Home
شیشه خم پنجره20

شیشه خم پنجره

بدون تردید شیشه یکی از المان‌های اساسی در سازه‌های ساختمانیه. مخصوصا شیشه پنجره ، که‌نقش اصلی در روشنائی و نمای ساختمان رو برعهده داره. شیشه خم پنجره یکی از زیباترین تولیداتیه که‌با استفاده از شیشه منحنی با طراحی‌های فوق‌العاده جذاب و با کیفیت بسیار بالا در این مجموعه تولید میشه 😮

شیشه خم در ساخت پنجره و نمای شیشه‌ای ، جزو مدرن‌ترین سازه‌های معماری نوینه که‌در برج‌ها ، ساختمان‌ها و ویلاهای مدرن ، لاکچری و باشکوه استفاده میشه.

به‌جرات میشه گفت شیشه خم انتخاب اول طراحان خبره و معماران حرفه‌ای در طراحی و ساخت پروژه‌های خارق‌العاده و خیره‌کننده‌ امروزیه.

همونقدر که‌دیگه استفاده از شیشه تخت در ساخت پنجره نمایی قدیمی و دمده داره ، به‌همون اندازه استفاده از شیشه خم پنجره ، می‌تونه ظاهری شیک و مدرن در نمای ساختمان ایجاد می‌کنه 🙂

دیگه زمان اون رسیده که‌با مدرنیته و دنیای امروز همگام بشی! الان دیگه همه دارن با مد پیش میرن و خودشون رو با پیش‌رفت و تکنولوژی روز تطبیق میدن.نکنه از دنیای مدرن جابمونی ! همه چیز به‌یک تصمیم و یک انتخاب درست و به‌موقع بستگی داره !

انتخاب امروزته که‌فرداتو می‌سازه !

مجموعه فرکو تولیدکننده انواع شیشه خم سفارشی با کاربری درب و پنجره و… و حتی انواع میز شیشه‌ای و محصولات دکوراتیو و تزئینیه. بهترین محصولات شیشه‌ای و آینه رو می‌تونی از فرکو بخوای. برای آشنایی کامل با این محصولات تو این مقاله با من همراه شو 😉

شیشه خم در ساخت پنجره ساختمان

تو این مقاله با توضیح شیشه خم و انواع شیشه خم پنجره ، همراهت هستم.

شیشه خم پنجره 00

دوست عزیز با تشکر از انتخابت، تو این مقاله لینک‌هائی رو برای معرفی محصولات تولید شده در فرکو ، در نوارهای رنگی قرار دادم. می‌تونی در صورت علاقه برای آشنایی با هر محصول ، لینک مورد نظر رو لمس کنی.

فهرست مطالب :

شیشه خم یا قوس‌دار

همونطور که‌می‌دونی با پیشرفت روزافزون صنعت شیشه‌سازی ، تحولات بسیار بزرگی تو این صنعت بوجود اومده. که‌منجر به‌تولید انواع متنوع و زیبا در سازه‌های شیشه‌ای شده. با شیشه تخت از قبل آشنا هستی و در اطراف خودت با انواع اون سروکار داری.

اما شیشه خم یا منحنی نوع جدید این تولیداته. که‌از ظاهری متفاوت و نمائی کاملا متمایز برخورداره. تو طراحی و ساخت شیشه‌های خم ، می‌شه انواع قوس‌ها و هلال‌های بسیار زیبا و متنوعی رو ایجاد کرد. در واقع شیشه‌های خم تنها نمونه شیشه‌ان، که‌برخلاف سایر شیشه‌ها ، به‌جای سطحی تخت و بی‌حالت ، می‌تونن به‌صورت اشکالی حالت‌دار و جذاب تولید بشن.

شیشه خم پنجره .010

شیشه خم ساختمانی از جذاب‌ترین و مقاوم‌ترین سازه‌های شیشه‌ایه. کلیک کن تا با انواعش آشنا شی!

چگونگی تولید انواع شیشه خم

شیشه‌های خم با روشی متفاوت از شیشه‌های تخت تولید می‌شن. برای ساخت انواع شیشه‌های حالت‌دار از همون متریال شیشه‌های تخت استفاده می‌شه. با این تفاوت که‌بعد از حرارت دادن شیشه و تبدیل اون به‌خمیر ، از قالب برای ایجاد طرح‌های منحنی مورد نظر استفاده می‌شه.

قالب‌ها از جنس فلز و مطابق با اشکال و طرح‌های مورد نیاز ساخته می‌شن. با استفاده از قالب‌های از پیش آماده شده ، خمیر شیشه رو در کوره‌های مخصوص تا حد مشخصی حرارت می‌دن. خمیر شیشه تحت تاثیر حرارت بسیار بالا شکل قالب رو به‌خودش گرفته و در نهایت شیشه خم با انواع اشکال مدرن و زیبا تولید می‌شه.

شیشه خم پنجره .نمای ساختمانی.1

انواع تولیدات شیشه منحنی :

  • شیشه خم ساختمانی
  • شیشه خم دکوراتیو
شیشه خم پنجره .نمای ساختمانی.3
شیشه خم پنجره . پنجره منحنی .2

میز شیشه ای خم یکی از زیبا‌ترین انواع میزه. برای دیدن انواع مدرن این میز کلیک کن.

شیشه خم ساختمانی :

شیشه خم ساختمانی انواع محصولات خم شیشه‌ایه‌که در مصارف ساختمون‌سازی ، اعم از نماسازی ساختمون و دکوراسیون مربوط به‌معماری داخلی استفاده می‌شه.معرفی انواع مختلفی از تولیدات ساختمونی از شیشه‌های منحنی :

شیشه خم پنجره 07

کارخانه شیشه خم فرکو تولید کننده انواع سازه‌های شیشه‌ای منحنی با کیفیت بالاست. لینک رو لمس کن.

