Home
شیشه رنگی لاکوبل بین کابینتی

شیشه رنگی لاکوبل بین کابینتی

شیشه رنگی لاکوبل بین کابینتی ، بادوام ، بهداشتی و کاملاً متنوع هستن. تمام رنگهای استاندارد موجود رو شامل می‌ش . و شما به راحتی می‌تونین از بین اونا رنگ مورد نظر خود رو انتخاب کنین. و برای آشپزخونه‌ی خود سفارش بدین. گاهی این شیشه ها بین کابینت ها به کار می‌رن . و در برخی نقاط دیگر از سقف تا انتهای دیوار کشیده می‌شن . و گاهی نیز فقط به عنوان یک نمای کوچک در اشکال مختلف استفاده می‌شه.

شیشه بین کابینتی چاپی

شیشه کمی گرون‌تر از کاشی اس. و ما می‌توانیم با صرف کمی هزینه‌ی بیشتر به نمای زیبا و کاربردی دلخواه خود دست پیدا کنیم . و اینو نیز باید به یاد داشته باشیم که دیوارهای شیشه ای بین کابینتی لک نمی‌شن . و در برابر رشد باکتری‌ها مقاوم هستن. و با به کار بردن زمان کم تمیز می‌شن . و شیشه فرسوده نمی‌شه . و حتی اگر چند دهه از نصب اون بگذره باز زیبایی روز اول خود رو داره.

شیشه بین کابینتی جدید

اگر تصمیم دارین از ایده های نو و جدید در دکوراسیون آشپزخونه استفاده کنین. ابتدا با یک متخصص در این زمینه مشورت کنین . باید در نظر داشته باشین که شیشه های رنگ شده اگرچه گرون‌تر از شیشه های شفاف هستن . اما قطعاً انتخاب برتر محسوب می‌شن . زیرا رنگ پشتی شیشه همه چیز رو پنهوان کرده . و بسیار راحت‌تر می توان اونو مهر و موم کرد ، و از ورود گرد و غبار و حشرات مزاحم جلوگیری کنن. شما با انتخاب شیشه رنگی مناسب بین کابینتی ، می‌تونین سرمایه گذاری بلند مدت داشته باشین. و به زیبایی و دوام لازم در منزل خود دست پیدا کنین.

برای آشنایی بیشتر با شیشه لاکوبل اینجا کلیک کنین

شیشه رنگی بین کابینتی
شیشه رنگی بین کابینتی

مزایای کلی شیشه رنگی لاکوبل بین کابینتی

شیشه رنگی لاکوبل بین کابینتی آشپزخونه با انواع رنگ ها رنگ های متنوع و زیبا . ، خاص بودن رو به آشپزخانه اختصاص می‌ده که ، دارای قابلیت ضد حرارت بودن و سکوریت شدن هست.
شیشه رنگی در میان عامه مردم  ، دکوراسیون های داخلی ، آشپزخونه . و در دنیای مدرن امروزی جایگاه ویژه ای داره . امروزه طراحان بزرگ دکوراسیون داخلی در پروژه های دکوراتیو در بخش‌های مختلف به خصوص آشپزخونه . ، از شیشه رنگی استفاد‌ه‌های خاص و بی نظیری می‌کنن.

شیشه بین کابینتی چاپی

دکوراسیون آشپزخونه به دلیل اینکه قلب اصلی خونه هست ، می‌تونه در روحیه افراد تاثیر مثبتی داشته باشه . و یک دکور خاص با فضاسازی عالی می‌تونه به این موضوع کمکی شگرفی داشته باشه.

استفاده از انواع شیشه رنگی لاکوبل بین کابینتی آشپزخونه به چند علت جذاب هستن. که از اثرگذارترین اونا نمایش بزرگ‌تر آشپزخونه هست .
شیشه رنگی بین کابینت آشپزخونه رو می‌توان در انواع و ابعاد مختلف تولید و به بازار ارائه داد. از خصوصیاتی که در انتخاب شیشه رنگی می بایست دقت بشه، سبک بودن شیشه های رنگی اس که ، برای به کارگیری در کف ، سقف ، کابینت ، کمد و… مناسب هست .

شیشه رنگی بین کابینتی
شیشه رنگی بین کابینتی

گوشه‌ای از برتری شیشه های رنگی لاکوبل نسبت به کاشی و سرامیک

شیشه های رنگی لاکوبل بین کابینتی محصولی به روز در دکوراسیون داخلی آشپزخانه هست . که در اروپا و آمریکا چندین سال هست مورد توجه و استفاده قرار گرفته . و ذهنیت طراحان و معماران فرکو رو برای استفاده از این مواد در طراحی های خود تحت الشعاع قرار داده اس.

