Home
درب آلومینیومی سرویس بهداشتی

درب آلومینیومی سرویس بهداشتی

صفحه اصلی » مقالات » درب و پنجره آلومینیوم » درب آلومینیومی سرویس بهداشتی

آلومینیوم یکی از بهترین متریال ها برای فضا هایی که در معرض رطوبت قرار دارند می باشد . به همین دلیل درب آلومینیومی سرویس بهداشتی یکی از پر طرفدار ترین انواع درب برای دستشویی می باشد . با گسترش روز افزون طرفداران درب های آلومینیومی این درب در سال های اخیر مورد توجه طراحان قرار گفته است و دیگر خبری طرح های قدیمی درب های آلومینیومی نیست . درب های آلومینیومی سرویس بهداشتی مدرن فرکو در انواع مدلها و طرح های مدرن طراحی و تولید می شوند . قابلیت تولید این درب ها در رنگ های متنوع و طرح چوب یکی دیگر از مزایای محصولات فرکو می باشد .

درب آلومینیومی سرویس بهداشتی یک

فرقی نمی کند که آیا شما یک درب ورودی برای سرویس بهداشتی خود می خواهید. یا یک درب شیشه ای برای حمام . درب آلومینیومی سرویس بهداشتی بهترین انتخاب برای شما خواهد بود . ویژگی های متمایز کننده آلومینیوم نسبت به سایر متریال ها موجب گردیده است که این درب برای استفاده ی داخل حمام ها و یا سرویس های بهداشتی بسیار مناسب باشد .

درب آلومینیومی سرویس بهداشتی دو
درب آلومینیومی سرویس بهداشتی سه

درب سرویس بهداشتی فرکو

درب آلومینیومی دستشویی در انواع مدل های ساده ، شیشه خور و با استفاده از انواع شیشه قابل تولید است . کافی است نمونه مدل های درب آلومینیومی سرویس بهداشتی فرکو را ببینید و درب مورد نظر خود را سفارش دهید . قابل ذکر است که در کمپانی فرکو در کنار لاین تخصصی تولید درب و پنجره ، لاین تولید شیشه و آینه نیز در حال فعالیت است . بنابراین تمامی شیشه ها و یا آینه های انتخابی شما برای درب و یا پنجره توسط خود کمپانی فرکو تولید می شود . 0 تا 100 درب و پنجره های تولیدی فرکو توسط کارشناسان خبره ما تولید می شوند .

درب آلومینیومی سرویس بهداشتی چهار

چه دربی مناسب سرویس بهداشتی است ؟


درب آلومینیومی سرویس بهداشتی پنج

معمولا حمام ها و سرویس های بهداشتی مکان هایی مرطوب هستند . بنابراین درب های سرویس های بهداشتی در معرض رطوبت و نم مستقیم قرار دارند . لذا متریال مناسب برای درب سرویس بهداشتی آن هایی هستند که در برابر نم و رطوبت مقاوم باشند . از متریال های موجود در بازار می توان به درب های چوبی ، درب آهنی و یا استیل ، درب های پلاستیکی و uPVC ، درب آلومینیومی و … اشاره کرد . اما متناسب با ویژگی مقاومت در برابر نم و رطوبت تمامی این متریال ها مناسب نخواهند بود .



متریال مناسب درب سرویس های بهداشتی


درب آلومینیومی سرویس بهداشتی ششم

اما وقتی به دنبال متریال مناسب برای درب های سرویس بهداشتی بگردیم . پس از بررسی های دقیق متوجه خواهیم شد که درب آلومینیومی سرویس بهداشتی بهترین انتخاب است . مدل هایی که در سال های قبل تر در بازار مشاهده می شدند اغلب طرح های ساده ای بودند که چندان برای درب های منازل مفید نیستند . از این درب ها بیشتر برای سرویس بهداشتی های عمومی که زیبایی چندان اهمیتی ندارد استفاده می شد . اما با گسترش زمان و افزایش طرفداران استفاده از درب آلومینیومی سرویس بهداشتی ، این درب در انواع طرح ها و مدل های زیبا تولید شدند .

درب آلومینیومی سرویس بهداشتی هفتم

در ادامه با ما همراه باشید تا درب های سرویس بهداشتی را به طور کامل مورد بررسی قرار دهیم .



درب چوبی سرویس بهداشتی


درب آلومینیومی سرویس بهداشتی هشتم

درب های چوبی انتخاب خوبی برای درب سرویس بهداشتی نیستند . این درب ها در اثر رطوبت به راحتی دچار پوسیدگی و تاب برداشتن می شوند . رنگ آن ها می ریزد و ظاهر نا زیبایی در قسمت داخلی سرویس بهداشتی شما به وجود می آورند . گرچه درب های چوبی گزینه زیبایی محسوب می شوند اما شما پس از مدتی مجبور خواهید بود آن را تعویض کنید .