  • شیشه خم پنجره
  • شیشه منحنی در
  • انواع درب شیشه‌ای
  • شیشه قوس‌دار
  • نمای ساختمانی
  • نرده تراس یا بالکن با شیشه منحنی
  • راه‌پله از شیشه قوس‌دار
  • پارتیشن از شیشه‌های منحنی
  • دیوارپوش شیشه‌ای قوس‌دار
  • اتاق شیشه‌ای استوانه‌ای یا منحنی
  • سقف شیشه‌ای خمیده
  • گنبد شیشه‌ای کف شیشه‌ای
شیشه خم پنجره .030
شیشه خم پنجره 01

شیشه خم پنجره چیه‌و چه ویژگی‌هائی داره

از انواع شیشه‌های خمیده و منحنی برای تولید سازه‌های شیشه‌ای متفاوت استفاده می‌شه. استفاده از این نوع شیشه‌تو اجراهای ساختمونی ، کاربرد فراوونی داره‌ که‌انواع شیشه خم پنجره یکی از کاربرد‌های اونه.

شیشه خم پنجره 06

میز شیشه ای از بی‌ نظیرترین طرح‌های میزه. برای دیدنشون کلیک کن.

طراحی متمایز و خیره‌کننده

پنجره با شیشه‌های منحنی ، ویژگی‌های خاص و متمایزی داره. که‌مهم‌ترین ویژگی این محصول ایجاد جلوه‌ای بسیار خاص و متفاوت تو نمای ساختمون‌هاست.که‌دلیل اون ، جذابیت و زیبائی خیره‌کننده ، در طراحی‌های متمایزی‌ که‌تنها با استفاده از این محصول قابل اجراست.

شیشه خم پنجره 05

انواع شیشه رومیزی جدید رو به‌همراه قیمت شیشه رومیزی با لمس لینک می‌تونی ببینی .

خاصیت یک تکه در شیشه خم پنجره

از ویژگی‌های بارز و با اهمیت این محصول ، یک تکه بودن اونه. که‌با سطحی یکدست و بدون انقطاع ، پنجره‌هائی با ابعاد گوناگون رو می‌شه با اشکالی بسیار زیبا طراحی و تولیدکرد.

شیشه خم پنجره .040

ویژگی دید گسترده

با پنجره‌هائی با قوس و انحناهای متفاوت می‌شه از دیدی بسیار گسترده‌تر از پنجره‌هائی با شیشه‌های تخت بهره‌مند شد. شیشه‌های قوس‌دار می‌تونن با هر میزان درجه و انحنائی تولید بشن. با توجه به‌میزان قوس و پیچشی که‌برای شیشه خم پنجره انتخاب می‌کنی ، می‌تونی از بالاترین میزان دید بهره‌مند بشی.

شیشه خم پنجره .نمای ساختمانی.4
شیشه خم پنجره 04

اگه‌ می‌خوای در مورد شیشه‌نشکن یعنی شیشه خم سکوریت بدونی ، کلیک کن!

انواع شیشه خم پنجره

  • شیشه قوس‌دار سکوریت / نشکن
  • شیشه منحنی لمینت / ایمن
  • شیشه خم پنجره رفلکس / آینه‌ای
  • شیشه خم پنجره هوشمند
  • شیشه قوس‌دار دو جداره / سه جداره
  • شیشه منحنی طراح‌دار/ چاپی / کنده‌کاری / اکرلیک
  • شیشه خم پنجره شفاف /کریستال /کلیر /سوپر کلیر
  • شیشه منحنی مات /سندبلاست / ساتینا /رنگی
  • شیشه خم رنگی /شفاف رنگی / مات رنگی
شیشه خم پنجره .نمای ساختمانی.2
شیشه خم پنجره . پنجره منحنی .1

شیشه رومیزی برنز از زیبا‌ترین رنگ‌های شیشه رومیزیه. کلیک کن تا انواعش رو بشناسی!

شیشه قوس‌دار سکوریت :

شیشه سکوریت که‌بنام شیشه نشکن هم معروفه، یکی از انواع شیشه‌های مقاومه. این شیشه در مقابل ضربه و فشار از عملکرد بسیار خوبی برخورداره. طی مراحلی که‌در تولید شیشه سکوریت صورت می‌گیره ، باعث به‌وجود اومدن خصوصیات با اهمیتی در این محصول می‌شه. مثل: مقاومت بسیار بالا در حد هفت برابر بیش‌تر از سایر شیشه‌های معمولی ، بی‌خطر بودن بدلیل نداشتن خرده‌های تیز و برنده در صورت شکسته شدن شیشه.

در صورتی‌که برای ساختمونت ، شیشه خم پنجره رو از جنس سکوریت سفارش بدی ، می‌تونی صاحب پنجره‌ای بسیار زیبا ، مقاوم و نشکن بشی.

شیشه خم پنجره .نمای ساختمانی.5

درب آلومینیومی هم جزو تولیدات فرکوعه. برای کسب اطلاع و مشاهده این محصول لینک رو لمس کن!.

شیشه منحنی لمینت :

برترین نوع شیشه خم پنجره ، از جنس لمینت ساخته‌می‌شه. این محصول بدلیل استفاده از چند لایه شیشه از استحکام بسیار زیادی برخورداره. تعداد لایه‌هائی که‌تو ساخت این محصول بکار می‌ره ، بستگی به‌مقدار مقاومت مورد نیازت و کاربرد اون تو اجرای مد نظرت داره. هرچه‌تعداد لایه‌های بکار رفته در تولید این شیشه بیش‌تر باشه ، استحکام این محصول هم بالاتره.

این شیشه‌امتیازی فوق‌العاده داره. و اون ویژگی امنیتی در عین بی خطر بودن اونه. چون این محصول چسب بسیار قوی‌ای بنام PVB بین لایه‌هاش داره ، که‌از خطر پاشیده شدن ذرات شیشه در حین شکسته شدنش جلوگیری می‌کنه.

