Home

قیمت شیشه روی میز 4 نفره

شیشه رومیزی 4 نفره به‌عنوان یکی از پر کاربردترین انواع این محصول ، جزو پرفروش‌ترین نوع شیشه رومیزیه ، چون از نظر ابعاد و سایز مناسب اکثر خونه‌هاست.قیمت شیشه روی میز 4 نفره مثل انواع شیشه به‌عوامل مختلفی بستگی داره.من تو این مقاله علاوه بر این‌که درمورد قیمت این محصول برات توضیح می‌دم، مدل‌های متنوع اون رو هم بهت معرفی می‌کنم.

اگه‌دنبال خرید شیشه رومیزی برای میز 4 نفره هستی ، این‌رو بدون که‌فرکو جزو معدود تولیدکننده‌هایی هستش که‌محصولات شیشه‌ای خودش‌رو

با ضمانت

یکساله بی‌قیدو شرط ارائه می‌کنه 😮

می‌تونی زیباترین شیشه‌های رومیزی رو از کوچکترین تا بزرگترین سایز به‌فرکو سفارش بدی. این مجموعه با اقدام سریع بعد از ثبت سفارش ، طراحی و تولید اون رو طبق سفارشت انجام می‌ده و برای تحویل 48 ساعته محصول آماده می‌کنه 🙂

ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

مواردی که در قیمت شیشه روی میز 4 نفره تاثیر گذار هس

قیمت شیشه روی میز 4 نفره به عوامل زیادی بستگی داره. از جمله این موارد رنگ شیشه هست .رنگ هایی مانند قرمز ، ابی ، بنفش ، سبز و دودی که طرفداران زیادی داره.

ضخامت ، ابعاد و طرح شیشه در قیمت اون تاثیر داره . وشیشه 10 میل با شیشه 20 میل قیمت متفاوتی داره . چون می‌دونی که شیشه 20 میل ماندگاری بیشتری نسبت به 10 میل داره.و جنس بیشتری در ساخت اون بکاربرده شده.

انواع شکل میز های چهار نفره

  • گرد
  • بیضی
  • مربع
  • مستطیل
  • فرمی گوشه دار
  • فرمی بدون گوشه

شیشه رومیزی میز گرد

دایره نماد اتحاد مکرر هست به این دلیل که تمام نقاط موجود در یک صفحه گرد در نهایت به یک نقطه واحد می‌رسن. به همین دلیل استفاده از همچنین مفهوم مثبتی برای یک میز بسیار مناسبه تا افراد گرداگرد یکدیگر بنشینن. بنابراین استفاده از شیشه رومیزی گرد یا میز شیشه ای گرد بسیار توضیه میشه.

شیشه رومیزی بزای میز بیضی

میزهای بیضی از انواع میز ها هستن که در کاربری های مختلف از اونا استفاده میشه. از میزهای بیضی ۴ نفره می توان به عنوان میز ناهار خوری یا در اداره جات استفاده کرد. میز بیضی از انواع میز هایی هست که می‌توان در سبک های مدرن امروز از اون استفاده کرد و محیط مورد نظر جلوه ای تازه بخشید.

شیشه رومیزی برای میز مربع

مربعی شکل بسیار منظمی هست به همین دلیل هم استفاده از این میز در محیط های کوچک بسیار توصیه می‌شه چرا که از شلوغ به نظر اومدن محیط مورد نظر شما جلوگیری می‌کنه. از طرفی شیشه خود به دلیل انعکاس نور و شفافیتی که داره محیط رو بزرگ‌تر و دلبازتر نشون میده . بنابراین در صورتی که محیط مورد نظر شما کوچک هست استفاده از میز ناهار خوری مربع شیشه ای یا میز مربعی که شیشه رومیزی داره بهترین گزینه ممکن می‌تونه باشه. البته به دلیل جذابیتی که میزهای مربع شکل دارن از اونا در محیط های بزرگ به کرات استفاده میشه.

