Home
شیشه رومیزی رنگی

شیشه رومیزی رنگی – شیشه رنگی رومیزی

میدونی که‌رنگ‌ها می‌تونن تاچه حد روی روح و روان افراد تاثیرگذار باشن! رنگ‌های گرم با تنوع شاد و زیبا انرژی مثبت رو افزایش میدن و باعث تحرک و شادابی می‌شن و رنگ‌های سرد و ملایم باعث ایجاد حس آرامش می‌شن. یعنی رنگ‌ها تو زندگی ما نقش موثری دارن.پس با استفاده از شیشه رومیزی رنگی – شیشه رنگی رومیزی می‌تونی تغییرات مثبتی رو در دکوراسیونت و درنتیجه در محیط خونه و خونوادت به‌وجود بیاری 🙂

توجه به‌دکوراسیون داخلی و استفاده از دکورهای زیبا و خوش‌رنگ علاوه‌بر اینکه برای ایجاد محیطی جذاب و مدرن بهت کمک می‌کنه ، یک خونه گرم و دوست‌داشتنی با مجموعه‌ای از احساسات ناب و آرامش بخش رو برات به‌ارمغان میاره.

شیشه رومیزی‌های جدید رو دیدی؟ میدونی چه‌رنگای زنده و جذابی دارن؟

می‌تونی تصور کنی!؟

استفاده از شیشه رومیزی رنگی می‌تونه چه تاثیر فوق‌العاده‌ای روی دکور خونت بزاره 😮

اگه دقت کرده باشی بعضی از خونه‌ها باوجود اینکه وسایل خیلی گرون و مجللی ندارن اما اونقدر حس خوب و دلنشینی دارن. که‌تا مدت‌ها حتی از یادآوری اون می‌تونی حس خوبش رو دوباره تجربه کنی! مثل خونه‌های پر از رنگ و لعاب قدیمی و سنتی که‌دیگه نیستن ولی حس خوبشون هنوز باماست! این دقیقا همون تاثیر شگفت‌انگیز رنگ‌هاست که‌مدتی بود از زندگیهامون حذف شده بود. ولی دوباره به‌دنیای ما با سبک‌های مدرن ، مینیمال و …قدم گذاشته. و امروزه در کشورهای پیشرفته به‌وضوح شاهده تلفیق مهم رنگ با زندگی در اکثر سبک‌های دکوراسیونشون هستیم.

اگر از سردی و یکنواختی دکوراسیون خونت خسته شدی؟ اگر وقتی از بیرون یا حتی مهمونی برمی‌گردی خونه احساس خوبی بهت دست نمی‌ده و خونت اون فضای دل‌نشین و جذابی که‌باید داشته باشه رو نداره ! مطمئن باش از تاثیر رنگ‌ها تو زندگیت استفاده نکردی!

می‌خوای دکوراسیونت رو متحول کنی؟ می‌خوای خونت رو پر از انرژی مثبت کنی ؟ دوست داری هرکی میاد توخونت بگه چه حس قشنگی تو خونت موج می‌زنه ؟

پس معطل نکن!

همین امروز رنگ و مدل دلخواهت رو به‌فرکو سفارش بده 🙂 فرکو شیشه رومیزی و میز‌های شیشه‌ای رو با شیشه نشکن و رنگ‌های بسیار زیبا و خیره کننده و با مدل‌های خیلی شیک و زیبا. تو کم‌تر از 48 ساعت برات آماده می‌کنه و باویژگی ارسال در محل به‌دستت می‌رسونه 😉

از بین کاربردهای شیشه رنگی میشه به‌کاربردی تحت عنوان شیشه رومیزی رنگی اشاره کرد. جلوه‌ای که‌شیشه رومیزی رنگی در دکوراسیون داخلی ایجاد میکنه‌بی‌نظیره. با انتخابی مناسب از میان رنگ‌های زیبای این محصول می‌تونی روح و نشاط را به‌محیط اطرافت ببخشی. با توجه به‌تنوع رنگی بسیار بالا و طیف گسترده‌ای که‌در رنگ‌های شیشه رومیزی وجود داره به‌راحتی می‌تونی رنگ مورد سلیقه و متناسب با محیط خودت رو انتخاب کنی.

انواع شیشه رومیزی رنگی با کیفیت فوق‌العاده بالا و قیمت بسیار مناسب در صنایع شیشه و آینه فرکو تولید میشه. برای دریافت اطلاعات موردنیازت می‌تونی با شماره 02188068352 تماس بگیری. همکارای ما در مجموعه فرکو اطلاعات لازم رو در اختیارت قرار میدن.

فهرست مطالب :

شیشه رومیزی رنگی - شیشه رنگی رومیزی

چرا از شیشه رومیزی استفاده کنیم

شیشه رومیزی می‌تونه محافظ محکمی برای میز‌ت باشه.مثلا میز‌های چوبی گرون‌قیمت که‌کوچک‌ترین ضربه باعث ایجاد خط و خش روشون میشه نیاز به‌سطحی محافظ دارن که‌از آسیب دیدنشون جلوگیری کنه.
تولیدی فرکو خرید شیشه رومیزی رو پیشنهاد می‌کنه.

شیشه رومیزی رنگی - شیشه رنگی رومیزی

شیشه رومیزی بعلاوه تاثیر زیبا و جذابی که‌در فضا داره می‌تونه متناسب با هر محیطی خودش رو سازگار کنه.علاوه بر این باعث میشه‌که وسیله‌های دیگه موجود در محیط هم جلوه زیباتری داشته باشه.
شیشه رومیزی از انواع زیادی برخورداره. این تنوع بستگی به‌جنس شیشه ، نوع اون از لحاظ ساختار و تفاوت‌های مربوط به‌طرح و رنگ اون داره. که‌می‌تونی بر اساس سلیقه و نیازت شیشه رومیزی مورد نیاز و دلخواهت رو انتخاب کنی. تفاوت میزها در سایز ،شکل و جنس و طرح هم از دیگر مسائلیه‌که در انتخاب شیشه رومیزی مؤثره. با توجه به‌همه موارد باید دنبال شیشه رومیزی‌ای بگردی که‌برای محیطت مناسب باشه.

شیشه رومیزی چیه

شیشه رومیزی به‌عنوان یک محافظ و یک سطح شیشه‌ای که‌زیبایی میز رو چندین برابر می‌کنه نقش مهمی در زندگی روزمره و محل کارمون داره. با توجه به‌نقش مهمی که‌در حفظ دوام و زیبایی میز داره و همچنین تاثیر مثبتی در دکوراسیون داره. در صنایع شیشه و آینه فرکو این محصول با انواع طرح و مدل‌های مختلف تولید و در بازار عرضه میشه. استفاده از شیشه رومیزی رنگی توسط طراحان دکوراسیون و معماران داخلی بسیار رواج داره.

شیشه رومیزی رنگی - شیشه رنگی رومیزی

شیشه چیست


شیشه از ماده‌ای جامد و شفاف تشکیل شده و از مواد اولیه طبیعی(کربنات سدیم تجاری و سنگ آهک،شن)ساخته شده .شیشه در حرارت بالا ذوب میشه تا بتونه یک ماده جدید رو بوجود بیاره.

شیشه رومیزی رنگی - شیشه رنگی رومیزی
شیشه رومیزی رنگی

شیشه در دمای بالا از لحاظ ساختار شبیه مایعات و در دمای محیط سرد مثل جامدات عمل می‌کنه.و با حرارت بالا می‌تونه شیشه رو به‌شکل‌های متفاوت تبدیل کنه.یکی از قابلیت‌های شیشه‌ ضد ضربه بودن و مقاومت بالا در برابر شکستنه. با اضافه کردن موادی مثل اکسید آهن و کبالت میشه شیشه رو به‌رنگ سبز یا آبی تبدیل کرد.شیشه کاملا قابلیت بازیافت شدن رو داره. پس هیچ نگرانی در رابطه با آسیب‌های زیست محیطی وجود نداره.

مزایای شیشه رومیزی رنگی

شیشه رومیزی رنگی در مقایسه با شیشه رومیزی‌های معمول با توجه به‌تنوع در رنگ و جنسی که‌داره یک انتخاب جذاب و زیبا برای ایجاد یک میز متفاوته.استفاده از رنگ‌های زیبا در اون باعث شده تا فضا از یکنواختی خارج و روح تازه‌ای به‌محیط بخشیده بشه. همچنین استفاده از شیشه رومیزی رنگی می‌تونه معایب موجود در سطح میزهای قدیمی رو هم بپوشونه. که‌درنتیجه خرید اون در مقایسه با تعویض میز هزینه‌کمتری هم به‌همراه خواهد داشت.

شیشه رومیزی رنگی - شیشه رنگی رومیزی
شیشه رومیزی رنگی

همونطور که‌در بالا هم اشاره شد این محصول در وهله اول برای محافظت از سطح میز استفاده میشه. زیرا که‌شیشه رومیزی مقاومت بالایی در برابر خط و خش و رطوبت داره. ویژگی مورد توجه‌دیگه این محصول اینه‌که به نصب خاصی نیازی نداره و به‌جز در موارد خاصی که‌نیاز به‌پیچ کردن شیشه به‌سطح میز هست. در باقی موارد به‌راحتی روی میز قرار می‌گیره و زیبایی بیش‌تری به‌میز می‌بخشه.