درب آلومینیومی سرویس بهداشتی نهم

زیبایی درب های چوبی مخصوصا برای قسمت های داخلی خانه موجب شده بود تا افراد زیادی جذب استفاده از این درب ها برای سرویس بهداشتی شوند . مسئله ی حائز اهمیت این است که معمولا تمامی درب های داخلی خانه ها را یکسان خریداری می کنند . همین مسئله موجب شده بود تا این نکته که درب چوبی مناسب سرویس بهداشتی نیست نادیده گرفته شود . و نهایتا در قسمت پایینی درب ها از یک لایه ورق آلومینیومی برای افزایش مقاومت استفاده می کردند . که این ورق آلومینیومی ظاهری بسیار نازیبا به وجود می آورد .

درب آلومینیومی سرویس بهداشتی دهم

اما به لطف وجود درب های آلومینیومی طرح چوب ، می توانید زیبایی چوب و مقاومت آلومینیوم را در کنار هم داشته باشید .


درب فلزی سرویس بهداشتی


درب آلومینیومی سرویس بهداشتی یازدهم

درب های استیل و آهنی که هر یک نوعی فلز می باشند ، در برابر رطوبت مستقیم دچار زنگ زدگی می شوند . حتی اگر ما از ضد زنگ ها نیز استفاده کنیم پس از مدتی شاهد رنگ قرمزی خواهیم بود که حاصل اکسیدیته شدن آهن است و زیبایی چندانی ندارد . ضمن اینکه متریال فلز بسیار سرد و بی روح است . لذا برای استفاده در فضاهای داخلی چندان توصیه نمی شود .

درب آلومینیومی سرویس بهداشتی دوازدهم

انتخاب های بهتری از این متریال ها هم برای فضای داخلی و هم فضای بیرونی وجود دارند . که می توانند طول عمر استفاده از آن را تضمین کنند . ضمن اینکه زیبایی بیشتری نیز دارند و روی هم رفته برای فضای داخلی مناسب تر هستند .


درب آلومینیومی


درب آلومینیومی سرویس بهداشتی سیزدهم

اما مسئله در مورد درب های آلومینیومی و uPVC متفاوت است . این درب ها بهترین انتخاب برای درب سرویس بهداشتی هستند . این درب ها در برابر نم و رطوبت مقاوم هستند . و ظاهر زیبایی دارند . و به لطف وجود تنوع رنگی بالا و درب آلومینیومی سرویس بهداشتی طرح چوب روح جدیدی به فضای خانه شما خوهند بخشید . گرچه کمپانی فرکو هر دو نوع از درب های آلومینیومی و uPVC را تولید می کند . اما ما در این مقاله به بررسی تخصصی درب آلومینیومی سرویس بهداشتی خواهیم پرداخت .



آلومینیوم بهترین متریال برای درب سرویس بهداشتی


درب آلومینیومی سرویس بهداشتی چهاردهم

درب های آلومینیومی بهترین انتخاب برای سرویس بهداشتی و درب حمام است. اگرچه درب های چوبی و درب های استیل بسیار ظریف و زیبا به نظر می رسند ، اما به اندازه نمونه های آلومینیومی کاربردی نیستند. آلومینیوم یکی از سبک ترین موادی است که می تواند برای ساخت درب استفاده شود . اما این بدان معنی نیست که در دوام و مقاومت به خطر بیفتد. تعجب خواهید کرد اگر بدانید که آلومینیوم یکی از محکم ترین متریال ها برای درب سرویس بهداشتی است.

درب آلومینیومی سرویس بهداشتی پانزدهم


مزیت های استفاده از درب آلومینیومی سرویس بهداشتی


درب آلومینیومی سرویس بهداشتی هفدهم

درب های آلومینیومی سرویس بهداشتی علاوه بر سبک بودن و استحکام ، مزایای بسیار دیگری نیز دارند . این مزایا آنها را به بهترین نوع درب برای سرویس بهداشتی تبدیل می کند . در زیر به چند مورد از این مزایا پرداخته شده است :


درب آلومینیومی سرویس بهداشتی یک انتخاب زیبا


درب آلومینیومی سرویس بهداشتی شانزدهم

وقتی به درب های فانتزی و زیبا فکر می کنید ، کاملاً مطمئن هستیم که درب های سرویس بهداشتی اولین چیزی نیستند که در ذهن شما ظاهر می شوند. درب های سرویس بهداشتی و حمام در طراحی داخلی کاملاً نادیده گرفته می شوند. ما معمولاً هنگام انتخاب درب ها اهمیت درب های سرویس بهداشتی را دست کم می گیریم . اما ، اگر درب حمام مناسب را انتخاب کنید ، می تواند تاثیر به سزایی در زیبایی فضای خانه شما و عملکرد آن داشه باشد . درب های تولیدی در شرکت فرکو علاوه بر کارایی بسیار زیبا هستند . پس دیگر نگران زیبایی درب سرویس بهداشتی خود نباشید .

درب آلومینیومی سرویس بهداشتی هجدهم

این مسئله معمولا از نگاه خریداران درب های داخلی فضا پوشیده می ماند . بنابراین ما ی خواهمی در ادامه به بررسی نکات انتخاب یک درب مناسب برای سرویس های بهداشتی بپردازیم . این مسئله در زیر مجموعه های انتخاب متریال مناسب ، مدل مناسب درب ، شیشه خور بودن و یا درب های معمولی ، انواع لولایی و یا کشویی درب و … مورد بررسی قرار می گیرد .