شیشه رومیزی برای میز مستطیل

میزهای مستطیل شکل معمولاً از ۶ نفر به بالا تولید می‌شه اما این به این معنا نیست که اونو به عنوان یک میز ۴ نفره نمی توان سفارش داد میز های مستطیل شکل هم هم مانند میزهای مربع شکل نمادی از نظم و انتظام هستن و به همین دلیل در محیط هایی که قرار بگیرن اونا رو شلوغ نمی‌کنه استفاده از یک میز با شیشه رومیزی سکوریت برنز ایده ای بسیار جذاب و زیباست.

در دکوراسیونی که از رنگ های کرم و قهوه‌ای زیاد استفاده بشه بکار بردن شیشه رومیزی سکوریت دودی جلوه بسیار زیبایی خواهد داشت. اما این به این معنی نیست که استفاده از شیشه های دودی در رنگهای دیگر دکوراسیون جلوه نداره. باید در نظر داشته باشین که اگر ابعاد میزی که می‌خوای سفارش بدی بزرگه و یا در معرض بازی کودکان قرار داره و احتمال آسیب دیدن اون زیاد هست بهتر اینه که از شیشه سکوریت شده استفاده کنی.

شیشه رومیزی برای میز فرمی گوشه دار

میزهای فرمی میزهای هستن که نمی‌توان اونا رو در دسته‌های میز مربع یا دایره قرار داد از انواع ایده ها تشکیل شدن و شکل قاعده‌مندی نداره میزهای فرمی گوش دار میزهایی هستن که حداقل یک گوش دارن برای مثال می‌تونه مانند یک قطره باشه.

استفاده از میزهای فرم مخصوص مدل گوشه دار آنها ایده تازه‌ای از و در سبک دکوراسیون امروزی از اون استفاده میشه. اگر این میز ها رو با شیشه برنز سفارش بدی جلوه‌های جذاب تری خواهند داشت.

شیشه رومیزی برای میز فرمی بدون گوشه

این دسته از نیازهای فرمی ظاهر مدرن تری از دست قبل دارن و هیچ گوشه ای نداره . می‌تونی از امنیت میز بیضی شکل مطمئن باشی که میان اون به صورت افقی موج داره. در کل باید در نظر داشته باشیم که گستره اشکال میز های فرمی اندازه گستره خلاقیت بشر هست یعنی بی نهایت!

اگر شکل خاصی از میزها رو دیدی یا در ذهنت یک مدل رو داری اما نمی‌تونی در بازار پیدا کنی و تهیه کنی کافیست عکس یا طراحی اونو برای متخصصین فرکو در واتساپ ارسال کنی و اونو در کمترین زمان تحویل بگیری..

شیشه روی میز 4 نفره

نحوه سفارش شیشه روی میز 4 نفره

می‌تونی هر مدل و طرحی که می‌خوای و در ذهن داری رو از فرکو ثبت سفارش کنی .

برای تولید و طراحی ، از مجرب ترین افراد در کارگاه فرکو و از جدیدترین دستگاه ها استفاده میشه . برای سفارش و مشاوره با شماره 02188068352 تماس بگیر و سفارش خودت رو ثبت و نهایی کن.

به دلیل وجود نداشتن هیچ واسطه ای می‌تونی با قیمت کمتر محصول خود رو خریداری کنی.مستقیم با خرید راحت از تولیدی محصول خود رو خریداری کن.با موبایل و یا سیستم می‌تونی در سایت فرکو آینه مدنظر خود رو پیدا کنی. و کمتر از 48 ساعت آینه خود رو تحویل بگیری. این یک شیوه راحت برای خرید و صرفه جویی در زمان هست. پیج اینستاگرم فرکو http://instagram.com/farkoo.ir

شیشه روی میز

اگر می‌خوای اتاقی زیبا و مدرن داشته باشی میتونی به سایت فرکو مراجعه کنی . میز شیشه ای گزینه منحصر به فردی رو ارائه میده. این نوع رومیزی دارای مزایای زیادی هست و می‌تونه به طور خاص برای خواسته ها و نیازهای شما سفارشی بشه. برخی از دلایلی که ممکنه بخوای یک میز رومیزی شیشه ای در نظر بگیری عبارتند از:

تطبیق پذیری – صفحه های میز شیشه ای در اشکال مختلف ، ضخامت اندازه و حتی رنگ وجود داره. ‌اونا می‌تونن در هر طرحی از پرنعمت گرفته تا مدرن تا سنتی و موارد دیگر قرار بگیرن.