شیشه‌های رنگی هر طیف رنگی رو شامل میشن :مثل دودی ، برنز ، قرمز و مشکی و … که‌از رنگ‌های شکیل و مورد استقبال هستن. همچنین می‌تونی رنگ مناسب با دکوراسیونت رو سفارش بدی و با رنگ‌های دیگه‌خونت هماهنگ کنی. رنگ‌های شادتر و متنوع‌تر هم وجود دارن که‌می‌تونی برای ایجاد تغییر و تنوع در دکوراسیون محیط‌های خودت انتخاب نکنی. و یا با انتخاب رنگی متضاد و با جلوه بیش‌تر جذابیت و زیبایی فوق‌العاده‌ای برای محیطت ایجاد کنی.

شیشه رومیزی به‌دو دسته اصلی تقسیم می‌شه

  • شیشه رومیزی روی سطح اصلی میز
  • شیشه رومیزی به‌عنوان سطح اصلی

شیشه رومیزی روی سطح اصلی میز

معمولاً این نوع از شیشه رومیزی‌ها روی میز‌هایی که‌کاملاً از یک متریال دیگه ساخته‌می‌شن قرار می‌گیرن. برای مثال: یک میز چوبی که‌خودش رویه چوبی داره و برای محافظت و جلوه بخشیدن به‌اون ، از شیشه رومیزی روی سطحش استفاده می‌شه. و بوسیله‌ اون از میز در برابر خط وخش ، رطوبت و حرارت محافظت خوبی به‌عمل میاد.

شیشه رومیزی رنگی - شیشه رنگی رومیزی

معمولاً برای این‌چنین میزهایی که‌به‌صورت کامل هستن ، شیشه‌های رومیزی با ضخامت بالا استفاده نمی‌شه. چراکه سطح زیرین شیشه رومیزی کاملاً پر هستش و شیشه نیاز به‌استحکام زیادی نداره. خلاقیت‌های زیادی هم تو این مدل میزها بکار می‌ره. برای مثال : خیلی وقت‌ها متریالی که‌لایه روی میز رو تشکیل می‌ده به‌صورت طرح‌داره. که‌اگه روی اون شیشه قرار نگیره ، به‌دلیل داشتن طرح‌ و نقوش، برجستگی‌ها و فرورفتگی‌هایی داره که‌‌‌استفاده ازاون رو مشکل می‌کنه. ولی با استفاده از شیشه روی اون در عین حال که‌قابل استفاده می‌شه فوق‌العاده زیباتر هم می‌شه.

شیشه رومیزی به‌عنوان سطح اصلی

در این نوع معمولاً فقط پایه‌ها و چهارچوبی که‌پایه‌ها رو به‌هم متصل می‌کنه از یک متریال دیگه مانند چوب یا استیل یا حتی شیشه استفاده می‌شه و سطح رویی این میز خالیه‌که با شیشه رومیزی پر می‌شه. رنگ شیشه رومیزی هم متناسب با چهارچوب و دکوراسیون کلی فضا می‌تونه انتخاب بشه. دراین صورت یک میز بسیار زیبا و منحصر به‌فرد خواهی داشت.

شیشه رومیزی رنگی - شیشه رنگی رومیزی

برای این میز‌ها شیشه رومیزی با ضخامت بالاتری در نظر گرفته می‌شه. هم‌چنین توصیه می‌شه که‌برای بالا بردن امنیت ، شیشه رو سکوریت و یا لمینت کنی. چراکه در این صورت احتمال شکستن اون بسیار پایین میاد و استحکام اون چندین برابر می‌شه. و در صورت شکستن به‌ذرات ریز و غیر برنده تبدیل می‌شه.

حالت دیگه به‌این شکل که‌خود پایه‌ها هم شیشه‌ای باشن. تو این حالت هم یک میز تمام شیشه بسیار زیبا خواهی داشت. این میز درعین سادگی زیبایی فوق‌العاده‌ای داره و به‌راحتی هم خودش رو با هر فضایی مطابقت می‌ده.

اشکال مختلف شیشه رومیزی رنگی

شیشه رومیزی رنگی - شیشه رنگی رومیزی
شیشه رومیزی رنگی

شیشه رومیزی رو می‌تونی در اندازه و اشکال متفاوت و بدون هیچ محدودیتی به‌فرکو سفارش بدی.

  • شیشه رومیزی دایره
  • شیشه رومیزی مربع
  • شیشه رومیزی بیضی
  • شیشه رومیزی دفرمه

شیشه رومیزی دایره

دایره نماد اتحادی مکرره . چرا که‌تمام نقاط اون در نهایت در یک نقطه و دور هم جمع می‌شن. که‌استفاده کردن از اون برای میز ، انرژی مثبت بسیار زیادی خواهد داشت. متریال شیشه‌هم که‌نمادی از پاکی و صداقت. ترکیب این دو نماد و مفهوم رو با هم که‌تصور کنی ، متوجه‌می‌شی تا چه‌حد‌ می‌تونه ارائه دهنده انرژی مثبت باشه.

شیشه رومیزی رنگی - شیشه رنگی رومیزی

شیشه رومیزی مربع شکل

مربع به‌خاطر چهار ضلع یک اندازه و متقارن ، نماد نظم هستش . بزرگتر و دلباز‌تر نشون دادن محیط هم از ویژگی‌های بارز شیشه و شیشه‌رومیزیه. استفاده از یک شیشه رومیزی مربع شکل باعث می‌شه، که‌محیط مورد نظرت در عین حال که‌دلبازتر و بزرگتر به‌نظر می‌رسه. حس خوبی از منظم و مرتب بودن رو هم القا کنه.

شیشه رومیزی رنگی - شیشه رنگی رومیزی

از چه ضخامتی برای شیشه رومیزی استفاده کنیم

شیشه رومیزی ضخامت‌های متفاوتی داره که‌می‌تونی از ضخامت 6میل تا 20میل خریداری کنی. انتخاب در مورد این مسئله بستگی به‌نوع استفاده و اندازه میزت داره.

برای مثال: اگه‌می‌خوای از میزت تو مکانی استفاده کنی، که‌ وسیله‌های سنگینی روی شیشه گذاشته‌می‌شه. برای این میز باید از شیشه رومیزی 10 الی 20میل استفاده کنی.که‌بهت ضمانت بده‌که در برابر ضربه و سنگینی وسیله‌ها شکسته نشه. این شیشه رومیزی‌ها انواع مختلفی دارن که‌در ادامه با اون‌ها آشنا می‌شی.

شیشه رومیزی رنگی - شیشه رنگی رومیزی

تو دنیای امروزی یکی از بهترین و پرکاربرد‌ترین نوع شیشه انواع رنگی اون هستش. که‌از شیشه‌های زیبا و بسیار پرفروشن. از بین کاربردهای بی‌شمار اون می‌شه به‌انواع شیشه رومیزی از جمله شیشه رومیزی میز ناهاخوری و میز جزیره ، جلومبلی و… اشاره کرد. این شیشه‌ها تنوع رنگی بسیار بالا وچشم‌گیری دارن. که‌می‌تونی به‌سادگی از بین اون‌ها رنگ مورد علاقه و متناسب با میز و محیطت رو انتخاب کنی و فضای جذابی رو بوجود بیاری.

جنس شیشه رومیزی رنگی

برای پاسخ به‌این سؤال که‌چه جنسی از شیشه رومیزی برات مناسب‌تره ؟ اول باید به‌این مسئله بپردازی که‌شیشه رومیزی رنگی چه انواعی داره و انواع مختلف اون تو چه کاربردهایی مصارف بهتری داره؟ تا بتونی انتخاب بهتری داشته باشی و مناسب‌ترین جنس شیشه‌رو برای خودت سفارش بدهی.

شیشه رومیزی رنگی - شیشه رنگی رومیزی
شیشه رومیزی رنگی

انواع شیشه رومیزی رنگی

  • شیشه (لاکوبل)
  • شیشه متلوکس
  • شیشه متالیک
  • شیشه رفلکس
  • شیشه ترنسپرنت
  • شیشه‌های اورسی

شیشه لاکوبل چیست

شاید این نوع شیشه رو با نام لاکوبل بشناسی. چرا که‌اولین بار این شیشه از طریق این برند وارد ایران شد. و به‌همین دلیل به‌این نام هم معروف شد. اما نام اصلی این سبک ، شیشه‌های پشت رنگ شده با نام لاتین backpainted glass هستش. که‌دلیل این نام‌گذاری طرز ساخت اونه. که‌توسط دستگاه مخصوص فقط قسمت پشت شیشه آغشته به‌رنگ می‌شه.