درب آلومینیومی بسیار سبک است


درب آلومینیومی سرویس بهداشتی نوزدهم

درب آلومینیومی سرویس بهداشتی بسیار سبک می باشد ، اما مقاومت بالایی دارد . همچنین متریال آلومینیوم در برابر زنگ زدن و باد کردن در اثر رطوبت بسیار مقاوم می باشد . امری که در درب های چوبی و فلزی شاهد آن هستیم . بسیار دیده می شود که برای جلوگیری از تاب برداشتن و یا زنگ زدن درب های چوبی و فلزی از یک لایه ورق آلومینیومی در قسمت پایینی در که در معرض رطوبت مستقیم قرار می گیرد ، استفاده می شود . در ادامه به بررسی دقیق تر این مزایا خواهیم پرداخت .

درب آلومینیومی سرویس بهداشتی بیستم

شما می توانید از این متریال ظریف هم برای درب ورودی سرویس بهداشتی استفاده کنید . و هم برای درب حمام و دوش . زیبایی فوق العاده این درب را ی توانید در تصویر بالا مشاهده کنید که به چه زیبایی قسمت دوش را بقیه قسمت های حمام جدا کرده است .



آلومینیوم در برابر نم و رطوبت مقاوم است


درب آلومینیومی سرویس بهداشتی بیست و یکم

آلومینیوم در برابر نم و رطوبت بسیار مقاوم است. این امر باعث می شود که یکی از بهترین متریال ها برای ساخت درب های سرویس بهداشتی و حمام ها باشد . زیرا در اثر ریختن بیش از حد آب بر روی آن و رطوبت داخل حمام آسیب نمی بیند. همانطور که پیش تر نیز به صورت خلاصه توضیح داده شد ، در بسیاری از موراد برای جلوگیری از تاب برداشتن درب های چوبی در قسمت پایینی درب ها ورق های آلومینیومی استفاده می شود .

درب آلومینیومی سرویس بهداشتی

این ورق ها که به صورت متری در بازار به فروش می رسند علاوه بر ایجاد یک ظاهر آشفته ، همخوانی جالبی با متریال چوب نخواهند داشت . همچنین این عنصر که به عنوان یک وصله نمود می کند ، تنها مدت زمان کوتاهی می تواند موثر باشد . زیرا رطوبت و نم از لایه های زیرین به چوب نفوذ خواهند کرد و آن را خراب می کنند .

درب آلومینیومی سرویس بهداشتی بیست و دوم


آلومینیوم سازگار با محیط زیست است


درب آلومینیومی سرویس بهداشتی بیست و سوم

آلومینیوم ماده ای قابل بازیافت در صنعت ساختمان است . از این ماده به عنوان ماده اصلی برای اکثر درب و پنجره های ساختمان های سبز استفاده می شود . آلومینیوم بازیافتی برای ساخت قاب درب ، قاب پنجره و غیره کاربرد گسترده ای دارد . بنابراین اثر کربن کمتری روی محیط دارد. کربن یکی از مواد بسیار مضر برای محیط زیست می باشد . لذا ساخت و استفاده از درب های آلومینیومی سرویس بهداشتی یکی از بهترین تولیدات برای کمک به محیط زیست زمین عزیزمان می باشد .


تغییرات آب و هوایی بر درب آلومینیومی تأثیر نمی گذارد


درب آلومینیومی سرویس بهداشتی بیست و پنجم

درهای چوبی یا فلزی معمولاً تحت تأثیر تغییرات شرایط آب و هوایی قرار می گیرند. که بسته به تغییرات آب و هوا منبسط یا منقبض می شوند. این انبساط و انقباض باعث تغییر شکل در درب ها می شوند . این تغییر شکل موجب می شود که علاوه بر از بین رفتن زیبایی ظاهری ، درب ها نتوانند به درستی باز و بسته شوند . اما درب های آلومینیومی ضریب تغییر شکل پایینی در برابر تغییرات دمایی دارند . لذا این درب ها ، چه تابستان باشد چه زمستان ، هیچ نوع تغییر شکلی نخواهند داشت. به راحتی می توانید درب را همیشه بسته یا باز کنید. پس درب آلومینیومی سرویس بهداشتی طول عمر بالاتری در طول زمان خواهد داشت .


درب های آلومینیومی صرفه اقتصادی دارند


درب آلومینیومی سرویس بهداشتی بیست و نهم

برخلاف درب های چوبی که ساخت و نگهداری آنها هزیه بسیار بالایی می باشد ، درب های آلومینیومی از نظر اقتصادی بسیار مقرون به صرفه هستند. در دراز مدت ، درب های چوبی در نهایت آسیب های زیادی مانند ضعیف شدن چوب ، پوسیدگی درب و غیره متحمل می شوند . و ممکن است هزینه تعمیر یا تعویض زیادی برای شما به همراه داشته باشند. اما درب آلومینیومی سرویس بهداشتی به دیلایلی که پیش تر نیز به آن ها اشاره شد ، در ابتدای خرید قیمت بالایی نداشته و طول عمر بالاتری نسبت به بقیه نمونه ها خواهند داشت .


