Home
تولید طلق اکریلیک

تولید طلق اکریلیک

شرکت فرکو به همت جوانان ایرانی به تولید طلق اکریلیکی نیز مشغول است . ما طیف گسترده ای از ورق های نفیس اکریلیک را ارائه می دهیم . که برای طیف گسترده ای از برنامه ها از جمله ، سایبان ، پوشش برای استخرها ، قفسه ها ، محافظ پله ها ، جایگزینی پنجره های ریخته شده ، تعویض های شیشه گلخانه ای ، شیشه های ثانویه و موارد دیگر مناسب هستند . طلق نفیس اکریلیک ماده ای کاملاً متنوع است که نیمی از وزن شیشه است . و می توان آن را از بسیاری جهات از جمله پرداخت ، خمش ، برش لیزری ، مسیریابی ، فرم دهی و چسباندن تراش داد .

تولید تمام طلق های نفیس اکریلیک ما را می توان به اندازه دقیق شما خریداری کرد . و ما همچنین یک سرویس ساخت اکریلیک کاملا سفارشی را در تمام ورق های اکریلیک ارائه می دهیم . تمام ورق های نفیس اکریلیک ما با طیفی از خدمات تحویل مستقیم به درب منزل تحویل داده می شوند . به شما این امکان را می دهد که برنامه ای مناسب برای خود انتخاب کنید . ما طلق های نفیس آکریلیک را در اندازه ها و رنگ های متنوع ارائه می دهیم . که مناسب بودن کامل قیمت را تضمین می کند . بنابراین می توانید اطمینان داشته باشید ، که ورق های نفیس اکریلیک خود را با رقابتی ترین قیمت به صورت آنلاین خریداری می کنید .

برای مشاهده نمونه کارهای بیشتر از محصولات ما می توانید از پیج اینستاگرام ما دیدن فرمائید

تولید طلق نفیس اکریلیک
تولید طلق نفیس اکریلیک

برای راهنمایی و دریافت سفارش ارزان می توانید با شماره های ۰۲۱۸۸۰۶۸۳۵۲– ۰۹۱۰۱۷۶۷۷۷۳تماس حاصل فرمایید

طلق اکریلیک

در تولید طلق نفیس اکریلیک به تولید با کیفیت و عالی می اندیشیم . طلق اکریلیک همان پلکسی گلاس است . شاید این سؤال ها برای شما پیش بیاید که پلکسی گلاس چیست ؟ پلکسی گلاس ، پلاستیک است یا شیشه ؟ پلکسی یعنی پلاستیک و گلس یعنی شیشه و در نتیجه پلکسی گلاس یعنی نوعی پلاستیک شیشه مانند . در واقع طلق اکریلیک یا پلکسی گلاس یک پلاستیک جامد و شفاف است . که از پلی متیل متاکریلات یا یک پلاستیک اکریلیک نفیس شفاف که اغلب به جای شیشه استفاده می شود ، ساخته شده است . لوسیت نام تجاری دیگری است . که این نوع رزین اکریلیک با نام های Perspex ، Acrylite و Lexan تحت آن فروخته می شود .

به طور منظم این سؤال از ما پرسیده می شود: تفاوت پلکسی گلاس یا اکریلیک چیست؟ ما به عنوان تولید کننده طلق نفیس اکریلیک می توانیم به این سؤال پاسخ کوتاه بدهیم : هیچ تفاوتی وجود ندارد . این بدان دلیل است که اکریلیک مخفف معمول پلی متیل متاکریلات است و پلکسی گلاس یکی از نامهای تجاری این پلاستیک است . با گذشت زمان این نام تجاری به عنوان “پلکسی گلاس” عمومی شد .

برای دریافت اطلاعات در مورد کارخانه طلق اکریلیک و قیمت طلق شفاف و قیمت طلق رنگی کلیک کنید

تولید طلق اکریلیک
تولید طلق اکریلیک

دو نوع اکریلیک: ریخته گری و اکسترود شده

در تولید طلق نفیس اکریلیک ، دو نوع پلکسی گلاس به صورت تجاری در دسترس است : انواع ریخته گری و اکسترود شده . نسخه اکسترود شده پس از فرآیند تولید با یک ورق تخت قالب می شود . انواع اکسترود شده پس از ریختن به ضخامت های نازک تری خورد می شوند. وقتی ضخامت کاهش می یابد ، سطح ورق افزایش می یابد و ساخت یک ورق اکریلیک نفیس بزرگتر آسان می شود . عیب این است که تنش در مواد ورق افزایش می یابد . در هنگام پردازش یک ورق اکسترود شده به راحتی شکسته و ترک می خورد . به اصطلاح “پلکسی گلاس” نیز همیشه مقاوم در برابر اشعه ماورا بنفش نیست . مهم است بدانید که آیا این ماده به عنوان لعاب استفاده می شود .

ما بخاطر محصولات با کیفیت و خدمات خوب خود به عنوان یکی از پیشروترین تولید کنندگان طلق نفیس اکریلیک و از بهترین تامین کنندگان ورق های پلی کربنات در ایران شناخته شده ایم . لطفا در صورت تمایل به خرید یا عمده فروشی ورق های نفیس اکریلیک با قیمت رقابتی با ما در تماس باشید .