شیشه رومیزی رنگی - شیشه رنگی رومیزی

به‌دلیل وجود این رنگ در پشت شیشه‌های لاکوبل سمت دیگه شیشه دیده نمی‌شه. و همچنین این شیشه‌ها نمی‌تونن نور رو از خودشون عبور بدن. به‌همین دلیل از شیشه‌های پشت رنگ شده بیش‌تر در کاربردهایی استفاده می‌شه که‌نیازی به‌مشاهده سمت دیگه شیشه نباشه.حتی می‌شه گفت این موضوع یک ویژگی مثبت در اون به‌حساب میاد و کاربرد فراوونی داره. مانند استفاده از اون به‌عنوان دیوارپوش جهت پوشوندن سطح دیوارهای فرسوده. و یا شیشه رومیزی جهت پنهان کردن خرابی‌های میز‌های قدیمی.

شیشه لاکوبل از شیشه‌های رنگی هستش‌که می‌تونه به‌عنوان شیشه رومیزی رنگی برای ایجاد تنوع و حتی جلوه در دکوراسیون به‌کار برده بشه. چون رنگ‌های بسیار جذاب با ظاهر براق و مخملی بسیار زیبایی داره. کاربرد اصلی شیشه لاکوبل برای استفاده به‌عنوان شیشه بین کابینتی هستش که‌نمایی فوق‌العاده داره.در فضای بین کابینت‌ها قرار می‌گیره و فضای بسیار زیبایی رو در آشپزخونه ایجاد می‌کنه. اما جدا از این کاربردهای مختلفی از جمله شیشه رومیزی رنگی هم داره. شیشه لاکوبل رنگ‌های بسیار زیاد و زیبایی داره. همچنین آنتی باکتریال و مقاومت بالایی در برابر رطوبت و حرارت داره.

شیشه رومیزی رنگی - شیشه رنگی رومیزی
شیشه رومیزی رنگی

شیشه متالیک چیست

از محبوب‌ترین انواع شیشه‌ رومیزی ، شیشه‌های متالیکه که‌فوق‌العاده ظاهر جذابی داره. ذرات ریز و براق شیشه متالیک زمانی‌که در مقابل تابش نور خورشید قرار بگیره حالت تبلور مانندی که‌تو ساختارش داره ، به‌نمایش گذاشته و هر دیده‌ای رو مجذوب خودش می‌کنه. این حالت تبلور مانندش که‌مثل اکلیل می‌درخشه ، باعث می‌شه‌که نمایی لاکچری به‌میز ببخشه و همچنین جذابیتی ویژه به‌وجود میاره.

شیشه رومیزی رنگی - شیشه رنگی رومیزی
شیشه رومیزی رنگی

استفاده از این شیشه تو هر کاربری امکان داره و در صورتی که‌بخوای از اون برای شیشه رومیزی رنگی استفاده کنی ، قطعا نمای فوق‌العاده جذابی رو به‌میزت می‌بخشی. اما پیشنهاد می‌شه که‌در صورت استفاده از این شیشه رومیزی برای میز‌های بزرگ اون‌رو به‌صورت سکوریت شده سفارش بدی تا امنیت اون و طول عمرش رو افزایش بدی.

شیشه ترنسپرنت چه نوع شیشه‌ایه

شیشه‌ ترنسپرنت از شیشه‌های شفاف و رنگیه ، که‌‌می‌تونه نور رو از خودش عبور بده. این شیشه‌ هر رنگی که‌در سطح خود داشته باشه ، زمانی که‌نور از اون‌ عبور می‌کنه همون رنگ رو به‌‌محیط بازتاب می‌کنه.

استفاده از شیشه رومیزی رنگی با جنس ترنسپرنت یک کار مدرن و بروزه. البته در سبک مدرن بیش‌تر از رنگ‌های خاصی از شیشه‌های ترنسپرنت استفاده می‌شه. و رنگ‌های متمایزی هم برای سبک سنتی و کلاسیک موجوده.

شیشه رومیزی رنگی - شیشه رنگی رومیزی

شیشه‌های ارسی

برای ما ایرانیانی‌ها چه‌در گذشته و چه‌اکنون حفظ حریم دارای اهمیت بسیار زیادیه. استفاده از شیشه هم که‌همیشه امری ناگزیر و اجتناب ناپذیر بوده. شیشه شفاف و ساده هم اونطور که‌باید حریم محیط زندگی رو حفظ نمی‌کنن. این در حالیه‌که شیشه‌های ارسی در عین‌حال که‌زیبایی فوق‌العاده زیادی دارن حریم شخصی روهم تا حد بسیار زیادی حفظ می‌کنن. این یکی از دلایل محبوبیت بسیار زیادیه‌که شیشه‌های ارسی از گذشته تا کنون داشته و دارن.

البته این تنها مزیت شیشه‌های ارسی نیست. شیشه‌های ارسی ابتدا در آب و هوای صحرایی و محیط‌های گرم استفاده می‌شدن چرا که‌این شیشه جلوی گرمای شدید آفتاب رو می‌گیره و باعث می‌شه که‌هوای داخل محیط تعدیل بشه. یک قابلیت جالب و منحصر به‌فردی که‌در شیشه‌های ارسی وجود داره ، اینه‌که این شیشه‌ها از ورود حشرات جلوگیری می‌کنن. چراکه حشرات در مواجهه با طراحی خاص در این شیشه‌ها گیج می‌شن.

شیشه رومیزی رنگی
نمای شیشه ارسی در ساخت پنجره

خواص روانشناختی شیشه‌های رنگی

روانشناسان امروزه همگی معتقدن که رنگ‌ها در روحیات افراد تأثیر بسیار زیادی دارن. و اگه‌در زندگیمون مقداری دقت کنیم متوجه این تاثیرات در روحیات و زندگی روزمره خود خواهیم شد. رنگ‌های گرم و رنگ‌های سرد که هرکدوم تاثیرات کاملا متفاوتی روی ناخودآگاه ما دارن. برای مثال رنگ‌های سرد مانند آبی بهتره در رستوران‌ها استفاده نشن چون روی میل و اشتهای افراد اثر منفی دارن.

شیشه رومیزی رنگی - شیشه رنگی رومیزی

از اون‌جایی که‌رنگ‌ها ویژگی‌های روانشناختی بسیار زیادی دارن ، میز شیشه‌ای گزینه فوق‌العاده‌ای برای فضای شماست که می‌تونی با شیشه رنگی متناسب با فضا و دکوراسیونت سفارش بدی. شما می‌تونی با چندین رنگ متفاوت فضای خونت رو به‌یک فضای دلنشین و زیبا تبدیل کنی و میز‌های خود رو از سادگی در بیاری. به‌همین دلیل بهتره که‌همیشه از رنگ متناسب با کاربری محیط‌ استفاده کنی. برای مثال اگر در اتاق خواب از رنگ‌هایی مانند بنفش و نارنجی استفاده کنی در خواب دچار مشکل می‌شی. یا اگه از رنگ‌های بی‌روح مانند طوسی در محیط کارت زیاد استفاده کنی انرژی و نشاط کافی برای ادامه کار رو نخواهی داشت.

شیشه رومیزی رنگی - شیشه رنگی رومیزی
شیشه رومیزی رنگی

انواع شیشه رومیزی مات

  • شیشه متلوکس
  • شیشه ساتینا
  • شیشه سندبلاست
شیشه رومیزی رنگی - شیشه رنگی رومیزی

شیشه متلوکس چه‌نوع شیشه‌ایه

شیشه رومیزی رنگی - شیشه رنگی رومیزی

شیشه مات رنگی یا متلوکس یک شیشه لوکس و لاکچریه. این شیشه در دسته‌بندی شیشه‌های پشت رنگ شده قرار می‌گیره ، مانند شیشه لاکوبل. اما متلوکس یک شیشه ماته که‌بسیار جذاب و لاکچریه که‌در هر محیطی استفاده کنی قطعاً جذابیت اون محیط رو چندین برابر می‌کنی. بهتره اینو در نظر داشته باشی که‌می‌تونی شیشه رومیزی رنگی متلوکس رو با بالاترین کیفیت و با هر رنگ دلخواهی از شرکت فرکو سفارش بدهی.

شیشه‌های ساتینا

شیشه‌های ساتینا زمانی که به‌شیشه مات تبدیل می‌شن تقریبا رنگی سفید پیدا می‌کنن. این شیشه‌ها با تغییرات شیمیایی که‌در زمان ساختشون ایجاد می‌شه به‌شکل مات درمیان. و به‌همین دلیل میزان ماتی اون‌ها رو می‌تونی بر اساس نیازت تعیین کنی.

شیشه رومیزی رنگی - شیشه رنگی رومیزی
شیشه رومیزی رنگی

برای مثال زمانی که‌از شیشه ساتینا برای یک محیط که‌نیاز به‌حفظ حریم بالایی داره ، مانند حمام یا سرویس بهداشتی استفاده می‌کنی بهتره که‌اون رو با بالاترین درصد ماتی سفارش بدی. اما زمانی که‌از اون تحت عنوان شیشه رومیزی استفاده می‌کنی ، درصد ماتی‌ای که‌برای اون در نظر می‌گیری می‌تونه تنها برحسب سلیقه و علاقه شخصیت باشه.

