Home
تولید طلق زنبوری

تولید طلق زنبوری

امروزه تولید طلق زنبوری پاسخ‌گوی تمام نیازهای روز کاربران عزیز به طلق شده‌. چون طلق زنبوری با ساختار توخالی که داره، اثر عایق حرارتی و عایق صوتی رو افزایش می‌ده. و حمل‌ونقل و نصب رو راحت‌تر می‌کنه. دیواره‌های توخالی بیشتر با عملکرد بهتر ضدضربه، از لحاظ عایق صدا و عایق حرارتی نیز محکم‌تر هست. طلق‌ها از تولیدات مدرن و جدید هستن که به جای شیشه به کار می‌رن. شاید خیلی‌ها با انواع طلق و کارایی اون آشنایی نداشته باشن. متخصصان فرکو بهترین مشاوران در این زمینه هستن. طلق زنبوری هم مانند سایر طلق‌ها از نوعی پلاستیک شیشه مانند هست. اما از شیشه خیلی بهتر عمل می‌کنه.

تولید طلق زنبوری از لحاظ ساختاری، دارای دو لایه هست که بین لایه‌ها دارای فضای خالی اس. طلق و ورق پلی کربنات توخالی فرکو تاکنون در تعدادی از کاربردهای صنعتی و خانگی مانند شیشه‌های گلخانه‌ای نیز محبوب شده . این موضوع عمدتاً به دلیل وزن سبکی هست که داره. اخیراً همه تولیدات در مجموعه فرکو کاربردی و مفید هستن، زیرا مواد اولیه ورق جامد پلی کربنات و ورق توخالی پلی کربنات همه مواد اولیه پلیمری پلی کربنات هستن. به طور خاص این که آیا ورق توخالی پلی کربنات مناسب هست یا ورق جامد پلی کربنات مناسب‌تر باید به نوع کاربرد و یکسری موارد دیگر توجه کرد.

برای راهنمایی و دریافت سفارش ارزون می‌تونین با شماره های۰۲۱۸۸۰۶۸۳۵۲– ۰۹۱۰۱۷۶۷۷۷۳تماس حاصل فرمایید

تولید طلق زنبوری
تولید طلق زنبوری

برای مشاهده نمونه کارهای بیشتر از محصولات می‌تونین از پیج اینستاگرام فرکو دیدن فرمائید

آیا تولید طلق زنبوی مناسب هست یا ورق جامد پلی کربنات

در اینجا هر یک از اونا رو با هم مقایسه می‌کنیم. تا برای انتخاب راحت‌تر تصمیم بگیرین. اما اگر واقعاً نیاز به راهنمایی بیشتر دارین با متخصصان فرکو در این امر در تماس باشین . تا طلق مناسب رو با توجه به نیازهای خاص انتخاب کنین.

سایه‌بان ورق جامد پلی کربنات : ساختار جامد، انتقال نور خوب، ظرفیت باربری نسبی خوب و مقاومت در برابر تخته، که نسبتاً بهای بیشتری داره.

سایه‌بان نور خورشید : ساختار توخالی، انتقال نور نسبتاً کمه، کیفیت صفحه سبک‌تر هست، عایق بهتری برای صداست، حفظ گرما بهتر هست و قیمت نسبی اون کمتر هست.

برای برخی مکان‌ها لازم هست یک ورق پلی کربنات جامد با انتقال نور خوب انتخاب کنین. که از شفافیت و ایمنی نسبتاً بالایی برخوردار هست. یک صفحه آفتابی توخالی با اثر حفظ گرم ، انتقال نور و عایق صوتی، که بیشتر مناسب ورق جامد پلی کربنات هست انتخاب بشه . اما در برخی مکان‌ها نیاز به سایه‌بان برای کاهش نور خورشید لازم هست. و هر چه قدر جداره‌ها بیشتر باشه این امر بهتر صورت می‌گیره.