نگهداری آلومینیوم آسان است


درب آلومینیومی سرویس بهداشتی سی ام

درهای استیل یا چوبی معمولاً دچار خوردگی یا پوسیدگی می شوند . لذا نگهداری آن ها نیاز به رنگ آمیزی یا صیقل خوردن منظم دارند. همچنین تمیز کردن این درب ها نیز می بایست با شوینده های مخصوص باشد . و از آب خوردن زیاد آن ها جلوگیری کرد تا دچار تبله و یا زنگ زدگی نشوند . درب آلومینیومی سرویس بهداشتی تقریباً به هیچگونه تعمیر و نگهداری احتیاج ندارند . زیرا حتی پس از مدت ها استفاده مداوم ، خورده یا پوسیده نمی شوند. همچنین شستشوی آن ها بسیار راحت خواهد بود .

درب آلومینیومی سرویس بهداشتی سی و یکم

حال که مزایای خرید درب آلومینیومی سرویس بهداشتی را بررسی کردیم به انواع مدل های آن خواهیم پرداخت .



انواع مدل درب آلومینیومی سرویس بهداشتی مدرن

درب آلومینیومی سرویس بهداشتی سی و دوم

درب های آلومینیومی امروزه گستره بالایی از انواع مدل ها را در بر می گیرند . ما در ادامه مجموعه ای از کار های اجرا شده از درب آلومینیومی سرویس بهداشتی را همراه با توضیحات و ذکر نکات قرار داده ایم . تا شما عزیزان بتوانید درب مناسب خود را پیدا کنید . لازم به ذکر است که تمامی کار ها در کمپانی فرکو از 0 تا 100 تولید می شوند . تمامی فریم ها و همچنین شیشه های کارگذاری شده در درب های آلومینیومی حمام و سرویس های بهداشتی در صنایع شیشه و آینه فرکو قابل تولید هستند . پس کافی است مدل مورد نظر خود را انتخاب کنید و مابقی کار را به کارشناسان خبره ما بسپرید . درب های آلومینیومی کمپانی فرکو در مدل های زیر تولید می شوند :

  • درب آلومینیومی ساده
  • درب آلومینیومی شیشه خور
  • درب آلومینیومی سرویس بهداشتی آینه خور
  • درب آلومینیومی سرویس بهداشتی آکاردئونی
درب آلومینیومی سرویس بهداشتی سی و سوم

در کمپانی فرکو انواع شیشه های رنگی و لاکوبل با کیفیت بسیار بالا تولید می شود . لینک های زیر مجموعه ای از تولیدات انواع شیشه های رنگی می باشند . بر روی آن ها کلیک کرده و با محصولات دیگر فرکو آشنا شوید . همچنین شما می توانید برای انتخاب شیشه مورد نظر برای درب آلومینیومی سرویس بهداشتی بر روی لینک های زیر کلیک کنید :

انواع شیشه رنگی درب سرویس بهداشتی


درب آلومینیومی ساده


درب آلومینیومی سرویس بهداشتی سی و چهارم

اولین پیشنهاد ما به شما سفارش یک درب ساده است . تمامی متریال به کار گرفته شده در تولید این درب آلومینیوم می باشد . رنگ مشکی ساده درب های داخلی خانه یکی از زیبا ترین و لوکس ترین مدل های درب در سال 2021 بودند . مینیمال بودن طراحی این درب همراه با شیار های ایجاد شده بر روی درب ، تزیینات را به سخره گرفته است . و نشان می دهد که طراحی های ساده چقدر می توانند جذاب و کافی باشند . این درب آلومینیومی سرویس بهداشتی در انواع رنگ ها و طرح چوب نیز قابل سفارش است . قابل سفارش در :

  • انواع رنگ ها و طرح چوب
  • متریال آلومینیومی
  • انواع طرح ها
  • با قابلیت کارگذاری دستگیره مورد نظر شما
  • در انواع سایز ها و ابعاد
  • مناسب برای طراحی های لوکس
  • قابل اجرا در مدل لولایی و کشویی


درب آلومینیومی سرویس بهداشتی شیشه خور


درب آلومینیومی سرویس بهداشتی سی و پنجم

یکی از زیبا ترید طراحی های ترند شده درب های آلومینیومی سرویس بهداشتی ، این مدل از درب می باشد . در طراحی این درب تنها از آلومینیوم به شکل یک فریم ساده استفاده شده است . و باقی قدرت طراحی به شیشه اختصاص داده شده است . شما می توانید زیبایی و کارایی فوق العاده این درب در کنار یکدیگر را ببینید . که چگونه با استفاده از شیشه فضای داخل سرویس بهداشتی را روشن نگه می دارد . در حالیکه فریم های ظریف آلومینیومی سبک مینیمال به این درب می بخشند و از وزن شیشه کم می کنند .