شیشه‌های سندبلاست

شیشه رومیزی رنگی - شیشه رنگی رومیزی

این نوع از شیشه مات رو با دستگاه سندبلاست مات می‌کنن. sand به‌معنای شن و blast به‌معنای انفجاره. و sandblast به‌معنای انفجار شنه ، و این دقیقاً کاریه‌که این دستگاه با شیشه‌ها انجام می‌ده.یعنی شن و مواد معدنی رو با سرعت زیاد به‌سطح مورد نظر می‌کوبه و با از بین بردن شفافیت اون سطحی مات بوجود میاره. بنابراین سندبلاست در حقیقت یک دستگاه مات سازی یا یک روش مات سازیه و هر شیشه‌ای که‌از این طریق مات می‌شه شیشه سندبلاست نامیده می‌شه. در این روش فقط قسمت‌هایی از سطح موردنظر رو مات می‌کنن و طرح‌های زیبایی روی اون ایجاد می‌کنن. ولی برای یک شیشه تمام مات از روش ساتینا استفاده می‌کنن.

تفاوت شیشه‌های مات

  • تفاوت در ظاهر
  • نحوه مات سازی
  • تفاوت در کاربری
  • تفاوت در قیمت
  • میزان ماتی شیشه

تفاوت ظاهری در شیشه‌های ساتینا و سندبلاست و متلوکس

شیشه رومیزی رنگی - شیشه رنگی رومیزی

شیشه‌های ساتینا و شیشه‌های متلوکس دارای سطح کاملاً صیقلی و صاف هستن و مات سازی اون‌ها باعث ایجاد ناهمواری در سطحشون نمی‌شه. این در حالیه‌که دستگاه سندبلاست پس از مات‌سازی شیشه ، لایه‌ای از سطح اون رو از بین می‌بره و سطحش دچار ناهمواری‌ می‌شه.

شیشه‌های سندبلاست ، شیشه شفاف عادی هستن که‌توسط دستگاه سندبلاست مات می‌شن. در حالیه‌که شیشه‌های ساتینا در طول فرآیند تولید مات می‌شن. یعنی با تغییرات فیزیکی و در زمان ساخت شیشه به‌صورت مات تولید می‌شن.

شیشه رومیزی رنگی - شیشه رنگی رومیزی
شیشه رومیزی رنگی

تفاوت در کاربری

از روش سندبلاست برای شیشه و آینه‌هایی استفاده می‌شه که‌روی اون‌ها طراحی می‌شه. اما از شیشه‌های ساتینا زمانی استفاده می‌شه که شیشه‌هایی تمام مات و ساده مورد نیازه. در واقع شیشه سندبلاست برای افرادی که علاقه‌مند به شیشه‌های طراحی شده هستن مناسبه. و شیشه ساتینا برای کسانی‌که طرفدار سادگی هستن و یا میزان ماتی شیشه براشون اهمیت داره مناسبه. و شیشه متلوکس برای افرادی خوبه که‌دوست‌دار استفاده از رنگ تو شیشه ماتشون هستن.

شیشه رومیزی رنگی - شیشه رنگی رومیزی
شیشه رومیزی رنگی

عوامل موثر بر قیمت شیشه رومیزی رنگی

  • جنس شیشه
  • طرح دار بودن
  • ابعاد و شکل شیشه
  • تراش شیشه
  • ضخامت شیشه
  • ابزار دور شیشه

جنس شیشه رومیزی رنگی

شیشه رومیزی رنگی - شیشه رنگی رومیزی

. جنس شیشه رومیزی رنگی می‌تونه از عوامل مهم تاثیرگذار برقیمت نهایی شیشه رومیزی باشه. چراکه شیشه‌ها انواع و مزایای خاص خودشون رو دارن و با کیفیت‌ها و ظاهرمتفاوتی تولیدمی‌شن که‌با توجه به‌سلیقه و نیاز می‌تونن انتخاب بشن.

ابعاد و شکل شیشه رومیزی رنگی

شیشه رومیزی رنگی - شیشه رنگی رومیزی

ابعاد و شکل شیشه رومیزی نیز از دیگر موارد تاثیرگذار برقیمت هستن. ابعاد بزرگ‌تر و شکل‌های پیچیده‌تر طبیعتا نیاز به‌متریال بیش‌تر و تجهیزات بیش‌تری برای ساخت دارن و این باعث ایجاد تفاوت در قیمت‌ها می‌شه.

ضخامت شیشه رومیزی

با توجه به‌ابعاد میز و این‌که‌ به‌چه منظوری قراره مورد استفاده قرار بگیره، می‌تونه ضخامت‌های متفاوتی داشته باشه. ضخامت نیز از موارد تاثیرگذار بر محاسبه قیمت نهاییه شیشه رومیزی رنگی هستش. انتخاب کیفیت و ضخامت بسیار مهمه. ضخامت شیشه به‌پایه میز و مسائل دیگه‌ای هم بستگی داره. به‌همین دلیل بهتره که‌متخصص ضخامت مناسب برای میز رو تعیین کنه. برای تماس با متخصصین فرکو اینجا کلیک کن.

شیشه رومیزی رنگی - شیشه رنگی رومیزی

اگه‌شیشه رومیزی برای محافظت از میزه ، به‌ضخامت 4 میل باشه کافیه. ولی اگه‌از شیشه در صفحه اصلی میز استفاده کنی ، باید شیشه ضخیم‌تر و با کیفیت‌تر باشه. همینطور اگه‌ابعاد میز بزرگه و قراره وسیله‌های سنگین روی اون قرار بگیره هم باید شیشه ضخیم‌تری برای میزت انتخاب کنی.

طرح شیشه رومیزی

شیشه رومیزی رنگی - شیشه رنگی رومیزی

امکان حک لوگو و برند بر روی شیشه وجود داره. این امکان باعث تمایز میز از دیگر میزها شده و یک میز بسیار زیبا و خاص رو ایجاد می‌کنه. این ویژگی به‌خصوص برای استفاده در محیط‌های کاری بسیار زیبا و مرسومه. و می‌تونه بر روی قیمت تاثیرگذار باشه.

تراش شیشه

تراش شیشه هنریه که‌روی لبه‌های شیشه صورت می‌گیره و مدل‌های مختلفی داره. اگه درصورت تمایل بخوای که‌لبه‌های شیشه رومیزی رنگی‌تو با یکی از انواع تراش طرح دار کنی ، بسته به‌ مدل مورد نظرت قیمت شیشه رومیزیت افزایش پیدا می‌کنه.

شیشه رومیزی رنگی - شیشه رنگی رومیزی

اما درنهایت با توجه به‌این‌که تمامی مراحل ساخت و تولید شیشه رومیزی رنگی و سایر محصولات در صنایع شیشه و آینه فرکو صورت می‌گیره باعث شده تا از قیمت بسیار مناسب‌تری برخوردار باشن. درواقع با خرید از فرکو شما بدون واسطه و از تولیدکننده خرید می‌کنی. که‌همین موضوع باعث شده تا تمامی محصولات علاوه براین‌که‌ از کیفیت بسیار بالایی برخوردارن قیمت مناسبی داشته باشن.

ابزار تراش شیشه رومیزی

ابزاری که‌برای تهیه شیشه رومیزی استفاده می‌شن از جمله عواملی هستن که روی قیمت شیشه رومیزی تاثیر گذارن.

شیشه رومیزی رنگی
انواع تراش شیشه رومیزی
شیشه رومیزی رنگی - شیشه رنگی رومیزی

انواع ابزار شیشه رومیزی

  • لول ساده
  • لول براق
  • تراش دو پله
  • تراش سه پله
  • دیاموند
  • تراش پَخ

کاربرد شیشه رومیزی رنگی

امروزه شیشه رومیزی نقش بسیار مهمی در طراحی دکوراسیون داخلی داره. و با توجه به‌آپشن‌های فوق‌العاده طرفداران بسیاری رو به‌خود جذب کرده. یکی از این کاربردها مقاومت بالای اون در برابر ضربه و خط و خشه. و با وجود انعکاس نور زیبایی رو به‌محیط شما القا می‌کنه.

شیشه رومیزی رنگی - شیشه رنگی رومیزی
شیشه رومیزی رنگی

اگه‌برای دکوراسیونت دنبال سبکی زیبا و ظریف هستی ، شیشه رومیزی بهترین انتخابه. به‌هیچ وجه از انتخاب شیشه رومیزی رنگی برای دکوراسیونت غافل نشو! برای استفاده از شیشه رنگی نیازی به‌این نیست که‌دکوراسیون رو به‌کل عوض کنی. این شیشه‌ها به‌آسونی با تمامی محیط‌ها و با هر رنگی هماهنگ می‌شن و در فضاهای مختلف مثل کلاسیک ،مدرن،سنتی ،مینیمال و…کارایی دارن.

