Home
شیشه بین کابینتی

قیمت شیشه رنگی بین کابینتی

شیشه رنگی
شیشه بین کابینتی
شیشه رنگی

گزینه‌های مختلفی برای دیزاین فضای بین کابینتی وجود داره که یکی از دلبرترین اونا شیشه رنگی بین کابینتی هست. که در نوع خودش نظیر نداره.البته قیمت شیشه رنگی بین کابینتی رو هم باید در نظر گرفت که مسائل مختلفی روی اون تاثیر میذاره.

برای اطلاعات دقیق در مورد قیمت شیشه رنگی بین کابینتی با شماره ٠٢١٨٨٠۶٨٣۵٢ تماس بگیر.تمامی شیشه های تولید شده در صنایع فرکو دارای گارانتی یکساله‌ی بی‌قید و شرط هستن.

شیشه رنگی لاکوبل

دیزاین فضای بین کابینت ها

شیشه بین کابینتی رنگی

برای تغییر دادن فضای دکوراسیون آشپزخونه یکی از کارهایی که می‌تونیم انجام بدیم اینه که دیواره های بین کابینتی رو دیزاین کنیم. که این دیزاین با طرح های مختلف میتونه انجام بشه که یکی از اونا استفاده از شیشه رنگی هست. استفاده از شیشه های رنگی که نسبت به دیگر لوازم قیمت مناسب تری داره. در عین حال زیبایی آشپزخانه رو چند برابر می‌کنه.

شیشه بین کابینتی


به طور کلی تغییر دادن فضای دیوارهای آشپزخانه تاثیر به سزایی در زیبایی ظاهری آشپزخانه داره اگر به دنبال یک تغییر بسیار شیک و مدرن در فضای آشپزخونه خودت هستی. پیشنهاد ما اینه که از شیشه رنگی بین کابینتی با رنگهای مناسب دکوراسیون فضای خود استفاده کنی.

شیشه رنگی یا شیشه لاکوبل

چند شیشه رنگی

شیشه های رنگی که برای شیشه بین کابینتی استفاده می‌شود شیشه لاکوبل هست. شیشه های لاکوبل در فرآیند تولیدشان یک طرف شیشه رو با دستگاه های مخصوص به طور کامل و یکدست رنگ زنی می‌کنن. این رنگ از طرف دیگر شیشه که شفافه به خوبی مشخص میشه .باید توجه داشته باشین فرآیند رنگ زنی شیشه ها به صورتی هست که این شیشه ها به هیچ عنوان دچار رنگ پریدگی و یا خط و خش در رنگ نخواهد شد. و به صورت یک دست و زیبا ظاهر خود رو حفظ می‌کنن.

شیشه رنگی
شیشه رنکی بین کابینتی

موارد تاثیر گذار در قیمت شیشه رنگی بین کابینتی

  • ابعاد شیشه سفارش داده شده
  • ضخامت شیشه
  • نوع شیشه استفاده شده در شیشه لاکوبل
  • نوع شیشه لاکوبل از جهت ساده یا مات یا متالیک بودنِ
شیشه رنگی

تاثیر ابعاد شیشه بر قیمت شیشه رنگی

شیشه بین کابینتی

یکی از پارامتر هایی که قیمت شیشه ما رو مشخص میکنه ابعاد بر اساس متر مربع هست.هر یک متر مربع دارای قیمت مشخصی هست. پس هر چه بر متراژ شیشه افزوده شود قیمت شیشه نیز بالاتر خواهد رفت.

ضخامت شیشه لاکوبل بین کابینتی

شیشه رنگی لاکوبل
ضخامت شیشه رنگی
شیشه رنگی لاکوبل
شیشه رنگی

به طور کلی شیشه لاکوبل ها را در انواع و اقسام ضخامت‌ها تولید می کنن. از شیشه دو میل گرفته تا شیشه ۲۰ میل. اما پیشنهاد متخصصین با تجربه شرکت فرکو و استفاده از شیشه هایی با قطر ۸ تا ۱۲ میل برای بین کابینت.
برای اطلاع از قیمت شیشه رنگی بین کابینتی کافی است با یکی از شماره های زیر تماس برقرار کنین. مشاورین فرکو شما رو راهنمایی خواهند کرد.

