طرح مورد نظر وجود داره. شما می‌تونی از طرح‌های کاملا خاص و تک برای روی شیشه میزت سفارش بدی ، در این صورت میز خاص و زیبایی خواهی داشت که‌تنها متعلق به‌خودته و همانند اون‌رو در جای دیگه‌ای نخواهی دید.

میز شیشه ای جلومبلی
ایجاد طرح‌های برجسته مواج بر روی شیشه

علاوه بر این برای ایجاد مقاومت بیش‌تر شیشه‌ میزت می‌تونی به‌صورت لمینت سفارش بدی. در این حالت از دو لایه شیشه یا بیش‌تر که‌با چسبی تلق مانند به‌هم متصل می‌شن استفاده می‌شه. مقاومت و ایمنی که‌در حالت لمینت ایجاد می‌شه چندین برابر شیشه عادی هست.

میز شیشه ای پذیرایی با شیشه طراحی شده
میز شیشه‌ای طراحی شده میز ناهارخوری

شیشه اسپندرال

شیشه اسپندرال به‌شیشه‌ای گفته می‌شه که‌با دستگاه چاپ مخصوص شیشه بر روی اون ، طرح‌ها و نقش‌های زیبایی چاپ می‌شه. طرح‌های روی شیشه می‌تونن اشکالی بسیار ساده و تک طرح در گوشه ، حاشیه و یا مرکز شیشه باشن. ویا اشکالی بسیار شلوغ و پر از نقش و نگار باشن که‌تمام سطح شیشه‌رو بپوشونن.

طرح چاپی زیبا روی شیشه میز جلومبلی

طرح‌های چاپی روی شیشه بر اساس کاربری شیشه و یا خواست و تقاضای مشتری انتخاب شده و بر روی شیشه چاپ می‌شن. این اشکال می‌تونن به‌صورت تک بعدی و یا سه بعدی باشن.

میز شیشه‌ای با طرح چاپی

از شیشه برای میزهایی از جنس‌های دیگه به‌صورت شیشه رومیزی و یا در میز شیشه‌ای پذیرایی در سبک‌های مختلف استفاده میشه و محبوبه. برای مثال اگه بخوای از اون در سبک سنتی استفاده کنی بهترین گزینه استفاده از شیشه رنگی سنتی که‌معمولاً متریال دیگه‌رو چوب با رنگ‌های تیره انتخاب می‌کنن. و مانی که‌بخوای از اون تو مدل‌های مدرن و امروزی استفاده کنی، بهترین گزینه استفاده از شیشه کریستال که‌متریال دیگه‌رو معمولا از سنگ ، فلزات و چوب‌های رنگ روشن انتخاب می‌کنن.

میز شیشه‌ای در چه‌مدل‌هایی تولید می‌شه؟

میز شیشه‌ای خم
میز شیشه‌ای تکه‌ای
برای آشنایی با طرح‌های زیبای این دو مدل …

طرح حکاکی بر روی شیشه ، فقط مخصوص شیشه‌های ماته؟

خیر طراحی بر روی شیشه علاوه بر شیشه‌های مات ، بر روی شیشه‌های شفاف و رنگی هم انجام می‌شه. ولی…

میز پذیرایی تمام شیشه ، از شیشه تخت هم ساخته می‌شه ؟

بله برای ساخت انواع میز تمام شیشه ، علاوه بر شیشه منحنی از …

برای میز ناهارخوری با پایه شیشه‌ای از چه جنس شیشه‌ای استفاده می‌شه؟

از اونجایی که‌پایه میز باید وزن سطح میز و لوازمی که‌روی اون قرار داده می‌شه‌رو تحمل کنه و همینطور ..