استفاده از شیشه رومیزی رنگی در چه مکان‌هایی پر کاربرده

  • رستوران‌ها
  • فروشگاه‌ها
  • منازل
  • صنایع
شیشه رومیزی رنگی - شیشه رنگی رومیزی

استفاده از شیشه‌رنگی می‌تونه تاثیر زیادی در بزرگ‌نمایی و دلباز شدن محیط داشته باشه. اگه‌شما محیطی کوچک داری حتما این شیشه‌های زیبا رو انتخاب کن.

در مکان‌های اداری و تجاری هم می‌شه‌از این شیشه استفاده کرد. درواقع برای هر میزی با هر کاربردی می‌شه از شیشه رومیزی رنگی استفاده کرد. با رنگ‌های متنوع این شیشه می‌تونی به‌‌هر فضایی روح تازه‌ای ببخشی.

استفاده از شیشه رومیزی در رستوران

در رستوان‌ها و کافه‌ها با توجه به‌مزایایی که‌شیشه رومیزی رنگی داره بسیار انتخاب ایده آل و مناسبیه. مخصوصا اگه‌رنگ مناسبی رو با توجه به‌رنگ میز و دکوراسیون محیط انتخاب کنی می‌تونی زیبایی صدچندانی برای کافه و رستورانت ایجاد کنی.

شیشه رومیزی رنگی
شیشه رنگی لاکوبل

استفاده از شیشه رومیزی در فروشگاه‌ها

برای میزهای پیشخوان در فروشگاه‌ها و مغازه‌های مختلف می‌شه برای سطح میز از شیشه رومیزی رنگی استفاده کرد تا زیبایی چندین برابری برای این فضاها ایجاد کرد.

شیشه رومیزی طرح دار

شیشه رومیزی رنگی - شیشه رنگی رومیزی

اگه‌شما به‌دنبال یک محصول خاص‌تر و متفاوت‌تر هستی می‌تونی هرطرح دلخواه و مورد پسندی رو از طریق پیج اینستاگرام یا ایمیل برای ما ارسال کنی. تا بتونیم طرح مورد نظرت رو روی شیشه اجرا کنیم و میز منحصر به‌فردی رو برات آماده کنیم.

انواع شیشه رومیزی طرح دار

  • استین گلاس
  • طرح استین گلاس
  • اسیدکاری شده
  • شیشه سندبلاست
  • چاپ یا اسپندرال
  • شیشه حکاکی شده

استین گلاس

شیشه رومیزی رنگی - شیشه رنگی رومیزی
شیشه استین گلاس

 استین گلاس رو می‌شه در دسته شیشه‌های رنگی و هنری دسته بندی کرد. استین گلاس به‌این صورته‌که می‌شه طرح دلخواه رو روی شیشه موردنظر اجرا کرد و از اون به‌عنوان شیشه رومیزی رنگی استفاده کرد. فرایند ساخت و تولید اون سخت و زمان‌بره چون اجرای کار به‌صورت دستی ، بسیار دقیق و ظریف انجام می‌شه. اما نتیجه کار فوق‌العاده زیبا و متفاوته. هر طرحی که مدنظرت هست به‌راحتی روی شیشه قابل اجراست.

طرح استین گلاس

شیشه رومیزی رنگی - شیشه رنگی رومیزی

طرح استین گلاس در ظاهر همانند شیشه استین گلاسه. با این تفاوت که‌در استین گلاس کار روی شیشه به‌صورت دستی انجام می‌شه. ولی در طرح استین گلاس طرح با دستگاه انجام می‌شه. همین مسئله باعث شده تا از قیمت بسیار مناسب‌تری برخوردار باشه. در این سبک از شیشه‌هم هر طرحی که‌درنظر داری قابل اجراست.

شیشه چاپی یا اسپندرال

شیشه رومیزی رنگی - شیشه رنگی رومیزی

شیشه چاپی رو هم می‌شه به‌نوعی در دسته شیشه‌های رنگی قرار داد. همونطور که‌از نام این شیشه مشخصه طرح مورد نظر بر روی شیشه چاپ می‌شه. هر طرحی قابلیت چاپ بر روی شیشه رو داره. حتی عکس‌های خونوادگی و خاطره انگیز خود رو می‌تونی روی شیشه چاپ کنی و به‌عنوان شیشه رومیزی مورد استفاده قرار بدی. در این‌صورت یک میز بسیار متفاوت و خاص خواهی داشت.

انواع خاصی از تولیدات شیشه

  • شیشه گلس برد
  • صندلی شیشه ای
  • شیشه هوشمند
  • ایده های خاص

گلس برد

شیشه رومیزی رنگی - شیشه رنگی رومیزی

گلس بردها نیز از دیگر شیشه‌های رنگی موجود با کاربردهای فراوون هستن. این محصول می‌تونه به‌عنوان شیشه رومیزی رنگی مورد استفاده قرار بگیره. گلس بردها بیش‌تر در قالب تخته وایت برد شیشه‌ای و به‌عنوان جایگزینی برای وایت بردهای معمولی استفاده می‌شن. چراکه‌ کیفیت و دوام بیش‌تری دارن و با گذشت زمان و استفاده مداوم از اون تغییری در ظاهر و کیفیتشون ایجاد نمی‌شه. از این محصول به‌منظور شیشه رومیزی رنگی برای انواع میز ، مخصوصا میزهای اداری و میز کودک استفاده می‌شه. از طول عمر بالایی برخورداره و قابلیت سکوریت شدن یعنی نشکن شدن رو نیز داره.

صندلی تمام شیشه.

یکی از نمونه‌های پر کاربرد و پرطرفدار که‌امروزه در کنار میزهای تمام شیشه مورد استفاده قرار می‌گیره ، صندلی‌های تمام شیشه هستن. اگر از سبک میزهای چوبی و یا فلزی خسته شدی و ترجیح و انتخابت میزهای تمام شیشه هستش ، می‌تونی با سفارش صندلی‌های تمام شیشه ، ستی بسیار زیبا و جذاب برای منزل و محیط‌های مد نظرت تهیه کنی. اگر می‌خوای از میز مورد نظرت در محیطی شلوغ استفاده کنی ، بهتره از میز و صندلی‌های ساده و مدرن تمام شیشه فرکو سفارش بدی.

شیشه رومیزی رنگی - شیشه رنگی رومیزی

برای ساخت این محصول از شیشه‌های ایمن استفاده می‌شه. شیشه سکوریت که‌محافظت بالا در برابر ضربه داره و به‌آسونی شکسته نمی‌شه و معمولا 7برابر شیشه‌های معمولی مقاومت داره. این شیشه در هنگام شکستن به‌صورت تیز و خطرناک خرد نمی‌شه و به‌صورت پودری و بدون خطر می‌شکنه.

ساخت با ایده‌های خاص

شیشه رومیزی رنگی - شیشه رنگی رومیزی

این میز‌ها بر اساس نیاز‌های خاص مشغال مختلف یا نیاز‌های مختلف افراد در خانه‌ها و هر محیطی ساخته می‌شه. طراحان ما می‌تونن میزهایی با طراحی‌های خاص و ویژه ، طبق سفارش و نیاز شما طراحی و در این مجموعه تولید و بدست شما برسونن.

شیشه رومیزی در سبک‌های مختلف

شما می‌تونی از شیشه رومیزی در تمامی سبک مثل سنتی ،مدرن و هم‌چنین برای تمامی مکان‌ها مثل منزل ،اداره و … استفاده کنی. شیشه رومیزی رنگی فضایی منحصر به‌فرد و فوق‌العاده برای شما ایجاد می‌کنه. با هر نوع پایه و چهارچوبی (چوبی و یا فلزی و…) به‌سادگی هماهنگ می‌شه و زیبایی میز شمارو دوچندان می‌کنه.

شیشه رومیزی رنگی
شیشه رنگی دودی

موارد استفاده شیشه رومیزی

  • میز اداری
  • میز ناهار خوری
  • میز عسلی و جلو مبلی
  • میز تزئینی
  • میز آرایشگاه
  • در آشپزخانه
شیشه رومیزی رنگی - شیشه رنگی رومیزی

استفاده از شیشه رومیزی برای میز اداری

شیشه رومیزی رنگی برای میز تحریر و میز کار در مکان‌های مختلف از جمله خونه، محیط‌های اداری و… گزینه بسیار مناسبیه. با رنگ‌هایی که‌شیشه رومیزی داره باعث می‌شه تا حین انجام کار ، یکنواختی ازبین بره و پویایی و نشاط ایجاد بشه. زیرا که‌می‌شه از تاثیر رنگ‌ها بر روحیه و نشاط افراد به‌نحو عالی بهره‌مند شد. پس با انتخاب یک شیشه رومیزی رنگی جذاب می‌تونی انگیزه خودت رو در انجام کارها و اهدافت بیش‌تر کنی. فضای زیباتری نیز برای محیط زندگی یا کارت ایجاد کنی.