درب آلومینیومی سرویس بهداشتی سی و ششم
درب آلومینیومی سرویس بهداشتی سی و هفتم

شیشه مشجر درب سرویس بهداشتی

شیشه های مشجر این مدل از درب در لاین تخصصی تولید شیشه و آینه فرکو تولید می شود . شما عزیزان در کنار انتخاب فریم مورد نظر خود می توانید طرح شیشه مشجر مورد سلیقه خود را نیز اتخاب کنید . و اطمینان داشته باشید که درب نهایی یک محصول کاملا خاص برای شما ساخته شده است . قابل طراحی در :

  • انواع رنگ ها و طرح چوب
  • کارگذاری انواع شیشه مات ، مشجر در انواع مدل ها ، شیشه رنگی ، شیشه طرح دار و …
  • متریال آلومینیومی
  • انواع فریم با طرح های متنوع
  • با قابلیت کارگذاری دستگیره مورد نظر شما
  • در انواع سایز ها و ابعاد
  • مناسب برای طراحی های لوکس
  • قابل اجرا در مدل لولایی و کشویی


درب آلومینیومی سرویس بهداشتی آینه خور


درب آلومینیومی سرویس بهداشتی سی و هشتم

این مدل را با تقریب خوبی می توان مشابه با مدل قبلی دانست . با این تفاوت که به جای استفاده از شیشه درون فریم های این درب از آینه استفاده می شود . در واقع وجود آینه در این درب شما را از نیاز خرید آینه های قدی در محل مورد نظر بی نیاز می کند . آینه های وجود در این درب با طراحی فوق العاده زیبا و کاربردی سبب پخش نور بیشتر در محیط می گردد و به روشنایی فضای درونی اضافه می کند . این درب قابل سفارش در :

  • انواع رنگ ها و طرح چوب
  • کارگذاری انواع آینه های ساده ، رنگی ، طرح دار ، مات ، طرح دار و …
  • متریال آلومینیومی
  • انواع فریم با طرح های متنوع
  • با قابلیت کارگذاری دستگیره مورد نظر شما
  • در انواع سایز ها و ابعاد
  • مناسب برای طراحی های لوکس
  • قابل اجرا در مدل لولایی و کشویی

درب آلومینیومی سرویس بهداشتی آکاردئونی


درب آلومینیومی سرویس بهداشتی سی و نهم

این درب ها را می توان در زیرگروه درب های ریلی قرار داد . در واقع نوع جمع شوی این درب ها می باشد که باعث می شود به آن ها نام آکاردئونی داده شود . درب های آکاردوئونی درست همانند آکاردئون باز و بسته می شوند . این مدل از درب ها معمولا در دو و یا بیشتر قطعه جدا از هم تولید می شوند و سپس توسط لولا ها به هم متصل می گردند . در هنگام باز کردن این قطعات به موازات هم و بر روی یکدیگر قرار می گیرند . در ادامه نمونه هایی از این مدل را می توانید مشاهده کنید .

درب آلومینیومی سرویس بهداشتی چهلم

این درب قابل سفارش در :

  • انواع رنگ ها و طرح چوب
  • کارگذاری انواع آینه های ساده ، رنگی ، طرح دار ، مات ، طرح دار و …
  • متریال آلومینیومی
  • انواع فریم با طرح های متنوع
  • با قابلیت کارگذاری دستگیره مورد نظر شما
  • در انواع سایز ها و ابعاد
  • مناسب برای طراحی های لوکس
  • قابل اجرا در مدل لولایی و کشویی

سفارش شیشه و آینه توکار برای درب سرویس بهداشتی


درب آلومینیومی سرویس بهداشتی چهل و یکم

مفتخریم تا به شما اعلام کنیم می توانید با لمس کردن لینک های زیر به صفحات مربوط به تولید انواع شیشه و آینه مرجعه کنید و شیشه و آینه مورد نظر برای سرویس بهداشتی خود را انتخاب کنید . همچنین در لینک های مربوطه برخی از محصولات پر فروش دیگر فرکو قرار داده شده اند .

  • برای سفارش شیشه مات و انواع مدل های آن به این صفحه مراجعه کنید .
  • سفارش شیشه مشجر و انواع مدل های آن به این صفحه مراجعه کنید .
  • سفارش انواع آینه در رنگ های متنوع و یا طرح دار به این صفحه مراجعه کنید .
  • برای اطلاعات بیشتر در مورد میز شیشه ای و مشاهده انواع مدل های آن به این صفحه مراجعه کنید .
  • شیشه خم سکوریت یک نوع شیشه نشکن است . می توانید جهت کسب اطلاعات و مشاهده تصاویر لینک را لمس نمایید
  • برای اطلاعات بیشتر در مورد میز شیشه ای جلو مبلی و مشاهده انواع مدل های آن به این صفحه مراجعه کنید .
  • برای اطلاعات بیشتر در مورد میز شیشه ای پذیرایی و مشاهده انواع مدل های آن به این صفحه مراجعه کنید .

انواع درب آلومینیومی سرویس بهداشتی


درب آلومینیومی سرویس بهداشتی چهل و دوم

درب های آلومینیومی سرویس بهداشتی در دست تولید در کمپانی فرکو در دو مدل لولایی و کشویی در حال تولید می باشند . شما عزیزان می بایست پیش از خرید درب مورد نیاز خود از هر یک از این درب ها اطلاعات کافی را کسب کنید . تا بهترین خرید را داشته باشید . هر کدام از این درب ها مزایا و معایب خاص خود را دارند . بنابراین برتری ای در میان این دو نیست .