منظور از میز شیشه‌ای یک تکه چیه؟

میز یک تکه از یک شیشه منحنی ساخته می‌شه که‌سطح و پایه میز …

104 پاسخ

    1. سلام برای این امر باید عکس میز و ابعاد و جنس شیشه مورد نظرتون رو برای متخصصین ما ارسال کنید. برای دریافت مشاوره رایگان با شماره مقابل تماس بگیرید 02188068352

  1. من جلو مبلی و عسلی داره ولی وقتی مهمون میاد کم میارم می خوام دوتا دیگه سفارش بدم می تونی به من بگی چطوری سفارش بدم که این همینی که دارم برام بیارن

    1. عکس میز عسلی هاتون رو برای متخصصین ما ارسال کنید و با شماره مقابل تماس بگیرید تا بهتون در امر کمک کنن و جنس شیشه مورد نظرتون رو انتخاب کنید. 02188068352

    1. سلام جنس های مختلفی میتونید سفارش بدید فلوت ، کلیر و سوپر کلیر که قیمت های مختلف و شفافیت های مختلفی دارند.

    1. سلام باعث افتخاه که رضایت داشتید و از اینکه مارو انتخاب کردید سپاس گذاریم. برای میز عسلی جدیدتون هم همون طرح قبل رو میخواید؟ یا طرح جدیدی مدنظرتونه؟

  2. من مبلمان خراب شده بودند دادم روکشش رو عوض کردند الان ولی جلومبلی و عسلی آن خیلی زیرشون در رفته و می خوام عوض کنم نمیدونم به چه صورت میتونم این کارو انجام بدم

    1. برای اینکه جلوه ی خونتون چند برابر شه از میز شیشه ای جلو مبلی با رنگ متناسب با روکشش جدید مبلمانتون سفارش بدید برای اینکه بدونید کدوم طرح و رنگ براتون مناسب تره پیشنهاد میشه با متخصصین ما تماس بگیرید و مشاوره رایگان دریافت کنید. 02188068352

  3. میز شیشه ای که خریدم از جای دیگه خریدم جنسش خوب نبودش می خوام از شما سفارش بگیرم چیکار کنم

    1. بابت تجربه ی تلخی که داشیتد متتاسفیمو به شما اطمینان میدهیم که با خرید از فرکو همچین تجربه ای نخواهید داشت. برای ثبت سفارش و دریافت مشاوره رایگان کافیست با شماره مقابل تماس بگیرید 02188068352

    1. سلام برای سفارش شما ما طرح مشاوره رایگانی رو در نظر گرفتیم تا بهترین و مناسب ترین انتخاب را بر اساس متراژی که در اختیار دارید و هزینه ای که میخواید کنید داشته باشید

    1. هر محصول شیشه و آینه ای که بخواید ما میتونیم تولید کنیم از میز شیشه ای ناهار خوری و شیشه رومیزی گرفته تا آینه هالیوودی و آینه بک لایت کافیه شما اراده کنید. برای دیدن نمونه کار ها میتونید پیج اینستاگرامی مارو هم دنبال کنید https://instagram.com/farkoo.ir

    1. سلام سلامت باشید، میز های شیشه ای پذیرایی انواع مختلفی دارند برای اینکه به نسبت متراژی که در اختیار دارید و مقدار هزینه که میخواید کنید بهترین انتخاب رو داشته باشید پیشنهاد میشه از طرح مشاوره ی رایگان ما استفاده کنید که بریا این امر کافیه با متخصصین ما تماس بگریرید 02188068352

    1. سلام قیمت بستگی به مسائل دیگه ای هم داره مثل ابعاد و جنس شیشه برای همین اگر قیمت دقیق میخواهید بهتره با متخصصین ما تماس بگیرید 02188068352

    1. میتونید میز جلو مبلی با هر تعداد میز عسلی که بخواید سفارش بدید اما این مسئله روی ابعاد میز تاثیر گذاره برای همین برای اینکه بهترین انتخاب رو داشته باشید پیشنهاد میکنم ار طرح مشاوره رایگان ما ستفاده کنید تا متخصصین ما شما رو در امر انتخاب یاری کنن برای اینکار کافیه با این شماره تماس بگیرید 02188068352