شیشه رومیزی رنگی - شیشه رنگی رومیزی
شیشه روی میز چوبی اداری

انواع میز اداری

  • میز اداری رایانه
  • میز اداری مدیریت
  • میز اداری کنفرانس
شیشه رومیزی رنگی
میز اداری

میز اداری رایانه

امروزه دیگه هیچ کاری بدون استفاده از رایانه صورت نمی‌گیره. مانند روزهای قدیم نیست که‌اطلاعات در پوشه‌ها گذاشته بشن و در قفسه نگهداری‌شن. بلکه همه اطلاعات در رایانه قرار داده می‌شن و با یک سرچ ساده در دسترس قرار می‌گیرن. این از مهم‌ترین دلایلیه‌که همیشه از رایانه استفاده می‌شه. به‌همین دلیل برای رایانه‌هامون نیازمند یک میز مناسب هستیم.

حتی برای میزهای کامپیوتر هم استفاده از شیشه رومیزی بسیار کاربردیه. البته فکر نکن که‌شیشه رومیزی صرفاً جنبه محافظت داره بلکه با استفاده از شیشه رومیزی رنگی می‌تونی به‌جذابیت میز ، محیط و دکوراسیونت اضافه کنی.

شیشه رومیزی رنگی
میز کامپیوتر

میز مدیریت

میز مدیریت از دو جنبه حائز اهمیته :

  • از دید مخاطب
  • از دید مدیر
اهمیت میز مدیریت از دید مخاطب

زمانی‌که‌ شخصی وارد دفتر مدیریت شما می‌شه اولین چیزی که‌نظرش‌رو جلب می‌کنه ، دکوراسیون اتاق شماست و این امر نشون دهنده خیلی چیزها برای اونه. این یک حقیقته که‌روانشناسان به‌اون اعتقاد دارن و اون‌رو اثبات کردن. توجه نکردن به‌دکوراسیون اتاق مدیریت ، حس اعتماد مخاطب رو از بین می‌بره و تاثیرات روانشناختی منفی روی مخاطب و مشتری داره. نداشتن حس اعتماد و احساس عدم مدیریت درست ، می‌تونه افراد رو از مشارکت و معاملات آتی منصرف کنه.

شیشه رومیزی رنگی
میز مدیریت
اهمیت میز مدیریت از دید مدیر

دکوراسیون تاثیر بسیار زیادی در روح و روان افراد داره و اگر چیدمان و دکوراسیون اتاق مدیریت ضعیف و نامناسب باشه می‌تونه روی عملکردش تاثیر منفی داشته باشه. با کمک یک دکور زیبا و استفاده از رنگ‌های جذاب در اتاق مدیریتت ، می‌تونی انرژی بیش‌تری در انجام کارهات داشته باشی و به‌سمت اهدافت با روحیه بهتری پیش بری. و برعکس بی‌سلیقگی و آشفتگی محیط می‌تونه ، ذهنت رو آشفته و درگیر کنه ، انرژیت رو کاهش بده و قطعاً در تصمیم گیری‌های مهم تاثیر منفی داشته باشه.

از اون‌جایی‌که متریال شیشه نماد پاکی و صداقته ، استفاده از این متریال به‌خودی خود انرژی مثبت زیادی رو ایجاد می‌کنه. هم‌چنین شیشه نور رو بازتاب می‌کنه و این باعث می‌شه که‌اتاقت روشن‌تر و دلبازتر بشه ، که‌این خود نیز بسیار انرژی بخشه.

شیشه رومیزی رنگی
شیشه رومیزی روی میز مدیریت

میز اداری کنفرانس

میز اداری کنفرانس یک میز در ابعاد بزرگه ، که‌افراد برای مشورت و گرفتن تصمیمات مهم اداری به‌دور اون جمع می‌شن. استفاده کردن از شیشه رومیزی باعث می‌شه که‌با انعکاس نور و به‌دلیل شفافیت شیشه ، محیطی روشن و پر انرژی داشته باشید. مخصوصا در صورت استفاده از شیشه رومیزی رنگی که‌محیطی زیبارو به‌ارمغان میاره. در عین حال خاصیت آنتی باکتریال بودن شیشه هم باعث می‌شه میز به‌راحتیه یک دستمال کشیدن تمیز بشه.

ایجاد حس خوب در اتاق کنفرانس بسیار حائز اهمیته ، به‌همین دلیل پیشنهاد ما به‌شما استفاده از میز شیشه‌ای یا شیشه رومیزیه تا با کمک خواص روانشناختی رنگ‌ها و متریال شیشه ، بتونی احساس مثبتی رو در افراد به‌وجود بیاری و بهترین نتیجه رو در کم‌ترین زمان ممکن بگیری.

شیشه رومیزی رنگی
میز کنفرانس

میز ناهار خوری

شیشه رومیزی رنگی - شیشه رنگی رومیزی

استفاده از شیشه رومیزی برای میز غذاخوری بسیار اهمیت داره. زیرا همونطور که‌اشاره کردم ، علاوه بر محافظت بسیار خوب از سطح میز ، زیبایی و جلوه خاصی نیز به‌محیط می‌ده. مهم‌ترین دلیل استفاده از شیشه رومیزی برای میزهای ناهارخوری ضدباکتری بودن این محصول هستش ، که‌باعث می‌شه از هرگونه آلودگی مصون بمونی. شیشه رومیزی ناهار خوری رنگی در شکل و ابعاد مختلفی تولید و عرضه می‌شه. یعنی در انواع 2 نفره ، 4، 6، 8، 10 و 12 نفره ساخته می‌شه.

در انتخاب رنگ و طرح هیچ محدودیتی وجود نداره و در تمامی اشکال هندسی با دستگاه‌های پیشرفته و امروزی برش کاری می‌شه.

میز عسلی و جلو مبلی

شیشه رومیزی رنگی - شیشه رنگی رومیزی

میز عسلی و جلو مبلی نیز از میزهایی هستن که‌بر جلوه فضا و مبلمان بسیار تاثیرگذارن. شیشه رومیزی رنگی در این میزها می‌تونه باعث افزایش جلوه و زیبایی در اون‌ها بشه. انتخاب رنگ شیشه رومیزی می‌تونه متناسب با رنگ مبلمان و دکوراسیون باشه، یا حتی رنگی کاملا متمایز که‌در این صورت تغییری خاص رو در دکورت ایجاد می‌کنی.

میز تزیینی

میزهای تزیینی برای قسمت‌های مختلفی استفاده می‌شن ، که‌زیبایی مخصوص به‌خود رو دارن. مخصوصا اگه‌از شیشه رومیزی رنگی برای سطحشون استفاده کنی ، تاثیر بسیار بالایی در دکوراسیونت خواهند داشت.

با توجه به‌این‌که شیشه رنگی تنوع بسیاری در جنس و رنگ داره ، انتخاب نیز ازبین گزینه‌های متعدد اون کمی دشواره. این میزها با اشکال متنوع در قسمت‌های مختلف قابل استفاده‌ان و در محیط خونه و یا حتی در محیط‌های اداری و هر مکانی کاربرد دارن. برای افزایش زیبایی می‌تونی روی اون‌ها ، از گل‌های طبیعی یا مصنوعی استفاده کنی و یا حتی مجسمه و وسایل دکوری قرار بدی.

شیشه رومیزی رنگی
میز تزئینی

میز آرایشگاه

برای دکور سالن زیبایی و آرایشگاهت ، استفاده از شیشه رومیزی رنگی یک امتیاز ویژه محسوب می‌شه. چراکه رنگ‌های متنوع اون دستت‌رو باز میزاره که‌دکوری متفاوت و زیبا مخصوص خودت داشته باشی. رنگ شیشه رومیزیت رو می‌تونی متناسب با دکوراسیون و فضای آرایشگاهت انتخاب کنی ویا از رنگ‌های فانتزی و خاص انتخاب کنی. شیشه رومیزی‌های رنگی ، زیبایی خاصی ایجاد می‌کنن و همین موضوع باعث می‌شه تا روح تازه‌ای به‌فضای آرایشگاهت افزوده بشه.

میز آرایش

شیشه رومیزی رنگی - شیشه رنگی رومیزی

میزهای آرایش امروزه با استقبال بسیار زیادی مواجه هستن. و امروزه در تمام خونه‌ها کاربری دارن. همه خانوم‌ها تو اتاق خوابشون یکی از انواع میز آرایشی رو دارن. میز آرایش با جنس‌های مختلفی تولید می‌شه که نوع شیشه‌ای اون دارای محبوبیت بسیار زیادیه. توجه‌داشته باش که‌برای استفاده راحت‌تر از این نوع میز ، اگه‌از انواع غیر شیشه‌ای استفاده می‌کنین حتما از شیشه رومیزی روی سطح اصلی اون استفاده کن.تا بتونی همیشه میزی زیبا و تمیز داشته باشی. با شیشه رومیزی رنگی جلوه و جذابیت اتاقت رو چندین برار کن.

