Home
طلق پلکسی گلاس

طلق رنگی برای پنجره

طلق رنگی برای پنجره، در واقع نقش شیشه در پنجره رو ایفا می‌کنه. همه‌ی ما با شنیدن پنجره، کلمه‌ی شیشه به ذهنمون متبادر می‌شه. زیرا همواره این شیشه بوده اس که در پنجره‌ها جایگاهی ویژه داشته اس. و باعث روشنایی و محافظت از ورود گرد و غبار به داخل می‌شده اس . اما استفاده از شیشه‌ها، معایبی نیز به همراه داشته . و با کوچک‌ترین ضربه‌ای به قطعات برنده تبدیل می‌شه.

برای رفع همین ایرادات، طلق وارد عرصه‌ی تولید شده‌اس. طلق‌ها در هر نوعی که باشن محکم و مستحکم‌ هستن. و به‌راحتی در ساختار اونا خللی وارد نمی‌شه. و مثل شیشه قطعات خطرآفرین نیستن. به همین منظور به جایگزین مناسبی جهت استفاده در پنجره‌ها و نماهای ساختمانی تبدیل شدن. طلق ها از جنس پلاستیک به عمل اومدن. برای همین ماهیتی نشکن و آسیب‌ناپذیر دارن.

البته ناگفته نمونه که برای شفافیت طلق شیشه ای و افزایش استحکام اون ترکیبات شیمیایی خاصی، در مراحل ساخت به اون افزوده می‌شه. تا طلق رنگی یا طلق شیشه ای شفاف با تمام ویژگی‌های منحصربه‌فرد اون به دست مشتریان عزیز برسه. در مجموعه‌ی فرکو تولید تمام این طلق ها، توسط دستگاه‌های پیشرفته و مکانیزه صورت می‌گیره. که رنگ‌های طلق تولید شده، فوق‌العاده زیبا و چشم‌نواز هست. چراکه دارای بالاترین کیفیت رنگی، در بین طلق‌های مشابه هست.

طلق رنگی تهران
طلق‌های رنگی در نمای ساختمان

مزایای برتری دهنده‌ی طلق نسبت به شیشه برای پنجره ها

طلق رنگی برای پنجره یکی از مصارف پرکاربرد طلق‌ها محسوب می‌شه. اما سؤال اینه که چرا به‌جای شیشه از طلق استفاده می‌کنیم. از زمان‌های گذشته عادت داشتیم که در پنجره‌ها، پوشش شیشه ای داشته‌باشیم. درست هست که شیشه جنسی زیبا و شفاف داره و تاثیر شگرفی در نورپردازی منازل داره .اما شیشه‌ی ساده، به‌دلیل مقاومت پایین اون، تحمل فشار و ضربه رو نداره. به‌همین جهت یکی از معیارهای مهم جهت استفاده از اون، استحکام طلق رنگی اس. دلیل دیگری برای ترجیح طلق شیشه ای به شیشه، وزن اونه. طلق شیشه ای شفاف و رنگی بسیار سبک‌تر از شیشه هستن و نصب و حمل آسانی دارن. و به‌دلیل نشکن بودن، مشکلات جابجایی شیشه رو ندارن.

همینطور در هزینه‌های سفارش نیز مقرون‌به‌صرفه‌تر هستن. طلق‌ها داری طیف رنگی گسترده‌ای هستن. به این صورت که رنگ‌های اون قابل هماهنگی با دکوراسیون‌های داخلی و خارجی هر محلی اس. و رنگ‌های ترکیبی اون، نشاط‌بخش فضای پنجره و بنای شما میشه. حتی می‌توان از رنگ شاخص و دلخواه خود به صورت تک‌رنگ نیز در پنجره‌ها استفاده کنین. اما ترکیب چند رنگ در قاب‌های پنجره سبکی جذاب و دیدنی به بنا می‌ده.

