Home
طلق هوشمند

طلق هوشمند قیمت

مجموعه فرکو پیشرو در تولید طلق هوشمند با قیمت مناسب هست . و برای دریافت سفارش از سراسر ایران ، آمادگی داره. طلق هوشمند بهترین وضوح ، کمترین مصرف برق و کمترین تیرگی موجود در حال حاضر رو فراهم می‌کنه . هدف ما اینه که با پیشرفت فناوری ، جلو بمونیم . طلق هوشمند فرکو هم به عنوان طلق های هوشمند ، و هم به عنوان طلق های الکتروکرومیک یا طلق های قابل تعویض نیز نامیده می‌شه. طلق قابل تعویض برقی فرکو از طلق پیشرفته کریستال مایع PDLC استفاده می‌کنه . PDLC بین دو لایه طلق قرار می‌گیره و مهر و موم میشه .

پلکسی گلاس … کلیک کنین.

طلق هوشمند فرکو با قیمت مناسب ، دوام ، قابلیت اطمینان و ایمنی بیشتری رو ارائه می‌ده. در شرکت فرکو ما طلقی هوشمند رو برای طیف وسیعی از کاربردها ایجاد می‌کنیم . این طلق ها قابل شخصی سازی اس. که از حالت مات به شفاف قابل تنظیم هست . و در نسخه‌های روشن و تاریک موجود هست . پارتیشن های طلقی قابل تعویض برقی ، به فضای داخلی سازگاری و سبک می‌بخشه. طلق های قابل تغییر به راحتی می‌تونن فضایی رو از فضای باز و اشتراکی با انعطاف پذیری استفاده از طلق برای حفظ حریم خصوصی و فرافکنی در صورت مات بودن ، تغییر بدن. 

برای دیدن نمونه کار ها و شرکت در مسابقه هیجان انگیز هفتگی فرکو وارد اینستاگرام farkoo.irشوید و یا اینجا کلیک کنین.

طلق هوشمند
طلق هوشمند

برای راهنمایی و دریافت سفارش ارزون می تونین با شماره های۰۲۱۸۸۰۶۸۳۵۲– ۰۹۱۰۱۷۶۷۷۷۳تماس حاصل فرمایین

کاربردهای طلق هوشمند

طلق هوشمند یا حریم خصوصی ما با قیمت مناسب برای رفع نیازهای گوناگون و مختلف در دسترس هست . بعلاوه به همین راحتی و به همان روش طلق استاندارد تمیز می‌شه .زیبایی و ظرافت رو با استفاده از طلق های هوشمند یا طلق های حریم خصوصی در اتاق های خواب هتل و جلسات فراهم کنین . فناوری طلقی قابل تعویض باعث ایجاد پارتیشن مناسب بین فضای استراحت یا خواب و فضای حموم می‌شه . که در صورت لزوم فضای وسیع یا خلوت رو فراهم می‌کنه. اگر نیاز به طلق هوشمند دارین. با ما تماس بگیرین. متخصصان فرکو به شما در انتخاب بهترین محصول کمک می‌کنن. و اینکه اونو کجا و چگونه نصب کنین . شماره تماس : 02188068352

طلق یو وی … کلیک کنین.

از طلق های هوشمند فرکو با قیمت مناسب می توان برای پنجره های خارجی که رو به خیابان یا همسایه ها هستن ، استفاده کرد . دادن حریم خصوصی فوری بدون پرده ، امکان‌پذیر هست . در نتیجه این می‌تونه خونه‌ها رو از نظر انرژی بیشتر بهره‌مند کنه . می توان از طلق قابل تعویض خورشیدی برای کاهش نور مادون قرمز ایجاد کننده گرما استفاده کرد . پارتیشن بندی طلقی هوشمند اتاق های داخلی از جمله حموم نیز محبوبه. استفاده از طلق هوشمند به جای دیوار در خونه و محل کار به افزایش وسعت محل زندگی کمک می‌کنه . اگر می‌خواید فضاهای کوچک شما ، بزرگ به نظر برسن با ما در تماس باشین.

برای مشاهده نمونه کارهای بیشتر از محصولات بروز می‌تونی از پیج اینستاگرام فر کو دیدن کنی

طلق هوشمند
طلق هوشمند

در مورد تولید طلق زنبوری و قیمت طلق زنبوری و فروش طلق مات بیشتر بخونین

انتخاب بهترین شرکت و سفارش طلق هوشمند با قیمت مناسب

کیفیت طلق هوشمند و قیمت اون توسط کنترل کننده‌های مشخص شده در شرکت فرکو کنترل میشن . و همچنین این کنترل کننده‌های مشخص شده ، عملکرد و طول عمر محصولات رو نیز در شرکت فرکو تضمین می‌کنن . طلق هوشمند یا طلق محرمانه قابل تعویض فرکو بسیار چشمگیر هست . بنابراین ، ما معتقدیم که کارآمدترین طلق قابل تعویض در سراسر ایران هست . کمپانی فرکو محصولات خود رو با ضمانت نامه معتبر ارائه می‌ده . اگر یک بار با این شرکت وارد معامله بشین، به تمام حقایق در مورد محصولات فرکو پی می‌برین. فراتر از قابلیت ساده روشن و خاموش ، ما همچنین یک کنترل کننده کم نور رو ارائه می‌دیم . که به شما امکان انعطاف پذیری برای مدیریت حریم خصوصی و شرایط نور داخلی رو میده. 