شیشه بین کابینتی جدید

علاوه بر بروز بودن ، مواردی از قبیل زیبایی ، شارپنس و وضوح ، کنتراست . ، یک تیکه و یکپارچگی ، نصب راحت ، مقاومت بالا ، جاسازی های تمیز و … رو می توان به اون اضافه کرد . شیشه های رنگی بسیار زیبا با تنوع بالا در رنگ و مدل هستن . و به صورت یک تکه و بدون درز استفاده می‌شه . نحوه نصب با چسب سیلیکون روی همان سطح قبلی بدون کنده کاری و ریخت و پاش هست . شیشه های رنگی قابلیت سکوریت شدن رو داره . و در مقابل ضربه و حرارت مقاوم و به نوعی ضد ضربه هستن. این موارد تنها گوشه ای از برتری شیشه های رنگی نسبت به کاشی و سرامیک هست .

شیشه بین کابینتی جدید

مهم ترین ویژگی بارز شیشه رنگی لاکوبل در دکوراتیو آشپزخونه

 از مهم ترین ویژگی بارز شیشه رنگی دکوراتیو آشپزخونه ، استحکام شیشه های رنگی در مقابل حرارت و رطوبت هست . همین طور توانایی اونا برای مانع شدن از نفوذ رطوبت به دیوارها و بقیه محیط هاست . شیشه های رنگی لاکوبل بین کابینتی ، به شما این فرصت رو می‌دن. تا وسایل آشپزخونه تون بهتر دیده و به نمایش دربیان. 
از شیشه های لاکوبل می توان به عنوان دیوار پوش بین کابینتی استفاده کرد. این شیشه های لاکوبل به صورت آنتی باکتریال شیشه ای در رنگ‌های مختلف موجود و قابل عرضه هستن. که هریک از اونا در شیشه دکوراتیو منازل استفاده می‌شه.

شیشه رنگی بین کابینتی
شیشه رنگی بین کابینتی

تاریخچه شیشه رنگی

برای اولین بار مصریان تونستن به ساخت شیشه دست پیدا کنن . اما به علت وجود ناخالصی‌های زیاد ، نور از اون عبور نمی‌کرد . در قرن 19 میلادی با پیشرفت در معماری و ساختن بناهای زیبا و بزرگ . نیاز به استفاده از شیشه های رنگی در بالا بردن زیبایی نمای داخلی ساختمان بیشتر احساس می‌شد .

شیشه بین کابینتی چاپی

افراد ثروتمند ، سران و بزرگان کشور ، روسای کلیساها در ساخت و معماری بناهای خود. از وجود شیشه سازان مطرح و به نامی همچون لوییس کامفورت تیفانی  بهره می‌جستن . در حال حاضر حتی با گذشت چندین دهه ، نام آقای تیفانی به عنوان یک سبک حائز اهمیت در شیشه‌های دکوراتیو به کار می‌ره. این هنرمند آمریکایی با توسعه هنر شیشه ای که با استفاده از فویل مسی انجام می‌شد . ، انقلابی در هنرهای دکوراتیو شیشه به وجود آورد .

شیشه بین کابینتی جدید

۶ ویژگی شیشه دکوراتیو تیفانی گلس

۱- نیل به اهداف زیبایی شناسی در طراحی داخلی

۲- به وجود آوردن خیره کنندگی در طراحی داخلی

۳- تصفیه نور و تبدیل آن به نوری آرامش بخش و نشاط آور

۴- کمک به لوکس شدن محیط های داخلی و خارجی

۵- پایداری (این تکنیک به دلیل ماهیت آن، در صورت شکست ، قابل مرمت و بازسازی اس)

۶- امکان پیروی از تمام سبک های طراحی . اعم از معماری سنتی-کلاسیک ، معماری مدرن ، معماری پست مدرن ، معماری دیکانستراکشن ، . معماری پایدار ، معماری پارامتریک و ….

شیشه رنگی بین کابینتی
شیشه رنگی بین کابینتی

شیشه لاکوبل

لاکوبل، نام برند شرکت بلژیکی AGC هست . ، که این کارخانه بلژیکی با تولید انواع شیشه های رنگی ، برند لاکوبل رو ارائه کرد . و به دلیل این که اولین بار شیشه رنگی مدرن از بلژیک وارد ایران شد . ، نام لاکوبل برای این شیشه ای رنگی در ایران مورد استفاده قرار گرفت . امروزه بسیاری از شیشه های رنگی را با نام این برند یعنی لاکوبل می‌شناسن.