تولید طلق زنبوری
تولید طلق زنبوری

در مورد خرید طلق ضد خش و طلق نشکن و طلق رنگی قیمت بیشتر بخونین

معرفی مجموعه فرکو به عنوان بهترین تولید کننده طلق زنبوری

مجموعه فرکو تمام استانداردهای لازم رو برای تولید بهترین‌ها رعایت می‌کنه . که در زیر به معرفی برخی از این استانداردها می‌پردازیم :

1. در نظر گرفتن کیفیت بالا : با تجهیزات پیشرفته تولید و تیم قوی در تولید طلق زنبوری

2. قابلیت عرضه بالا : با 8 خط تولید و خروجی 50،000 تن در سال

3. مجموعه فرکو با تجربه غنی : و با بیش از 30 سال تجربه

4. ارائه خدمات خوب : پاسخ سریع و خدمات برای برآوردن نیازهای شما.

5. تضمین کیفیت : 10 تا 15 سال .

6. مقاومت در برابر ضربه، قابل انعطاف، عبور بالا، سوزاندن دشوار، وزن سبک، عایق صوتی خوب، ضد چکه، نور ماوراءبنفش، صرفه‌جویی در انرژی، حفاظت از محیط زیست و غیره رو می‌تونین در مجموعه فرکو در تولید طلق زنبوری مشاهده کنین.

تولید طلق زنبوری
تولید طلق زنبوری

تولید طلق زنبوری و ذکر فواید اون

تولید طلق زنبوری یکی از متداول‌ترین مصالحی اس که از دهه‌های پیش در صنعت ساختمان کاربرد داشته. برای انواع مختلف کاربردها مانند گلخانه، سوله، نورگیر، سقف، حیاط و غیره مورد استفاده قرار گرفته اس. دوام، مقاومت در برابر ضربه، عایق صدا، عایق حرارتی، مقاومت در برابر آتش و موارد دیگر مورد استفاده قرار می‌گرفته اس.

این در حالی اس که تمام ویژگی‌های فوق در یک پلی کربنات ساده وجود داره. تولید طلق زنبوری یا پلی کربنات‌های چند جداره دارای خواص قوی‌تری از همون هستن. این به این دلیل هست که پلی کربنات‌های چند جداره لایه‌هایی از پلی کربنات‌ها هستن که روی هم چیده شدن . و اونو مانند ساندویچی از لایه‌های پلی کربنات می‌کنن. که این می‌تونه دو لایه، سه لایه، چهار لایه یا حتی بیشتر باشه. با افزایش تعداد لایه‌ها، قدرت و کیفیت طلق زنبوری نیز افزایش پیدا می‌کنه. رایج‌ترین انواع پلی کربنات‌های چند جداره مورد استفاده شامل پانل‌های دو جداره، چهار جداره و لانه زنبوری اس. پلی کربنات‌های دو جداره دارای استاندارد بالایی از خواص هستن. پلی کربنات‌های چهار جداره مقاومت و عایق بهتری در برابر ضربه دارن. و پلی کربنات‌های لانه زنبوری در کنار عایق صوتی بودن از مقاومت بالایی در برابر ضربه برخوردارن.

عایق حرارتی

تولید طلق زنبوری یا پلی کربنات‌های چند جداره، با عناصر عایق حرارتی بالا، به حفظ گرما در ساختمون کمک می‌کنه. خواص ضد حرارتی این ماده با تنظیم مؤثر انرژی ساختمون در زمستون، با به حداقل رسوندن اتلاف حرارت در خارج از سازه عملکرد رو افزایش می‌ده. و در تابستون ورودی‌های حرارتی مانند تهویه مطبوع باید در ساختمان محدود بشه. با استفاده از پانل‌های پایه، عایق ضریب حرارتی پلی کربنات‌های چند جداره می‌تونه به اون کمک کنه. این می‌تونه با ترکیب پانل‌های سیستم دو پوسته، با استفاده از فضای هوایی در بین خواص سلولی ورق‌ها فراتر بره.

پلی کربنات زنبوری
تولید طلق زنبوری

دوستدار محیط زیست

پلی کربنات‌های چند جداره با مواد اولیه و بازیافتی ساخته می‌شن. بنابراین این ورقه‌ها کاملاً دوستدار محیط زیست هستن. همچنین ، وقتی عمر اونا به پایان برسه، کاملاً قابل بازیافت هستن. بنابراین پلی کربنات چند جداره یک ماده پایدار هست. و حداقل تأثیر رو بر محیط داره. به خاطر این مزایا ما تولید طلق زنبوری رو جدی می‌گیریم و به اون در مجموعه فرکو اهمیت می‌دیم.