شیشه خم پنجره .060

تو شرکت فرکو پنجره دوجداره هم تولید می‌شه. می‌خوای با این عایق بی‌نظیر آشنا بشی کلیک کن!

شیشه خم پنجره رفلکس :

شیشه رفلکس نوعی شیشه آینه‌ایه. شیشه‌های رفلکس مدت زیادیه‌که تو ساخت درب و پنجره مورد استفاده هستن. اما با گذشت زمان شاهد انواع زیباتر و تنوع رنگی بالاتری تو این محصول زیبا هستیم. که‌علاوه بر ایجاد زیبائی از ویژگی‌های خوبی هم برخورداره. از اون جمله می‌شه به‌بازتاب نور خورشید ، در مکان‌هائی که‌نور مستقیم باعث آزار افراد می‌شه، و همینطور قابلیت حفظ حریم شخصی ، با استفاده از خاصیت آینه‌ای و جلوگیری از دیده شدن داخل منزل ، اشاره کرد.

شیشه خم پنجره 08

پنجره دوجداره آلومینیومی در انواع مختلف و با رنگ‌های بسیار شیک تولید می‌شه. برای دیدنش کلیک کن.

شیشه منحنی طراحی شده :

شیشه خم پنجره رو می‌شه در انواع طراحی شده‌هم تولیدکرد. طراحی‌های روی شیشه انواع مختلفی دارن. طرح‌ها می‌تونن به‌صورت چاپی بر سطح شیشه چاپ شن و یا اینکه با دستگاه مخصوص روی شیشه حکاکی و کنده‌کاری بشن. و یا به‌صورت کاملا هنری با استفاده از رنگ اکرلیک بر روی شیشه نقاشی بشن.

طراحی‌های بسیار زیبا و متنوعی برای این منظور وجود دارن. مثل : لوگو و آرم شرکت ، انواع نوشته و طراحی‌های مربوط به‌طبیعت ، طرح‌های بسیار زیبای سنتی و اسلیمی ، تصاویر فانتزی و غیره … که‌بر اساس سلیقت می‌تونی سفارش بدی.

شیشه خم پنجره 09

برای اطلاع از قیمت شیشه خم می‌تونی لینک رو لمس کنی.

شیشه قوس‌دار دو جداره :

شیشه‌های دو جداره شیشه‌هائی هستن که‌از کنار هم قرار گرفتن دو شیشه با فاصله معین ساخته می‌شن. که‌فاصله بین دو شیشه با گاز آرگون پر می‌شه. این محصول به‌صورت سه جداره و بیش‌تر هم قابل تولیده. این نوع شیشه بدلیل استفاده از دو یا چند شیشه و همچنین بدلیل گاز آرگون و نصب مقاوم در جداره‌ها ، به‌عنوان عایق برودتی ، صوتی و همینطور گردو غبار ، قابلیت بسیار بالائی داره. شیشه خم پنجره رو هم می‌تونی به‌صورت دو یا چند‌جداره سفارش بدی.

شیشه خم پنجره 16

میز شیشه ای جلو مبلی رو دیدی ؟ از زیباترین تولیدات فرکوعه. برای دیدنش کلیک کن!

شیشه خم پنجره 15

شیشه خم پنجره شفاف

تو ساخت انواع پنجره خم می‌شه‌از انواع شیشه‌استفاده کرد. شیشه شفاف یکی از شیشه‌هائی که‌برای تولید پنجره‌های مختلف استفاده می‌شه. این نوع شیشه خودش دارای انواعیه‌که در ادامه بهت معرفی می‌کنم.

انواع شیشه شفاف :

  • شیشه‌های فلوت
  • شیشه شفاف کلیر
  • شیشه سوپر کلیر
  • شیشه کریستال
شیشه خم پنجره .070
شیشه خم پنجره . انواع شیشه

شیشه شفاف فلوت :

اصولا تمام شیشه‌ها قبل از این‌که فرآیندی از طرح یا رنگ بر روی اون‌ها اعمال بشه ، در گروه شیشه‌های شفاف قرار می‌گیرن. نسبت و مقدار شفافیت درشیشه‌های مختلف ، بر اساس کیفیت و نوع شیشه متفاوتن. شیشه‌های فلوت اولین گروه از شیشه‌های شفاف هستن که‌بعد از تولید اولین گونه‌از شیشه‌های تخت ، ساخته شدن. در تولید شیشه‌های فلوت سعی شد تا ایرادهای موجود در سطح شیشه‌های اولیه ، از قبیل حباب‌های ریز و موج‌های درون شیشه تا حدودی رفع بشه. اما از لحاظ شفافیت ، تفاوت چندانی با شیشه‌های اولیه نداره.

شیشه خم پنجره 13

از تولیدات زیبای فرکو میز شیشه ای اداری هستش . که‌می‌تونی با لمس لینک از اطلاعات و تصاویر مربوطه استفاده کنی.

شیشه شفاف کلیر :

شیشه شفاف کلیر بعداز شیشه‌های فلوت تولید شد. در رابطه با شیشه کلیر می‌تونم بگم که‌در تولیدش ، تمام ایرادات موجود در سطح شیشه‌های اولیه و فلوت به‌طور کامل رفع شدن.و این شیشه از کیفیت قابل قبولی نسبت به شیشه‌های پیش از خودش برخورداره. از نظر شفافیت هم در مقایسه با شیشه فلوت ، شفافیت بیش‌تری رو می‌تونی در سطحش مشاهده کنی. اما در طیف رنگی این سه گروه از شیشه‌های نام برده ، یعنی شیشه‌های تخت اولیه ، شیشه فلوت و شیشه کلیر ، هاله‌ای از رنگ سبز در بافت شیشه دیده می‌شه. البته با بهبود روند تولید در این سه نوع شیشه ، درجه رنگ سبز هم از بیش‌ترین حد به کم‌ترین میزان تغییر کرده.

