Home
خرید طلق یو وی 6

خرید طلق یو وی مرغوب

سفارش طلق یو وی مرغوب به منظور استفاده در قسمت‌های مختلف ساختمون صورت می‌گیره که در هر مکان مورد نصب، نیازهای اون فضا با توجه به خصوصیات طلق‌ها سنجیده می‌شه. سپس به انتخاب طلق رنگی یا شفاف اقدام می‌شه. طلق یو وی نوع خاصی از طلق‌ها به شمار میاد که کار اصلی اون محافظت از پوست انسان در برابر اشعه‌های ناخواسته خورشید هست.

و همینطور از برخورد مستقیم و بدون واسطه نور تیز خورشید با اشیا و البسه ممانعت می‌کنه. چرا که این اشعه‌ها کیفیت این اجناس رو پایین میاره. و آثار زیان‌بار اون بر پوست، تاثیرات منفی بر جوانی و لطافت پوست به‌جای میذاره. طلق‌های یو وی در واقع اجناسی هستن که با شیشه در خصوصیات ظاهری همخوانی دارن.

اما در اصل ساختاری با اون متفاوت هستن. طلق شیشه ای شفاف یا رنگی ابزاری پرطرفدار از جنسی مستحکم هست که ، فشار و ضربه‌های باد و طوفان، همچنین برف، باران و تگرگ خللی به کیفیت اون وارد نمی‌سازه. و در رنگ‌بندی متنوع و زیبا، مزین‌بخش دکوراسیون‌های داخلی و خارجی شده.

سفارش طلق یو وی
طلق‌های ضد یو وی

یو وی بودن طلق به چه معناست

سفارش طلق یو وی مرغوب روز‌به‌روز در حال فزونیه. همانطور که از نام اون پیداست، طلق یو وی از برخورد اشعه‌های آسیب‌رسان به پوست و اشیا جلوگیری می‌کنه. اشیایی که ضد یو وی باشن، اشعه‌های ایکس و فرابنفش خورشید نمی‌تونه کیفیت اونو خدشه‌دار کنه. و این اجناس سالیان سال در برابر نور خورشید، مثل روز اول خوش‌رنگ و تازه به نظر می‌رسه.

همینطور پوست انسان رو از لک و کک‌های ناشی از آفتاب‌سوختگی در امان نگه می‌داره. مجموعه فرکو تولیدکننده طلق شیشه ای رنگی، طلق شیشه ای شفاف، طلق پلی کربنات مات، طلق هوشمند و … در ابعاد مختلف و سبک‌های متفاوت هست که ، بسته به نیاز هر مکان در محل، نصب می‌شه. در ادامه مطالب به کاربرد انواع طلق‌ها خواهیم پرداخت.

طلق شیشه ای uv

مزایای این طلق

طلق یو وی از پلیمر به عمل اومده. و هیدرات منیزیم سیلیکات نقش تعیین‌کننده در ساختار اون داره. پلیمرها در شرایط عادی اگر در مجاورت تابش نور آفتاب قرار بگیرن، رنگ اون به زرد و قهوه‌ای متمایل می‌شه. و به‌مرور نازک و شکننده می‌شه. اما طلق یو وی با پوششی که دو سمت اون داره، از مضرات اشعه‌های یو وی خورشید در امان هست. و حتی بعد از گذشت سی سال در درب و پنجره‌ها ایفای نقش می‌کنن.

ناگفته نمونه که کاربرد این طلق‌ها به درب و پنجره محدود نمی‌شه. و به صورت گسترده در قسمت‌های داخلی و خارجی انواع ساختمان‌ها بکار می‌ره. مقرون به صرفه بودن این طلق‌ها از مزایای مختص اونه که در مقایسه با شیشه اونو ارجحیت داده. همچنین طلق رنگی یا شفاف بسیار سبک‌تر از شیشه هست. و حمل‌ونقل آسونی داره.

سفارش طلق یو وی
طلق‌هایی مستحکم و زیبا

طلق هوشمند … کلیک کنید .

خرید طلق یو وی برای چه مکان هایی مناسب است

سفارش طلق یو وی مرغوب برای استفاده در بنا با کاربردهایی متفاوت هست. سبک‌های مختلف این کار هرکدوم خصوصیات ویژه خود رو داره که ، با توجه به رنگ و ضخامت اون برای محل انتخاب می‌شه. طلق شیشه ای شفاف که به نام طلق اکرلیک یا طلق شفاف کریستال هم نامیده می‌شه، بیشترین کاربرد اون در درب و پنجره‌ها و سقف هست.

این طلق دارای شفافیت شیشه هست. و همچون شیشه تصاویر آن سوی طلق قابل رویت هست. اما می‌توان اونو به صورت رنگی انتخاب کرد که ، رنگی دیدن فضای بیرون می‌تونه جذاب و زیبا جلوه کنه. این نوع سبک بیشتر برای درب و پنجره‌های چوبی سازگارتر هست.

همچنین می‌توان پنجره‌های آلومینیومی با طرح چوب رو برای این کار انتخاب کرد. که سبک کلاسیک اون بسیار چشم‌نواز هست. طلق پلی کربنات مات از دیگر طلق‌های پرکاربرد هست که بیشتر در مکان‌هایی که نیاز به عدم دیده شدن داریم بکار می‌ره. برای مثال طلق شیشه ای بالکن اگر به صورت مات انتخاب بشه، راحتی در استفاده از فضای اونو تجربه خواهیم کرد. که بدون نیاز به نصب پرده، حریم‌خصوصی و شخصی افراد حفظ می‌شه. و می‌توان با خیال راحت از فضای اون برای شب‌نشینی یا صرف عصرانه استفاده کرد.