02188068352

شیشه رنگی

انواع شیشه های مورد استفاده برای تولید شیشه لاکوبل

  • شیشه کریستال
  • شیشه فلوت
  • شیشه سوپر کلیر
شیشه رنگی

توضیحی کامل درباره شیشه های کریستال

شیشه لاکوبل در آشپزخانه


شیشه های کریستال شفاف ترین شیشه های موجود در بازار جهانی هستن. به دلیل شفافیت بالایی که این شیشه ها دارن از آنها در مصارف دکوراتیو استفاده های فراوانی میشه. یکی از این موارد هم این شیشه های بین کابینتی هستن
برای تولید شیشه لاکوبل از شیشه کریستال استفاده میکنن که ابتدا شیشه کریستال رو رنگ زنی می‌کنن. و سپس دوباره به کوره می فرستن تا رنگ به خورد شیشه بره. از آن جایی که شیشه های کریستال بسیار شفاف هستن یکدستی رنگ خودش رو بیشتر از سایر شیشه ها نشون میده. و در نتیجه جذابیت بسیار بیشتری برای فضای بین کابینتی ما خواهند داشت.

شیشه بین کابینتی


قیمت شیشه رنگی بین کابینتی با استفاده از شیشه کریستال قیمت زیاد تری خواهد شد. اما مطمئناً این هزینه به دلیل کیفیت بالای این شیشه هاست.

صنایع تولیدی شیشه فرکو پیشتاز در تولید انواع شیشه لاکوبل کریستالی با تجربه طولانی بالاترین کیفیت ها رو تولید می‌کنن.

شیشه رنگی

شیشه سوپر کلیر چه نوع شیشه ای است

شیشه های کلیر و سوپر کلیر از انواع شیشه های کریستالی هستن .شیشه های سوپر کلیر از شفافیت بسیار بالاتری نسبت به شیشه های کلیه برخوردارن. استفاده از شیشه های سوپر کلیر قیمت مناسب تری رو برای ما به همراه خواهد داشت. اگرچه شفافیت شیشه های سوپر کلیر بسیار بالاست. اما قیمت آن نسبت به شیشه های کریستالی مناسب تر هست.

شیشه رنگی

آیا شیشه های فلوت گزینه مناسبی برای تولید شیشه لاکوبل رنگی هستن؟

شیشه لاکوبل بین کابینتی

شیشه های فلوت قیمت مناسب تری نسبت به شیشه های کریستال و سوپر کلیر دارن. اما دلیل قیمت پایین اون اینه که شیشه ها بدون فرآوری های پیشرفته هستن. و در واقع ساده‌ترین نوع تولید شده شیشه هستن که در نتیجه شکنندگی بیشتر و شفافیت پایین تری دارن. همچنین این شیشه جز شیشه های تخت هستن اما به نسبت شیشه های کریستال کیفیت پایین تری دارن.
اگر به دنبال یک شیشه رنگی بین کابینتی ارزون قیمت هستین بهتر هست از شیشه فلوت استفاده کنین.

شیشه رنگی

شیشه سکوریت و لمینت شده چیست؟

شیشه رنگی در آشپزخانه

سکوریت کردن شیشه های لاکوبل امری ضروری برای زمانی هست که ما از شیشه لاکوبل به عنوان یک شیشه دکوراتیو استفاده می‌کنیم. از آن جایی که شیشه جز شکننده ترین متریال های اطرافمون هست. با  سکوریت کردن آن می‌تونیم ضریب مقاومت شیشه در برابر ضربه و فشار رو بسیار بالا برد. و اونو تبدیل به شیشه ای نشکن کنیم .همین امر باعث می‌شه تا شیشه ها خطر مالی یا جانی برای ما نداشته باشه. و همین مسئله استفاده از شیشه ها را برای ما راحت تر می‌کنه.

شیشه بین کابینتی

پیشنهاد ما به شما اینه که اگر می‌خوای از شیشه لاکوبل برای فضای بین کابینتی خود استفاده کنی حتماً شیشه لاکوبل سکوریت یا لمینت شده سفارش بدین. و از سلامتی خود و فرزندانتون محافظت کنین.