شیشه خم پنجره .پنجره منحنی3

زیباترین انواع میز شیشه ای که‌ از تولیدات فرکو هستن رو با لمس لینک مشاهده کن.

شیشه شفاف سوپر کلیر

شیشه شفاف سوپر کلیر یکی از بهترین انواع شیشه‌های شفافه. در تولید شیشه سوپر کلیر ، هاله سبز رنگ موجود در شیشه‌های قدیمی به‌طور کامل رفع شده‌. این محصول علاوه بر کیفیت و درجه شفافیت بسیار بالا ، از ویژگی بی‌رنگی هم برخورداره. که‌با عنوان شیشه سفید هم شناخته شده‌.

شیشه خم پنجره.شیشه پنجره
شیشه خم پنجره . جام شیشه

شیشه میز ناهار خوری 8 نفره تنها قسمتی از تولیدات شیشه‌رومیزی تو این مجموعه هستش. کلیک کن تا انواعش رو بشناسی.

شیشه شفاف کریستال

شیشه شفاف کریستال بعد از شیشه سوپر کلیر تولید و به‌بازار عرضه شد. تو ساخت این شیشه شفاف ، از مقادیر فراوونی کریستال‌های بسیار ریز استفاده شده. وجود این مقدار از ذرات ریز کریستالی سطحی براق و شفافیتی بسیار بالا در این شیشه ایجاد کرده. این محصول در انواع شیشه خم پنجره ، مورد استفاده قرار می‌گیره و جلوه‌ای بسیار زیبا داره.

شیشه خم پنجره . شیشه شفاف

اگه‌به شیشه رومیزی دودی علاقه‌مند هستی. برای کسب اطلاع و مشاهده تصاویرش لینک رو لمس کن.

شیشه منحنی مات

برخلاف شیشه‌های شفاف که‌از سطحی براق برخوردارن و نور خورشید رو به‌طور کامل از سطح شفافشون عبور می‌دهن. شیشه‌های مات سطحی کدر دارن و بسته به‌درجه مات بودن شیشه و نوع شیشه مات ، مانع عبور کامل نور شده و تنها قسمتی از نور رو از خود عبور می‌دن.

شیشه خم پنجره . شیشه مات

شیشه میز ناهار خوری از دیگر تولیدات فرکو می‌باشد. جهت مشاهده تصاویر و کسب اطلاع در این زمینه لینک را لمس نمائید.

از تفاوت‌های شاخص شیشه شفاف با شیشه مات ، حفظ حریم خصوصی هستش. چراکه در استفاده از شیشه مات ، دید از بیرون به‌داخل وجود نخواهد داشت. البته در نظر داشته باش که‌دیگه قادر به‌مشاهده سمت دیگه شیشه‌هم نخواهی بود. از این خصیصه معمولا برای پنجره‌هائی استفاده می‌شه‌که صرفا قابلیت نورگیر بودن و نمای پنجره مد نظر باشه. برای مثال : شیشه خم پنجره در نمای سالن‌های زیبائی و باشگاه‌های ورزشی …

شیشه‌های مات هم در انواع مختلف تولید می‌شن.

انواع شیشه رومیزی تولید شده در مجموعه فرکو رو با لمس لینک ببین و با انواع رنگی و طرح‌دارش آشنا شو.

انواع شیشه مات

  • شیشه مات برفی
  • شیشه مات مشجر
  • شیشه مات سندبلاست
  • شیشه مات ساتینا
  • شیشه مات رنگی
  • شیشه هوشمند

اگه مایل به‌کسب اطلاع در رابطه با جدیدترین ساخته‌های میز شیشه ای تلویزیون هستی ، کلیک کن.

شیشه مات برفی

شیشه‌های برفی از قدیمی‌ترین شیشه‌های مات هستن. که از لحاظ کیفیت از استقامت پائینی بر خوردارن. بدلیل شکننده و ترد بودن این نوع شیشه امکان سکوریت شدن رو هم ندارن. شیشه‌های مات برفی از تنوع طرح هم برخوردار نیستن و برخلاف سایر شیشه‌های مات که‌بعد از تولید به‌شیشه هائی مات تبدیل می‌شن ، سطح شیشه‌های برفی ذاتا مات و کدر تولید می‌شن.

فرکو تولید کننده شیشه بی خطر و ایمن با نام شیشه خم لمینت هستش. می‌تونی کلیک کنی و با این شیشه فوق مقاوم آشنابشی.

شیشه مات مشجر

نوع دیگه‌ای از شیشه‌های مات ، شیشه‌های مشجر هستن. که‌مانند شیشه‌های برفی ، جزو شیشه‌های مات قدیمی هستن. سطح شیشه‌های مشجر ، پوشیده از طرح‌هائیه‌که به‌صورت برجسته و فرو رفته در بافت شیشه ایجاد شدن.

اگر شما هم به‌انواع مدرن آکواریوم علاقه مندی ، می تونی برای کسب اطلاع و مشاهده تصاویر مربوط به شیشه خم آکواریوم لینک رو لمس کنی.

شیشه مات سندبلاست

شیشه سندبلاست نوعی شیشه ماته‌که از پاشش شدید ماسه‌هائی از جنس سیلیس و اکسید فلزات بر سطحش بوجود میاد. در این روش ، ماسه‌ها با استفاده از دستگاه و با شدت بسیار زیادی به‌سمت شیشه پرتاب می‌شون. از این برخورد قسمتهائی از سطح شیشه برداشته می‌شه که‌منجر به‌از بین رفتن سطح صاف و شفاف شیشه شده و نمایی کدر و مات ایجاد می ‌کنه. ویژگی متمایز شیشه مات سندبلاست نسبت به‌سایر شیشه‌های مات ، تنوع گسترده و قابلیت طراحی بر روی این شیشه هستش.