محافظت رو ایجاد می‌کنه – هنگامی که با یک میز چوبی استفاده میشه ، یک صفحه شیشه ای می‌تونه یک لایه محافظتی اضافی ایجاد کنه. این نوع برنامه رو می توان برای میزهای قهوه ، میزهای ناهار خوری یا هر نوع میز دیگری که نیاز به محافظت دارن استفاده کرد.

نگهداری کم – تمیز کردن یک میز شیشه ای بسیار آسونه و مانند چوب و سایر مواد لکه دار نمیشه.

دلایل و دلایل زیادی برای در نظر گرفتن یک میز رومیزی شیشه ای برای پروژه شما وجود داره. از آنجا که این نوع رومیزی کاملا قابل تنظیم هست ، می‌تونی متناسب با نیازهای خاص خود میزی مناسب داشته باشی.

انواع شیشه روی میز 4 نفره


انواع شیشه روی میز 4 نفره در انواع مختلف و اندازه ها وجود داره – گرد ، مربع ، مستطیل. می‌تونی رویه‌های میز شیشه ای رنگی یا آینه ای ، صفحه های میز شیشه ای معتدل ، شیشه های مورب ، لبه های صاف صاف و موارد دیگر رو تهیه کنی. بهترین قسمت اینه که تهیه یک میز جداگانه شیشه ای به شما امکان میده با پایه میز خلاقیت ایجاد کنی – پایه ای که مردم به لطف یک صفحه شیشه ای شفاف از هر زاویه ای متوجه اون میشن.

شیشه روی میز 4 نفره
شیشه روی میز 4 نفره

شیشه رنگی

در خونه ، سرکار و …. رنگ‌های مختلفی برای شیشه وجود داره و در هتل ، ساختمون و ویلاها باید با یکدیگر تطابق داشته باشه لذا با تولید شیشه روی میز 4 نفره رنگی مطابق با رنگ میز می‌توان گام مهمی رو در این زمینه برداشت . شیشه های رنگی متفاوتی برای ساخت شیشه روی میز 4 نفره وجود داره اما شیشه دودی ، قرمز ، ابی و شیشه مات در بین تمامی رنگ ها از ترفدار بسیار زیادی داره .

شیشه هوشمند 

این نوع شیشه هوشمند از بقیه شیشه ها قیمت بالاتری داره به دلیل این که از طرح خاصی برخوردار هستن. این نوع شیشه ها که با استفاده از کنترل یا همون ریموت مخصوص خود شیشه روی میز 4 نفره را از حالت مات به شفاف یا بر عکس تبدیل میکنه .کار کردن این نوع شیشه ها به برق بستگی داره .با قطع شدن برق امکان کار کردن این نوع شیشه وجود نداره .

شیشه مات

شیشه های مات به دو دسته تقسیم میشه دسته اول شیشه سندبلاست و شیشه ساتینا هست .اما تفاوت شیشه ساتینا و سند بلاست در طرح اونه .

شیشه کریستال

شیشه های شفاف به دلیل شفافیت زیاد و زیبا ای ان بسیار ترفدار داره. تولید کنندگان شیشه های رومیزی ، شیشه روی میز 4 نفره کریستال در ضخامت های 4 ، 6 ،8 ، 10 ؛ 12 ؛ 16 ؛ 18 ؛ 20 تولید میشه . به همین دلیل هم برای میزهای با ابعاد و سندلی مختلف کاربرد داره .