تنها باید این درب ها و ویژگی های آن ها را به خوبی بشناسید . تا انتخاب مناسبی متناسب با نیاز های و فضای خود داشته باشید . درب های آلومینیومی علاوه بر تولید در مدل های مختلف دارای پروفیل های متفاوتی نیز می باشند . پس در ادامه این مورد را مورد بررسی قرار می دهیم . با ما همراه باشید .

درب آلومینیومی طرح چوب

انواع پروفیل درب آلومینیومی


درب آلومینیومی سرویس بهداشتی چهل و سوم

پروفیل های آلومینیومی در انواع متنوعی تولید و عرضه می شوند . اما در کمپانی فرکو پروفیل های زیر تولید می شوند .

  • پروفیل آلومینیومی AKROLL
  • پروفیل آلومینیومی AKPPA
  • پروفیل آلومینیومی سپیده
  • پروفیل آلومینیومی پرستو

در میان پروفیل های تولیدی AKROLL و AKPPA کیفیت بالاتری دارند . طبیعی است که قیمت آن نیز به مراتب بالاتر از انواع دیگر خواهد بود . اما با توجه به طول عمر بالای متریال های آلومینیومی بهتر است هزینه ی بیشتری را پیش از خرید پرداخت کنید . و در طی سالیان از محصول با کیفیت خود استفاده کنید .


نوع بازشوی درب های آلومینیومی


درب آلومینیومی سرویس بهداشتی چهل و چهارم

بنا به فضای مورد نظر خود بهتر است که نوع بازشوی مناسب را انتخاب کنید . این بازشو می تواند به صورت کشویی و یا لولایی باشد . که در ادامه به دلایل انتخاب این درب خواهیم پرداخت :


درب لولایی سرویس بهداشتی


درب آلومینیومی سرویس بهداشتی چهل و پنجم

درب های ساده آلومینیومی از پر طرفدارترین انواع درب های سرویس بداشتی می باشند . این درب ها می توانند به صورت یک لنگه و یا دو لنگه تولید شوند . گرچه درب های یک لنگه طرفدار بیشتری دارند ، اما درب های دو لنگه می توانند ظاهری متفاوت برای حمام اتاق خواب شما به همراه داشته باشند . این درب ها قابلیت تولید در رنگ های متنوع و یا طرح چوب را نیز دارا هستند . با این قابلیت ظاهر تکراری و خسته کننده درب های سرویس بهداشتی را به فراموشی بسپارید . از یک درب زیبا و متناسب با طراحی داخلی خانه و یا اتاق خواب خود استفاده کنید .


درب کشویی سرویس بهداشتی


درب آلومینیومی سرویس بهداشتی چهل و ششم

درب های کشویی سرویس بهداشتی در سال های اخیر بسیار مورد توجه طراحان قرار گرفته اند . نوع باز شوی این درب ها به صورت کشویی یا ریلی می باشد . همین موضوع موجب می شود که استفاده از آن برای حمام های کوچک بسیار مناسب باشد . همچنین این درب ها ظاهر بسیار شیکی به حمام و یا سرویس بهداشتی شما خواهند بخشید . شما می توانید این درب ها را در انواع ساده و یا شیشه ای سفارش دهید . درب های شیشه ای آلومینیومی سرویس های بهداشتی معمولا با استفاده از شیشه های مات و یا مشجر تولید می شوند . درب های شیشه ای کشویی ظاهری زیبا و مدرن به حمام های اتاق های مستر خواهند بخشید .


شیشه قابل استفاده در درب سرویس بهداشتی آلومینیومی


درب آلومینیومی سرویس بهداشتی چهل و هفتم

برای درب های شیشه خور آلومینیومی سرویس بهداشتی می توان از انواع شیشه و طلق استفاده کرد . این شیشه و یا طلق بنا به درخواست شما عزیزان می تواند مات ، مشجر ، رنگی ، و یا طرح دار باشند .

اگر برای ورودی سرویس بهداشتی از این درب استفاده می کنید توصیه ما به شما استفاده از شیشه های مات و مشجر می باشد . تا محرمیت بیشتری به فضای داخلی بدهید .


درب شیشه ای حمام


درب آلومینیومی سرویس بهداشتی چهل و هشتم

اما در بسیاری از موارد برای حمام ها و قسمت دوش از پارتیشن های شیشه ای با فریم آلومینیومی استفاده می شود . در واقع عملکرد این شیشه تنها جدا کردن قسمت حمام از سرویس بهداشتی است . گرچه در این مورد هم می توان از شیشه های مات استفاده کرد . اما استفاده از شیشه های هوشمند نیز انتخاب خوبی خواهند بود . این شیشه ها به دو حالت مات و شفاف توسط ریموت تغییر حالت می دهند .


شیشه هوشمند حمام های لوکس


درب آلومینیومی سرویس بهداشتی چهل و نهم

از شیشه های هوشمند برای حمام های اتاق مستر نیز استفاده می شود . این شیشه کلاس و جذابیت بالایی به فضا اتاق شما می بخشد . البته قیمت این شیشه ها کمی بالا است . ولی اگر به دنبال یک فضای لوکس و خاص هستید . پیشنهاد فرکو به شما استفاده از شیشه هوشمند برای درب آلومینیومی سرویس بهداشتی اتاق مست شما خواهد بود .