یکی از انواع با کیفیت شیشه‌ ، که عایق بسیار خوبی هم محسوب می‌شه ، شیشه خم دو جداره هستش ، که‌با لمس لینک می‌تونی اطلاعات خوبی ازش کسب کنی.

شیشه مات ساتینا

شیشه ساتینا رو با استفاده از اسید فلوئوریک به‌صورت مات در میارن. در این روش با ریختن اسید بر سطح شیشه و ایجاد خوردگی در لایه اولیه شیشه ، سطح شفاف اون رو از بین برده و سطحی مات و کدر بوجود میارن. شیشه‌های مات ساتینا و سندبلاست بدلیل قابلیت سکوریت شدن از کیفیت و استحکام بالائی برخوردارن.

از انواع میز شیشه ای پذیرایی با لمس لینک آشنا شو و از جدیدترین مدل‌های بسیار زیبای اون دیدن کن.

شیشه مات رنگی

شیشه رنگی مات یا شیشه متلوکس ، مانند شیشه‌های ساتینا با استفاده از اسید ساخته می‌شن. شیشه‌های مات رنگی به جز ظاهر رنگی که‌دارن، هیچ تفاوت دیگه‌ای با انواع مات غیر رنگی ندارن. و می‌تونن در انواع جنس و کیفیت تولید بشن. شیشه‌های مات رنگی بسیار مورد توجه طراحان دکوراسیون داخلی ، در نماسازی ساختمان‌ها و پنجره‌ها قرار گرفتن و بسیار متنوع ، زیبا و کاربردی هستن.

شیشه خم پنجره ..1

مدرن‌ترین انواع میز شیشه ای ناهار خوری که‌از تولیدات فرکو هستن رو با لمس لینک مشاهده کن.

شیشه مات هوشمند

در واقع شیشه‌های هوشمند در گروه شیشه‌های مات قرار نمی‌گیرن ، چراکه این شیشه‌ها در اصل شیشه‌هائی شفاف هستن. اما بدلیل مکانیزم پیشرفته و تکنولوژی مدرنی که‌توساخت این شیشه‌های هوشمند بکار رفته ، قابلیت مات شدن دارن. و با استفاده از ریموت و کنترل از راه دور در هر زمان ، از شیشه شفاف به‌شیشه مات و بلعکس قابل تبدیل هستن.

در فرکو میز شیشه ای مغازه با طراحی مدرن و کیفیت نشکن تولید می‌شه. کلیک کن تا از انواعش مطلع بشی.

شیشه خم هوشمند

شیشه خم هوشمند شیشه‌ای مدرن و برگرفته از تکنولوژی پیشرفته روزه ، که‌تو شیشه خم پنجره هم بسیار کاربرد داره. شیشه‌های هوشمند ، براساس منظم و یا نامنظم شدن یون‌هائی که‌در میکروفیلم‌ها موجودن ، عمل می‌کنن. میکروفیلم‌ها در واقع رول‌هائی هوشمند با طول و عرض مختلف هستن.

شیشه‌های هوشمند از طریق کنترل و ریموت تغییر حالت می‌دن. به این ترتیب که‌در حالت روشن بودن ، یعنی حالت ON شیشه‌شفاف هستش و کاملا قابلیت دید از داخل و بیرون شیشه وجود داره. در حالی‌که وقتی ریموت درحالت خاموش باشه ، یعنی حالت OF ، شیشه‌کاملا مات می‌شه و دیگه‌امکان رویت از دو سمت شیشه وجود نخواهد داشت.

این قابلیت شیشه‌هوشمند ، از لحاظ حفظ حریم خصوصی و هم‌چنین تعیین میزان ورود نور خورشید به‌داخل منزل بسیار حائز اهمیته.

شیشه رومیزی کریستال با شفافیت بسیار بالا در فرکو تولید می‌شه. برای مشاهده تولیدات بی‌نظیر این مجموعه کلیک کن.

شیشه خم پنجره ..6

شیشه رومیزی گرد با زیباترین رنگ‌ها و در قطرهای متنوع تولید می‌شه. برای دیدن انواعشون کلیک کن.

شیشه قوس‌دار رنگی

شیشه‌های منحنی و قوس‌دار رو می‌شه در انواع رنگ‌ها تولید نمود. کاربرد رنگ در دکوراسیون از جایگاه ویژه‌ای برخوردار هستش. که‌در شیشه خم پنجره با رنگ‌های زیبا ، علاوه بر ایجاد نمائی خاص در ظاهر ساختمون ، باعث می‌شه نور خورشید هم با تناژی خوش‌رنگ‌تر و زیباتر به‌داخل ساختمون بتابه. که‌تاثیر شگرفی در ایجاد آرامش و هم‌چنین در دکوراسیون داخلی داره. انواع رنگ‌های شیشه :

فرکو نمایندگی شیشه رومیزی تهران هستش و می تونی با لمس لینک با زیباترین سازه‌های این تولیدی آشنا بشی.

شیشه رنگی براق

شیشه رنگی براق یا شیشه لاکوبل از انواع مدرن شیشه‌های رنگی محسوب می‌شه. و در انواع دکوراسیون داخلی بسیار مورد استفاده هستش. شیشه لاکوبل مجموعه بسیار کاملی از انواع رنگ‌هاست‌. که‌طیف گسترده این محصول بیش از 120 رنگ رو شامل می‌شه. این شیشه از کیفیت بسیار بالائی هم برخورداره. زیرا هم به‌صورت سکوریت و هم به‌صورت لمینت قابل ارائه هستش.

شیشه رنگی مات

شیشه‌های رنگی مات یا ساتینا رنگی رو شیشه متلوکس هم می‌گن. این نوع شیشه مثل شیشه لاکوبل از کیفیت بالایی برخورداره و به‌صورت لمینت و سکوریت قابل ارائه هستش. نمای ظاهری شیشه به‌صورت ماته و سطحی مخملی داره. در تولید این محصول از فرآیند اسیدکاری نرم استفاده می‌شه و سطح مخملی اون هم ناشی از همین اسیدکاری هستش.

