Home
انواع طلق ارزان 4

انواع طلق ارزان

انواع طلق ارزان قیمت ، در کیفیت های مرغوب ، توسط مجموعه ی فرکو تولید و ارائه می گردد . امروزه طلق ها به ماده ای پرکاربرد ، در هماهنگی با سازه های ساختمانی تبدیل شده اند . و در سطوحی که نیاز به سایه بان ، نورپردازی یا خصوصیات عایق بندی دارند ، از انواع طلق شیشه ای ، استفاده می شود . طلق ها در سبک و انواع مختلف ساخته و پرداخته می شوند . که قیمت هر کدام به مواد اولیه ی بکار رفته در آن ، و زمانی که برای تهیه ی آن صرف می شود ، بستگی دارد .

صنعت طلق سازی امروزه اقدام به تولید طلق های مرغوب ، با کیفیت رنگی بالا نموده است . که جنسی مستحکم و غیر قابل نفوذ ، در برابر رطوبت و تغییرات دمایی دارند . جنس های مشابه ، مانند شیشه با کوچکترین ضربه از هم می شکنند . و تبدیل به قطعات برنده و آسیب رسان می شوند . یا در اثر شوک دمایی مقاومت چندانی ندارند ‌. و از بین می روند . اما طلق ها در برابر ضربه ، فشار ، یا تغییرات دما ، ظاهر اولیه ی خود را حفظ می کنند .

طلق ها در دو دسته ی طلق پلکسی گلاس و پلی کربنات ، مورد استفاده قرار می گیرند . پلکسی گلاس ها اکثرا حالت شفاف و شیشه ای دارند . در مقابل طلق پلی کربنات دارای ، کاربرد های وسیع تری از نوع قبلی هستند . چرا که استقامت و استحکام بیشتری از ، طلق پلکسی گلاس دارند . و در محوطه ی پارکینگ های عمومی و خصوصی ، بالکن ها ، سالن های ورزشی و … مورد توجه قرار می گیرند .

انواع طلق ارزان 1
طلق های قیمت مناسب

ماهیت انواع طلق

انواع طلق ارزان قیمت ، از جنس ترموپلاستیک پلیمری ساخته و پرداخته می شود . مولکول های درشت آن ، با فرایند پلیمریزاسیون در کنارهم قرار می گیرند . و ایجاد طلق شیشه ای می کنند . پلیمر ها به دو گونه ی طبیعی و مصنوعی ، تقسیم می شوند . که نوع طبیعی آن ذاتا در طبیعت وجود دارد . اما نوع مصنوعی آن ، همان طلق پلی کربنات مات و روشن ، ساخته ی دست انسان است . که در کارگاه های تولیدی ، توسط دستگاه های مخصوص این کار ، جهت استفاده در ساختمان سازی آماده می گردند .

این طلق ها بخاطر مزایای ویژه ی آن ، بسیار پر کاربرد و پرطرفدار هستند . طلق ها بخاطر ساختار خاصی که دارند ، تمیز کردن آن با دستمالی مرطوب به راحتی صورت می گیرد . این طلق ها در تنوع گسترده ای ، توسط مجموعه ی فرکو تولید و عرضه می شوند . که در ادامه ی مطلب ، به بررسی اجمالی هر کدام از آن می پردازیم .

انواع طلق ارزان 2
طلق های مستحکم پلیمری

طلق ارزان قیمت را در چه انواعی می توان تهیه کرد

انواع طلق ارزان قیمت ، در سبک های زیر قابل تولید است .
۱ . طلق پلکسی گلاس ، یا طلق شیشه ای شفاف
۲ . طلق پلی کربنات یا طلق رنگی
۳ . طلق پلی کربنات تک جداره
۴ . طلق زنبوری یا چند جداره
۵ . ورق طلقی هوشمند
۶ . صفحه طلق ضدخش
۷ . طلق نشکن
۸ . طلق یو وی پلکسی گلاس و پلی کربنات
۹ . طلق خم
۱۰ . طلق دوغی یا طلق مات پلی کربنات
۱۱ . و …

انواع طلق ارزان 3
طلق زنبوری

قیمت طلق شفاف … کلیک کنید

معرفی انواع طلق دوجداره و چند جداره

انواع طلق ارزان ، ممکن است به صورت تک جداره یا چند جداره مورد استفاده قرار گیرد ‌ . طلق تک جداره که مشخص است ، از یک لایه ورق پلی کربنات تشکیل یافته است . در مقابل طلق دوجداره یا چند جداره ، از ترکیب چند لایه از سطوح طلق ها ، تشکیل یافته است . که مابین لایه های تشکیل دهنده ی آن ، طلق های مشبکی وجود دارند . که فضایی خالی مابین آن حبس می شود ‌. که این خصوصیات ظاهری باعث می شود تا ، ماهیت عایقی بالاتری ، نسبت به طلق تک جداره داشته باشند .

طلق دوجداره در انواع طلق پلکسی گلاس و طلق مات ، تولید و ارائه می شود . طلق پلکسی گلاس دوجداره برای فضاهایی که ، نیاز به نورپردازی قوی تری داریم مورد توجه قرار می گیرد . چرا که شفافیت این طلق ها ، باعث عبور نوری بیشتری از آن می شود . و در محل های مورد استفاده ، محیط داخلی و خارجی با وضوح و کیفیت بالایی ، قابل رویت است . این طلق ها به صورت طلق رنگی هم قابل پردازش هستند . نوع دوم ازین طلق ها طلق دوجداره مات است ‌.