    1. میز جلو مبلی شیشه ای تاشو چه مدلی مد نظرتون هست؟ هر مدلی که بخواید ما براتون تولیدمیکنیم. پیشنهاد میکنم برای اینکه مناسب ترین میز جلو مبلی رو سفارش بدید از طرح مشاوره رایگان استفاده کنید و با متخصصین ما تماس بگیرید. 02188068352

    1. بعد از ثبت سفارش ، محصول شما حدود 72 ساعت طول میکشه آماده ارسال بشه و زمان ارسال بستگی به فاصله شهر شما با تهران داره

  4. دستتون درد نکنه میز شیشه های پذیرایی که سفارش دادم خیلی جنسش خوبه از رنگشم خیلی خوشم میاد ممنون

    1. باعث افتخاره که مورد پسندتون بوده و رضایت داشتید. از اینکه مارو انتخاب کردید سپاس گذاریم

  5. من میز شیشه‌ای پذیرایی می خواستم می خواستم ببینم که ارسال دارین من تو شهرستان هستم شهرکرد

    1. سلام ، بله هم میز های شیشه ای جلومبلی و هم عسلی و انواع میز های شیشه ای دیگه شرکت فرکو ارسال درب منزل دارند وبا سلامت کامل به دست شما میرسند.

  6. سلام شیشه رومیزی هم میشه بصورت منحنی سفارش داد ؟ میخوام لبه هاش قوس دار باشه ، شما تولید می کنید ؟

    1. سلام وقت بخیر
      بله دوست عزیز انواع شیشه رو میزی با طرح و رنگ دلخواه شما در فرکو تولید می شود . برای کسب اطلاعات کامل با شماره تلفن 02188068352 تماس بگیرید

    1. سلام وقت بخیر
      بله دوست عزیز . انواع رنگ رو میتوان بصورت متالیک تولید کرد . جهت کسب اطلاعات کامل در این زمینه با شماره 02188068352 تماس بگیرید

    1. سلام وقت بخیر
      دوست عزیز قیمت انواع شیشه رومیزی برحسب ضخامت و سایز شیشه ، جنس و کیفیت شیشه متفاوت است . برای کسب اطلاعات و قیمت دقیق لطفا با این شماره تماس بگیرید :02188068352

  7. سلام ببخشید من بچه کوچیک دارم ولی این میزهای تمام شیشه طرح های خیلی قشنگی دارن ، میخواستم بدونم برای خونه ای که بچه کوچیک داخلش هست خطرناک نیستن ؟

    1. سلام وقت بخیر
      دوست عزیز میزهای تمام شیشه ای در فرکو از شیشه نشکن سکوریت ساخته می شوند و از مقاومت بالایی برخوردار هستند اما می توانید مدل مورد نظر خود را از جنس لمینت نیز سفارش دهید که شیشه ای کاملا ایمن و بی خطر است .

  8. سلام شیشه رومیزی هفت رنگ دارین ؟ برای ست مبلمان می خوام ، هم ناهارخوری هم میز جلومبلی وعسلی

    1. سلام وقت بخیر
      بله دوست عزیز انواع شیشه با رنگ بندی دلخواه شما در فرکو تولید می شود . جهت کسب اطلاعات کامل می توانید با این شماره تماس بگیرید 02188068352

    1. سلام وقت بخیر
      بله دوست عزیز ، انواع سفارش در فرکو انجام می شود . شما می توانید جهت کسب اطلاعات کامل در این زمینه با شماره تلفن 02188068352 تماس بگیرید .

    1. سلام ممنونم وقتتون بخیر
      بله دوست عزیز انواع میز با ابعاد درخواستی قابل تولید است . جهت کسب اطلاعات بیشتر با این شماره تماس بگیرید :02188068352

    1. سلام ممنونم وقتتون بخیر
      بله دوست عزیز انواع میز شیشه ای با جنس و کیفیت مختلف بر اساس سلیقه و نظر مشتری قابل تولید است .