طلق رنگی پامنار
طلق دودی

فرایند ساخت طلق رنگی برای پنجره

طلق رنگی برای پنجره درواقع مراحل ساختی مشابه به شیشه داره. در ساخت طلق شیشه ای و شیشه، هر دو نوع مواد اولیه رو در دمای بالا به شکل ذوب و مایع در می‌آوردن. سپس با شوک‌دمایی و دمیدن باد سرد به اون، استحکام می‌دن. تفاوت در مواد اولیه اس که ساخت طلق رنگی و شیشه رو از هم متمایز می‌کنه. طلق‌ها به مواد پلیمری نیاز دارن. در حالی که شیشه از ذوب‌شدن سیلیس و یا سیلیکات، به دست میان. اما به‌دلیل افزودن ترکیبات شیمیایی منحصربه‌فرد و مخصوصی همانند شیشه براق و شفاف می‌شن. به این طلق‌ها گاهی پلکسی گلاس یا طلق اکریلیکی نیز گفته می‌شه. که با رنگ‌های متنوع اون برای آسمان‌خراش‌های عظیم بسیار مناسب‌ هستن.

طلق رنگی شیشه ای
طلق شفاف پنجره

مجموعه ی فرکو طلق پنجره رو در چه سبک‌هایی تولید می‌کنه

طلق رنگی برای پنجره ممکنه که سبک‌های متنوعی داشته‌باشه. در زیر به چند مورد از پرمصرف‌ترین اونا اشاره‌ای کوتاه داریم.

طلق رنگی مات
طلق مات رنگی

قیمت طلق رنگی …کلیک کنین

طلق پلکسی گلاس
پلکسی گلاس رنگی

طلق پلکسی گلاس و پلی کربنات

طلق رنگی برای پنجره ممکن است به حالت پلکسی گلاس یا پلی کربنات تولید و عرضه بشه. طلق پلکسی گلاس به نام‌های طلق پلی استایرن، طلق شیشه ای شفاف، طلق اکریلیکی و … نیز شناخته می‌شه. این طلق دارای شفافیت بالایی در حد شیشه هست. و بیشترین میزان از نور و گرما را از خود عبور می‌ده. از این رو در مکان‌هایی که به روشنایی بیشتری نیاز داریم، از این طلق استفاده می‌‌شه. برای مثال برای ساخت آسمان مجازی و پوشش درب و پنجره از این طلق می‌توان استفاده کرد.

نوع دوم طلق پلی کربنات رنگی اس. طلق پلی کربنات درجه‌ی مقاومت بالاتری نسبت به نوع قبلی خود داره. و علاوه بر درب و پنجره کاربردهای وسیع‌تری در ساخت سایه‌بان‌ها داره. انواع طلق پلی کربنات رنگی توسط مجموعه فرکو، جهت طلق شیشه ای بالکن، طلق شیشه ای پنجره، طلق سایه‌بان و …آماده‌سازی می‌شه. و سپس روانه‌ی بازار فروش می‌‌شه. تهیه و سفارش اون هم به صورت آنلاین و هم حضوری صورت می‌گیره. کافی اس با شماره تلفنی که در انتهای مقاله اشاره شده اس تماس حاصل فرمایید. یا برای سفارش از پیام‌رسان‌های موجود روی صفحه استفاده کنین.

طلق مات در حالت یو وی برای پنجره

طلق رنگی پنجره گاه ممکنه حالت مات و غیر شفاف داشته باشه. این امر جهت خصوصی‌سازی فضا مورد توجه قرار می‌گیره. هنگامی که می‌خوایم در پشت کار تصاویر به حالت نامفهوم دیده بشه، این طلق استفاده می‌شه. طلق مات تولیدشده برای در و پنجره‌ها شما رو قادر می‌کنه که بتونین بدون نصب پرده خصوصی‌سازی در فضای مورد نظر رو داشته‌باشین.

علاوه براین گاهی می‌خواید فضایی که استفاده می‌کنین نور ملایمی داشته باشه. و یا دمای تعدیل‌شده‌ای رو دریافت کنین. برای این منظور طلق مات مورد توجه قرار می‌گیره. که طلق مات چند مزیت رو یکجا برای شما فراهم می‌کنه. حال اگر طلق مات پنجره شما تمام خصوصیات طلق یو وی رو هم داشته‌باشه، دیگر خیالتون از آسیب‌های اشعه‌های مضر خورشید نیز آسوده اس.

