Home

قیمت شیشه سفید

شیشه لاکوبل
قیمت شیشه سفید
قیمت شیشه سفید


مسائل مختلفی روی قیمت شیشه سفید در بازار امروز شیشه تاثیر میذاره. از جمله ابعاد شیشه مورد نظر جنس شیشه سکوریت لمینت بودن اون رنگ و نوع شیشه همه این موارد در قیمت شیشه سفید تاثیر گذار هستن.

شیشه سفید طرح سنگ

برای خرید مستقیم از کارگاه تولیدی شیشه و اینه فرکو با شماره ۰۲۱۸۸۰۶۸۳۵۲ تماس بگیر.تمامی محصولات تولید شده در این مجموعه گارانتی یکساله بی‌قید و شرط داره.برای اطلاعات بیشتر با مشاوران فرکو در ارتباط باش.

شیشه رنگی

با دیوار پوش های زیبا خونه و آشپزخونه خودت رو خاص و مدرن کن.برای اطلاعات بیشتر درباره دیوار پوش شیشه ای روی متن کلیک کن.

شیشه ی سفید چیست؟

شیشه های معمولی
شیشه لاکوبل های رنگی

انواع شیشه سفید

آیا شیشه های معمولی هم شیشه سفید هستن؟

شیشه های شفاف معمولی که به عنوان شیشه رومیزی شیشه پنجره در همه خونه ها استفاده میشه به صورت عامیانه شیشه سفید گفته میشه. اگرچه به صورت تخصصی سفید محسوب نمیشه.

شیشه رنگی

برای اطلاعات بیشتر درباره موضوع شیشه بین کابینتی طرح دار اینجا کلیک کن.

شیشه سفید لاکوبل

شیشه سفید لاکوبل

لاکوبل یکی از انواع شیشه های هست که از یک شرکت خارجی به اسم لاکوبل وارد ایران شده. و به همین دلیل به این نام در ایران معروف شد.
شیشه لاکوبل به شیشه‌های اطلاق میشه که یک طرف اونا به صورت کامل و یکدست رنگ زده میشه. رنگ زدن شیشه ها با دستگاه مخصوص صورت می‌گیره به همین دلیل این رنگ ها به خرده شیشه رفته و به هیچ عنوان از آن جدا نمیشه دچار ریختگی و خط و خش هم نمی‌شه.

قیمت شیشه سفید


شیشه های لاکوبل طرفداران بسیار زیادی در صنعت دکوراسیون های داخلی چه در منازل و چه در صنایع تجاری دارن. همچنین در صنایع ساختمون سازی نیز از این شیشه ها استفاده های زیادی میشه.

شیشه لاکوبل
گلس برد

برای اطلاعات بیشتر درباره موضوع دیوار پوش شیشه ای اینجا کلیک کن.

چه نوع شیشه هایی در تولید شیشه لاکوبل استفاده میشه

شیشه معمولی با فلوت

  • شیشه های کریستال
  • شیشه های سوپر کلیر
  • شیشه های کلیر
شیشه لاکوبل سفید طرح سنگ

برای اطلاعات بیشتر درباره شیشه بین کابینتی اینجا کلیک کنید.

تاثیر شیشه های فلوت هنگام تولید شیشه لاکوبل سفید

شیشه های فلوت جزو مقرون به صرفه‌تر شیشه های موجود در بازار هستن. علت پایین بودن قیمت اون به این دلیل هست که هیچ فرآوری مدرنی روی اون انجام نشده . بلکه شیشه های فلات همان شیشه های اولیه هستن که در کارخانه‌ها تولید شده. یکی دیگر از دلایل پایین اومدن قیمت شیشه سفید هنگامی که با شیشه فلوت تولید میشه این هست که این شیشه جزو کم مقاومت ترین شیشه های تولید شده هستن و به راحتی با ضربه یا فشار ممکنه دچار شکستگی بشه. و به ذرات بزرگی تبدیل شوند که برندگی و خطر فراوانی داره.

شیشه کریستال در آشپزخانه

مزیت های شیشه کریستال

شیشه های کریستال به دلیل شفافیت بسیار زیادی که دارن برای تولید شیشه های دکوراتیو مثل شیشه لاکوبل سفید پیشنهاد میشه. البته باید اینو در نظر گرفت که شیشه‌ای کریستال به این دلیل که وارداتی محسوب میشه قیمت شیشه سفید مورد نظر ما رو بالا می برن. البته این یکی از عیب های شیشه کریستال محسوب نمی‌شه. به این دلیل که این شیشه ها واقعا از نظر کیفیت و شفافیت جزو شیشه های برتر جهان هستن.