    1. سلام وقت بخیر
      بله دوست عزیز بصورت آنلاین میتونید سفارش بدید . تولید محصول مورد نظر شما طی 48 ساعت انجام می گیرد . لطفا برای کسب اطلاعات بیشتر با این شماره تماس بگیرید :02188068352

    1. سلام وقت بخیر
      بله دوست عزیز امکان تولید انواع شیشه برای میزهای مختف وجود دارد . لطفا برای کسب اطلاعات بیشتر با این شماره تماس بگیرید :02188068352

    1. سلام وقت بخیر
      دوست عزیز برای خرید حضوری می توانید در ساعات : 8 صبح الی 2 و 4 الی 8 شب ، به آدرس دفتر : تهران ، ونک ، ده ونک ، خیابان شیخ بهایی ، کوچه کولیوند ، خیابان شهید مجید پور ، نبش بن بست آرمین پلاک ۱۰۶ مراجعه فرمایید .

    1. سلام وقت بخیر
      دوست عزیز برای قیمت دقیق به مشخصات محصول در خواستی شما بر اساس جنس و رنگ و ابعاد نیاز است . لطفا با شماره تلفن 02188068352 تماس بگیرید ، مشاورین ما در فرکو پاسخگوی تمام سوالات شما عزیزان هستند.

    1. سلام وقت بخیر
      بله دوست عزیز انواع میز شیشه ای منحنی با هرجنس و رنگ و طرحی که مد نظر شما باشد قابل تولید است .

    1. سلام وقت بخیر
      بله دوست عزیز در شرکت فرکو انواع محصولات شیشه ای طبق خواست و سلیقه مشتری تولید می شود .

    1. سلام وقت بخیر
      بله دوست عزیز ارسال به سراسره ایران داریم . سفارش شما در بسته بندی مطمئن در اسرع وقت بدست شما خواهد رسید .

  9. سلام شیشه برای میز ناهارخوری میخوام ، ولی سایز میزم بزرگتر از اندازه استاندارده ، شیشه سایز بزرگ تولید می کنید ؟

    1. سلام وقت بخیر
      بله دوست عزیز انواع شیشه در سایزهای مختلف در فرکو تولید می شود . جهت ثبت سفارش با این شماره تماس بگیرید :02188068352

    1. سلام وقت بخیر
      بله دوست عزیز انواع سفارش در رنگ و طرح درخواستی در فرکو تولید می شود . برای دریافت اطلاعات بیشتر با این شماره تماس بگیرید :02188068352

    1. سلام وقت بخیر
      دوست عزیز بسته به نوع و طرح میز و همینطور جنس و رنگ شیشه ، قیمت میز متفاوت خواهد بود . جهت کسب قیمت دقیق با این شماره تماس بگیرید :02188068352

    1. سلام وقت بخیر
      دوست عزیز برای قیمت دقیق نیاز به اطلاعات کامل در رابطه با محصول موردنظر می باشد . لطفا برای دریافت دقیق قیمت با این شماره تلفن تماس بگیرید :02188068352

    1. سلام وقت بخیر
      دوست عزیز انواع محصولات شیشه ای در تناژ مختلف رنگی قابل تولید است تنوع رنگی بسیار متنوع است . جهت دریافت راهنمایی و اطلاعات کامل در این زمینه با شماره تلفن 02188068352 تماس بگیرید .

    1. سلام وقت بخیر
      بله دوست عزیز انواع محصولات شیشه ای با طرح و رنگ مورد نظر شما در فرکو تولید می شود .

