Home
شیشه رومیزی اپن

شیشه روی میز اپن

شیشه روی میز اپن برای زیباتر نشون دادن آشپزخونه یک انتخاب مدرنه که می‌تونه آشپزخونه‌های کوچک رو جادارتر نشون بده .

تولید شیشه‌های رومیزی نسبت به گذشته بسیار بیشتر شده و با توجه به اینکه میزهای مختلفی در صنایع چوبی طراحی شده به طبع شیشه‌های رومیزی با طرح های متنوعی تولید میشه ، یکی از جدیدترین شیشه‌های رومیزی که در آشپزخونه ها وجود داره و با نام‌های شیشه‌ی اپن وشیشه روی کانتر شناخته شده رو بررسی خواهیم کرد . و می‌فهمیم چقدر این نوع شیشه‌ها زیبا و پر کاربرد هستن .

اپن آشپزخونه یکی از ارکان اصلی تزئین هر آشپزخانه ای محسوب میشه که اغلب در گذشته به صورت سنگی و ورق های پی وی سی رنگی اجرا می‌شد هر چند که اکنون هم در برخی از پروژه‌های ساختمونی به اپن به همون صورت اجرا میشه .

 اگر در سالن مهمونی ، کانتر بار دارین نیز می‌تونی با میز اپن شیشه ایی زیبای چراغ‌دار، گوشه‌ای رویایی برای پذیرایی‌تون دیزاین کنین.

خصوصیات شیشه‌ی اپن

شیشه هایی که برای میز اپن آشپزخانه استفاده میشه .از ضخامت بالایی برخوردار هستند به دلیل قرار گرفتن وسایل سنگین روی آن و این ضخامت چیزی بین 20 تا 30 میلیمتر هست. برای برش این شیشه ها از دستگاه واتر جت استفاده می شود. که ابزاری حرفه ای برای برش شیشه ها با فشار آب هست. چون اپن آشپزخانه فضایی پرکاربرده که بشقاب و لیوان یا گلدان و مجسمه ها روی آن چیدمان میشه نیاز هست که شیشه دارای ضخامت و مقاومت بالا باشه.

به دلیل وجود نداشتن هیچ واسطه ای می‌تونی، با قیمت کمتر محصول خود رو تهیه کنی.که طبیعیه با قیمت پایین‌تری هم شیشه بدستت میرسه.

شیشه رومیزی اپن
شیشه روی میز اپن

انواع شیشه‌ی اپن

  • آشپزخانه کلاسیک
  • آشپزخانه مدرن
  • کابینت‌های ممبران
  • کابینت های گلاس
  • آشپزخانه اپن
  • آشپزخانه جزیره
  • کریستال
  • رنگی
  • لمینت
  • طرح دار
  • مات
  • هوشمند
  • اسید کاری
  • حکاکی شده

اپن شیشه ای برای آشپزخونه کلاسیک

در آشپزخونه‌های کلاسیک می‌توان با صفحه اپن شیشه ای زیبا ، نمای شلوغ و پر جزئیات کابینت‌های چوبی یا ممبران رو بهتر کرد.

همچنین کانترهای تمام شیشه آکواریومی می‌تونن، فضای خانه رو باطراوت‌ تر و زیباتر نشون بده.

شیشه‌ی اپن اسیدکاری

یکی دیگر از شیشه های رومیزی دکوراتیو که الگوهای مختلفی روی شیشه اسیدکاری میشه برای تولید این نوع شیشه ها از اسیدهای مخصوص شیشه و دستگاه کاتر پلاتر جهت ایجاد الگو استفاده میشه .

شیشه‌ی اپن رنگی

همانطور که در مقاله های متعددی شرح داده شد رنگ ها تاثیر بسزایی در طراحی دکوراسیون داخلی دارن از همین رو بهتر هست که رنگ شیشه رومیزی با رنگ میز تناسب داشته باشه به طور مثال برای یک اپن گردویی رنگ باید از شیشه رومیری برنز استفاده کرد .

شیشه روی میز اپن لمینت

چنانچه ابعاد این شیشه بیش از حد استاندارد در نظر گرفته بشه باید از شیشه های رومیزی لمینت استفاده کرد برای تولید این نوع شیشه ها دو عدد شیشه با ابعاد یکسان توسط لایه پی وی بی به یکدیگر چسبیده میشه .

آشپزخانه های ایرانی با اپن شیشه ای

یکی از نکاتی که باید در انتخاب کابینت در نظر گرفت، صفحه کابینت و میز اپن آشپزخونه هست. برای استفاده از شیشه در کابینت آشپزخونه می‌تونی بدنه رو از هر متریال مورد نظر خود داشته باشی و صفحه رویی رو از جنس شیشه کار کنی.

شیشه رومیزی اپن
شیشه روی میز اپن

پیشنهاد میشه سبکی از کابینت رو انتخاب کنی که در ترکیب با شیشه زیبایی بیشتری به دکوراسیون آشپزخونه میده.

شیشه روی میز اپن کریستال

به طور کلی شیشه های رومیزی شفاف به سه دسته ی فلوت ، سوپر کلیر و کریستال تقسیم میشه که در این بین شیشه کریستال یا اکسترا کلیر از شفافیت بسیار بالایی برخوردار هست و بهتری انتخاب جهت تولید شیشه های رومیزی محسوب میشه.