شیشه طرح دار

سیشه های طرح دار در دو مدل رنگی و سندبلاست تولید میشه که اولین بار در اروپا این نوع شیشه ها تولید شدن .

و حالا کارگاه فرکو این نوع شیشه ها رو تولید میکنه و با کیفیت بالا و کمترین قیمت ممکن تولید میشه . برای سفارش ان با این شماره تماس گیری کنین :02188068352 

شیشه روی میز 4 نفره
شیشه روی میز 4 نفره

رومیزی شیشه ای معتدل

علاوه بر ضخامت شیشه که در استحکام اون تاثیر گزار هست ، در نظر گرفتن ایمنی در صورت وقوع غیر قابل تصور و شکستن صفحه میز شیشه ، مهمه.

با استفاده از شیشه خوب ، می توان از بدترین حالت جلوگیری کرد. شیشه معتدل در واقع شیشه ایمنی محسوب میشه. این چهار برابر شیشه معمولیه. روند تولید منجر به ایجاد یک ورقه شیشه میشه که در صورت شکسته شدن به جای خرده های تیز و خطرناک ، به سنگریزه های شیشه ای خرد میشه. ایمنی دلیل استفاده شیشه های معتدل توسط تولیدکنندگان خودرو هست و باید به همون دلیلی باشه که هر صاحبخونه باید اونو در پروژه رومیزی شیشه ای خود انتخاب کنه.

شیشه روی میز 4 نفره
شیشه میز 4 نفره

سفارشات

ما می توانیم در قسمت اندازه گیری ها و ضخامت مورد نیاز پروژه خود ، یک پوشش رویه میز شیشه ای ایجاد کنیم. وقتی نوبت به شیشه می‌رسه .ما یک شرکت شیشه ای کاملاً سرویس هستیم که از طریق آن میزهای شیشه ای روشن ، آینه ها ، پنجره ها ، درها و موارد دیگر ارائه میشه. ما می‌تونیم به سرعت میز رومیزی مناسب پروژه شما رو آماده کنیم.

صنعتگران ماهر ما تجربه مورد نیاز شما رو دارن. ما متخصص شیشه های تجاری ، مسکونی و اتومبیل هستیم. علاوه بر تعمیرات و نصب با کیفیت ، متخصصان شیشه سازی ما متخصص در کار لبه هستن.خواه لهستانی مداد ، لبه صاف لهستانی ، لبه های مورب لبه های مورب یا گوشه های شعاع. ما می توانیم رویه های میز شیشه ای سفارشی ، آینه ها و شیشه های مورد نیاز خود را برای هر پروژه خاص با استفاده از شیشه با بالاترین کیفیت ایجاد کنیم.

به سادگی ایده های طراحی خود را با ما در میان بگذارید. ما می توانیم شما را در مورد گزینه های شیشه ای شما راهنمایی کنیم . خوشحالیم که تخمین رایگان را به شما ارائه می دهیم.

برای نیازهای مبلمان شیشه ای خود با شرکت مایکل مایکروسافت تماس بگیرین.

اگر به یک میز رومیزی شیشه ای احتیاج دارید یا اگر یک پروژه رومیزی شیشه ای دارین . لطفاً با ما تماس بگیرین تا بفهمین که یک قطعه شیشه در انبار داریم . یا به شما در یافتن متناسب بودن شیشه مناسب خود کمک کنیم.

عجله‌کن و انواع شیشه‌رومیزی شفاف ، رنگی و طرح دار رو با کیفیت عااااالی همین الان از فرکو تهیه کن.

آدرس جهت مراجعه حضوری :  تهران، اتوبان فتح، باغستان، میدان سعید آباد، خیابان باغ عمارت، خیابان 15 متری سلمان، بن‌بست بنفشه، انتهای کوچه درب سبز روشن

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×
×

میدونستی هر هفته مسابقه داریم ؟!

صفحه ی اینستاگراممون رو فالو کن تا تو هم یکی از برنده های میلیونی آینه ای مون باشی!

پیج اینستاگرام فرکو