Home

درب شیشه رنگی

درب شیشه رنگی ، امروزه از شیشه‌های نشکن با ترکیب رنگی منحصربفرد در حالت مات و شفاف خیلی پرطرفداره.

این سبک مدل شیشه‌ها در بنا برای افرادی که طرفدار دکوراسیون روح‌دار و زنده هستن خیلی مناسب و کاربردیه که ، نوع و طرح‌های متنوع اون دریچه‌ی گسترده‌ای برای انتخاب پیش روی مصرف‌کننده باز کرده‌ که ، بتونه اون شیشه‌ای رو داشته باشه که طبق سلیقه‌اش و دقیقا مطابق خواست خودش باشه.

شیشه رنگی
درب شیشه رنگی
شیشه رنگی لاکوبل

درب شیشه رنگی

از مهمترین اختراعات بشر درب ها بوده اند.یکی از جالب ترین درب ها ، درب شیشه رنگی است . در حقیقت اولین جایی که بشر نسبت به درب احساس نیاز کرد زمانی بود که به امنیت احتیاج داشت. از مهم ترین لوازم حفظ امنیت و حریم افراد درب ها هستند. در گذشته درب ها یا چوبی یا فلزی بودند. اما امروزه درب های شیشه ای جزو متداول ترین درب هایی هستند که در مکان های مدرن استفاده می‌شوند.

شیشه رنگی لاکوبل

به دلیل تفکری که از گذشته در ذهن ما باقی مانده است ما شیشه را شکستنی می‌دانیم و غیرقابل اطمینان. در حالی که با پیشرفت علم و گذر زمان شیشه ها هم مانند باقی چیزها پیشرفت‌های منحصر به فردی داشتند. امروزه شیشه ها در انواع مختلفی وجود دارند که با تغییر ساختار میتوانند سکوریت و لمینت شود یعنی کاملا قابل اطمینان و امن.

با کمک این شیشه رنگی های تزئینی خونتو خاص خاص خاص کن.

درب شیشه رنگی

برای اطلاعات بیشتر درباره موضوع شیشه بین کابینتی طرح دار اینجا کلیک کنید.

انواع درب شیشه رنگی

درب شیشه رنگی

درب های شیشه ای کشویی چه در هایی هستند؟

درب های کشویی در دو نوع اتوماتیک (برقی) و دستی تولید میشوند. در این درب ها مهم ترین ویژگی که وجود دارد این است که برخلاف درب های عادی که در طول روز استفاده می کنیم .یا همان درب های لولایی این درب ها به صورت ۹۰ درجه باز نمی شوند بلکه در همان راستای افقی حرکت می‌کنند.درب شیشه رنگی از این نوع از درب های کشویی هم تولید می‌شود.
یعنی فضای زیادی را اشغال نمی کنند. و در عین حال بی‌نهایت حس مدرنیته و نظم را القا می کند.

در نوع دستی آن خود شما می باید برای باز و بسته کردن درب شیشه ای اسپایدر ای تان با دست در را باز و بسته کنید. اما در نوع اتوماتیک یا برقی آن در خودش با روش های مختلف باز و بسته می شود.

درب شیشه ای کشویی رنگی

برای اطلاعات بیشتر درباره موضوع دیوار پوش شیشه ای اینجا کلیک کنید.

درب شیشه ای کشویی چطور کار میکند؟

این در ها میتوانند در یک دهنه متحرک باشند یا در هر دو دهنه که به طور معمول یک دهنه فقط متحرک است. نوع حرکت این درب ها در یک مسیر افقی (چپ و راست) است.

شیشه رنگی

درب شیشه ای لولایی

همان درب های همیشگی که در خانه‌های مان استفاده می شوند از انواع درب های لولایی هستند. که توسط لولا ‏ به دیوار متصل می‌شود و در زاویه ۹۰ درجه باز و بسته می شود. این نوع درب ها بیشتر برای مکان های مسکونی استفاده می شوند.

و می‌توانند از جنس های مختلف شیشه استفاده کنند. برای آن اما بیشتر از شیشه های لاکوبل یا متلاک یا متلوکس استفاده می شود. تا علاوه بر ظاهر مدرنی که می‌دهد حریم داخل خانه را حفظ کند.

درب شیشه رنگی لولایی

برای اطلاعات بیشتر درباره شیشه بین کابینتی اینجا کلیک کنید.

آیا شیشه ها فقط در نوع شفاف و بی رنگ وجود دارد؟

برخلاف تصوری که برای بعضی از افراد وجود دارد شیشه ها در تمام رنگ ها می توانند تولید شوند. و چیزی که آنها را از همدیگر متفاوت می‌کند در واقع نحوه ی تولید آنها است. اما بعضی از آنها این قابلیت را دارند که سکوریت و لمینت شوند. به دلیل نیاز انسان به امنیت باید درب های شیشه‌ای حتماً سکوریت شوند. که هیچ منافاتی با رنگی بودن آنها ندارد.