چرا میز شیشه ای آرایش دارای محبوبیت زیادیه

از طرفی خود متریال شیشه به دلیل بازتاب نور و در عین حال شفافیتی که دارد باعث بزرگ و دلباز نشان دادن محیط میشود به همین دلیل مخصوصاً برای اتاق ها و محیط های کوچک پیشنهاد می‌شود که حتماً از شیشه برای میز استفاده شود از طرفی لوازم آرایشی که روی میز آرایش یا در کشوهای میز آرایش قرار می گیرد دارای زیبایی بسیار زیادی است که در صورت استفاده کردن از میز آرایش شیشه ای جلوه آن چندین برابر می شود

انواع میز آرایش

  • میز آرایش تمام شیشه چند تکه
  • میز آرایس تمام شیشه خم
  • ترکیب شیشه با متریال های دیگر
  • میز آرایش با شیشه رومیزی

میز آرایش تمام شیشه چند تکه

همانطور که از نام این نوع میز آرایش پیدا است این نیز تواند از شیشه با جنس شیشه ای که شما دوست داشته باشید ساخته شده است است و پایه های آن به صورت جداگانه از بدنه آن هستند قسمت های مختلف این نوع میز از تکه های مختلف یک شیشه تولید شده است. به همین دلیل شما می توانید انتخاب کنید که تمام بخش‌های شیشه از یک جنس شیشه باشند یا از جنس های مختلفی از شیشه استفاده کنید. برای مثال برای روی نیز از شیشه های شفاف یا ترنسپرنت استفاده کنید و برای پایه ها و شیشه های لاکوبل یا هر ترکیب دیگری که مد نظر شما باشد.

میز آرایش شیشه ای خم

این نوع از میزهای شیشه‌ای که ظاهر بسیار مدرن و امروزی دارد دارای محبوبیت فوق العاده زیاد است ظاهر این شیشه به این صورت است که تمام میز از یک قطعه شیشه ساخته شده است و برای رسیدن به پایه ها و طرح دادن این میز شیشه را خم کرده اند.
معمولاً برای سفارش این میز از شیشه های با جنس کریستال ، فلوت و شیشه های شفاف استفاده میشود. اما شما می توانید برای این میز جذاب هر جنس شیشه و هر ابعادی که دوست داشته باشید را سفارش بدهید و ما در شرکت فرد و آن میز را دقیقا همان طور که مدنظر شما است در اختیارتان می گذاریم

ترکیب شیشه و متریال های دیگه

۶ فوق العاده متریال جذاب و دوست داشتنی است که در صورت قرار گرفتن در کنار متریال های دیگر نیز ظاهر فوق العاده جذاب خواهد داشت برای مثال میزهای آرایشی با پایه های چوبی یا فلزی و رویه شیشه ای سفارش جذابی خواهد بود همچنین شما میتوانید میز آرایشی با رویه چوبی و فلزی سفارش بدهید و پایه‌های شیشه‌های اما پیشنهاد می‌شود در این صورت از یک شیشه رومیزی نیز برای محافظت از روی میز آرایشی خود استفاده کنید

میز آرایش با شیشه رومیزی

جنس های دیگری که از آن بپبرای ساخت میز آرایش استفاده میشود قابلیت هایی که شیشه دارد را دارا نیستند و این باعث میشود که شما نیاز داشته باشید تا برای محافظت از آنها از شیشه رومیزی استفاده کنید برای مثال اگر از میز آرایش چوبی استفاده کنید به علت نفوذ پذیری آن در صورتی که آب یا نوشیدنی روی میزتان بریزد میز باد میکند و احتمال کپک زدن آن بسار بالا است. اما شیشه با خاصیت آنتی باکتریالی که دارد هیچ مایعی در آن نفوذ نمیکند

یک پیشنهاد فوق العاده برای دوست داران میز آرایشی

شما می توانید میز آرایشی مورد علاقه خود را با هر جنس شیشه و ظاهری که دیده اید فقط با نشان دادن عکس سفارش بدهید و همچنین میتوانید آن را با انواع آینه ای که دوست داشته باشید از شرکت فرکو تهیه کنید.

شیشه رومیزی در آشپزخانه

از دیگر موارد استفاده های شیشه رومیزی رنگی میتوان به استفاده از آن روی کابینت ها اشاره کرد. که برای محافظت و جلوه بیشتر به کار برده می شود. همچنین در آشپزخانه ها برای میز صبحانه هم از شیشه رومیزی استفاده میشود.

شیشه رومیزی رنگی - شیشه رنگی رومیزی
شیشه رومیزی پذیرایی
شیشه رومیزی رنگی - شیشه رنگی رومیزی
شیشه رنگی رومیزی

شیشه رومیزی شفاف ساده

شیشه رومیزی رنگی - شیشه رنگی رومیزی


این شیشه ها جزء شیشه های بی رنگ به حساب می آید .این شیشه ها با سادگی که به همراه دارند قابلیت این را دارند که با هر محیطی، هر مدل دکوراسیونی در هر کاربردی استفاده شوند. در مورد ضخامت و طول عمر هیچ ضمانتی در مورد این شیشه ها به شما داده نمی شود.در صورت خواهان بالا رفتن استحکام شیشه رومیزی تان باشید پیشنهاد ما به شمار این است که شیشه تان را به صورت سکوریت و یا لمینت شده سفارش بدهید. البته قطعا برای ما قیمت شیشه رومیزی نیز مهم است.

انواع شیشه شفاف بی رنگ

  • شیشه فلوت
  • شیشه سوپرکلیر
  • شیشه کلیر
  • شیشه کریستال

شیشه رومیزی سوپر کلیر

شیشه رومیزی سوپر کلیر در مقایسه با شیشه های دیگر مثل ساده و …شفاف تر و درخشنده تر می باشد.همچنین در مقایسه با شیشه های دیگر در مورد ضخامت هم برتری دارد.اگر شما به دنبال یک شیشه شفاف همچنین با مقاومت بالا در برابر ضربه هستید.تولیدی فرکو به شما شیشه رومیزی سوپر کلیر را معرفی می کند.

حتی فکرشم نمیکنی میز شیشه ای چه انواعی داره !

می‌دونستی می‌تونی یه میز شیشه ای دقیقا همونطور که تو ذهنته و هیچ جایی نتونستی پیداش کنی داشته باشی؟

چرا قیمت های شرکت فرکو پایین است

با توجه به این که تمامی مراحل ساخت و تولید شیشه رومیزی رنگی و سایر محصولات در صنایع شیشه و آینه فرکو صورت می گیرد. باعث شده تا از قیمت بسیار مناسبی برخوردار باشند. درواقع شما بدون واسطه و از تولیدکننده خرید خواهید کرد که همین موضوع باعث شده تا تمامی محصولات علاوه براین که از کیفیت بسیار بالایی برخوردارند قیمت مناسبی نیز داشته باشند.

مقاوم کردن شیشه رومیزی رنگی

مقاومت بالایی دارند و به راحتی شکسته نمی شوند. برای مقاومت بیشتر نیز می توان از شیشه های سکوریت و تمپرشده استفاده کرد. این شیشه ها تحت عملیات حرارتی قرار می گیرند .باعث می شود تا مقاومت آن در برابر ضربه و شکست تا چندین برابر افزایش پیدا کند.

چگونه یک میز منحصر به فرد مختص برند خودمان سفارش دهیم؟

. امکان حک لوگو و برند برروی شیشه وجود دارد. این امکان باعث تمایز میز از دیگر میزها شده و یک میز بسیار زیبا و خاص را نیز ایجاد می کند. این ویژگی به خصوص برای استفاده در محیط های کاری بسیار زیبا و مرسوم می باشد . می تواند برروی قیمت تاثیرگذار باشد.

. اگر درصورت تمایل بخواهید که روی شیشه رومیزی رنگی یا دور آن به صورت تراش خورده باشد .طرح و پرداخت خاصی روی ان اجرا شود، از عوامل تاثیرگذار برقیمت خواهند بود.

ایمنی و ضخامت شیشه

علاوه بر ضخامت شیشه که به استحکام آن کمک می‌کند ،.ایمنی آن است که می‌توان از شیشه‌های باز پخت شده (Tempered) استفاده کرد که در صورت شکستن شیشه، به‌جای این‌که به تکه‌های تیز و خطرناک خرد شود به سنگریزه‌ های شیشه‌ای که بی‌خطر است خرد می‌شود و ایمنی آن ۴ برابر شیشه معمولی است .

چرا شیشه رومیزی رنگی را از فرکو بخریم

شیشه رومیزی های رنگی که در کارگاه تولیدی فرکو تولید می شوند، از کیفیت فوق العاده ای برخوردار هستند و ما کیفیت تمامی محصولات را تضمین می دهیم. از بهترین مواد اولیه و به روزترین و پیشرفته ترین تجهیزات در صنایع فرکو استفاده می شود. تا محصولاتی بسیار باکیفیت و درخور مشتریان عزیز تولید گردد.

کیفیت محصولات به گونه ای است که می تواند به راحتی با نمونه های خارجی رقابت کند و همچنین به دست متخصصان ایرانی در این حوزه ساخته می شود. پس با خرید از مجموعه فرکو یک محصول کاملاً ایرانی و با کیفیت خواهید داشت و همچنین از صنعت ایرانی نیز حمایت خواهید کرد.

