Home
انواع طلق شیشه ای پامنار

فروش انواع طلق شیشه ای

فروش انواع طلق شیشه ای توسط مجموعه فرکو، به‌صورت مستقیم و بدون واسطه صورت می‌گیرد. طلق پی وی سی دارای سبک‌های مدرن و پیشرفته‌ای در سال‌های اخیر است. و روز به روز به کارایی و کیفیت آن، در بین سازه‌های ساختمانی افزوده می‌شود. طلق شیشه ای در سبک‌هایی تولید می‌شود که بتواند نیاز صنعتگران و معماران را در زمینه‌های مختلف برآورده کند. اما عمده کاربرد آن در ساختمان‌سازی است. و به منظورهای ساخت سایه‌بان، نورگیر، سقف مجازی و … موردتوجه قرار می‌گیرد.

هر نوع طلق پلکسی گلاس و پلی کربنات تولید می شود. این طلق‌ها بسته به خصوصیات منحصربه‌فرد آن ، در بنا به‌کار گرفته می‌شود. در ادامه مطلب، جدیدترین سبک های تولیدشده از طلق‌ها را مورد بررسی قرار می‌دهیم. تا با شناخت پیشرفته‌ترین طلق‌ها، انتخاب مناسب‌تری هماهنگ با نیاز خود داشته باشیم. در گذشته طلق شیشه ای شفاف و یا رنگی، عمر چندانی در بنا نداشتند. و با استفاده طولانی مدت، رنگ آن کیفیت خود را از دست می‌دهد. اما امروزه این طلق‌ها با تکنولوژی ضد یو وی تولید می‌شوند. که سطح آن در برابر اشعه‌های مضر خورشید ایمن است و آسیب نمی‌بیند.

انواع طلق شیشه ای پامنار
طلق‌های شیشه ای

چرا طلق شیشه ای

به دلیل مزایای برتری‌دهنده آن به شیشه، بسیار پرطرفدار و محبوب است. همانگونه که نام آن گویاست، این طلق‌ به مانند شیشه و شفاف است. اما تفاوت‌های متمایزکننده‌ای نیز بین آن دو وجود دارد. که باعث جایگزینی طلق‌ها بر شیشه شده است. همه ما با شیشه و خصوصیات آن کم و بیش آشنایی داریم. جنسی شکننده و آسیب‌پذیر دارد. که به‌راحتی از هم می‌شکنند. و قطعات بزرگ و برنده آن می‌تواند خطرآفرین باشد. در مقابل شیشه، طلق‌ها وارد عرصه تولید شدند. که درست نقطه مقابل شیشه، در ظرفیت شکستن و درجه ایمنی بودند.

انواع طلق پلکسی گلاس و پلی کربنات، با استحکام بالایی در تحمل فشار و ضربه توسط مجموعه فرکو ساخته و پرداخته می‌شود. که بالا و پایین شدن درجه حرارتی دما تغییری در ساختار آن به وجود نمی‌آورد. و ضربات باد و باران و تگرگ، کیفیت آن را پایین نمی‌آورد. طلق شیشه ای دارای وزنی سبک‌تر از شیشه است. به همین خاطر نصب و جابجایی آن، با راحتی بیشتری صورت می‌گیرد. و ثابت کردن آن در ارتفاعات با ایمنی بیشتری صورت می‌گیرد. چه بسا به دلیل بلایای طبیعی خطر سقوط شیشه و طلق وجود داشته باشد.

هنگامی که در و پنجره یا نمای ساختمان شما از طلق رنگی، شفاف یا مات باشد. به دلیل وزن پایین و نشکن بودن آن، ایمنی بالایی دارد. علاوه بر آن تهیه و سفارش آن با هزینه پایین‌تری نسبت به شیشه صورت می‌گیرد. و استفاده از آن مقرون به صرفه‌تر است.