درب شیشه رنکی

شما می توانید درب های شیشه ای را در هر رنگ و جنسی که بخواهید و هر سایز و ابعادی که برای منزل یا محیط مورد نظر شما مناسب سفارش دهید. برای سفارش شما می توانید با متخصصین ما در شرکت فرکو تماس بگیرید.

شیشه رنگی

انواع شیشه های مناسب برای استفاده در درب های شیشه ای رنگی

شیشه رنگی سنتی

شیشه های فلوت

معمولاً از این نوع شیشه ها برای استفاده از درب شیشه رنگی اجتناب می شود. دلیل این موضوع این است که این شیشه ها مقاومت بسیار کمی در برابر ضربه دارند. و با کوچکترین ضربه دچار شکستگی می‌شوند .و از طرفی در هم دائماً در حال باز و بسته شدن می باشد. در نتیجه استفاده از شیشه هایی که دچار شکستگی می‌شوند اصلاً عقلانی نمی باشد به دلیل خطرات فراوانی که دارد.

درب شیشه فلوت

برای اطلاعات بیشتر درباره موضوع شیشه لاکوبل رنگی اینجا کلیک کنید.

شیشه های کریستال برای درب های ورودی

شیشه های کریستال همان گونه که از اسم آنها پیداست انواع شیشه های شفاف جهان هستند. انواع شیشه های کریستال در خارج از کشور تولید شده و به ایران وارد می شوند.

البته امروز ایران نیز می تواند شیشه های سوپر کلیر و شفافی را تولید کند و و وارد عرصه ی بازار کند.

برای شیشه های دکوراتیو و شیشه هایی که بیشتر در معرض دید قرار دارند بهتر است که از این شیشه ها استفاده شود.

زیرا این شیشه ها تصویر پشت خود را به واضح ترین حالت ممکن نشان می دهند که این نشان دهنده خلوص بالای شیشه می باشد.

شیشه های سوپر کلیر برای درب های رنگی

شیشه های سوپر کلیر یکی از شیشه‌های بسیار شفاف هستند مانند شیشه های کریستال تفاوت آنها در این می باشد. که شیشه‌های کریستال معمولا از خارج از کشور وارد ایران می‌شوند و شیشه‌های سوپر کلیر در داخل ایران نیز تولید می‌شوند.

و همین موضوع باعث می‌شود تا شیشه های سوپر کلیر قیمت بهتری از شیشه‌ های کریستال داشته باشند. و استفاده از آنها در درب های شیشه‌ ای رنگی مقرون به صرفه تر است.

درب شیشه ای

برای اطلاعات بیشتر راجع به موضوع شیشه رنگی اینجا کلیک کنید.

شیشه رفلکس

یکی از شیشه های دکوراتیو که در صنایع ساختمانی استفاده های فراوانی می شود همین شیشه رفلکس است که حالت آیینه ای دارد و زیبایی خاصی به فضا می‌بخشد.

این شیشه ها از شیشه هایی هستند که ۶۰ تا ۷۰ درصد از نور و اشعه های خورشید را به داخل وارد می‌کنند. درب شیشه رنگی با استفاده از شیشه رفلکس بسیار جذاب خوهد شد.

همین موضوع باعث می‌شود تا از ورود اشعه های مضر و فراوانش به داخل فضا جلوگیری کنند که این امر باعث شده است تا در بسیاری از موارد از شیشه رفلکس برای دربهای ورودی رنگی استفاده شود. یکی از خوبی‌های استفاده از چکش رفلکس این است که حریم شخصی داخل ساختمان را به خوبی رعایت می‌کنند زیرا شخص که از بیرون به داخل نگاه می کند صرفاً تصویر بازسازی شده خود را خواهد دید زیرا این شیشه‌ها حالت آیینه ای دارند.

درب شیشه رفلاکس

انواع شیشه رنگی

برای اطلاعات بیشتر درباره موضوع شیشه رنگی پنجره اینجا کلیک کنید.

شیشه لاکوبل چیست

لاکوبل در واقع یک برند تولید شیشه رنگی است.  به دلیل اینکه از اول از طریق این برند وارد ایران شد به همین نام در ایران شناخته شد .در زبان انگلیسی به آن  back painted glass می گویند که به معنای شیشه‌های پشت رنگی است.

شیشه هایی که یک طرف آن ها شیشه ی شفاف است اما طرف دیگر شیشه را به طور یک دست و با استفاده از دستگااه پیشرفته رنگ کاری می‌کنند .

هنگامی که شیشه را از سمت شفاف آن نگاه می‌کنید یک شیشه ی رنگی با رنگ یک دست و زیبا مشاهده می‌کنید .

شیشه های ترنسپرنت

همان شیشه های رنگی که از آنها نور عبور می‌کند و ما آنها را در کاربردهای مختلف مانند شیشه های خانه های قدیمی دیده ایم. این به این معنی نیست که شیشه‌های ترنسپرنت  از مد افتاده هستند. در واقع از آنها می توان در کاربردهای مدرن نیز استفاده های زیادی کرد.

درب شیشه رنگی

برای اطلاعات بیشتر درباره موضوع شیشه رنگی مدرن اینجا کلیک کنید.

