Home
شیشه مسی

قیمت شیشه مسی

قیمت شیشه مسی بستگی به نوع جنس و آلیاژش و همچنین نوسانات بازار داره.اما چند تا الگو برای تهیه‌ی این شیشه با قیمت مناسب هست که به خریدی به‌صرفه کمک میکنه. که در ادامه‌ی مطلب یه تقلب ریزی برای گریز از قیمت‌های گزاف داریم اما بهتره قبلش یکم بیشتر در مورد این شیشه بدونیم 🙂

این نوع شیشه ها که امروزه هم بسیار پرطرفدار شدن بیشتر می‌توان اونا رو در فضاها و دکوراسیون‌های مختلف پیدا کرد، که به دو دسته آینه های مسی و شیشه مسی تقسیم می‌شن.این شیشه های مسی که با فلز مس با درصد ترکیبات مختلف درست می‌شن. و در دکوراسیون های مختلف با توجه به جلوه و کارایی‌شون استفاده می‌شن.

این مدل شیشه‌ها خیلی حس و حال لوکس و لاکچری دارن مخصوصا وقتی که ، ازش به عنوان پارتیشن و شیشه رومیزی استفاده میشه.

تاریخچه مس و استفاده از آن

مس که از حدود 5 هزار سال پیش در فلات ایران پیدا و استفاده شده .استفاده‌های زیادی امروزه در زندگی انسان ها داره.مانند استفاده در آینه های مسی و شیشه ها و ظروف مسی داره.استفاده از شیشه از قدیم در ایران رواج داشته تا به امروز که از مس استفاده‌های مختلف میشه. انواع قیمت رو بر شیشه مسی گذاشتن.

شیشه مسی
شیشه مسی

انواع شیشه مسی

شیشه مسی دیواری

این نوع شیشه ها که در دیوار ها نصب می‌شن. می‌تونن جلوه متفاوتی به خونه بدن.البته بابد از شیشه های مسی دیواری در جاهای درست و مناسب استفاده کذئ . چون شیشه های مسی دیواری به همه دکوراسیون ها و محیط ها نمیان.این نوع شیشه ها می توان در دیوار های بزرگ قسمت حال خونه یا آشپزخانه استفاده کرد.این شیشه ها می‌تونه به خونه محیطی با رنگ مس هدیه بده.

لیوان شیشه ای مسی

حتما شما هم در خونه یا عکسی از لیوان‌های مسی ک قبلا هم بسیار مورد استفاده قرار می‌گیره و کاربرد داشته دیدین که، استفاده از اونا در لیوان‌ها به دلیل خاصی که لیوان مسی داشت و همین طور استحکام بالا و زیبایی اون بود. امروزه علاوه بر لیوان‌های مسی می‌توان لیوان‌ها شیشه ای مسی رو مشاهده کرد.که استفاده از شیشه های مسی در لیوان‌ها می‌تونه شیشه های فوق‌العاده زیبایی تولید کرد.این لیوان هایب شیشه رو هم می توان به عنوان مصرف روزانه و همین طور برای تزیین میز های شیشه ای استفاده کرد.

تولید این لیوان‌های شیشه‌ای به این صورت از که اول لیوان رو با توجه با خواسته و طرح قبلی تولید می‌کنن. سپس شیشه های مسی و یا خود آلیاژ مس رو با طرح های مختلف روی اون نصب می‌کنن.قیمت این لیوان های شیشه ای مسی با توجه نوع شیشه -اندازه لیوان و شیشه- و کیفیت و اندازه استفاده شده مس و طرح دار بودن اون در لیوان بستگی داره. البته نوعی دیگه از لیوان های شیشه ای مسی قرار داره که در پایه‌های اون از موادی دیگر غیر از شیشه و مس استفاده می‌شه و به اون لیوان شیشه ای مسی پایه فلزی می‌گن. لیوان‌های شیشه ای مسی رو می توان به دسته های زیر تقسیم بندی کرد.

  • لیوان شیشه ای مسی ساده
  • لیوان شیشه ای مسی طرح دار
  • لیوان شیشه ای مسی پازلی
  • لیوان شیشه ای مسی خم
  • لیوان شیشه ای مسی پایه فلزی
شیشه مسی
لیوان شیشه مسی

شیشه مسی روی میز

پراستفاده ترین شیشه های مسی در شیشه رو میزی‌هاست که امروزه جای مهمی در دکوراسیون‌های مختلف گرفته.ترکیب شیشه و مس در میز های شیشه ای جلوه زیبایی به خونه و اتاق میده.شیشه های مسی با توجه به رنگ خود و پوشوندن نقض ها شیشه روی میز و تم شیک خودش کاربرد زیادی در میز های شیشه داره.این میز های شیشه رو می توان با توجه به دکوراسیون‌های مختلف تولید کرد که در ابعاد ، پایه‌ها و ضخامت‌های مختلف تولید کرد. که هر کدوم بر قیمت شیشه مسی تاثیر می‌ذارن.

