Home
قیمت روز انواع طلق

قیمت روز انواع طلق

ممکنه از قدرت ، کشش و قیمت روز انواع طلق مطلع باشین چیزی که ممکنه از اون آگاه نباشین اینه که می توان اونو در انواع مختلفی تولید کرد . که به طور خاص برای کاربردهای گسترده و باریک طراحی شده . انعطاف پذیری پلی کربنات به حدی هست که ، از نظر نحوه ایجاد اون تقریباً تنوع نامحدود وجود داره . صرف نظر از اینکه برای چه چیزی به ورقه‌های پلی کربنات نیاز دارین . مطمئناً محصولی وجود داره که مناسب این نیازها باشه . اگر نیاز به راهنمایی دارین با مشاورین رایگان فرکو در تماس باشین .

در مجموعه فرکو ، این انعطاف پذیری رو با تولید مجموعه ای از طلق های پلی کربنات ، که هر کدوم برای برآوردن نیازهای خاص طراحی شدن رو به وجود میارن . و به ارائه قیمت روز انواع طلق نیز با تماس تلفنی پرداخته میشه . و با کیفیت عالی اونا رو به دست مشتری می‌رسونن. اینکه پلی کربنات قوی‌اس به این معنا نیست که نمی‌تونه زیبا باشه . اگر علاقمند به استفاده از ورق های پلی کربنات به عنوان بخشی از نمایش یا تبلیغات چشم نواز هستین به پیشنهادهای طلق پلی کربنات رنگی فرکو نگاهی بیندازین . تا موادی رو که مطابق سلیقه‌ی شما عمل می کنه ، رو بیابین . این رنگهای چشمگیر ، همراه با قابلیت برش یا تشکیل پلی کربنات در محل ، تخیل شما رو به واقعیت تبدیل میکنه.

برای سفارش و دریافت اطلاعات بیشتر می‌تونین با شماره های ۰۲۱۸۸۰۶۸۳۵۲– ۰۹۱۰۱۷۶۷۷۷۳ تماس حاصل فرمایین

قیمت روز انواع طلق
قیمت روز انواع طلق

برای مشاهده نمونه کارهای بیشتر از محصولات فرکو می تونین از پیج اینستاگرام فرکو دیدن فرمائین

اطلاع از قیمت روز انواع طلق

تا زمانی که ما در مورد محیط های وحشی صحبت می‌کنیم . ممکنه به این نکته نیز اشاره کنیم . که روکش پلی کربنات در تعدادی از انواع ضد گلوله نیز وجود داره . این ماده ای هست که معمولاً به آن “شیشه” ضد گلوله می‌گن . شیشه ضخیمی از پلی کربنات هست . که به طور گسترده در بانک ها و در اماکنی که نیاز به ایمنی احساس میشه، به کار گرفته میشه . مجموعه فرکو طلق ضد گلوله خود رو در برابر طیف گسترده ای از خرابی ها و نقص های ساختاری تضمین می‌کنه. تضمینی که به شما آرامش میده که با قیمت روز انواع طلق آشنا بشین . و با قیمت مناسب ، طلق مورد نظر خود رو انتخاب کنین.

بنابراین ، انتخاب به این بستگی داره که کدوم نوع طلق مناسب نیازهای شما باشه . قیمت روز انواع طلق ما دارای تمام ویژگی‌های ذکر شده در بالا به عنوان بخشی از یک مدل محصول مقرون به صرفه اس . که در عرض و ضخامت متفاوت ارائه میشه. برخی طلق ها دارای مقاومت UV در هر دو طرف ورق هست . لازم برای محیط هایی که هر دو طرف به طور مداوم در معرض نور خورشید قرار می‌گیره . برخی طلق ها نیز سطح لعاب آن باعث می‌شه انتخابی استثنایی برای جاهایی باشد که شکستگی یا خرابکاری نگران کننده هست . هر ارائه دهنده پلاستیک می‌تونه انواع مختلفی از ورق پلی کربنات به شما بفروشه . تعداد بسیار کمی از اونا می‌تونن اونا رو در انواع خاصی که متناسب با نیازهای مشاغل یا تأسیسات شما هستند ارائه بده .

قیمت روز انواع طلق
قیمت روز انواع طلق

قیمت روز انواع طلق برای محیط های صنعتی و سازمانی

اگر به دنبال چیزی کمی ظریف تر (یا ورق هایی هستین که ، برای محیط های صنعتی و سازمانی مناسب تر هست) هستین . قیمت روز انواع طلق ما ممکنه سرعت شما رو بیشتر کنه . هر یک از این مدل ها رو می توان در رنگهای برنز ، خاکستری روشن یا خاکستری تیره سفارش داد . و به شما این امکان رو میده که امنیت ساختمان خود رو افزایش بدین . و در عین حال از زیبایی ظاهری اون نیز اطمینان حاصل کنین . به عنوان یک امتیاز ، این ورق های رنگی می‌تونن انرژی خورشیدی رو منعکس کنن که ، می‌تونه تابش ورودی رو کاهش داده . و به حفظ خنک نگه داشتن مناطق محافظت شده از طلق پلی کربنات در گرم ترین روزها نیز کمک کنه.