شیشه های متلوکس

در حقیقت شیشه‌های متلوکس از تولیدات برند لاکوبل هستند که در تولیدات جهانی به نام متلوکس شناخته می شود. شیشه های رنگی که مات هستند و از پشت آنها چیزی مشخص نمی شود. از این نوع شیشه ها به عنوان دیوارهای حائل نیز استفاده می شوند زیرا حریم شخصی را حفظ میکنند.

مناسب ترین درب های شیشه برای محیط های اداری خصوصا اتاق های مدیریت و کارمندی ، همین درب های شیشه ای متلوکس می‌باشند.

شیشه های متلاک

شیشه های متلاک از نظر ظاهری خیلی زیاد شبیه شیشه‌ های لاکوبل براق هستند.تفاوت آنها در این است که وقتی نور به شیشه های متلاک می تابد به دلیل وجود ساختار تبلور مانندی که دارد حالت براقی به خود میگیرد.

که در شیشه های لاکوبل چنین چیزی وجود ندارد. تفاوت دوم درنحوه ی ساخت آنهاست که شیشه های لاکوبل پشت رنگ شده هستند. اما در شیشه‌ های متلاک رنگ در ساختار آنها وجود دارد که درب شیشه رنگی از آن ها تولید می‌شود.

درب شیشه متلاک

برای اطلاعات بیشتر درباره موضوع قیمت شیشه رنگی اینجا کلیک کنید.

شیشه محافظ درب

در اروپا بعضی از خانواده ها برای محافظت از درب چوبی و گران‌قیمت خود که ممکن است یک درب قدیمی کلاسیک یا یک درب مدرن طرح دار باشد ، از یک لایه درب دیگر از جنس شیشه استفاده می‌کنند .

که این درب شیشه ای در واقع جلوتر از در اصلی و به منظور محافظت از در اصلی نصب می‌شود .درب شیشه رنگی را می‌توانید به عنوان یک درب محافظ استفاده کنید.

این درب شیشه ای علاوه بر محافظت از درب اصلی این اجازه را به ساکنین آن خانه می‌دهد. که از درب به منظور پنجره نیز استفاده کنند .و کافی است تا درب اصلی را باز بگذارند. و تنها درب شیشه ای را ببندند تا بتوانند به راحتی از زیبایی فضای بیرون بهره ببرند و همچنین نور کافی را نیز دریافت کنند .

برای اطلاعات بیشتر درباره شیشه لاکوبل اینجا کلیک کنید.

شیشه طرح دار برای درب ها

استفاده از شیشه های طرح دار یا مات در فضا های اداری یا به طور کل در فضا هایی که نیاز به حریم است بسیار کاربرد دارد. این شیشه ها علاوه بر کاربرد حفظ حریم خصوصی ، زیبایی زیادی نیز دارد.که ما را مجاب به استفاده از این نوع درب های شیشه ای می‌کند .

درب های شیشه ای در این مدل را می‌توان با شیشه های ساتینا که نوعی شیشه ی مات هستند اجرا کرد .

درب شیشه ای طرح دار

حکاکی روی شیشه با استفاده از دستگاه های مدرنی انجام می‌شود . برای طرح دار کردن انواع درب هایی که برای تولید آن ها از شیشه ساتینا استفاده شده است.متخصصین فراوانی در کشور عزیز ما ایران وجود دارند که متخصصین با تجربه ی شرکت فرکو یکی از آن ها هستند .

این نوع از درب های شیشه ای را در رنگ های مختلف با عنوان درب شیشه رنگی می‌توانید سفارش دهید.

درب شیشه ای

از کجا درب شیشه رنگی خوب تهیه کنیم؟

پیشنهاد ما به شما شرکت فرکو است زیرا شرکت تریکو محصولات را به صورت مستقیم به مشتری می رساند و درگیر واسطه آن می شود به همین دلیل قیمت آن نیز مناسب است

برای سفارش حضوری میتوانید به آدرس زیر مراجعه کنید

آدرس دفتر : تهران، اتوبان فتح، باغستان، میدان سعید آباد، خیابان باغ عمارت، خیابان 15 متری سلمان، بن‌بست بنفشه، انتهای کوچه درب سبز روشن

برای خرید مستقیم از تولیدی و خرید با قیمت مناسب با شماره۰۲۱۸۸۰۶۸۳۵۲تماس بگیرید.با خرید از تولیدی واسطه ها را حذف کنید.

اگر بخواهید از طریق واتساپ سفارش دهید می‌توانید از طریق شماره زیر اقدام کنید

09101767773

همچنین شما می توانید از طریق اینستاگرام با متخصصین ما ارتباط بگیرید و در مسابقات ما شرکت کنید و برنده جوایز نفیس هفتگی ما باشید.

https://www.instagram.com/farkoo.ir/

شیشه رنگی مدرن

2 پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×
×

میدونستی هر هفته مسابقه داریم ؟!

صفحه ی اینستاگراممون رو فالو کن تا تو هم یکی از برنده های میلیونی آینه ای مون باشی!

پیج اینستاگرام فرکو