طلق هوشمند فرکو با قیمت مناسب کارایی فراوانی داره. این کنترل کننده ها همچنین می‌تونن به سیستم مدیریت ساختمان یا خانه هوشمند متصل بشن . هنگامی که جریان الکتریکی در طلق هوشمند خاموش می‌شه. مولکولها ناهماهنگ تراز می‌شن. و شیشه مات یا شفاف می‌شه ، و به اون حریم خصوصی می‌ده. امروزه با اختراعات جدید هیچ چیز غیر ممکن نیست . هنگامی که بار الکتریکی اعمال می‌شه ، مولکول های کریستال مایع تراز می‌شن. که باعث می‌شه نور از شیشه عبور کنه . طلق هوشمند فرکو کمترین مصرف برق رو در بازار داره. با کمی پرس و جو و تحقیق به این أمر پی خواهید برد .

در مورد خرید طلق ضد خش و طلق دوجداره پامنار و طلق رنگی قیمت بیشتر بدونین

طلق هوشمند
طلق هوشمند

در مورد مرکز خرید طلق و بورس طلق دوجداره و خط تولید طلق هوشمند بیشتر بدونین

چگونه به قیمت دقیق پی ببریم

وقتی طیف گسترده ای از انواع ، اندازه‌ها ، ضخامت‌ها ، مقدار و مشخصات طلق هوشمند و قیمت اون وجود داره . پاسخ به این سؤالات در اینجا غیرممکنه. با مسئول فروش فرکو در تماس باشین. و قیمت محصول انتخابی خود رو بپرسین . به عنوان یک نشانه ، اگر یک واحد استاندارد دو جداره در یک خونه ممکنه یک برابر در هر متر مربع هزینه داشته باشه . باید انتظار داشته باشین که واحد طلق دو جداره معادل اون در طلق هوشمند یا طلق محرمانه قابل تعویض تقریباً 8-10 برابر باشه. طلق یک جداره قابل تعویض هزینه کمتری خواهد داشت . و عملکرد بالا طلق محافظ سه جداره شیشه حرارتی بیشتر هست . متغیرهای زیادی برای تعیین قیمت وجود داره. در نتیجه این فقط یک ایده بودجه میده . این هزینه می‌تونه در مقابل هزینه پرده‌های مخصوص ، پرده ها و شیشه های جایگزین جبران بشه. 

در طول 15 سال گذشته ، تعهد ما به تحقیق و توسعه مداوم به ما مزیت رقابتی در دانش فنی و توانایی تولید داخلی رو در زمینه طلق هوشمند با قیمت مناسب رو داده اس. طی 5 سال گذشته فناوری طلق قابل تعویض فرکو به دقت آزمایش شده اس. تا عملکرد مطابق انتظار رو داشته باشه. برخلاف سایر محصولات ، طلق هوشمند یا طلق حریم خصوصی قابل تعویض در شرکت فرکو برای حفظ عملکرد و امید به زندگی در خونه‌های کوچک نیز به خوبی عمل کرده . و باعث شده که فضاهای کوچک هم ، بزرگ به نظر برسن. محصولات فرکو مطابق با فرآیندهای دقیق کنترل کیفیت و روش های تهیه شده توسط گواهینامه ISO 9001 تولید می‌شن.

در مورد طلق pvc قیمت و کارخانه طلق pvc و نمایندگی طلق pvc بیشتر بدونین

ورق هوشمند
ورق هوشمند

پل ارتباطی با مجموعه فرکو

  1. جهت سفارش حضوری طلق هوشمند با قیمت مناسب به آدرس : تهران ، اتوبان فتح ، باغستان ، میدان سعید آباد ، خ باغ عمارت ، خ ۱۵ متری سلمان ، بن‌بست بنفشه ، انتهای کوچه درب سبز روشن مراجعه فرمایید .
  2. شماره تماس مستقیم با مجموعه:02188068352
  3. واتساپ:09101767773

فرکو فروش خود رو در زمینه طلق هوشند برپایه ی اعتماد و قیمت مناسب بنا کرده‌اس . در فروش هر محصولی اعم از آینه و شیشه ، یا حتی در و پنجره و انواع طلق ها ، رضایت مشتری رو سرلوحه ی کار خود قرار داده . از زمان تولید تا نصب و حتی بعد از نصب اگر مشکلی به وجود بیاد . در سریع ترین زمان ممکن اقدام به رفع نقص می‌کنن. فقط کافی است با کمپانی تماس بگیرین. تمامی طلق های فرکو با بسته بندی حباب دار صنعتی ضد خط و ضربه ، کاملا مقاوم و ایمن شده . و توسط باربری مخصوص حمل محصولات شکستنی دکوراسیون ابتدا بیمه و سپس به سراسر کشور تا در منزل شما حمل می‌شه. با خیال راحت برای شیک و مدرن کردن محل زندگی خود با فرکو در تماس باشین . و محصولی با کیفیت رو صاحب بشین .

یک پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×
×

میدونستی هر هفته مسابقه داریم ؟!

صفحه ی اینستاگراممون رو فالو کن تا تو هم یکی از برنده های میلیونی آینه ای مون باشی!

پیج اینستاگرام فرکو