برای دریافت اطلاعات بیشتر در مورد طلق زنبوری و طلق ضد خش و طلق دوجداره پامنار کلیک کنید

تولید طلق نفیس اکریلیک
تولید طلق نفیس اکریلیک

برای دریافت اطلاعات بیشتر در مورد طلق شیشه ای نشکن و طلق شفاف پی وی سی و کارخانه طلق دوجداره کلیک کنید

کاربردهای طلق نفیس اکریلیک

در تولید طلق نفیس اکریلیک ، طیف گسترده ای از موارد استفاده از اکریلیک برای بهسازی منازل و انجام پروژه های مختلف وجود دارد . از ورق های نفیس اکریلیک در قاب عکس تا محافظ رومیزی و برای مقرون به صرفه بودن سیستم های شیشه دو جداره یا به راحتی جایگزینی پنجره های قدیمی شده و پانل های گلخانه و… استفاده می شود . زیرا بسیار ارزان تر و ایمن تر است . از اکریلیک نسبت به شیشه های سنتی استفاده کنید . از رنگهای براق به ​​دلیل داشتن رنگهای پر جنب و جوش و در دسترس و راه حل های اتصالات سریعتر و مقرون به صرفه در مقایسه با کاشی کاری های سنتی ، اغلب برای آشپزخانه ، دوش و اتاق های مرطوب استفاده می شود .

اکریلیک و پلی کربنات همچنین در بخشهای تجاری مانند دفاتر محافظ دیوار و تخته سفید ، علائم خرده فروشی و محل فروش ، محافظ دستگاه پلاستیک صنعتی بسیار مورد استفاده قرار می گیرند . اکریلیک ورق پلاستیک بسیار کاربردی است . زیرا می توان آن را به هر اندازه و شکلی برش داد . ما یک تجارت خانوادگی مستقر در : تهران ،ونک،ده ونک ،خیابان شیخ بهایی،کوچه کولیوند ،خیابان شهید مجید پور،نبش بن بست آرمین،پلاک 106 ، هستیم . و به شهرت دیرینه خود برای قیمتهای با کیفیت و رقابتی بسیار افتخار می کنیم . در طول سال ها ، ما فن آوری های جدیدی را در پیش گرفته ایم . تا در صنعت تولید طلق نفیس اکریلیک ، پیشرو باقی بمانیم .

برای دریافت اطلاعات بیشتر در مورد نمایندگی طلق شیشه ای و بورس طلق شیشه ای و طلق دوجداره تهران کلیک کنید

تولید طلق اکریلیک
تولید طلق اکریلیک

تنوع رنگ در تولید طلق نفیس اکریلیک

ما نه تنها طلق نفیس اکریلیک را به اندازه تولید می کنیم . بلکه بیش از 85 گزینه رنگی طلق نفیس اکریلیک را ارائه می دهیم . ما طلق اکریلیک رنگی را در رنگهای براق ، مات ، رنگ های شفاف ، پاستیل ، درخشش ، آینه نقره ای استاندارد یا ایمنی رنگی ارائه می دهیم . ورق های آینه اکریلیک ، ما همچنین پلی کربنات جامد در 8 ضخامت و ورق های اکریلیک شفاف یا مات در انواع گزینه های رنگی ارائه می دهیم . ما یک بورس رسمی و مجری رسمی پرسپکس هستیم . که دارای توانایی پیشرفته برش داخلی هستیم ، ما قادر به برش هر اندازه یا شکل مورد نیاز شما هستیم . اگر دنبال یک ورق پرسپکس شفاف باشید . طلق های پلی کربنات ضد سر و صدا یا از طیف گسترده ای از پانل های رنگی پلاستیکی براق یا مات ، طلق های نفیس اکریلیک می توانند ، نیازهای دقیق شما را برآورده کنند .

برای دریافت اطلاعات در مورد طلق پلی کربنات شفاف و طلق دوجداره زنبوری و طلق دوجداره شفاف کلیک کنید

پل ارتباطی با مجموعه فرکو

  1. جهت سفارش حضوری و بازدید تولید ات طلق نفیس اکریلیک ، به آدرس : تهران ، اتوبان فتح ، باغستان ، میدان سعید آباد ، خ باغ عمارت ، خ ۱۵ متری سلمان ، بن‌بست بنفشه ، انتهای کوچه درب سبز روشن مراجعه فرمایید .
  2. شماره تماس مستقیم با مجموعه:02188068352
  3. واتساپ:09101767773

برای دریافت اطلاعات در مورد فروش طلق دوجداره و پلکسی گلاس چیست و بورس پلکسی گلاس کلیک کنید

برای دریافت اطلاعت در مورد پلکسی گلاس ارزان و کارخانه پلکسی گلاس و طلق رنگی ارزان کلیک کنید .

برای دریافت اطلاعات در مورد پخش پلکسی گلاس و طلق رنگی چیست و بورس طلق رنگی کلیک کنید

یک پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×
×

میدونستی هر هفته مسابقه داریم ؟!

صفحه ی اینستاگراممون رو فالو کن تا تو هم یکی از برنده های میلیونی آینه ای مون باشی!

پیج اینستاگرام فرکو