شیشه لا کوبل در واقع یک اصطلاح تجاری و به معنی شیشه پشت رنگ شده . (به انگلیسی Back painted glass) است .   و به مراتب ، از جذابیت بیشتری برخوردار هست . به خاطر تنوع رنگ ، تنوع ضخامت و موارد استفاده متنوع این محصول ، و هم‌ چنین قابلیت استفاده در نمای ساختمان ها . ، منجر به استفاده هرچه بیشتر اون در دکوراسیون داخلی و حتی خارجی شده اس . 

شیشه یسن کابینتی جدید

شیشه لاکوبل ، خود زیر مجموعه شیشه رنگی محسوب می‌شه. در ابتدا شیشه های رنگی شفاف بود و برخی اونو با عنوان شیشه های سنتی که در قدیم استفاده می شد ، می‌شناسن . که به عنوان زیبایی در هر ابعاد و اشکال بر روی درب های ورودی ، پنجره های کوچک و…. مورد استفاده قرار می گرفت. با گذشت این سالها امروزه این شیشه های رنگی . با نام شیشه های رنگی شفاف به عنوان دکوراسیون فضا بسیار مورد استفاده قرار می‌گیره. برای تولید شیشه های رنگی از شیشه های نشکن به عنوان شیشه پایه استفاده می‌شه.

شیشه رنگی بین کابینتی
شیشه رنگی بین کابینتی

ویژگی‌های مهم شیشه لاکوبل

شیشه های لاکوبل یا شیشه رنگی براق ، یک دسته از شیشه های رنگی هستن که دارای کنتراست و شارپنس ( به معنی وضوح یا نمایش دقیق لبه‌ها و جزئیات ) بیشتری نسبت به دو نوع دیگر شیشه رنگی ، یعنی متلوکس (مات) و متلاک (متالیک) هستن. از ویژگی های مهم اون می توان به ایمن بودن شیشه در هنگام شکست و عدم ریزش یا سقوط شیشه در لحظه شکست اشاره کرد .

شیشه های لاکوبل در طراحی دکوراسیون داخلی منازل مسکونی و یا محیط کاری . به علت بالا بودن تنوع رنگی اون بیشترین کاربرد را در طراحی داخلی و بیرونی ساختمان دارد . و در طراحی های داخلی جایگزین خوبی به عنوان کاغذهای دیواری هستن . شیشه های لاکوبل دارای تنوعی بیش از 40 رنگ هست .

دیوار پوش شیشه ای رنگی
بین کابینتی زیبا

شیشه لاکوبل رنگی دارای لایه پولی پروپیلن هست که در برابر ضربه، قوی‌تر از شیشه‌های خام هست. همچنین می توان با اضافه کردن لمینت به شیشه لاکوبل رنگی، امنیت بیشتری برای شیشه لاکوبل ایجاد کرد

با اجرای شیشه های رنگی در فضا ، نوری منعکس می‌شه. که نیازی به استفاده از نور برای روشنایی بیشتر محیط نیست . از مهم ترین ویژگی های شیشه لاکوبل رنگی اینه که در فضاهای مرطوب دچار پوسیدگی و زنگ زدگی نمی‌شه .

شیشه رنگی بین کابینتی
شیشه رنگی بین کابینتی

کاربرد شیشه لاکوبل

از شیشه لاکوبل در موارد زیر استفاده می‌شه:

  • دیوار و کابینت آشپز خانه
  • شیشه حمام
  • آینه های رنگی و زیبا
  • پوشش دیوار ساختمان
  • میز شیشه ای
  • دکوراسیون و طراحی داخلی انواع فروشگاه 
  • اتاق خواب
  • جدا کننده پارتیشن در ادارات و منازل و …
شیشه بین کابینتی چاپی

پرکاربردترین رنگ ها از شیشه لاکوبل در دکوراسیون داخلی

  1. شیشه لاکوبل بژ : این رنگ برای کابینت های رنگ چوب بسیار شیک و پر طرفدار هست . و برای هر دو دکوراسیون مدرن و کلاسیک مناسب هست .
  2. شیشه لاکوبل سفید : شیشه لاکوبل سفید در انواع سفید براق و سفید مات انتخاب بسیاری از خانم هاست . و با انواع رنگ های جیغ استفاده می‌شه.
  1. شیشه لاکوبل قرمز : طیف رنگ قرمز چون نارنجی، صورتی، هلویی و…  برای جان بخشیدن به فضا آشپزخانه انجام می گیره.
  2. شیشه لاکوبل مشکی : شیشه لاکوبل مشکی برای فضاهای مدرن از شرکت ها و آشپزخانه های با کابینت سفید استفاده می‌شه.
  3. شیشه لاکوبل طوسی : رنگ فیلی ، طوسی ، خاکی، پر کاربردترین رنگ ها است . زیرا رنگی ملایم است و همخوانی آن با انواع رنگ ها بسیار هست.
  4. شیشه لاکوبل آبی : انواع رنگ آبی و نیلی و آبی اقیانوسی و رنگ‌هایی از این قبیل که رنگی آرامش بخش هستن. و با رنگ سفید کاربرد بسیاری داره .
شیشه بین کابینتی چاپی