درب آلومینیومی سرویس بهداشتی پنجاهم

ما در کمپانی فرکو در کنار لاین تولید درب و پنجره ، لاین تولید انواع شیشه و آینه ، محصولات با کیفیتی را تقدیم شما عزیزان می کنیم . کافی است با مشاوران ما تماس بگیرید و درب مورد نظر خود را همراه با شیشه مخصوص از ما طلب کنید .

شیشه هوشمند به شیشه ای گفته می شود که قابلیت تغییر حالت از مات به شفاف را دارد . نوه کار این شیشه ها به این صورت است که هنگامی که برق خاموش است مولکول های کریستال مایع به طور تصادفی جهت گیری می کنند و نور اتفاقی را پراکنده می کنند. این مسئله باعث می شود پنل شیشه حریم خصوصی قابل تغییر مات باشد. هنگامی که جریان الکتریکی اعمال می شود ، مولکول های کریستال مایع در یک خط قرار می گیرند ، نور اتفاقی از آن عبور می کند و شیشه حریم خصوصی شفاف می شود.



خرید درب آلومینیومی سرویس بهداشتی

درب آلومینیومی سرویس بهداشتی پنجاه و یکم

کمپانی فرکو همواره دغدغه تولید محصولاتی را داشته است که علاوه بر زیبایی ، کارایی و صرفه اقتصادی داشته باشند . این مسئله سبب می شود که مردم عزیز کشورمان خرید مناسب و به صرفه ای داشته باشند. لذا مشاوران فرکو زمان زیادی را به بررسی نکات حائز اهمیت برای تولید درب های مناسب اختصاص می دهند . تا این درب ها بتوانند پاسخگوی نیاز های شما عزیزان باشد . برای سفارش انواع درب آلومینیومی سرویس بهداشتی شما می تونید با مشاوران فرکو تماس حاصل فرمایید . از لحظه ای که سفارش شما ثبت می شود 48 ساعت زمان می برد آماده شود .


قیمت درب آلومینیومی سرویس بهداشتی


درب آلومینیومی سرویس بهداشتی پنجاه و دوم

در کمپانی فرکو ، کارشناسان خبره برای تولید انواع درب و پنجره فعالیت می کنند . تمامی درب و پنجره های تولیدی ما متناسب با طراحی مورد نظر شما خواهد بود . بنابراین اگر یک درب سرویس بهداشتی کاملا معمولی که به صورت آماده در فروشگاه ها هستند را در نظر دارید ، فرکو گزینه مناسبی برای شما نخواهد بود . ما در فرکو تمامی درب ها را به صورت اختصاصی طراحی و تولید می کنیم . این در حالی است که قیمت های ما به هیچ عنوان بالاتر از فرشوگاه های دیگر نخواهد بود . زیرا کیفیت و رضایت مشتری برای ما تعیین کننده مسیر فعالیتمان است .


قیمت درب در فرکو


با این اوصاف قیمت وعده داده شده درب های آماده چیزی بیشتر از یک دروغ بزرگ نخواهند بود . ما در فرکو به مشتریان مشاوره پیش از خرید می دهیم ، سفارشات مشتریان عزیز را ثبت می کنیم ، و سپس قیمت دقیق محصول مورد نظر را اعلام می کنیم .

درب آلومینیومی سرویس بهداشتی پنجاه و سوم

اطمینان داشته باشید که قیمت درب آلومینیومی سرویس بهداشتی تولید شده در فرکو ، متناسب با کیفیت ارائه شده بسیار اقتصادی است . برای اطلاعات بیشتر در مورد قیمت درب آلومینیومی با مشاوران ما تماس بگیرید .

درب آلومینیومی سرویس بهداشتی

برای مشاهده مدل های بیشتر درب آلومینیومی می توایند به لینک زیر مراجعه کنید . توجه داشته باشید که تمامی مدل های طراحی شده در کمپانی فرکو قابل تولید می باشند .

انواع مدل های درب آلومینیومی


صنایع فرکو

درب آلومینیومی سرویس بهداشتی مورد نظر شما می تواند در انواع شیشه ای و یا ساده تولید شود . درب های آلومینیومی شیشه ای کمپانی فرکو قابل تولید در انواع شیشه های مات ، رنگی ، مشجر و … می باشند . برای خرید حضوری می توانید به آدرس زیر مراجعه کنید :

آدرس فرکو - درب آلومینیومی سرویس بهداشتی

برای کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه مشاوران ما تماس بگیرید . کمپانی فرکو ارائه دهنده بهترین و با کیفیت ترین درب های آلومینیومی و خدمات پس از فروش می باشد . تلفن تماس : 02188068352

شما عزیزان می توانید برای مشاهده نمونه کار ها به پیج اینستاگرام کمپانی فرکو با آیدی farkoo.ir@ مراجعه فرمایید و در مسابقات جذاب ما شرکت کنید .

درب آلومینیومی سرویس بهداشتی

دیگر محصولات فرکو

کمپانی بزرگ فرکو در کنار لاین تولید درب و پنجره به تولید انواع شیشه و آینه نیز می پردازد . شما عزیزان می توانید به صفحات زیر مراجعه کنید و در صورت نیاز ، محصولات فوق العاده با کیفیت شیشه و آینه فرکو را نیز سفارش دهید .