شیشه بین کابینتی


از دیگر مزیت های استفاده از شیشه کریستال در اینه که به این دلیل که معمولاً شیشه لاکوبل سفید برای دیوارها ایا بین کابینت ها استفاده میشه. این شیشه ها نمای بسیار زیبایی به فضای ما می ده. به طوری که بازتاب فضا در نوع شیشه های براق ما آنقدر زیاد هست که نور رو مانند آینه چندین برابر می کنه. و همین موضوع باعث میشه تا فضای ما بسیار بزرگتر و دلبازتر به نظر برسه.

برای اطلاعات بیشتر در مورد قیمت شیشه رنگی و دیدن نمونه کارهای بروز دنیا اینجا کلیک کن.

شیشه سفید

همانگونه که می‌دونی امروز یکی از سبک‌های پرطرفدار دکوراسیون و دیزاین منزل سبک مینیمال هست. در این سبک سفید رنگ بیشتر ترند شده.

شرکت شیشه سفید
قیمت شیشه سفید

برای خرید شیشه لاکوبل سفید از جنس کریستال کافیه با همکاران ما در بخش فروش مجموعه فرکو ارتباط برقرار کرده و از قیمت شیشه سفید با خبر بشی. و محصول مورد نظر خود رو سفارش بدید. و پس از گذشت مدت زمان بسیار کوتاهی از کیفیت دریافتی محصول مورد نظر خود لذت ببرین.

شیشه لاکوبل

برای اطلاعات بیشتر درباره موضوع شیشه لاکوبل رنگی اینجا کلیک کن.

قیمت شیشه لاکوبل سفید با شیشه سوپر کلیر

شیشه سوپر کلیر از نظر شفافیت چیزی کم از شیشه‌های کریستال نداره. البته مطمئناً شیشه های کریستال همچنان حرف اول رو در بحث شفافیت شیشه ها می‌زنن. اما شیشه های سوپر کلیر هم نوع برتر شیشه های شفاف محسوب میشه.

قیمت شیشه سفید

یکی از مزیت هایی که شیشه سوپر کلیر نسبت به شیشه کریستال داره اینه که این نوع شیشه ها در ایران نیز تولید میشه. و از کیفیت بسیار بالایی هم دارن. و همین دلیل هست که قیمت شیشه سوپر کلیر پایین‌تر از شیشه کریستال هست. این موضوع باعث شده تا شیشه سوپر کلیر فروش بیشتری در کشور ایران داشته باشه. تمام زیبایی که می خوایم از شیشه سفید خود دریافت کنیم با داشتن شیشه سفید سوپر کلیر تجربه خواهیم کرد.

برای اطلاعات بیشتر راجع به موضوع شیشه رنگی اینجا کلیک کنید.

شیشه کلیر

شیشه های کلیر نیز جزو شیشه های شفاف محسوب میشه البته درصد شفافیت اونا از شیشه های سوپر کلیر مقداری کمتر هست به همین نسبت هم تاثیر کمتری رو برروی قیمت شیشه سفید ما خواهد گذاشت.

دو شیشه از نمای نزدیک

شیشه لاکوبل سفید همراه با سکوریت یا لمینت شدن

یکی از نکات مهمی که ما همیشه به مشتری های خود سفارش می کنیم اینه که حتما جدا از قیمت ، شیشه سفید لاکوبل خود رو در حالت سکوریت شده یا لمینت شده سفارش بدن. هر چند این موضوع تاثیر به سزایی بر قیمت‌ شیشه سفید لاکوبل اونا خواهد گذاشت. اما مطمئناً این موضوع که سکوریت کردن یا لمینت کردن باعث جلوگیری از خطرات بزرگ خواهد شد. اهمیت بیشتری از قیمت نهایی شیشه خواهد داشت.

قیمت شیشه سفید
قیمت شیشه سفید

با سکوریت کردن شیشه ضریب مقاومت شیشه ها حدوداً ۴ برابر میشه. در برابر ضربه و فشار و سکوریت کردن باعث می‌شه که شیشه حالت نشکن داشته باشه. و اگر زیر فشار زیاد یا ضربه سر محکم قرار بگیره هم اگر دچار شکستگی بشه به ذرات بسیار ریز پودری مانند ای تبدیل میشه که هیچ گونه ضرر و خطری ندارن.

لمینت کردن هم به این صورت هست که کنار هم قرار دادن چند لایه شیشه مقاومت شیشه رو در برابر خط و خش و ضربه بالا می‌بریم.

کمد دیواری با شیشه لاکوبل سفید

برای اطلاعات بیشتر درباره موضوع شیشه رنگی پنجره اینجا کلیک کنید.

چرا شیشه لاکوبل سفید رنگ؟

رنگ سفید که در فلسفه هنر رنگ ها نماد پاکی روشنایی اعتماد نور هست. یکی از رنگ های طبیعت هست که همیشه بوده و خواهد بود. رنگ سفید رنگی هست که هیچ‌گاه دل رو نمی زنه و همیشه تازگی داره. خوبی این رنگ اینه که با تمامی رنگ های موجود در زندگی بشر در تعامل هست. از رنگ های تیره گرفته تا رنگ های روشن. استفاده از رنگ سفید به انسان حس پاکی و نظافت میده همچنین رنگ سفید رنگ و نماد نظم نیز هست.