مقاومت شیشه های رنگی بین کابینتی در برابر حرارت شعله های گاز

شرکت فرکو خود رو موظف و ملزم به سکوریت کردن شیشه های رنگی بین کابینتی به خصوص پشت گاز می‌دونه . که به راحتی در مقابل شعله و حرارت اجاق گاز رومیزی و مبله دوام میاره . مانند گازهای شیشه ای رومیزی ، هودهای شیشه ای بالای گاز و سینک های شیشه ای که تماما در مجاورت حرارت و ضربه هستن .

شیشه رنگی بین کابینتی
شیشه رنگی بین کابینتی

قابلیت سوراخ کاری شیشه های رنگی بین کابینتی برای اجرای سوراخ کلید ، پریز و علمک گاز

 تمامی شیشه رنگی فرکو قابلیت عملیات سوراخکاری رو دارن. هنگامی که تیم طراحی و اندازه گیری فرکو در محل پروژه متقاضی حضور به عمل بیارن. نقشه تمامی جاسازی ها رو برداشته و سپس در آتلیه معماری دفتر تیم طراحی روی نقشه قطعات شیشه هاعلامت گذاری شده . که در آن سایز جاسازی مورد استفاده و مقیاس آن مشخص شده . که تمامی این موارد توسط کارگران کارخانه به وسیله ماشین آلات جاسازی و مستر اعمال شده . و سپس در صورت لزوم شیشه ها به محل پروژه انتقال داده می‌شن . بنابراین هرگونه جاسازی روی شیشه های رنگی بین کابینتی امکان‌پذیر هست .

شیشه بین کابینتی چاپی

شیشه های رنگی بین کابینت یک تکه هستند یا مجزا

شیشه های رنگی بین کابینت با در نظر گرفتن سایز جام شیشه ، تعداد جاسازی، شرایط حمل شیشه و موقعیت مکانی به صورت یک تکه و یکپارچه اجرا می‌شه . به شرط اینکه از 300 سانتی‌متر تجاوز نکنه مگر در شرایط خاص و ویژه .

شیشه بین کابینتی جدید

مقاومت شیشه های رنگی بین کابینتی در مقابل ضربه و شکستگی

هر گاه شیشه های رنگی روی سطحی صاف و محکم از قبیل گچ ، کناف ، کاشی ، سرامیک ، ام دی اف و … با چسب سیلیکون نصب می گردد . به صورتی که هوا و فضای خالی مابین سطح پشتی و شیشه رنگی وجود نداشته باشد .، مقاومت شیشه رنگی نصب شده 3 برابر بیشتر نسبت به حالت عادی و بدون نصب هست . علاوه بر این ضخامت شیشه های رنگی فرکو 6 میل و دارای پوشش لمینیت فایبرگلس از پشت هست . که علاوه بر افزایش مقاومت بالای شیشه در برابر ضربه ، ممانعت از ریزش بعد از شکست در مقابل ضربه وحشتناک ، می کنه..

شیشه بین کابینتی چاپی

نصب شیشه رنگی بین کابینتی روی کاشی و سرامیک فضای بین کابینت

 برای نصب شیشه رنگی بین کابینت نیاز به سطح صیقلی نیست بلکه نیاز به سطح صاف هست. هنگامی که خلل و فرج تا 5 میلی‌متر هم نمی‌تونه شکل ساز باشه. نصاب مورد نظر با کم و زیاد کردن چسب سیلیکون هنگام نصب این مشکل رو مرتفع می‌کنه . و شیشه های رنگی روی همان کاشی و سرامیک قدیم بدون هیچ مشکل و زحمتی نصب می‌شه .

شیشه رنگی بین کابینت
شیشه رنگی بین کابینت

آدرس : تهران، اتوبان فتح، باغستان، میدان سعید آباد، خیابان باغ عمارت، خیابان 15 متری سلمان، بن‌بست بنفشه، انتهای کوچه درب سبز روشن

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×
×

میدونستی هر هفته مسابقه داریم ؟!

صفحه ی اینستاگراممون رو فالو کن تا تو هم یکی از برنده های میلیونی آینه ای مون باشی!

پیج اینستاگرام فرکو