میز شیشه‌ای رنگی گزینه جذابی است که اگر به‌ درستی و متناسب با فضا انتخاب شود، می‌تواند زیبایی بصری محیط خود را ارتقا ببخشد و نیز برای تبدیل میزهای ساده به میز های هنری و تزئینی مناسب باشد. همچنین می‌توان درانتهای شیشه رومیزی و یا میز شیشه‌ای چندرنگ متناسب با محیط و ایجاد هارمونی استفاده کرد و زیبایی دوچندانی به فضا بخشید.

رویاهایتان را سفارش بدهید

طرح هایی که در ذهنتان دارید یا فقط عکسشان را دارید به لوازم خانه تان تبدیل کنید. هر آن چه که شما مورد دلخواه و نیازتان است را می توانید با ما درمیان بگذارید و سفارش خود را ثبت کنید و مطمین باشید که ما دقیقا سفارش شما را به همان شکلی که مد نظر شماست با بهترین کیفیت و مناسب ترین قیمت برای شما در کمترین زمان ممکن آماده می کنیم و حتی در صورت نارضایتی می توانید به راحتی مرجوع داشته باشید.

چگونه یک خرید امن و مطمئن داشته باشیم

در حال حاضر با به وجود امدن موقعیت های شغلی اینترنتی کلاهبرداران سعی دارند از این مشکل وبه وجود امده نهایت سواستفاده را ببرند، شما خیلی راحت می توانید سایت های نا معتبر و صف کلاهبردارن را از تمامی صنایع ها جدا کنید. اکثرا افراد کلاهبردار فضای کاری برای تولید سفارشات شما ندارند پس سعی بر این دارند که تجمعی را ایجاد نکنند. اما صنایع تولید شیشه فرکو این امکان را به شما می دهد شما بتوانید از تمامی محصولات شیشه و آینه خود بازدید فرمایید.

شیشه رومیزی رنگی - شیشه رنگی رومیزی
شیشه رنگی رومیزی

چگونه یک خرید امن ومطمئن داشته باشیم

یکی دیگر از راه های شناخت شرکت و یا کارگاه های کلاهبردار نداشتن اساس نامه،روزنامه رسمی،کد های اقتصادی،و برگه ارزش افزوده است.اما صنایع تولید شیشه و آینه فرکو با برخورداری از اساس نامه،روزنامه رسمی،کد های اقتصادی و برگه ارزش افزوده است.
شما عزیزان می توانید با اظهار نامه مالیاتی کلاهبردار بودن آن سایت را متوجه بشوید زیرا افراد کلاهبردار در هیچ مرکز های مالیاتی پرونده ندارند.
تمامی مواردی که گفته شده است شما با ورود به سایت صنایع تولید شیشه و آینه فرکو از هر یک از این موارد با خبر بشوید و ما با افتخار تمامی موارد خواسته شده را در خدمت شما عزیزان خواهیم گذاشت.

نحوه سفارش

برای سفارش شیشه رومیزی توانید از طریق تماس با : 09101767773 اقدام نمایید.این را در نظر داشته باشید که با تماس گرفتن با متخصصین ما میتوانید مشاوره ی رایگان دریافت کنید و مام سوالاتتان را بپرسید. متخصصین ما با حوصله شمارا راهنمایی میکنند.

بعد از سفارش اگر نیاز به قالب گیری بود، یکی از کارشناسان نصب را برای قالب گیری در محل در همان روز فرستاده می‎شود. پس از قالب گیری شیشه رنگی مورد نیاز شما در کمترین زمان برای شما ارسال خواهد شد .و در محل نصب میگردد.همچنین برای ارائه بهتر خدمات و رضایت بیشتر نیز این امکان را درنظر گرفتیم تا در صورت نارضایتی بتوانید محصول سفارشی خود را مرجوع نمایید.

.هر آنچه که از شیشه رومیزی رنگی خود در رنگ، جنس، طرح، شکل و … درنظر دارید، میتوانید با ما مطرح نمایید تا دقیقاً مطابق خواسته شما اجرا و تولید گردد. کیفیت و قیمت نیز تضمین شده و بهترین هستند. همچنین سفارش شما در کوتاه ترین زمان با بهترین کیفیت ممکن تولید و آماده تحویل خواهد شد.

برای سفارش محصول به‌صورت حضوری به این آدرس مراجعه کنید: آدرس کارخانه: تهران ،اتوبان فتح ، باغستان ، میدان سعید آباد ، خ باغ عمارت ، خ ۱۵ متری سلمان ، بن بست بنفشه ، انتهای کوچه درب سبز روشن

شیشه رومیزی چیست ؟

اگر شما چوب گران قیمت خریداری کرده اید یکی از مزیت های شیشه رومیزی محافظت و محکم نگه داشتن این نوع میز ها می باشد

تفاوت های شیشه رومیزی نسبت به بقیه شیشه رومیزی ها چیست؟

شیشه رومیزی ۱۲ میل
شیشه رومیزی خم ( گرما دیده )
شیشه رومیزی در رنگ های مختلف ( برنز ، دودی و … )
شیشه رومیزی با شیشه های سوپر کلیر
شیشه رومیزی ۶میل
که هرکدام نسبت به ضخامت قیمت های مختص به خود را دارا می باشند

شیشه رومیزی رنگی چه انواعی دارد؟

شیشه رنگی لاکوبل
شیشه رنگی متلوکس
شیشه رنگی ترنسپرنت
شیشه رنگی ارسی

میتوان شیشه رومیزی رنگی و مات سفارش داد؟

بله شما میتوانید شیشه را با جنس متلوکس سفارش بدهید که در این صورت میتوان شیشه ی مات مورد نظر را در هر رنگی که دوست دارید سفارش بدهید

آیا میتوان شیشه رومیزی رنگی طرح دار سفارش داد ؟

بله اینجا شرکت فرکو است! پس هرچیزی که شما بخواهید همان میشود شما میتوانید هر طرحی را که دوست داشته باشید برای شیشه رومیزی خود سفارش بدهید.

شیشه رنگی رومیزی
شیشه رنگی رومیزی
شیشه رنگی رومیزی

38 پاسخ

  1. متشکرم و خسته نباشید. لطف کنید بفرمایید که چقدر طول میکشه تا سفارش حاضر بشه؟

    1. سلام وقت بخیر
      ممنون از شما دوست عزیز. سفارشات در اسرع وقت و طی 48 ساعت آماده تحویل می گردد.

    1. سلام وقت بخیر
      بله دوست عزیز فرکو با متخصصین مجرب و دستگاه‌های پیشرفته خود ، آماده ساخت و ارائه انواع سفارشات شما عزیزان می‌باشد . جهت مشاوره و ثبت سفارش با شماره تلفن :02188068352 تماس بگیرید .

  2. سلام مطالبتون بسیار عالی بود و در انتخاب شیشه ها و اینه ها خیلی بهم کمک کرد

      1. برای دریافت اطلاعات در مورد قیمت ها با شماره تلفن 02188068352 تماس بگیرید

    1. بله شیشه ها و اینه ها درجه بندی دارند . بالاترین درجه ی کیفی رو در شرکت فرکو پیدا خواهید کرد .

    1. برای دریافت اطلاعات در مورد قیمت ها با شماره تلفن 02188068352 تماس بگیرید

  3. بسیار عالی بود من از این نوع شیشه ها سفارش دادم و بسیار زیبا و مدرن بود با تشکر!

    1. برای دریافت اطلاعات در مورد قیمت ها با شماره تلفن 02188068352 تماس بگیرید

    1. بله و برای دریافت اطلاعات در مورد قیمت ها با شماره تلفن 02188068352 تماس بگیرید

    1. بله برای دریافت اطلاعات در مورد قیمت ها با شماره تلفن 02188068352 تماس بگیرید

    1. سلام وقت بخیر
      بله دوست عزیز شیشه رومیزی در انواع شفاف و مات با تنوع رنگی بالا در فرکو تولید میشه.میتونی با این شماره:02188068352 تماس بگیری و هر سوالی که داری از متخصصین فرکو بپرسی.یادت نره مشاوره فرکو برای مشتریان عزیزش رایگانه!

    1. سلام وقت بخیر
      بله دوست عزیز شما می‌تونی با مراجعه به‌آدرس کارخانه: تهران ،اتوبان فتح ، باغستان ، میدان سعید آباد ، خ باغ عمارت ، خ ۱۵ متری سلمان ، بن‌بست بنفشه ، انتهای کوچه درب سبز روشن ، هم با انواع محصولات این مجموعه آشنا بشی و هم به‌صورت حضوری خرید کنی و یا محصول مد نظرت رو سفارش بدی.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×
×

میدونستی هر هفته مسابقه داریم ؟!

صفحه ی اینستاگراممون رو فالو کن تا تو هم یکی از برنده های میلیونی آینه ای مون باشی!

پیج اینستاگرام فرکو