Home
6 خرید طلق UV

خرید طلق UV

انواع طلق‌ها و سبک و رنگ‌های متفاوت از طلق‌ها، موضوع مورد بحث در این مقاله است. تا با شناخت دقیق‌تر جزئیات و خصوصیات طلق‌ها، انتخاب درست‌تری داشته باشیم. طلق یو وی به طلق‌هایی اطلاق می‌شود که جلوی نفوذ اشعه‌های مضر خورشید را می‌گیرد. و اجازه برخورد آن با پوست انسان را نمی‌دهد. به همین دلیل سفارش طلق UV توصیه می‌گردد.

اشعه یو وی آفتاب اگر به طور مستقیم با پوست برخورد کند، آثار و علایم ناخوشایندی بر آن ایجاد می‌کند. که قرمزی و آفتاب سوختگی از عوارض ناچیز آن است. پوست زیبایی و جذابیت خود را از دست می‌دهد. و برای درمان آن نیازمند صرف هزینه‌های گزاف برای متخصصان پوست خواهیم بود. استفاده از طلق یو وی به صورت‌های مختلف و محل‌های متفاوت باعث جلوگیری از بروز این مشکلات می‌گردد.

اشعه‌های فرابنفش خورشید با برخورد به این طلق شیشه ای شفاف یا رنگی مهار شده و از آن عبور نمی‌کند. بدین ترتیب می‌توان از این طلق‌ها برای محافظت از کیفیت لوازم، تجهیزات پلاستیکی و رنگ خودروهای شخصی و عمومی استفاده کرد. و سایه‌بان‌هایی با طلق پلی کربنات مات و رنگی در حیاط یا پارکینگ احداث کرد.

این طلق‌ها در ساختمان‌ها و بناها بسیار کارآمد و کاربردی‌اند. زیرا جنس مستحکم آن با گذشت سالیان در رنگ و کیفیت روز اول نصب باقی می‌مانند و زیبایی فضای مورد استفاده تامین می‌گردد. برعکس ظاهر شیشه ای آن، مقاومت بالایی در برابر ضربه و فشار دارند. و هیچ یک از پدیده‌های طبیعی نمی‌تواند به آن آسیبی برساند .

طلق‌های یو وی

اقسام طلق Uv

در خرید طلق UV باید توجه کرد که در دسته‌بندی سه گروه اصلی از طلق‌ها می‌باشد. طلق شیشه ای شفاف یا پلکسی گلاس یکی از انواع طلق UV است که طلق‌هایی با شفافیت بالا و بسیار شبیه به شیشه هستند. و در هر مکانی که شیشه قابل نصب باشد، می‌توانند مورد استفاده قرار بگیرند. و جایگزین مناسبی برای آن به شمار می‌رود.

طلق پلکسی گلاس بکار رفته در سقف‌های کاذب، فضایی شیک و مدرن برای محل فراهم می‌کند. طلق رنگی یا پلی کربنات رنگی از نوع دیگر طلق یو وی به شمار می‌رود. که همه روزه شاهد استفاده از این جنس در قسمت‌های مختلف از بناهای تجاری، مسکونی، اداری و … هستیم.

دلیل محبوبیت این طلق‌ها جنس محکم و مقاوم آن است که به راحتی در معرض آسیب و شکستن قرار نمی‌گیرد. و فشار و ضربه آن را فرورفته و پوست‌پوست نمی‌کند. رطوبت در آن نفوذ نمی‌کند. و به کیفیت آن خللی وارد نمی‌کند. گرما و سرما آن را تحت‌الشعاع قرار نمی‌دهد. برای همین سال‌ها در فضاهای خارجی ساختمان در معرض باد و باران، سالم و مستحکم عمر می‌کند.

