Home
طلق اکریلیک پامنار

طلق اکریلیک پامنار

طلق اکریلیک پامنار هم مثل سایر طلق‌ها در محله پامنار تهران به وفور یافت می‌شود. شرکت تولیدی فرکو هم تولیدکننده انواع طلق می‌باشد. ما طلق‌های سفارشی شما را در هر رنگ و اندازه‌ای آماده می‌کنیم. اگر بخواهیم بصورت ساده طلق اکریلیک را تعریف کنیم، باید بگوییم که طلق اکریلیک یک ماده پلاستیکی شفاف با مقاومت بالا و شفافیت نوری برجسته است. طرق اکریلیکی به راحتی ساخته می‌شود، به خوبی با چسب‌ها و حلال‌ها پیوند می‌خورد. و به‌راحتی ترموفرم می‌شود.

طلق اکریلیک پامنار در مقایسه با بسیاری از پلاستیک‌های شفاف دیگر دارای خاصیت بسیار برتری است. ورق اکریلیک ویژگی‌های شیشه مانند : وضوح، درخشندگی و شفافیت را نشان می‌دهد. اما از نظر وزنی بسیار سبک‌تر از شیشه و مقاومت آن در برابر ضربه بسیار بیشتر از شیشه می‌باشد. پلاستیک‌های اکریلیک در کاربردهای بسیاری مورد استفاده قرار می‌گیرد. درواقع هر جایی که بتوان از شیشه استفاده کرد، طلق اکریلیک پامنار می‌تواند جایگزین شیشه شود. همچنین قابلیت انعطاف‌پذیری، دوام و زیبایی آن بسیار بیشتر می‌باشد. به همین دلیل هم در کاربردهای بیشتر و مهم‌تری می‌توان از آن استفاده کرد.

برای مشاهده نمونه کارهای بیشتر از محصولات ما می‌توانید از پیج اینستاگرام ما دیدن فرمائید

طلق اکریلیک پامنار
طلق اکریلیک پامنار

برای راهنمایی و دریافت سفارش ارزان می‌توانید با شماره های ۰۲۱۸۸۰۶۸۳۵۲– ۰۹۱۰۱۷۶۷۷۷۳تماس حاصل فرمایید

نحوه تولید طلق اکریلیک پامنار

طلق اکریلیک پامنار از نظر مواد و نحوه تولید به دو صورت تولید می‌شود . 1- اکریلیک اکسترود شده : که ورق اکریلیک اکسترود شده را می‌توان به هر طولی تولید کرد. که اغلب منجر به صرفه‌جویی در هزینه می‌شود. اکریلیک اکسترود شده همچنین نحوه تولید ساده‌تری دارد. اما از برخی جهات می‌تواند از طلق دیگر ضعیف‌تر باشد. البته که این طلق هم کاربردهای خاص خود را دارد. و برای برخی موارد بهترین انتخاب می‌باشد. چرا در برخی موارد مثلا نیاز به مقاومت خیلی بالا وجود ندارد.

2- آکریلیک ریخته‌گری : ورق اکریلیک ریخته‌گری در مقایسه با اکریلیک اکسترود شده مقاومت شیمیایی بهتری دارد. همینطور از نظر ویژگی‌های ماشین‌کاری از مزایای برتر برخوردار است. اکریلیک ریخته‌گری علاوه بر مقاومت شیمیایی بهتر و ویژگی‌های برتر ماشین‌کاری به دلیل ماهیت روش ساخت مداوم ریخته‌گری، ضخامت یکنواخت‌تری دارد. همچنین با این روش اندازه ورق بزرگ‌تر را می‌توان فراهم کرد. ورق اکریلیک برای کاربردهای معماری به دلیل وضوح، وزن سبک، مقاومت در برابر ضربه و مقاومت در برابر آب و هوا و… مناسب است. این‌ها ویژگی‌ها و مزایایی هستند که برای طلق اکریلیک پامنار ذکر شد. به همین دلیل طلق اکریلیک پامنار را به گزینه‌ای محبوب برای کاربردهای معماری نیز تبدیل کرده است. 