میز اپن شیشه ای کلاسیک جدید

جالبه بدونین که شیشه این قابلیت رو داره تا در هر سبک دکوراسیون بنشینه.

کابینت های به سبک کلاسیک و لوکس دارای تزیینات زیادی هستن و بسیاری از افراد دوست دارن در زمان کار در آشپزخونه نیز از این تزیینات و زیبایی لذت ببرن و قسمت های کار شده کابینت رو ببینن.

شیشه‌ی اپن طرح دار

در صنایع شیشه و آینه فرکو با بهره‌گیری از دستگاه سندبلاست و چاپ طرح های مختلفی روی شیشه های رومیزی به صورت مات و رنگی ایجاد میشه به طور مثال می توان تصاویر سه بعدی طبیعت رو روی شیشه روی میز اپن چاپ کرد و نمای زیبایی رو در آشپزخونه به وجود آورد .

شیشه روی میز اپن هوشمند 

طرح خاصی از شیشه های رومیزی که با استفاده از ریموت شیشه از حالت مات به شفاف و برعکس تبدیل میشه .

شیشه هوشمند از طریق الکتریسیته عمل کرده و با قطع جریان برق از کار خواهد افتاد لازم به ذکر هست شیشه روی میز اپن در کشورهای اروپایی نیز به کرات استفاده میشه و مورد توجه طراحان دکوراسیون داخلی سایر کشورها قرار گرفته.

اپن شیشه ای آشپزخانه کوچک

اگر قرار بود در این آشپزخونه مدل جزیره تمام صفحه روی کابینت کانتر، به صورت کورین یا چوب یا هر سطح ماتی باشه؛ نمای آشپزخونه تمام هال رو به خود اختصاص می‌داد.زیرا امروزه اکثرا خونه‌ها زیر 100 متر هستن .

شیشه رومیزی اپن
شیشه روی میز اپن

شیشه روی میز اپن مات

شیشه های مات رومیزی نیز به دو دسته ی سندبلاست و ساتینا تقسیم میشه این دو نوع شیشه شباهت بسیار زیادی با هم دارن اما تفاوت اونا در قابلیت طرح دار شدن شیشه سندبلاست هست در حالی که شیشه ساتینا فقط به صورت ساده وجود داره .

مدل اپن شیشه ای اشپزخانه مدرن

سبک مدرن کابنیت، کاملا با صفحه اپن شیشه ای آشپزخونه هماهنگی داره.

می‌تونی با خیال راحت انواع این صفحه‌های شیشه‎ای زیبا رو روی کانتر اپن یا جزیره به کار ببری؛ بدون این‌که نگران تناسب ضخامت یا سایز شیشه باشی.

مدل‌های میز شیشه ای اپن مدرن و جدید

ستفاده از شیشه در میز اپن ظاهر مدرن و متفاوت به آشپزخونه میده. تصور کنین که آشپزخونه مینیمال شما با یک میز اپن شیشه ای چه حس خوبی به فضا میده.

شیشه های ساده و بدون رنگ رو می توان به سادگی با هر رنگی از کابینت و آشپزخونه هماهنگ کرد. می‌تونی از شیشه های رنگی در میز اپن و کانتر آشپزخانه استفاده کنی تا با دکوراسیون شما هماهنگی داشته باشه. شیشه های دارای طرح و نقش زیبایی خاصی به آشپزخونه میده.

شیشه رومیزی اپن
شیشه روی میز اپن

نحوه سفارش

می‌تونی هر مدل و طرحی که از شیشه‌ی اپن مدنظرته و در ذهن داری رو به صورت اختصاصی ثبت سفارش کنی.

در صنایع فرکو برای تولید و طراحی ، از مجرب ترین افراد در کارگاه فرکو و از جدیدترین دستگاه ها استفاده میشه . برای سفارش و مشاوره با شماره 02188068352 تماس بگیر و سفارش خود رو ثبت کن.

به دلیل وجود نداشتن هیچ واسطه ای می‌تونی، با قیمت کمتر محصول خود رو خریداری کنی.مستقیم و بدون واسطه از تولیدی محصول خود رو تهیه کن .با موبایل و یا سیستم می‌تونی در سایت فرکو بهترین‌های بازار رو پیدا کرده و از آن خود کنی. و کمتر از 48 ساعت آینه خود رو تحویل بگیری. این یک شیوه راحت برای خرید و صرفه جویی در زمان هست.

پیج اینستاگرم فرکو:

http://instagram.com/farkoo.ir

2 پاسخ

    1. سلام وقت بخیر
      دوست عزیز محاسبه قیمت دقیق نیاز به ابعاد ، جنس شیشه و طرح برش و … داره. لطفا برای دریافت قیمت با این شماره : 09101767773 تماس بگیر.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×
×

میدونستی هر هفته مسابقه داریم ؟!

صفحه ی اینستاگراممون رو فالو کن تا تو هم یکی از برنده های میلیونی آینه ای مون باشی!

پیج اینستاگرام فرکو