شیشه میز ناهارخوری ۱۰ نفره از تولیدات این مجموعه هستش که‌در ابعاد و طراحی مختلف تولید می‌شه. برای مشاهده کن.

شیشه رنگی متالیک

شیشه‌های رنگی متلاک یا متالیک بسیار شبیه به‌شیشه‌های لاکوبل هستن، و از تمام ویژگی‌های شیشه لاکوبل برخوردارن. از لحاظ رنگ بندی هم، کلیه 120 رنگ‌رو شامل می‌شن. با این تفاوت که‌شیشه‌های متلاک در بافت رنگی خود ذرات بسیار ریز اکلیلی هم دارن که‌جلوه زیباتری به‌این محصول بخشیده.

شیشه رنگی ارسی

نوعی از شیشه پنجره هستش که‌از قطعات رنگارنگ شیشه ساخته می‌شه. ارسی درواقع یک هنر قدیمیه و به‌عنوان سبکی مخصوص ، در تولید شیشه پنجره محسوب می‌شه. این سبک رو حتما در اماکن قدیمی و تاریخی ایرانی بسیار دیدی. در پنجره ارسی چند نقش اصلی بکار می‌ره : نقش اسلیمی ، نقش گره چینی ، نقش جقه ، نقش چهارپر .

برای آشنایی و کسب اطلاع از زیبا‌ترین انواع میز شیشه ای کامپیوتر کلیک کن.

شیشه رنگی ترنسپرنت

ترنسپرنت یعنی شفاف و شیشه رنگی ترنسپرنت یعنی شیشه‌های شفاف رنگی ، که‌در واقع با استفاده از نوعی برچسب رنگی بسیار مقاوم ساخته می‌شن. برچسب‌های ترنسپرنت با رنگ‌های متنوع برای انواع شیشه قابل استفاده هستن. شیشه‌های ترنسپرنت از شفافیت بالائی برخوردارن و نور رو به‌خوبی از خود عبور می‌دن. استفاده از لیبل‌های ترنسپرنت باعث ایجاد نمائی بسیار زیبا و جذاب در انواع شیشه می‌شه.

نمایندگی شیشه خم که‌یکی از نمایندگی‌های معتبر ایران هستش برعهده فرکوعه. برای آشنایی با همه محصولاتش کلیک کن.

شیشه قوس‌دار نمای ساختمانی

شیشه‌های قوس‌دار و خمیده از پرطرفدارترین مصالح ساختمانی ، در نمای انواع ساختمان و آپارتمان مسکونی و اداری یا تجاری محسوب می‌شه. این شیشه‌های خمیده که‌از زیباترین انواع شیشه در نماسازی و معماری مدرن هستن ، کاربرد بسیار زیادی هم در این زمینه دارن. از انواع شیشه‌های خم سکوریت و لمینت که‌از با کیفیت‌ترین و مقاوم‌ترین انواع این محصول هستن ،در نمای انواع ساختمون‌های شخصی و دوبلکس ، آپارتمان‌ها و برج‌های بسیار بزرگ .اعم از مسکونی ، اداری و تجاری استفاده می‌کنن تا طراحی‌هائی شگفت انگیز و خارق‌العاده رو به‌نمایش دربیارن.

بروز‌ترین شیشه‌های نمای ساختمانی رو به‌همراه مدرن‌ترین شیشه‌خم پنجره ، در فرکو سفارش بده.

شیشه خم پنجره 01.2

کارخانه شیشه خم فرکو ، محصولات شیشه‌ای مدرن و زیبایی تولید می‌کنه ، که‌با لمس لینک می‌تونی با انواعشون آشنا بشی.

شیشه منحنی در انواع درب شیشه‌ای

امروزه که‌استفاده از انواع شیشه در مصالح ساختمانی کاربرد بسیاری داره ، از انواع شیشه‌های منحنی در ساخت درب ورودی بسیاری از اماکن مسکونی ، اداری و تجاری استفاده می‌شه. درب‌های شیشه‌ای انواع بسیار متفاوت و زیبائی دارن. که‌از اون جمله می‌شه به‌درب شیشه‌ای گردون ، که‌با طراحی استوانه‌ای شکل و با استفاده از شیشه‌های خم تولید می‌شه اشاره کرد. درب‌های گردون معمولا در ورودی پاساژها ، هتل‌ها ، بیمارستان‌ها ، هایپر مارکت‌ها و سوپر مارکت‌های زنجیره‌ای ، برخی از ساختمون‌های اداری بزرگ و بعضی از ساختمون‌های مسکونی و … بسیار مورد استفاده قرار می‌گیرن.

میز شیشه ای پایه فلزی از انواع متنوع تولیدات مجموعه فرکو هستش. برای مشاهده کلیک کن.

نرده تراس یا بالکن با شیشه منحنی

با استفاده از شیشه‌های منحنی ، نرده‌های شیشه‌ای با طراحی‌های بسیار زیبا و جذابی تولید می‌شن ، که‌نما و جلوه‌ای بسیار زیبا دارن. طراحان دکوراسیون و معماران داخلی با استفاده از شیشه‌های منحنی برای دستیابی به‌زیبا ترین ایده‌های خلاقانه خود بهره بسیار می‌برن. از نرده‌های شیشه‌ای قوس‌دار علاوه بر بالکن و تراس‌های منازل مسکونی در دکوراسیون بسیاری از اماکن تجاری چون رستوران‌های رو باز و بدون سقف ، کافی شاپ‌ها ، … و هم‌چنین در برخی از اماکن اداری استفاده می‌شه.

شرکت تولیدی فرکو با سال‌ها تجربه و تبحر در زمینه تولید انواع شیشه خم ، در کنار تولید انواع شیشه خم پنجره ، سازه‌های شیشه‌ای منحنی گوناگونی از قبیل انواع نرده شیشه‌ای رو هم تولید می‌کنه.