 انواع طلق شیشه ای رنگی
طلق رنگی

فروش انواع طلق شیشه ای در سبک های بروز و پیشرفته

امروزه فروش انواع طلق شیشه ای، در سبک‌های به‌روز و مدرن باعث افزایش تقاضا برای تولید آن شده است. مجموعه فرکو طلق شیشه ای را در بهترین کیفیت و مناسب ترین قیمت ها روانه بازار فروش کرده است. تنوع در سبک و سیاق طلق‌ها باعث محبوبیت هر چه بیشتر آن در بین مصرف‌کنندگان است. اهم طلق‌های تولیدشده در مجموعه فرکو به قرار زیر است.

  • طلق شیشه ای ، طلق شفاف کریستالی یا طلق اکریلیک
  • طلق اکریلیک رنگی
  • طلق هوشمند شیشه ای
  • طلق یو وی شیشه ای
  • طلق ضد خش شیشه ای
  • طلق نشکن شیشه ای
  • طلق تک جداره شیشه ای
  • طلق دوجداره شیشه ای
  • طلق خم شیشه ای
  • و …
 انواع طلق شیشه ای دوجداره
طلق دوجداره

طلق هوشمند شیشه ای

فروش انواع طلق شیشه ای در سبک طلق هوشمند از به‌روز ترین طلق‌های تولیدشده در مجموعه فرکو می باشد. این طلق طوری طراحی شده است که بسته به نیاز هر فضا، رنگ آن بین مات و روشن قابل تغییر است. هنگامی که خواهان جذب نور و روشنایی بیشتری باشیم، می‌توانیم رنگ روشن از طلق را در حالت فعال قرار دهیم. تا گرمای طبیعی خورشید به سمت داخل ساختمان هدایت شود .

عملکرد عکس آن را در حالت مات آن شاهدیم. اگر قصد تعدیل دما را داشته باشیم و بخواهیم از درصد عبور نوری بکاهیم، جریان برق آن را قطع کرده. و آن را به حالت طلق مات انتخاب می‌کنیم. با این کار هم پوشش مات به فضا می‌دهیم. و هم از ورود انرژی‌های اضافی به داخل ساختمان جلوگیری می‌کنیم. و بدین ترتیب مصرف انرژی‌های برق و گاز بهینه‌سازی می‌شود. و تا حد زیادی در هزینه‌های مصرفی صرفه‌جویی می‌شود.

همچنین امکان تغییرپذیری رنگ طلق شیشه ای، تنوع، زیبایی و جذابیت را برای محل به ارمغان می‌آورد. مجموعه فرکو انواع طلق هوشمند را در ضخامت و ابعاد مختلف تولید و عرضه می‌کند. کافی است از طریق پیام‌رسان‌های موجود روی صفحه، سفارش خود را ثبت کنید. تا در کمترین زمان ممکن آن را در محل تحویل بگیرید. برای مشاهده نمونه‌های ساخته شده به صورت حضوری هم امکان مراجعه دارید. تمام محصولات تولیدشده در مجموعه فرکو، با قیمتی متعادل به هموطنان عزیز ارائه می‌شود. چرا که این مجموعه خود یک تولیدکننده است. و از هر واسطه‌ای در فروش بی‌نیاز است.

قیمت طلق شفاف … کلیک کنید

فروش انواع طلق شیشه ای یو وی

طلق یو وی امروزه یکی از پرطرفدارترین طلق‌های تولیدشده در بازار است. فروش انواع طلق شیشه ای یو وی تولیدشده با لایه‌ای در دو سطح آن انجام می‌شود. که از نفوذ اشعه ماورابنفش خورشید به آن طرف طلق جلوگیری می‌کند.

حال فایده ی این کار چیست؟ چرا باید این اشعه‌ها کنترل شوند ؟ همه‌ی ما می‌دانیم که نور خورشید مولد گرما، روشنایی‌ده و حیات‌بخش است. اما تابش مستقیم و بی‌واسطه نور خورشید، ممکن است عوارض و تاثیرات مخربی بر پوست انسان برجای بگذارد.