طلق مات برای پنهان کردن فضای پشت آن ، مورد توجه قرار می گیرد . ازین طلق جهت خصوصی سازی اتاق های اداری ، طلق بالکن ، سرویس‌های بهداشتی حمام و دستشویی و … استفاده می شود . حال اگر این طلق ها به صورت دوجداره تهیه گردند ، از نفوذ سرما در زمستان و گرما در تابستان ، به قسمت داخلی ساختمان ، جلو گیری می کنند . همچنین فضایی آرام و ساکت برای ساکنان آن بنا فراهم می کنند .

انواع طلق ارزان 4
طلق شفاف دوجداره

طلق یو وی پلکسی گلاس و پلی کربنات

امروزه انواع طلق ارزان قیمت ، با استفاده از تکنولوژی های روز ، به صورت یو وی تولید می شوند ‌. طلق یو وی ، طلقی با پوشش در دو سطح آن است . که جلوی عبور اشعه های ماوراء بنفش خورشید را ، می گیرد . و آسیب رسانی آن به پوست انسان ممانعت می کند . می دانید که در مجاورت تابش مستقیم نور خورشید قرار گرفتن ، باعث مضرات جبران ناپذیری ، بر پوست انسان می گردد .

نور آفتاب در عین حیات بخشی ، اگر به طور مستقیم و بدون واسطه به اشیا و البسه برسد ، باعث پوسیدگی و مندرس شدن آن ، قبل از موعد طبیعی آن می گردد . استفاده از طلق یو وی ، به عنوان مهار کننده ی اشعه های مضر خورشید ، صورت می گیرد . امروزه مرغوب ترین طلق ها ، از جمله طلق پلکسی گلاس ، به صورت یو وی تولید می شوند . این طلق ها جهت پوشش سقف ها و در و پنجره ، مورد توجه قرار می گیرند . که یو وی بودن آن ، حافظ پوست انسان و جلو گیری از ایجاد بیماری های پوستی ، ناشی از تابش مستقیم نور خورشید است . و لوازم مورد استفاده در منازل و ادارات ، با طلق یو وی عمر طولانی تری را تجربه خواهند کرد .

علاوه بر آن خود طلق به دلیل خصوصیات یو وی ای که دارد ، بعد از گذشت سال ها استفاده از آن ، کیفیت رنگی خود را حفظ خواهد کرد . و هرگز به زردی و کدری متمایل نمی شود .

انواع طلق ارزان 5
طلق یو وی

ورق طلقی هوشمند

انواع طلق ارزان قیمت ، با کیفیت فوق العاده ، در سبک طلق هوشمند قابل تولید است . طلق هوشمند ، از جدید ترین سبک های طلقی تولید شده ، در مجموعه ی فرکو می باشد . که با استفاده از انرژی برق ، می توان رنگ مات و روشن از آن را انتخاب کرد . یعنی با توجه به نیاز هر محیط با فشردن دکمه ای ، طیف رنگی آن ، قابل تغییر است . تا کاربر کنترل بهتری بر ذخیره سازی انرژی ها داشته باشد . به این صورت که ، از هدر رفتن انرژی های تولید شده جلوگیری می کند . و همزمان دماهای ناخواسته ی بیرون را دفع می کند .

اگر در یک روز زمستانی و سرد ، بخواهید که طلق پنجره ای شفاف داشته باشید ، تا نور و گرمای خورشید را به داخل هدایت کند ، می توانید قسمت روشن آن را انتخاب کنید ‌. و یا اگر در فصول گرما نیاز به تعدیل دما داشته باشید ، طلق مات از طلق هوشمند برای شما مناسب تر است . همچنین طلق مات برای شما ، حفظ حریم خصوصی را به همراه دارد . طلق هوشمند زیبایی و جذابیت خاصی به محیط می دهد . که نتیجه ی آن مدرنیته شدن محل و تنوع رنگی طلق می باشد .

پل ارتباطی

شماره تماس :
۰۲۱۸۸۰۶۸۳۵۲
آدرس اینستاگرامی :

ادرس اینستاگرامی
ادرس اینستاگرامی


آدرس دفتر برای مراجعه ی حضوری : تهران ،اتوبان فتح ، باغستان ، میدان سعید آباد ، خ باغ عمارت ، خ ۱۵ متری سلمان ، بن بست بنفشه ، انتهای کوچه درب سبز روشن

طلق ارزان قیمت را در چه انواعی می توان تهیه کرد ?

۱ . طلق پلکسی گلاس ، یا طلق شیشه ای شفاف
۲ . طلق پلی کربنات یا طلق رنگی
۳ . طلق پلی کربنات تک جداره
۴ . طلق زنبوری یا چند جداره و…

انواع طلق ارزان قیمت پلکسی گلاس چه ویژگی هایی دارد ؟

این طلق دارای شفافیت و وضوح تصویر شیشه می باشد . در کارایی همانند شیشه است ، روشنایی فضا را تامین می کند . خصوصیات عایقی تقویت شده دارد . اما در واقع برتری هایی بر شیشه خام دارد . نمی شکند ، قطعات برنده ندارد . بسیار سبک تر از شیشه است . و …

انواع طلق ارزان 6
طلق سایه بان

سایر محصولات تولید شده در مجموعه ی فرکو

2 پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×
×

میدونستی هر هفته مسابقه داریم ؟!

صفحه ی اینستاگراممون رو فالو کن تا تو هم یکی از برنده های میلیونی آینه ای مون باشی!

پیج اینستاگرام فرکو