برای دریافت اطلاعت در مورد کارخانه پلکسی گلاس کلیک کنید .

طلق اکریلیک پامنار
طلق اکریلیک پامنار

برای دریافت اطلاعات در مورد پخش پلکسی گلاس و طلق رنگی چیست و بورس طلق رنگی کلیک کنید

کاربردهای طلق اکریلیک پامنار

از ورق اکریلیک در همه موارد از پنجره‌ها و پارتیشن‌های دیواری گرفته تا وسایل روشنایی و سایه‌بان استفاده می‌شود. طلق اکریلیک برای کاربردهای حمل و نقل : از اکریلیک در صنعت حمل و نقل، در تابلوهای مختلف در قسمت‌های عمومی، پنجره‌ها، شیشه‌های جلو و آینه‌ها نیز استفاده می‌شود. اگر برای ماشین جدیدی که خریده‌اید نیاز به سایه‌بان دارید و دوست دارید از ماشین خود برای همیشه در برابر باد، باران و تگرگ و … محافظت کنید. با ما تماس بگیرید تا بهترین سایه‌بان از جنس اکریلیک را برای شما نصب کنیم. و یک کار بسیار عالی و کامل تحویل شما بدهیم. یک سایه‌بان عالی که فضای حیاط شما را نیز شیک‌تر نشان می‌دهد. و از شلوغی‌های احتمالی حیاط خانه شما جلوگیری می‌کند.

این سایه‌بان برای استخر و موارد دیگه هم مثل آلاچیق می‌تواند به کار رود. این سایه‌بان محافظت خیلی خوبی را در برابر اشعه آفتاب می‌تواند داشته باشد. برای عملکرد بهتر این سایه‌بان می‌توان از طلق یو وی استفاده کرد. که این طلق در برابر اشعه‌های مضر آفتاب مقاوم است.

برای دریافت اطلاعات در مورد طلق اکریلیک ارزان و کارخانه طلق اکریلیک و بورس طلق اکریلیک کلیک کنید

طلق اکریلیک پامنار
طلق اکریلیک پامنار

برای دریافت اطلاعات در مورد طلق پلی کربنات شفاف و طلق دوجداره زنبوری و طلق دوجداره شفاف کلیک کنید

مشخصات اکریلیک پامنار

طلق یا پلاستیک اکریلیک پامنار ممکن است هر پلاستیکی باشد که از ترکیبات اکریلیک مانند اسید اکریلیک یا اسید متاکریلیک گرفته شده باشد. آنها به طور کلی خصوصیات مشابهی دارند. و معمولاً در پلکسی ، لاک و چسب استفاده می‌شوند. پلاستیک اکریلیک بسیار شفاف است و 92 درصد نور سفید را منتقل می‌کند. این برابر با شفافیت بهترین شیشه نوری است. ورق‌های اکریلیک (پلکسی گلاس) بسته به نوع آماده‌سازی خاص، شش تا 17 برابر مقاومت در برابر ضربه شیشه‌های معمولی دارند. 

طلق اکریلیک یا پلکسی گلاس نیز در مقایسه با شیشه از هر جهت برتری دارد و می‌تواند جایگزین آن شود. پلاستیک اکریلیک در برابر تغییرات دما و رطوبت بسیار مقاوم است. و آن را در کاربردهای بیرونی باعث می‌شود که مفید عمل کند. پلاستیک اکریلیک در برابر اسیدهای غیر آلی و بازها بسیار مقاوم است. اما می‌تواند توسط مواد آلی، به‌ویژه فرآورده‌های نفتی حل شود. پلاستیک اکریلیک قابل احتراق است. و تقریباً در 860 درجه فارنهایت خودسوزی می‌شود. با شعله آزاد در حدود 560 درجه فارنهایت می‌سوزد. به طور خلاصه طلق اکریلیک پامنار دارای خصوصیات زیر می‌باشد :