انعطاف‌پذیری

پلی کربنات‌های چند جداره علیرغم این که در اون لایه‌ها روی هم قرار گرفتن، بسیار انعطاف‌پذیر هست. همچنین به‌راحتی خم می‌شن. تا هر نوع قوس یا شکلی ایجاد بشه. بنابراین به ساختن هر نوع گنبد یا ساختار مشابه کمک می‌کنه. که امکان ساخت رو با طراحی‌های مختلف ممکن می‌کنه. روی هم رفته، طلق پلی کربنات‌های چند جداره سقف‌هایی با ظاهر زیبا ایجاد می‌کنن. که ارزش هر طراحی معماری رو بهبود می‌بخشه. متخصصان فرکو در تولید طلق زنبوری از شکل‌ها و طرح‌های جدید مشتریان نیز استقبال می‌کنن. و سفارش‌های خاص اونا رو نیز می‌پذیرن.

سهولت کار

پلی کربنات‌های چند جداره رو می‌توان به‌راحتی برش داد. و به شکل و اندازه مورد نیاز در آورد. بدون هیچ گونه خطرات احتمالی برای افراد یا محیط اطراف این کار انجام می‌شه. همچنین باعث کمترین ضایعات احتمالی نیز می‌شه . ممکن هست ورق‌های خود رو توسط تولیدکنندگان طلق زنبوری مانند مجموعه فرکو برش بدین. یا یک سقف کامل خریداری کنین و خودتون برش بدین. تنها چیزی که نیاز دارین یک جفت قیچی یا اره تیز هست. ولی بهتر هست اگر تجربه‌ای ندارین این امر رو به متخصصان فرکو بسپارین. و با اطمینان کامل کاری درست و تمیز تحویل بگیرین. و از زیبایی اون لذت ببرین . و خیالتون راحت باشه که به‌درستی نیز نصب شده اس. و هیچ خطری شما رو تهدید نمی‌کنه.

مزایای بصری

جدا از همه این مزایای فنی، پلی کربنات‌های چند جداره می‌تونن مزایای بصری بیشماری رو نیز ارائه بدن. از آنجا که پلی کربنات‌های چند جداره در طیف وسیعی از رنگها موجود هستن، می‌تونین ورق‌های سقف چند دیواری خود رو به گونه‌ای انتخاب کنین که یا با بقیه سازه مطابقت داشته باشه. یا این که با اون کنتراست داشته باشه. به هر طریقی که ظاهر نهایی ساختمون رو بهبود ببخشه و جلوه خاصی رو به اون اضافه کنه. ما در تولید طلق زنبوری تمام استانداردهای لازم رو در نظر می‌گیریم. تا شما در نهایت از فواید و ظاهر زیبای این طلق‌ها، لذت ببرین.

قابلیت های داخلی

طلق پلی کربنات‌های چند جداره همچنین می‌تونه در طراحی‌های داخلی مانند پارتیشن یا هر کاربرد دیگری استفاده بشه. زیرا ادغام پلی کربنات با مصالح ساختمانی موجود، بسیار آسونه. اونا می‌تونن یک قطعه بصری عالی در داخل خونه باشن. در حالی که عایق حرارتی و صوتی رو نیز ارائه می‌دن. فقط کافی اس که گوشی رو بردارین و با ما در بخش تولید طلق زنبوری تماس بگیرین و بهترین محصول رو با قیمتی مناسب تحویل بگیرین.  

پلکسی گلاس…بیشتر بخونین.

پل ارتباطی با مجموعه فرکو:

  1. جهت سفارش حضوری در مجموعه فرکو در تولید طلق زنبوری به آدرس : تهران ،اتوبان فتح ، باغستان ، میدان سعید آباد ، خ باغ عمارت ، خ ۱۵ متری سلمان ، بن‌بست بنفشه ، انتهای کوچه درب سبز روشن مراجعه فرمایید.
  2. شماره تماس مستقیم با مجموعه :02188068352
  3. واتساپ : 09101767773

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×
×

میدونستی هر هفته مسابقه داریم ؟!

صفحه ی اینستاگراممون رو فالو کن تا تو هم یکی از برنده های میلیونی آینه ای مون باشی!

پیج اینستاگرام فرکو