شیشه میز عسلی با پایه فلزی

این نوع شیشه ها رو که با پایه های غیر مسی و شیشه تولید می‌کنن. امروزه بسیار مورد توجه قرار گرفته.در این میز های شیشه ای با استفاده از متریال های مختلف مانند آهن و نقره می توان پایه های مختلف و جذابی برای میز تولید کرد.قطعا ترکیب متریال های مختلف با شیشه های مسی در میز ها ترکیب جذابی می سازه.استفاده از پایه های فلزی رو به غیر از شیشه میز های مسی می توان. در میز های عسلیمدرن شیشه ویترین و غیره مشاهده کرد.قیمت میز شیشه مسی پایه دار به کیفیت متریال استفاده شده در پایه ها و طرح دار بودن یا نبودن اون و همچنین میزان استفاده شده از متریال در پایه ها بستگی داره.

ضخامت میز شیشه مسی

شیشه های مسی استفاده شده در میز ها رو می توان در انواع ضخامت های 6 میل ، 8 میل ، 10 ، 12 و 20 میل تولید کرد. که هر کدوم بر قیمت شیشه مسی تاثیر می‌ذارن.پر استفاده ترین نوع ضخامت شیشه مسی 8میل هست. البته استفاده از ضخامت های شیشه مسی به محیط و دکوراسیون بستگی داره.هرچه محیط اتاق بزرگ‌تر باشه معمولا از ضخامت بیشتری از شیشه مسی استفاده می‌کنن.

 شیشه مسی
شیشه مسی

میز شیشه ای مسی با پایه چوب

استفاده از این ترکیب همزمان می‌تونه حس چوب و مس رو به شما هدیه بده.این نوع میز های شیشه ای رو می توان در کافی شاپ ها با تم مشکی استفاده کرد.البته باید توجه داشت که نوع و رنگ خوبی برای این میز های شیشه ای مسی استفاده کرد. چون اگر رنگ چوب با میز شیشه ای مسی جور نباشه جلوه و زیبایی میز رو خراب می‌کنه.و همینطور باید از جنس خوب شیشه استفاده کرد تا پایه های اون و در نتیجه کل میز شیشه ای مسی خراب نشه.کیفیت و جنس چوب استفاده شده در میز شیشه ای مسی در قیمت نهایی شیشه مسی تاثیر می‌ذاره.

شیشه مسی

تولید شیشه مسی

مراحل این نوع میز های شیشه‌ای با توجه به نوع میز شیشه ای بستگی داره. اگر میز شیشه مسی تمام شیشه‌ای باشه.تمام شیشه ها رو با توجه به طرح دار بودن یا نبودن اون تولید می‌کنن. و ضخامت اون رو با توجه به محیط شیشه تنظیم می‌کنن. و لبه‌های پریده اونو درست و به اون طرح میدن.اگر هم میز با پایه غیر شیشه ای باشه. اول شیشه های اونو با توجه به ابعاد پایه درست می‌کنن و شیشه های مسی آماده شده رو به پایه های اضافه و نصب می‌کنن.

عوامل مؤثر بر قیمت شیشه مسی

  • ابعاد شیشه : هر چه شیشه استفاده شده بیشتر باشه قیمت شیشه مسی بیشتر می‌شه.البته فقط نباید به ابعاد شیشه نگاه کرد چون جنس شیشه مسی بیشترین تاثیر رو در قیمت شیشه مسی داره.
  • کیفیت شیشه : جنس و کیفیت شیشه بیشترین تاثیر رو در قیت شیشه مسی داره. کیفیت و قیمت در شیشه رابطه مستقیم داره. هر چه کیفیت شیشه بیشتر باشه قیمت اون نیز بالاتر میره. از شیشه های مسی با کیفیت بیشتر در شیشه ویترین ها و موزه ها و کافی شاپ ها استفاده میشه.
  • طرح شیشه : هر چه طرح روی شیشه مسی با ظرافت تر و زیباتر باشه قیمت شیشه مسی هم بیشتر می‌شه. البته وسایل طراحی شیشه و مدت زمان طرح انداختن بر شیشه مسی هم بر قیمت شیشه مسی تاثیر می‌ذاره.
  • نصب شیشه : مراحل نصب شیشه و مدت زمان نصب شیشه از عوامل مؤثر بر قیمت شیشه مسی و دیگر شیشه ها هستن.هر چه نصب شیشه طولانی تر و سخت‌تر باشه قیمت پایانی شیشه مسی بیشتر میشه.
  • اما یکی از مهم‌ترین عوامل تاثیرگذار بر قیمت شیشه مسی خرید بی‌واسطه از شرکت تولیدکننده هست. چون هربار که واسطه‌ای در توزیع و فروش به وجود میاد به قیمت محصول هم پله ، پله اضافه میشه.

سفارش محصولات

شرکت فرکو

شما میتوانید برای خرید شیشه مسی به این شماره : 02188068352 تماس بگیرین . و برای مشاهده بقیه نمونه ها می‌توان به سایت اینستاگرم فرکو سر بزنین farkoo.ir@

همچنین برای ثبت سفارش از طریق what’s app با شماره 09101767773 در تماس باشین یا بر روی این لینک کلیک کنین.

آدرس برای خرید حضوری و بدون واسطه از شرکت تولیدکننده :تهران، اتوبان فتح، باغستان، میدان سعید آباد، خیابان باغ عمارت، خیابان 15 متری سلمان، بن‌بست بنفشه، انتهای کوچه درب سبز روشن

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×
×

میدونستی هر هفته مسابقه داریم ؟!

صفحه ی اینستاگراممون رو فالو کن تا تو هم یکی از برنده های میلیونی آینه ای مون باشی!

پیج اینستاگرام فرکو