شیشه خم پنجره 03.
شیشه خم پنجره .نرده تراس

شیشه خم ساختمانی از گسترده ترین تولیدات شیشه خم هستش. جهت مشاهده تصاویر و کسب اطلاع کلیک کن.

نرده راه‌ پله از شیشه قوس‌دار

در دکوراسیون امروزی ، راه پله‌های بسیار مدرن و زیبائی از شیشه‌های قوس‌دار تولید می‌شن. که‌با استفاده از نرده‌های شیشه‌ای منحنی ، نمائی بسیار خاص و شیک دارن. از انواع نرده‌های شیشه‌ای در اکثر راه پله‌های مدرن استفاده می‌شن. زیباترین انواع نرده‌های شیشه‌ای با شیشه‌های منحنی رو می‌تونی در فرکو سفارش بدی.

شیشه خم پنجره .نرده شیشه ای

شیشه میز ناهار خوری با طرح و رنگ فوق‌العاده‌ تولید می‌شه. برای مشاهده و دریافت اطلاع کلیک کن.

راه پله شیشه‌ای خمیده

با استفاده از شیشه‌های منحنی از انواع نشکن و مقاوم اون ، چون سکوریت و لمینت پله‌های شیشه‌ای بسیار زیبائی تولید می‌شه. انواع پله‌های شیشه‌ای بسیار لوکس ، که‌در دکوراسیون داخلی جلوه‌ای بسیار شیک و لاکچری دارن. از انواع راه پله‌های شیشه‌ای در ویلاهای شخصی ، ساختمون‌های لوکس مسکونی و تجاری ، هتل‌های چند ستاره و … برای جلوه دادن به‌انواع دکوراسیون داخلی بهره می‌برن.

در کنار تولیدات بسیار زیبا از شیشه خم پنجره ، انواع راه پله شیشه‌ای ، با طراحی بسیار شیک و مدرن در فرکو تولید می‌شه.

می‌تونی لینک رو لمس کنی و از انواع میز شیشه ای با جذاب‌ترین طراحی‌ها با خبر بشی.

پارتیشن از شیشه منحنی

پارتیشن‌ها مانند دیوارهای متحرکن که‌گاها در جهت زیبا‌سازی و اکثرا به‌عنوان وسیله ای برای تفکیک و ایجاد فضاهای بیش‌تر در یک محیط بزرگ استفاده می‌شن. انواع پارتیشن‌ها در جنس‌های مختلف تولید می‌شن.ولی پارتیشن‌های شیشه‌ای مخصوصا از نوع منحنی از توجه و استقبال بیش‌تری در دکوراسیون داخلی برخوردارن. پارتیشن‌ها در انواع خونگی ، اداری و تجاری تولید می‌شن.

پارتیشن‌های شیشه‌ای در دو نوع ثابت و متحرک ، و در انواع طرح و رنگ ، در شرکت تولیدی فرکو قابل سفارش هستن.

شیشه خم پنجره .پارتیشن
شیشه خم پنجره . پارتیشن شیشه ای

می‌تونی برای اطلاع از قیمت شیشه رو میزی و انواع اون کلیک کنی.

دیوارپوش شیشه‌ای

دیوار پوش‌های شیشه‌ای در واقع نوعی پوشش مقاوم و زیبا هستن ، که‌بر روی انواع دیوار نصب می‌شن. این دیوار پوش‌ها مثل کاغذ دیواری ولی از جنس شیشه هستن و طراحی‌های بسیار زیبا و متنوعی دارن. از انواع دیوارپوش علاوه بر نماسازی دیوارها هم‌چنین برای پوشوندن خرابی‌های ناشی از تبله‌کردن دیوار و یا لک‌ها و کثیفی‌های روی دیوارها استفاده می‌شه. که‌می‌تونه به‌صورت کاور کامل دیوار یا قسمتی از یک دیوار باشه. از دیوار پوش شیشه‌ای برای شیشه بین کابینت‌های آشپزخونه بسیار استفاده می‌شه و کاربرد و جلوه‌ای بسیار عالی داره.

طراحی‌های بسیار زیبا و رنگ‌های بسیار متنوع در این محصول باعث شده‌که در انواع دکوراسیون داخلی مورد استقبال فراوونی قرار بگیره. در شرکت فرکو علاوه بر انواع شیشه خم پنجره متنوع‌ترین انواع دیوار پوش شیشه‌ای و شیشه بین کابینتی هم تولید می‌شه.

شیشه خم پنجره . دیوار پوش شیشه ای

برای آشنایی با محصولات فرکو که‌در انواع : آینه ، طلق و پلکسی ، آلومینیوم ، شیشه رو میزی و انواع سازه‌های شیشه‌ای ، تولید می‌شن ، کافیه روی هر محصول کلیک کنی.

ارتباط با فرکو

صنایع فرکو باکادری متعهد و حرفه‌ای در تولید محصولات مدرن و با کیفیت ، در انواع متنوع شیشه خم پنجره و تمام سازه‌هائی با جنس شیشه و آینه در خدمت شما مشتریان عزیزه. و با انواع محصولات شیشه‌ای با جنس‌های مقاوم و با کیفیتی ، همچون شیشه سکوریت ، شیشه لمینت ، شیشه هوشمند و … امکان خریدی دلپذیر و بسیار رضایت‌بخش رو براتون فراهم کرده.

آیا شیشه خم پنجره با قیمتی بیش‌تر از شیشه‌های ساده ، ارزش خرید داره؟

شیشه خم پنجره از شیشه‌های ساده مقاوم‌تره و میزان انحنای اون دیدی بسیار بالارو مهیا می‌کنه و …
برای آشنایی با تمام ویژگی‌های برجسته این محصول مقاله رو مطالعه کن.