    1. سلام وقت بخیر
      بله دوست عزیز انواع میز در فرکو تولید می شود . جهت کسب اطلاع از قیمت انواع طرح و رنگ مورد نظر با این شماره تلفن تماس بگیرید :02188068352

  10. سلام میز کنسول شیشه ای میخوام سفید و مشکی اگر رنگش شفاف باشه یا مات قیمتش فرق می کنه ؟

    1. سلام وقت بخیر
      بله دوست عزیز رنگ مات و شفاف قیمت متفاوتی دارند . لطفا برای دریافت قیمت دقیق با این شماره تماس بگیرید :02188068352

  11. سلام شیشه رو میزی دودی میخوام ، ولی میخوام از پر رنگ شروع بشه و به کم رنگ برسه . می تونید برام بزنید ؟

    1. سلام وقت بخیر
      بله دوست عزیز انواع شیشه رومیزی در تناژ رنگی مختلف ، با طراحی تک رنگ و چند رنگ ( آبرنگی ) ، طبق سفارش شما در فرکو تولید می شود . برای دریافت اطلاعات تکمیلی و ثبت سفارش با این شماره تماس بگیرید :02188068352

    1. سلام وقت بخیر
      بله دوست عزیز انواع میز شیشه ای و شیشه رومیزی در فرکو تولید می شود .

  12. سلام میز پذیرایی و عسلی با شیشه خم می خوام ، مدل های آماده هم دارید ؟ سفارش بدم چقدر طول میکشه آماده بشه ؟

    1. سلام وقت بخیر
      بله دوست عزیز شما میتوانید هم از مدل های آماده فروش انتخاب نمایید و هم می توانید طرح درخواستی خود را به شرکت فرکو سفارش داده طی 48 ساعت محصول مورد نظر خود را دریافت نمایید .جهت کسب اطلاعات بیشتر و دریاف راهنمایی با شماره تلفن :02188068352 تماس بگیرید .

    1. سلام وقت بخیر
      بله دوست عزیز میز شیشه ای از جنس نشکن سکوریت و لمینت نیز در فرکو تولید می شود . کیفیت همه محصولات فرکو بسیار بالاست و طبق خواست مشتری از انواع شیشه تولید می شود .

  13. سلام چند تا از عکس هایی که داخل مقاله گذاشتین رو خیلی پسندیدم ، عکس هارو براتون بفرستم می تونید برام بسازید ؟

    1. سلام وقت بخیر
      بله دوست عزیز سفارش از روی عکس پذیرفته می شود . جهت ثبت سفارش لطفا با این شماره تلفن تماس بگیرید : 02188068352

    1. سلام وقت بخیر
      بله دوست عزیز انواع آینه و محصولات شیشه ای با تناژ رنگی متنوع در فرکو تولید می شود .

    1. سلام وقت بخیر
      بله دوست عزیز شیشه مات رنگی یا متلوکس یکی از تولیدات فرکو است که می‌توانید در رنگ‌های متنوع سفارش دهید . لطفا جهت ثبت سفارش و دریافت اطلاعات تکمیلی با این شماره تماس بگیرید :02188068352

    1. سلام وقت بخیر
      دوست عزیز قیمت میز شیشه‌ای بسته به طرح ، جنس و ابعادش متفاوته. با این شماره: 02188068352 تماس بگیر و هم از قیمت محصولات مطلع شو و هم از مشاوره رایگان استفاده کن.

    1. سلام وقت بخیر
      با سپاس فراوون از شما دوست عزیز ، رضایت شما باعث افتخار این مجموعه هستش.

    1. سلام وقت بخیر
      بله دوست عزیز انواع میز شیشه ای در انواع رنگ از جمله رنگ بژ، در این مجموعه تولید می‌شه.

    2. سلام وقت بخیر
      بله دوست عزیز ، میز تمام شیشه در طراحی یک تکه و چند تکه در انواع رنگ تولید می‌شه.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×
×

میدونستی هر هفته مسابقه داریم ؟!

صفحه ی اینستاگراممون رو فالو کن تا تو هم یکی از برنده های میلیونی آینه ای مون باشی!

پیج اینستاگرام فرکو