سکوریت و لمینت کردن شیشه ها نیز تاثیری روی قیمت شیشه رنگی بین کابینتی ما خواهد گذاشت برای اطلاع از تاثیر این پارامترها روی قیمت شیشه لاکوبل به ما در واتساپ پیغام بدین یا با یکی از شماره تماس‌های مجموعه تماس حاصل بفرمایید.02188068352

شیشه رنگی

شیشه های لاکوبل در چه رنگ‌هایی تولید میشه؟

شیشه های رنگی بین کابینتی از نزدیک

بازه تولید رنگ شیشه های لاکوبل بسیار زیاد هست و تقریباً هر رنگ را که شما بخوای می‌تونیم تولید کنیم.
پرطرفدارترین شیشه لاکوبل های بین کابینتی ،  شیشه لاکوبل سفید مشکی کرم طوسی هست. برای اطلاعات بیشتر در مورد شیشه های رنگی روی لینک آبی کلیک کن.

دیگر کاربردهای شیشه لاکوبل

  • در صنایع معماری و دکوراسیون داخلی و خارجی
  • در صنایع ساختمان سازی
  • برای فضای داخلی محیط های اداری و تجاری
  • در فضاهای آموزشی برای دیزاین مدارس و دانشگاهها و آموزشگاه ها
شیشه بین کابینتی

با اطمینان  سفارش دهید

صنایع تولیدی شیشه رنگی لاکوبل فرکو با سابقه طولانی در تولید انواع شیشه امروزه یکی از برترین تولیدکنندگان این صنعت محسوب میشه. تمامی شیشه های تولید شده در این شرکت دارای نماد اطمینان +A  هستن.

پس از خرید انواع شیشه لاکوبل میتونین از نصاب های حرفه ای شرکت فرکو برای نصب شیشه لاکوبل بین کابینتی خود کمک بگیرین.

برای داشتن اطلاعات بیشتر در مورد شیشه لاکوبل سفید می‌تونی به لینک زیر مراجعه کنی.

اگر انتخاب شما برای شیشه بین کابینتی شیشه لاکوبل مشکی که اتفاقاً بسیار مناسب و مدرن هم هست می باشد. می‌تونی لینک آبی رو لمس کنی.

شیشه لاکوبل

چگونه از قیمت شیشه بین کابینتی مطلع  شویم؟

شما عزیزان می توانید با تماس با مجموعه فرکو با شماره زیر از قیمت انواع شیشه های رنگی بین کابینتی باخبر شده و سفارش خودت رو ثبت کن. :02188068352

همچنین از طریق اپلیکیشن واتساپ می‌تونی به متخصصین مجموعه فرکو با شماره زیر پیغام داده و از قیمت محصولات با خبر بشی.

09101767773

با دنبال کردن صفحه اینستاگرام فرکو در برنامه اینستاگرام می‌تونی هر روزه محصولات تولید شده در کارگاه فرکو رو مشاهده کرده. و در قسمت دایرکت از قیمت محصولات ما با خبر بشی. همچنین می‌تونی در مسابقات هفتگی و ماهانه صفحه فرو شرکت کرده. و برنده جوایز نفیس این مجموعه که یکی از محصولات با کیفیت تولید شده خود شرکت هست ، باشین.

https://www.instagram.com/farkoo.ir/

آدرس:تهران، اتوبان فتح، باغستان، میدان سعید آباد، خیابان باغ عمارت، خیابان 15 متری سلمان، بن‌بست بنفشه، انتهای کوچه درب سبز روشن

شیشه لاکوبل

دیگر تولیدی های شیشه آینه فرکو.برای اطلاعات و سفارش محصول مورد نظر روی آن کلیک کن.

آینه قدی
آینه قدی چراغ دار
میز تلویزیون آینه ای
آینه قدی دیواری
آینه لامپی
آینه رنگی
آینه هالیوودی
آینه گرد
آینه سرویس بهداشتی
قیمت آینه چراغ دار
آینه کودک
عکس آینه قدی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×
×

میدونستی هر هفته مسابقه داریم ؟!

صفحه ی اینستاگراممون رو فالو کن تا تو هم یکی از برنده های میلیونی آینه ای مون باشی!

پیج اینستاگرام فرکو