  • وضوح عالی
  • سبک وزن
  • مقاومت در برابر ضربه خوب
  • عایق حرارتی برجسته
  • مقاوم در برابر اشعه ماوراءبنفش
طلق اکریلیک پامنار
طلق اکریلیک پامنار

شرکت فرکو ارائه دهنده انواع طلق زنبوری در طرح‌ها و رنگ‌های مختلف می‌باشد.شماره تماس۰۲۱۸۸۰۶۸۳۵۲

معایب و مزایای اکریلیک 

اولین عیب استفاده از اکریلیک این است که خراش روی آن راحت‌تر از شیشه است. که این مشکل با تولید طلق اکریلیک ضد خش پامنار، برطرف شده است. در مقایسه با اکثر مواد مصنوعی، اکریلیک‌ها از مقاومت کمتری برخوردار هستند. و در برابر جوش زدن مقاوم نیستند. درواقع طلق هر مشکلی هم که در مورد آن وجود داشت، حل شده است. به همین دلیل هم در بسیاری از موارد طلق جایگزین شیشه شده است. یا در بسیاری از موارد از همان ابتدا طلق را مورد استفاده قرار می‌دهند.

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد قیمت طلق شفاف و قیمت طلق رنگی کلیک کنید .

اما در ۱۸ اوت ۲۰۱۷ از اکریلیک به دلیل دوام خارق‌العاده خود در دامنه وسیعی از درجه حرارت استفاده شد. و در مقایسه با شیشه و سایر اشکال پلاستیک از مقاومت در برابر آب و هوا برخوردار است . در اثر ضربه زیاد، متلاشی نخواهد شد. و در صورت شکستن، به قطعات بزرگ لبه مات تبدیل می‌شود. ۸ اوت ۲۰۱۸ با کیفیت عالی و شفافیت نوری و اینکه در برابر تغییرات دما بسیار مقاوم است، معرفی شد.  تا 17 بار مقاومت در برابر ضربه از شیشه‌های معمولی دارد. نیمی از وزن شیشه و ایده‌آل برای ماشین‌کاری دقیق هم می‌باشد. طلق اکریلیک پامنار در برابر بسیاری از مواد شیمیایی مختلف نیز بسیار مقاوم است. و اگر در معرض آن قرار بگیرد، اتفاقی برای آن نمی‌افتد.

برای دریافت اطلاعات بیشتر در مورد طلق زنبوری و طلق ضد خش و طلق دوجداره پامنار کلیک کنید

برای دریافت اطلاعات بیشتر در مورد طلق شیشه ای نشکن و طلق شفاف پی وی سی و کارخانه طلق دوجداره کلیک کنید

پل ارتباطی با مجموعه فرکو:

  1. جهت سفارش حضوری طلق اکریلیک پامنار به آدرس : تهران ، اتوبان فتح ، باغستان ، میدان سعید آباد ، خ باغ عمارت ، خ ۱۵ متری سلمان ، بن‌بست بنفشه ، انتهای کوچه درب سبز روشن مراجعه فرمایید.
  2. شماره تماس مستقیم با مجموعه:02188068352
  3. واتساپ:09101767773

برای دریافت اطلاعات در مورد فروش طلق دوجداره و پلکسی گلاس چیست و بورس پلکسی گلاس کلیک کنید

برای دریافت اطلاعات بیشتر در مورد نمایندگی طلق شیشه ای و بورس طلق شیشه ای و طلق دوجداره تهران کلیک کنید

یک پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×
×

میدونستی هر هفته مسابقه داریم ؟!

صفحه ی اینستاگراممون رو فالو کن تا تو هم یکی از برنده های میلیونی آینه ای مون باشی!

پیج اینستاگرام فرکو