سفارش طلق UV
طلق شیشه ای رنگی

اقسام طلق یو وی 2

رنگ‌های متنوع طلق یو وی، دیگر مزیت این طلق‌ها محسوب می‌شود. که امکان انتخاب رنگ‌های متفاوت از آن را امکان‌پذیر می‌سازد. نوع سوم از طلق UV طلق پلی کربنات مات است. که در فضاهای بین حمام و دستشویی می‌تواند به عنوان پارتیشن مورد استفاده قرار گیرد. یا در درب و پنجره‌هایی که نمی‌خواهیم از بیرون دید داشته باشند، مورد توجه قرار می‌گیرد.

طلق شیشه ای پنجره مات از پرکاربردترین طلق‌ها در بین طلق‌های مات می‌باشد. که علاوه بر حفظ حریم‌خصوصی، عایقی قوی در برابر نفوذ دمای مخالف بیرون به داخل خانه می‌شود . که این امر باعث پایین آمدن مصرف وسایل گرمایشی و سرمایشی می‌شود.

3 خرید طلق UV
طلق مات

سفارش طلق UV برای چه منظور هایی صورت می گیرد

خرید طلق UV به منظور بکار بردن آن برای مصارف صنعتی، پزشکی، معماری و مصارف تزئینی صورت می‌گیرد. اقسام طلق رنگی به عنوان طلق پلی کربنات و پلکسی گلاس، روزانه برای رفع نیازهای مردم در قسمت‌های مختلفی از ساختمان‌ها نصب می‌شود.

1 . طلق پلکسی گلاس رنگی بکار رفته در درب و پنجره‌ها که تهیه آن به صورت یو وی باعث محافظت در برابر اشعه‌های سوزاننده خورشید می‌شود.
۲ . طلق یو وی رنگی برای ساخت سقف رنگی برای قسمت روشنایی ساختمان‌ها و سرپوش استخر و گلخانه‌ها
۳ . ساخت و تولید سایه‌بان به منظور پوشش دادن سقف پارکینگ‌های عمومی و خصوصی از طلق پلی کربنات پامنار

سفارش طلق UV
طلق شیشه ای نمای ساختمان

دیگر کاربرد های طلق یو وی

۴ . استفاده از طلق اکرلیک به منظور ساخت وسایل تزئینی یا ساخت بوفه و قفسه‌های فانتزی برای کتابخانه اتاق خواب
۵ . طلق شیشه ای بالکن که به صورت رنگ مات و یا روشن قابل تهیه است. رنگ‌های روشن نور بیشتری را از خود عبور می‌دهند. و مناظر از پشت طلق شفاف کریستال با شفافیت قابل رویت است. اما در طلق مات، حریم‌خصوصی افراد محافظت می‌شود. و با خیال راحت و بدون استفاده از پرده می‌توان از فضای آن استفاده نمود.


۶ . برای ساخت سایه‌بان و سقف آلاچیق از طلق پلی کربنات رنگی استفاده می‌شود. که رنگ آن را می‌توان با منظره‌های اطراف آلاچیق هماهنگ کرد.


۷ . طلق شیشه ای تک جداره و طلق پلی کربنات دوجداره به دلیل مقاومت و ایمنی آن در مکان‌های عمومی بسیار مورد استقبال قرار می‌گیرد. برای مثال در پارکینگ‌ه ، فروشگاه‌ها، هتل‌ها، ترمینال‌های مسافربری و … از این طلق‌ها استفاده می‌گردد. چراکه به دلیل جنس نفوذناپذیر آن، رطوبت و آلودگی در آن راهی ندارد. و با شست‌وشو به راحتی گرد و خاک آن از بین می‌رود.
۸ . و …

کاربرد های مختلف طلق ها

طلق دوجداره یو وی

سفارش طلق UV به صورت دوجداره برای درب و پنجره‌ها علاوه بر نمای زیبایی که به آن می‌دهد، باعث صرفه‌جویی در مصرف انرژی‌های طبیعی می‌باشد. طلق شیشه ای شفاف دوجداره که در پنجره‌ها بکار می‌رود، سر و صدای بیرون را کنترل و مهار می‌کند. بوق و صدای اتومبیلها در ساعاتی از روز می‌تواند بسیار آزاردهنده باشد. و مخل آسایش ساکنان آن گردد.