قیمت شیشه سفید


در همه سبک های دکوراسیون رنگ سفید و جایگاه خاص خودش رو داره. خصوصاً در سبک های مدرن و مینیمال به این دلیل که رنگ سفید رنگ خنثی محسوب میشه. استفاده های بسیار زیادی از این رنگ در دکوراسیون های داخلی شده . البته قیمت شیشه سفید به خودی خود با قیمت شیشه های رنگ دیگر متفاوت نیست. برای اطلاع از رنگ های دیگر اینجا کلیک کن.

برای اطلاعات بیشتر درباره موضوع شیشه رنگی مدرن اینجا کلیک کنید.

موارد کاربرد شیشه لاکوبل سفید

منازل( سرویس بهداشتی حمام آشپزخانه و…)
محیط های اداری( شرکت‌ها صنایع اتاق های مدیریتی اتاق های کارمندی بیمارستانها آسایشگاهها آموزشگاه ها و…)
محیط های تجاری(بوتیک ها ، آرایشگاه ها فروشگاه هایبزرگ مزون ها سینماها و…)
محیط های آموزشی(مدارس و دانشگاه ها ، مراکز هنری و…)

قیمت شیشه سفید سکوریت

قیمت شیشه سفید به موارد زیادی بستگی داره از جمله ضخامت شیشه ،رنگ شیشه،جنس شیشه،سکوریت بودن شیشه و لمینت بودن.البته موارد دیگر هم روی قیمت شیشه شما تاثیر گذار است اما مهم ترین ها رو نام بردیم.شیشه سفید معمولی قیمت کمتری نسبت به شیشه سفید سکوریت داره،برای سکوریت شدن شیشه ها مراحلی رو باید طی کرد،اول شیشه رو با حرارت بالا ذوب می‌کنن و بعداز اون با باد سرد اونو خنک میکنن.

سکوریت شدن باعث میشه تا مقاومت شیشه شما در برابر ضربه بالا بره و موقع شکستن به قطعات ریز تبدیل میشه که اگر شیشه شکست خسارت جانی در پی نداشته باشه.

دیوار رنگی لاکوبل

برای اطلاعات بیشتر درباره موضوع قیمت شیشه رنگی اینجا کلیک کنید.

صنایع تولید شیشه لاکوبل فرکو صنعت پیشتاز در تولیدات وابسته به شیشه

صنایع فرکو با تولید با کیفیت ترین شیشه های لاکوبل رنگی در صدر شرکت های تولید کننده این گونه از شیشه ها می باشد ما با تجربه ای طولانی در تولید شیشه و صنایع وابسته به شیشه سعی داریم تا رضایت شما مشتریان گرامی رو به صورت کامل جلب کنیم صنایع فرکو محصولات خود رو به صورت تک و عمده به فروش می رسونه.

برای برقراری ارتباط و همکاران ما در بخش فروش و مشاوره به شما خریداران عزیز می‌تونی با شماره های زیر تماس حاصل کنی.

قیمت شیشه سفید

قیمت شیشه سفید با خرید مستقیم و بی‌واسطه از تولیدی

02188068352 09101767773

برای دریافت اطلاعات بیشتر از طریق فضای مجازی می‌تونی با شماره زیر در اپلیکیشن واتساپ با ما در ارتباط باشی

09101767773

برای شرکت در مسابقات هفتگی و ماهانه تولیدی فرکو همچنین برای دیدن محصولات بیشتر می‌تونی پیج اینستاگرام فرکو را فالو کرده و به صورت روزانه محصولاتی که در کارگاه ما تولید میشه رو دنبال کنی.

آدرس :تهران، اتوبان فتح، باغستان، میدان سعید آباد، خیابان باغ عمارت، خیابان 15 متری سلمان، بن‌بست بنفشه، انتهای کوچه درب سبز روشن

شیشه لاکوبل

برای اطلاعات بیشتر درباره شیشه لاکوبل اینجا کلیک کن.

4 پاسخ

    1. سلام . با شماره ای که انتها ی پست ، گذاشته شده تماس بگیرید تا همکاران ما شما رو راهنمایی کنن.

    1. سلام دوست عزیز ، بهتره با متخصصین ما تماس بگیرید تا شما رو به صورت کامل راهنمایی کنن.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×
×

میدونستی هر هفته مسابقه داریم ؟!

صفحه ی اینستاگراممون رو فالو کن تا تو هم یکی از برنده های میلیونی آینه ای مون باشی!

پیج اینستاگرام فرکو