قیمت طلق شفاف … کلیک کنین

طلق مات در حالت یو وی 2

طلق رنگی پنجره یو وی اجازه‌ی عبور برای تشعشع‌های فرابنفش و یو وی خورشید رو نمی‌ده. و به‌راحتی از نور نرمال و طبیعی آفتاب، جهت روشنایی فضای مد نظر خود استفاده می‌کنین. بدون اینکه هیچ آسیبی به پوست‌تون وارد بشه یا همچنین لوازم مصرفی داخل ساختمان، از پوسیدگی زودتر از موعد به‌دورن. زیرا که طلق مات یو وی، از برخورد اشعه‌های تیز و سوزاننده‌ی خورشید، با این لوازم جلوگیری می‌کنه. این طلق‌ها در جایگاه‌های مختلفی از بنا به‌کار می‌رن.

طلق مات در رنگ‌های بسیار زیبا و جذابی، باکیفیت بالا تولید می‌شه. مرغوبیت جنس اون، مانع از تغییر رنگ اون هنگام استفاده در طی سالیان می‌شه. امروزه طلق‌های ساخته‌شده، تغییری عمده در ساختار کلی و مقاوم‌سازی اونا صورت گرفته اس. و سبک‌های جدید و پرطرفداری به اون افزوده شده اس. نمونه‌ی این طلق ها، طلق هوشمند و طلق ضد خش هست. که در ادامه به توضیح خلاصه راجع‌به اون می‌پردازیم.

طلق مات یو وی
طلق یو وی مات

طلق هوشمند و طلق ضد خش رنگی برای پنجره

طلق رنگی برای پنجره امروزه سبک مدرن و جالبی به خود گرفته‌اس. و استفاده از طلق هوشمند در پنجره‌ها مورد توجه هست. طلق هوشمند، طلقی فوق‌العاده زیبا و در عین حال مستحکم هست که مزیت‌هایی تغییر رنگی در اون تعبیه شده اس. و برای شما امکان انتخاب بین دو رنگ مات و روشن رو امکان‌پذیر می‌سازه.

رنگ روشن اون نور رو با درصد بالاتری به داخل ساختمان هدایت می‌کنه. و مناظر پشت طلق با وضوح بیشتری قابل رویت هست. اما با انتخاب طلق مات، نور و گرمای ملایم‌تری رو از خورشید دریافت می‌کنین. و تصاویر داخل و بیرون ساختمان مات و غیر واضح دیده می‌شن. و جهت خصوصی‌سازی در شب یا مکان‌هایی که دوست داریم حریم‌شخصی رعایت بشه، بسیار کاربردی اس.

و اما طلق ضد خش، همانطور که می‌دونین هر سطحی از لوازم مصرفی به مرور ممکنه آسیب ببینن. و خط و خش و ناصافی‌های در اون پدیدار بشه. اما هنگامی که طلق ما به صورت ضد خش آماده بشه. دیگر سطح اون ایمن و غیرقابل ساییدگی اس. و با گذشت زمان هنوز هم مثل روز اول رنگی نو و باکیفیت داره. مجموعه‌ی فرکو هر جفت از این طلق ها‌، در رنگ‌های مختلف برای پنجره تولید و عرضه می‌کنه. که زینت‌دهنده‌ی منازل هموطنان عزیز هست.

پل ارتباطی

شماره تماس :
۰۲۱۸۸۰۶۸۳۵۲
آدرس اینستاگرامی :

اینستاگرام
ادرس اینستاگرامی


آدرس دفتر برای مراجعه حضوری : تهران ،اتوبان فتح ، باغستان ، میدان سعید آباد ، خ باغ عمارت ، خ ۱۵ متری سلمان ، بن‌بست بنفشه ، انتهای کوچه درب سبز روشن

سایر محصولات تولید شده در مجموعه ی فرکو

طلق رنگی پنجره چه انواعی داره؟

طلق پلکسی گلاس ، طلق شفاف ، طلق یو وی و …طلق های رنگی در پنجره

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×
×

میدونستی هر هفته مسابقه داریم ؟!

صفحه ی اینستاگراممون رو فالو کن تا تو هم یکی از برنده های میلیونی آینه ای مون باشی!

پیج اینستاگرام فرکو