طلق دو جداره از دو لایه طلق رنگی یا شفاف تشکیل یافته است. که مابین آن فضای خالی وجود دارد ‌‌. این طلق‌ها، ظاهری شبیه به کندوی زنبور عسل دارند. به همین جهت به آن طلق زنبوری هم گفته می‌شود. علاوه بر حفظ صدا، عایق خوبی در برابر نفوذ دمای مخالف بیرون می‌باشد. در فصل زمستان ما نمی‌خواهیم که سوز و سرمای بیرون به داخل ساختمان نفوذ پیدا کند.

همچنین در تابستان در داخل منازل کولر روشن است. و ما می‌خواهیم ورود گرمای بیرون را کنترل کنیم. طلق یو وی دوجداره، چاره‌ساز این مشکلات است. و از ورود و خروج انرژی‌ها جلوگیری می‌کند. اما در عین حال نور و روشنایی بیرون را به داخل هدایت می‌کنند. و باعث تقویت نورپردازی فضا می‌شوند.

طلق دوجداره

خرید طلق UV هوشمند

هنگام سفارش طلق UV ممکن است طلقی مد نظر شما باشد که در عین مهار اشعه‌های مضر خورشید، بروز و مدرن هم باشد. و قابلیت تغییر رنگ از مات به روشن را داشته باشد. طلق هوشمند این قابلیت را برای شما فراهم می‌کند. که با فشردن دکمه کنترل آن، رنگ آن را به دلخواه تغییر داد.

این امر بسیار جالب و مهیج است که با نصب یک طلق، تجربه‌ای از چند رنگ زیبا را داشته باشید. طلق شیشه ای پنجره را می‌توان به صورت هوشمند تهیه کرد. که در فصول گرم و سرد سال با این طلق‌ها، ورود و خروج انرژی، گرما و سرما را تحت کنترل خود در آورد. همانطور که می‌دانید رنگ‌های روشن نور و گرمای بیشتری را از خود عبور می‌دهند.

با این طلق‌ها می توان از انرژی گرمایشی خورشید بیشتر استفاده کرد . اما رنگ‌های مات درصد کمتری از گرما و نور خورشید را به داخل هدایت می‌کنند. و برای فصول سرد سال کاربردی‌تر هستند. طلق هوشمند این امکان را برای ما فراهم کرده است که به راحتی از یک طلق چند رنگ متنوع را تجربه کنیم. و در مصرف انرژی‌های برق و گاز صرفه‌جویی شود.

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد طلق هوشمند و قیمت طلق شفاف و قیمت طلق رنگی کلیک کنید .

خریدطلق UV با قیمت مناسب و کیفیتی مرغوب

سفارش طلق UV با کیفیت مرغوب و قیمت مناسب از مجموعه‌ فرکو امکان‌پذیر است. این کمپانی برای تولید این طلق‌ها از بهترین مواد اولیه، پیشرفته‌ترین دستگاه‌ها و کادری باتجربه و کارآزموده استفاده کرده است. برای همین جنس و کیفیت رنگی این طلق‌ها مطابق با استانداردهای جهانی است.


شماره تماس برای مشاوره و سفارش :
۰۲۱۸۸۰۶۸۳۵۲ _ ۰۹۱۰۱۷۶۷۷۷۳

سفارش طلق UV برای چه منظور هایی صورت می گیرد ?

ازین طلق می‌توان برای ساخت سایه‌بان، سقف‌پوش طلقی، طلق در و پنجره و … استفاده کرد.

7 خرید طلق UV
طلق شفاف یو وی
8 خرید طلق UV
طلق دوجداره ی دودی

2 پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×
×

میدونستی هر هفته مسابقه داریم ؟!

صفحه ی اینستاگراممون رو فالو کن تا تو هم یکی از برنده های میلیونی آینه ای مون باشی!

پیج اینستاگرام فرکو