قیمت روز انواع طلق ، در سالهای اخیر به یک انتخاب بسیار محبوب برای نورگیرها ، چهره های تابلو ، راهروهای پوشیده و سایر مواردی که شفافیت مطلوب هست تبدیل شده . دلیل خوبی برای اون وجود داره ؛ از این گذشته ، پلی کربنات دارای مقاومت در برابر ضربه 250 برابر بیشتر از شیشه هست . در حالی که مقاومت دما و مقاومت کششی فوق‌العاده ای از خود نشون میده.علاوه بر این ، ورق پلی کربنات ما در برابر زرد شدن ، ایجاد تیرگی ، شکستگی و هرگونه نقص دیگری که ممکنه قابلیت انتقال نور اونو کاهش بده . تضمین شده به زبان ساده ، شما مواد بهتری رو برای وضوح و دوام ثابت حتی در سخت‌ترین محیط‌ها پیدا نمی‌کنین .

قیمت روز انواع طلق
قیمت روز انواع طلق

قیمت روز طلق آینه ای و طلق مقاوم در برابر سایش

همه عاشق ظاهر شیشه هستن ، اما هیچ کس از این که به راحتی می توان اونو شکسته یا خراب کرد لذت نمی بره . به همین دلیل هست که طلق آینه ای به مواد اولیه برای افرادی که نیاز به سطحی آینه ای دارن تبدیل می‌شه . که نمی‌شکنه . صنایع خودروسازی ، دندانپزشکی ، لوازم آرایشی و اصلاحی ، فقط چند مورد رو نام ببریم . همه آینه های پلی کربنات رو در محصولات و امکانات خود نصب کردن . این به این دلیل هست که آینه های پلی کربنات دارای شفافیت شیشه و قدرت تحمل حتی در وحشیانه ترین محیط ها هستن . و قیمت روز انواع طلق هم در مجموعه فرکو خیلی مناسبه .

یکی از معایب طلق پلی کربنات اینه که نسبت به شیشه و برخی از پلاستیک های دیگر مستعد خراشیدگی هست . به همین دلیله که یک مارک ورق پلی کربنات رو طراحی کردن که ، به طور خاص برای رفع این کمبود طراحی شده . یک محصول انعطاف‌پذیر که برای مدارس ، بیمارستان ها ، مراکز اصلاحی یا هر جای دیگری که محل سایش نگران کننده است ایده آله . اگرچه سرمایه گذاری اولیه بر روی این محصول کمی بیشتر از سایر پیشنهادهای ماست . اما پولی رو که در آینده صرفه جویی می‌کنین در نظر بگیرین . که بتونین در سالهای آینده از سطح بدون خراش این پلی کربنات لذت ببرین. برای کسب اطلاعات بیشتر از قیمت روز انواع طلق با ما در تماس باشین .

نرخ انواع پلی کربنات
قیمت روز انواع طلق

قیمت روز پلی کربنات مقاوم در برابر شعله و پلی کربنات آنتی استاتیک

قیمت روز انواع طلق رو از طریق تماس و دادن مشخصات محصول درخواستی می‌توان باخبر شد.. متخصصان فرکو همچنین در انتخاب انواع طلق شما رو راهنمایی می‌کنن . اگرچه پلی کربنات از مقاومت حرارتی باورنکردنی برخوردار هست . اما دماهای بالای ناشی از شعله های باز می‌تونه برای اون بسیار زیاد باشه . اگر در محیطی کار می‌کنین که خطر آتش‌سوزی در اون وجود داره . سرمایه گذاری روی طلق های پلاستیکی مقاوم در برابر شعله رو در نظر بگیرین . این محصول که برای جلوگیری از ایجاد شعله های آتش طراحی شده . انتخابی عالی برای دستگاه های برقی ، قطعات هواپیما ، روکش تابلوهای برق و هر وسیله دیگری هست که جریان الکتریکی رو حمل می‌کنه .

برخی از محیطهای علمی و … تلاش می‌کنن تا به هر قیمتی از استاتیک اجتناب کنن . زیرا به راحتی می‌تونه به تجهیزات حساس آسیب برسونه . و نتایج آزمایش رو تحت تأثیر قرار بده. اگر به دنبال قیمت روز انواع طلق و ماده ای برای استفاده در منطقه ای هستین که محیط اون به شدت تحت کنترل هست . به طلق های ضد استاتیک فرکو بیشتر نگاه کنین تا قیمت روز انواع طلق نیز دستتون بیاد . این مدل پلی کربنات نیز با مخلوطی از فلز و پلاستیک پوشونده شده که ، از تولید الکتریسیته ساکن جلوگیری می‌کنه . روکش که تاثیر فوق‌العاده و مقاومت شیمیایی اونو نیز افزایش میده . علاوه بر این ، ماهیت دائمی پوشش مذکور بدین معناست که نسبت به پوششهای موقت آنتی استاتیک مورد استفاده سایر شرکتها نسبت به رطوبت کمتر مستعد هست .

تماس

پل ارتباطی با مجموعه فرکو

  1. جهت سفارش حضوری و اطلاع از قیمت روز انواع طلق به آدرس : تهران ،اتوبان فتح ، باغستان ، میدان سعید آباد ، خ باغ عمارت ، خ ۱۵ متری سلمان ، بن‌بست بنفشه ، انتهای کوچه درب سبز روشن .  ( توجه داشته باشین که برای مراجعه حضوری از ساعت 8 صبح تا 2 بعد از ظهر و از ساعت 4 بعد از ظهر تا 8 شب می‌تونین مراجعه کنین .
  2. شماره تماس مستقیم با مجموعه:02188068352

از دیگر محصولات مجموعه فرکو می توان به موارد زیر اشاره کرد :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×
×

میدونستی هر هفته مسابقه داریم ؟!

صفحه ی اینستاگراممون رو فالو کن تا تو هم یکی از برنده های میلیونی آینه ای مون باشی!

پیج اینستاگرام فرکو