خرید طلق یو وی 4
کاربرد طلق ها

کاربرد های دیگر طلق

طلق رنگی سایه‌بان در محیط‌های خارجی بنا مورد توجه قرار می‌گیره که ، از برخورد مستقیم اشعه‌های یو وی به خودرو یا وسایل جلوگیری می‌کنه. که کاربرد اون در حیاط‌های شخصی و پارکینگ‌های عمومی بسیار زیاد هست . همچنین آلاچیق‌هایی که با طلق پوشونده می‌شه، از انواع استفاده‌هایی هست که می‌توان از این جنس انتظار داشت.

سقف‌های کاذب و یا سقف طلقی برای استخرها، سالن‌های بازی کودک یا سالن‌های ورزشی از این طلق‌ها ساخته می‌شه. که در عین استحکام دارای رنگ‌بندی متنوع و زیبایی هست. انواع طلق پلی کربنات به دلیل اینکه نیاز به گردگیری ندارن برای فضاهای عمومی مثل فروشگاه‌ها، ترمینال‌ها، ایستگاه‌های مترو و اتوبوس و … بسیار مورد استقبال قرار می‌گیره.

که ایمنی اون بر محبوبیتش افزوده . از طلق اکرلیک برای تزئین قسمت‌های داخلی منازل و هتل‌ها استفاده می‌شه که ، به صورت قفسه و بوفه‌های فانتزی و زیبا در پذیرایی، آشپزخونه، اتاق‌خواب و … قابل نصب هست. که هماهنگی رنگی اون با دکوراسیون منزل، جلوه‌ای خاص و زیبا به محل هدیه می‌کنه. پوشش سقفی از طلق شیشه ای شفاف یا طلق رنگی برای استخرها بسیار مناسب هست. همچنین می‌توان از اون برای ساخت گلخونه‌ها بهره برد.

سفارش طلق یو وی
طلق گلخانه‌ای یو وی
کاربرد طلق‌ها در نمای بنا

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد قیمت طلق شفاف و قیمت طلق رنگی و طلق مات کلیک کن .

انواع طلق‌هایی که می توان به صورت UV تولید کرد

سفارش طلق یو وی مرغوب در سبک‌های متنوعی صورت می‌گیره. مجموعه فرکو انواع اونو برای مصارف گوناگون ارائه می‌ده که ،آشنایی با هر کدوم ، انتخاب راحت‌تری برای متقاضیان به ارمغان خواهد داشت. در زیر به چند نمونه از انواع طلق یو وی اشاره‌ای کوتاه می‌شه :


۱ . طلق دوجداره یا طلق زنبوری که از دو لایه طلق با ایجاد فضایی بین اون برای عایق‌بندی بیشتر اون استفاده می‌شه.
۲ . طلق پلی کربنات یو وی .
۳ . طلق ضد خش یو وی که سطحی مقاوم در برابر خش و شیار و خط خوردگی داره.
۴ . طلق طرح‌دار یو وی که از چاپ طرح‌های زیبا و فانتزی روی اون تشکیل شده .


۵ . طلق شیشه ای رنگی که به صورت یو وی تولید می‌شه.
۶ . طلق هوشمند که با قابلیت تغییر رنگ‌های مات و روشن تولید می‌شود. که هر دو حالت اون دارای خاصیت یو وی هست.
۷ . و در نهایت طلق پلی کربنات مات هست که باعث حفظ دید و محرمیت می‌شه.

خرید طلق یو وی 7
طلق زنبوری

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد پلکسی گلاس کلیک کنید .

سفارش طلق یو وی مرغوب

مجموعه فرکو شرایط استثنایی و ویژه رو برای خرید طلق یو وی مرغوب برای مشتریاش فراهم کرده که ثبت سفارش به صورت تلفنی، حضوری و آنلاین از این مجموعه صورت می‌گیره. تمام محصولات این کمپانی با کیفیتی مرغوب و قیمتی مناسب عرضه می‌شه.

چرا که برای ساخت انواع طلق‌ها از دستگاه‌های پیشرفته و مدرن استفاده می‌شه که وظیفه هدایت اون بر عهده کادری مجرب، کارآزموده و باتجربه هست.


شماره تماس برای مشاوره و سفارش :
۰۲۱۸۸۰۶۸۳۵۲_ ۰۹۱۰۱۷۶۷۷۷۳


آدرس اینستاگرامی :

ادرس اینستاگرامی
ادرس اینستا گرامی
طلق یو وی مرغوب در چه انواعی قابل تولید هست ؟

۱ . طلق دوجداره یا طلق زنبوری که از دو لایه طلق با ایجاد فضایی بین اون برای عایق‌بندی بیشتر استفاده می‌شه.
۲ . طلق پلی کربنات یو وی.
3……

خرید طلق یو وی 8
طلق سفید و زرد پلی کربنات
خرید طلق یو وی 9
طلق دوجداره یو وی

2 پاسخ

    1. سلام . خیر این سازه ها دارای عمری طولانی در بنا می باشند و با تابش نور مستقیم افتاب کیفیت رنگی خود را حفظ می کند .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×
×

میدونستی هر هفته مسابقه داریم ؟!

صفحه ی اینستاگراممون رو فالو کن تا تو هم یکی از برنده های میلیونی آینه ای مون باشی!

پیج اینستاگرام فرکو