وقتی مدتی در معرض تابش این اشعه‌ها قرار می‌گیرید، خواهید دید که پوست شما کمی دچار سوختگی می‌شود. و خارش و قرمزی از نتایج اولیه آن است. اما اگر این امر مداومت داشته باشد، پوست زیبایی و جوانی خود را از دست می‌دهد. چاره کار استفاده از محافظ‌هایی جهت مراقبت از پوست است. یکی از این ابزارهای نگهدارنده، طلق یو وی است. طلق‌های تولیدشده از جمله طلق شیشه ای شفاف، طلق مات و طلق رنگی این قابلیت را دارند که به صورت ضد یو وی تهیه شوند. که علاوه بر مراقبت از پوست، از لوازم و اشیا داخلی منازل و ادارات نیز محافظت کنند. چرا که نور خورشید و اشعه‌های آن، پوسیدگی و رنگ‌رفتگی را برای لوازم و البسه در پی دارد. و چاره کار استفاده از طلق‌هایی است که همچون سدی در برابر این نورهای آسیب‌رسان عمل می‌کنند.

حالت یو وی بودن طلق ها باعث حفظ طول عمر خود طلق نیز می‌باشد. و نور خورشید بر کیفیت طلق مصرفی تاثیری منفی نخواهد داشت.

 انواع طلق شیشه ای یو وی
طلق یو وی

طلق ضد خش

امروزه فروش انواع طلق شیشه ای به صورت ضد خش، در برنامه کاری مجموعه‌ فرکو قرار گرفته است. می‌دانید که سطوح طلقی و شیشه ای پس از گذشت مدتی از کارکرد آن ، خط‌وخش‌هایی در آن به وجود می‌آید. که باعث کدر شدن رنگ و بی‌کیفیت دیده شدن ظاهر آن می‌گردد. تولید طلق ضد خش راهکاری برای حل این مسئله است. تا طلق شیشه ای به‌کار گرفته شده، سالم و آسیب‌ناپذیر در محل باقی بماند. این طلق‌ها به دلیل لایه‌ی محافظی که آن را پوشش داده است، از ساییدگی و رنگ‌باختگی در امان‌اند.

طلقی که خصوصیت ضد یو وی و ضد خشی را نداشته باشد، با گذشت زمان تحت تاثیر نور خورشید به زرد و قهوه‌ای بد رنگ تبدیل می‌شود . یا اینکه در اثر اصابت شن و گرد و خاک موجود در هوا، ساییده شده و خط و شیار بر آن ایجاد می‌شود . اما امروزه انواع طلق‌ها از جمله طلق پلکسی گلاس‌، طلق پلی کربنات و طلق مات به صورت ضد خش تولید می‌شوند. که این امر باعث حفظ زیبایی کار و جلوگیری از پوسیدگی طلق‌ها می‌گردد.

انواع طلق ضدخش برای بالکن، در و پنجره، سقف‌های کاذب، سقف طلقی و … مورد توجه قرار می‌گیرند. این طلق‌ها در رنگ‌های بسیار زیبا و متنوعی توسط مجموعه فرکو تولید و آماده می‌شوند. تا هر شخص با توجه به نیاز محیط خود، به انتخاب مناسب‌تر از آن اقدام کند. و طلق رنگی خود را متناسب با رنگ سایر دکوراسیون داخلی و خارجی خود ثبت سفارش کند.

طلق های ضد خش
طلق ضد خش

پل ارتباطی

شماره تماس :
۰۲۱۸۸۰۶۸۳۵۲
آدرس اینستاگرامی :

ادرس اینستاگرامی
ادرس اینستاگرامی


آدرس دفتر برای مراجعه حضوری :تهران ،اتوبان فتح ، باغستان ، میدان سعید آباد ، خ باغ عمارت ، خ ۱۵ متری سلمان ، بن بست بنفشه ، انتهای کوچه درب سبز روشن

فروش انواع طلق شیشه ای در چه سبک های است ؟

طلق شیشه ای ، طلق رنگی ، طلق هوشمند و ….انواع طلق شیشه ای

سایر محصولات تولید شده در مجموعه ی فرکو

2 پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×
×

میدونستی هر هفته مسابقه داریم ؟!

صفحه ی اینستاگراممون رو فالو کن تا تو هم یکی از برنده های میلیونی آینه ای مون باشی!

پیج اینستاگرام فرکو