شیشه خم هم قابل تولید به‌صورت نشکنه؟

شیشه خم به‌صورت نشکن و با کیفیت‌های مختلف تولید می‌شه. هم‌چنین طرح و رنگ مورد نظر مشتری هم در اون قابل اجراست. برای اطلاع از انواع شیشه نشکن به مقاله مراجعه‌کن.

آیا می‌شه شیشه خم پنجره رو رنگی سفارش داد؟

بله جنس‌های مختلف و رنگ‌های مختلفی‌رو می‌تونی به‌صورت خم از شرکت فرکو سفارش بدی. با مطالب مقاله به‌طور کامل با انواع شیشه خم پنجره آشنا می‌شی.

برای آشنایی و مشاهده محصولات فرکو از طریق پیج اینستاگرام ما را دنبال کن.

جهت دریافت هرگونه اطلاعات و ثبت سفارش می‌تونی با مشاورین ما در فرکو با شماره تماس :  09101767773 در ارتباط باشی.

حضور در آدرس : آدرس کارخانه: تهران ،اتوبان فتح ، باغستان ، میدان سعید آباد ، خ باغ عمارت ، خ ۱۵ متری سلمان ، بن‌بست بنفشه ، انتهای کوچه درب سبز روشن

شیشه خم پنجره ..4
شیشه خم پنچجره ..2
شیشه خم پنجره .050
شیشه خم پنجره 11
شیشه خم پنجره 12
شیشه خم پنجره ..3

28 پاسخ

  1. ببخشید برای پنجره شیشه منحنی رنگی هم تولید می کنید؟ اگر تولید می کنید قیمتش رو هم لطف کنید بگید ممنونم

    1. سلام شبتون بخیر
      بله تولیدات شیشه خم پنجره در فرکو به خواست و سفارش مشتری در انواع طرح و رنگ قابل اجراست
      شما دوست عزیز میتونید با شماره تلفن :02188068352 تماس گرفته و تمام اطلاعات مورد نیازتون رو از مشاورین ما دریافت کنید .

      1. سلام وقت بخیر
        بله دوست عزیز برای خرید حضوری می تونید از ساعت 8 صبح تا 2 و از ساعت 4 تا 8 شب به آدرس زیر مراجعه کنید : آدرس دفتر : تهران ، ونک ، ده ونک ، خیابان شیخ بهایی ، کوچه کولیوند ، خیابان شهید مجید پور ، نبش بن بست آرمین پلاک ۱۰۶

  2. ببخشید شیشه طرح دار دقیقاً به چه صورت هستش ؟ برای پنجره هم میشه استفاده کرد ؟ و اینکه اگر برای پنجره استفاده بشه ،فضای بیرون رو میشه دید یا کاملا دید پنجره گرفته میشه ؟

    1. سلام وقت بخیر
      دوست عزیز شیشه خم پنجره از جنس های مختلفی تولید میشه و هرکدوم قیمت متفاوتی داره . لطفا برای کسب اطلاع از قیمت دقیق و بروز انواع شیشه خم پنجره با شماره تلفن 02188068352 تماس بگیرید.

    1. سلام وقت بخیر
      انواع شیشه با جنس های متفاوت از قبیل سکوریت ، لمینت ، کریستال و … و با انواع تناژ رنگی به خواست مشتری تولید می شود .جهت دریافت اطلاعات تکمیلی در این زمینه می توانید با شماره تلفن 02188068352 تماس بگیرید .

    1. سلام وقت بخیر
      بله دوست عزیز امکان استفاده از شیشه های طرح دار برای انواع پنجره وجود دارد . بسته به سلیقه و خواست شما انواع شیشه های طرح دار در فرکو تولید می شود برای کسب اطلاعات بیشتر با این شماره 02188068352 تماس بگیرید

    1. سلام وقت بخیر
      دوست عزیز برای پاسخ کامل به سوالات شما عزیزان متخصصین فرکو ،جهت هرگونه راهنمایی و اطلاع رسانی با شماره تلفن 02188068352 آماده پاسخگویی هستند .

    1. سلام وقت بخیر
      بله شیشه های منحنی هم مانند سایر شیشه های معمولی قابلیت نصب در قسمت های مختلف ساختمان را دارند . برای کسب اطلاعات کامل در این زمینه مشاورین فرکو با شماره تلفن 02188068352 آماده پاسخگویی به تمام سوالات شما عزیزان هستند .

    1. سلام وقت بخیر
      بله شیشه منحنی در انواع طرح و رنگ قابل سفارش است . شما میتونید طرح مورد نظرتون رو برای اجرا در اختیار متخصصین فرکو قرار بدین و محصول مورد نظرتون رو در اسرع وقت دریافت کنید .

    1. سلام وقت بخیر
      دوست عزیز برای خرید حضوری از ساعت 8 صبح تا 2 بعد از ظهر و از 4 عصر تا 8 شب ، می تونید به این آدرس مراجعه کنید : آدرس دفتر : تهران ، ونک ، ده ونک ، خیابان شیخ بهایی ، کوچه کولیوند ، خیابان شهید مجید پور ، نبش بن بست آرمین پلاک ۱۰۶

    1. سلام وقت بخیر
      دوست عزیز شیشه خم بر اساس جنس ، انواع مختلفی داره و هر نوع و رنگی قیمت متفاوتی . لطفا برای کسب اطلاعات و قیمت دقیق در این زمینه با شماره تلفن 02188068352 تماس بگیرید

    1. سلام وقت بخیر
      دوست عزیز محاسبه قیمت محصول بر اساس ابعاد شیشه ، جنس شیشه ، رنگ و طرح انتخابی و میزان خمش شیشه ، متفاوت هستش. برای دریافت قیمت دقیق با این شماره تماس بگیر: 09101767773

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×
×

میدونستی هر هفته مسابقه داریم ؟!

صفحه ی اینستاگراممون رو فالو کن تا تو هم یکی از برنده های میلیونی آینه ای مون باشی!

پیج اینستاگرام فرکو