انواع طلق تولیدی در مجموعه فرکو

انواع شیشه رومیزی

انواع شیشه رنگی

سوالات متداول درب آلومینیومی سرویس بهداشتی

آیا درب های آلومینیومی صرفه اقتصادی دارند؟

برخلاف درب های چوبی که ساخت و نگهداری آنها هزینه بسیار بالایی می طلبد ، درب های آلومینیومی از نظر اقتصادی بسیار مقرون به صرفه هستند. درب آلومینیومی سرویس بهداشتی در دراز مدت ، به دلیل مزایای فوق العاده ای که دارد بسیار به صرفه می باشد … ( برای مطالعه در مورد مزایای درب آلومینیومی وارد سایت شوید )

انواع درب آلومینیومی سرویس بهداشتی کدام اند؟

درب لولایی سرویس بهداشتی
درب کشویی سرویس بهداشتی
درب آکاردئونی سرویس بهداشتی
… ( برای مطالعه در مورد مزایای درب آلومینیومی وارد سایت شوید )

درب کشویی سرویس بهداشتی چیست ؟

درب های کشویی سرویس بهداشتی نوعی از درب ها هستند که باز شوی این درب ها به صورت کشویی یا ریلی می باشد . همین موضوع موجب می شود که استفاده از آن برای حمام های کوچک بسیار مناسب باشد . همچنین این درب ها ظاهر بسیار شیکی به حمام و یا سرویس بهداشتی شما خواهند بخشید … ( برای مطالعه در مورد مزایای درب آلومینیومی وارد سایت شوید )

38 پاسخ

  1. با سلام . تصویر دوم درب طوسی رنگ کشویی هست ؟ قیمتش برای یک درب با عرض 90 سانتی متر چقدر در میاد ؟

    1. با سلام خدمت شما جناب صابری عزیز ، بله درب تصویر دوم کشویی هست و بر روی دیوار نصب گردیده . همچنین برای اطلاع از قیمت محصولات می توانید با کارشناسان فرکو تماس حاصل فرمایید و با در اختیار قرار دادن مشخصات دقیق کارشناسان ما قیمت محصول مورد نظر شما را برآورد می کنند . تلفن تماس : 02188068352

        1. با سلام خدمت شما ، بله تمامی محصولات فرکو دارای ضمانت و خدمات پس از فروش می باشند . برای اطلاعات بیشتر می توانید با شماره مابل تماس بگیرید : 02188068352

    1. با سلام خدمت شما . بله درب طرح چوب قابل سفارش است . برای سفارش محصول مورد نظر می توانید با شماره مقابل تماس بگیرید : 02188068352

  2. سلام روزتون بخیر درب آلومینیومی آینه خور برای سرویس بهداشتی می خواستم ، درب آینه ای رو هم بصورت کشویی تولید می کنید ؟

    1. با سلام خدمت شما ، بله درب آلومینیومی شیشه خور کشویی در فرکو قابل سفارش است . می توانید با مشاوران ما تماس بگیرید و درب مورد ظر خود را همراه با شیشه سفارشی سفارش دهید . تلفن تماس : 02188068352

    1. با سلام ، برای اطلاع از قیمت محصولات می توانید با کارشناسان فرکو تماس حاصل فرمایید و با در اختیار قرار دادن مشخصات دقیق کارشناسان ما قیمت محصول مورد نظر شما را برآورد می کنند . تلفن تماس : 02188068352

    1. با سلام ، برای اطلاع از قیمت دقیق محصولات با واحد مشاوره و فروش ما تماس بگیرید و پس از در اختیار قرار دادن ابعاد مد نظر ، قیمت محصول برای شما محاسبه خواهد شد : 02188068352

      1. با سلام برای اطلاع از قیمت محصولات می توانید با کارشناسان فرکو تماس حاصل فرمایید و با در اختیار قرار دادن مشخصات دقیق کارشناسان ما قیمت محصول مورد نظر شما را برآورد می کنند . تلفن تماس : 02188068352

    1. سلام . بله درب ریلی قابل سفارش می باشد . برای سفارش با شماره مقابل تماس بگیرید : 02188068352

    1. سلام ، بله درب های آلومینیومی ضد آب و مقاوم در برابر نم و رطوبت هستند

    1. با سلام ، قیمت محصولات متناسب با ابعاد متفاوت می باشد . برای اطلاع از قیمت روز محصولات با مشاورین فرکو تماس حاصل فرمایید . تلفن تماس : 02188068352

    1. با سلام دوست گرامی لطفاً با شماره 02188068352تماس بگیرید ما در حد توان هوای مشتری را خواهیم داشت

    1. دوست عزیز امکان فرستادن نیرو فقط برای اندازه گیری برای شهرستان مهیا نیست .اما می‌توان با گرفتن اندازه ها سفارش خود را با شماره ی 02188068352 مطرح کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×
×

میدونستی هر هفته مسابقه داریم ؟!

صفحه ی اینستاگراممون رو فالو کن تا تو هم یکی از برنده های میلیونی آینه ای مون باشی!

پیج اینستاگرام فرکو